Sjonniequote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:46 schreef Urquhart het volgende:
En deze is natuurlijk ook bekend
[afbeelding]
Het zal Adriano echt een rotzorg zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:55 schreef jna het volgende:
[..]
Adriano ligt in een deuk na het zien van dit nieuws![]()
Maar wel het doel in de Arena gok ik zo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Adriano weet niet eens waar Amsterdam ligt denk ik...
Hij is niet veel gegroeid he?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Ís dat Sneijder?
Dat is wel waar alhoewel Vermaelen het ook niet slecht doetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:11 schreef HomerJ het volgende:
Jah, maar het was onze enige verdediger die goed speelt en kan verdedigen![]()
Ja man! makkelijk dat Inter!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:08 schreef jna het volgende:
[..]
Nee met Grygera was het een makkie geweest![]()
Praat me even bij, is bovenstaand bericht alweer achterhaald...?quote:Hatem Trabelsi fit en zondag basisspeler
Vrijdag 17 februari, door SV, Amsterdam, 12.34u GMT+01.00, Het Parool
De Tunesier Hatem Trabelsi is hersteld van zijn lichte rugblessure en aanstaande zondag vrijwel zeker basisspeler. Dit meldt de Amsterdamse krant Het Parool.
Hij vervangt tegen RBC in de Amsterdam ArenA de geschorste Zdenek Grygera. Zijn blessure komt overigens door de overgang van de warmte naar de kou.
Verder is Wesley Sneijder nog niet hersteld van zijn hamstringblessure. Steven Pienaar is van plan over twee weken met Jong Ajax te gaan spelen.
Volgens Ajax.nl was hij dacht ik nog een twijfelgeval.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:20 schreef BoNi het volgende:
[..]
Praat me even bij, is bovenstaand bericht alweer achterhaald...?
Waar heb jij de afgelopen maanden gezeten?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:16 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is wel waar alhoewel Vermaelen het ook niet slecht doet
Kan die gozer niet wat eerder stoppen? Weer een zorg minder voor Ajax.quote:Mihajlovic stopt om Mancini te assisteren
17/2/2006 18:53
Sinisa Mihajlovic is bezig aan zijn laatste maanden als profvoetballer. De voormalig international van Servië en Montenegro kondigde zijn afscheid aan.
'Misschien dat ik mijn loopbaan nog met een seizoen kan rekken, maar ik wil herinnerd worden als geweldige speler. Inter zal mijn laatste club zinn en ik zal definitief stoppen in mei', motiveerde de 36-jarige Mihajlovic zijn besluit bekend via het Servische B 92.
'Mihajlovic is van plan om als coach aan de slag te gaan, het liefst met Inter-coach Roberto Mancini. 'Het zou een perfecte start zijn als ik als assistent van Mancini kan gaan werken. Roberto en ik zijn grote vrienden en we hebben het hier al een tijdje over gehad. Het is n u aan mij om ja te zeggen.'
Vijftien jaar speelde Mihajlovic in Italië namens clubs als AS Roma, Sampdoria, Lazio en Inter. In eigen land kwam hij uit voor Rode Ster Belgrado, waarmee hij in 1991 de Europa Cup I veroverde. Hij speelde 63 interlands.
quote:RTVNH: Grygera zes weken langs de kant
Volgens de regionale zender RTV Noord-Holland zal de nieuwe blessure Zdenek Grygera waarschijnlijk maar liefst zes weken aan de kant houden. "Het is triest voor hem en voor het team, vooral met het oog op as woensdag als we Inter Milan ontmoeten," aldus Blind aan RTV Noord-Holland.
PSV wordt kampioen. Daar hoeven we niet moeilijk meer over te doen, of boos over te worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En hier wordt je toch ook niet goed van
Even voor de duidelijkheid: Mihajlovic speelde bij LAZIO en niet bij roma.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:25 schreef Roeni3 het volgende:
VI.nl
[..]
Kan die gozer niet wat eerder stoppen? Weer een zorg minder voor Ajax.
oops... toch 2 jaar.... maar dat was voordat ik fan van LAZIO werd.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:01 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: Mihajlovic speelde bij LAZIO en niet bij roma.
Hoewel ik je punt niet begrijp, weet ik wel dat je fout zit.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:01 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: Mihajlovic speelde bij LAZIO en niet bij roma.
En nu speelt hij dus bij Inter. Wat is je punt nou?quote:Vijftien jaar speelde Mihajlovic in Italië namens clubs als AS Roma, Sampdoria, Lazio en Inter. In eigen land kwam hij uit voor Rode Ster Belgrado, waarmee hij in 1991 de Europa Cup I veroverde. Hij speelde 63 interlands.
toen hij bij roma speelde was ik nog geen LAZIO-fan. Daarom heb ik nooit geweten dat 'ie bij roma heeft gespeeld. Maar genoeg. Verder met AJAX. AJAX wint verrassend met 3-0 van Inter.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:04 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Hoewel ik je punt niet begrijp, weet ik wel dat je fout zit.
[..]
En nu speelt hij dus bij Inter. Wat is je punt nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |