Geen idee, maar aangezien zelfs Ajax-feyenoord niet uitverkocht was zou ik er maar vanuit gaan dat er nog wel kaarten te krijgen zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:14 schreef Roycoooooo het volgende:
Ajax![]()
ff een vraagje: Weet iemand hier toevallig of Ajax-Pisvee al is uitverkocht??
Die moet sowieso altijd in de basis!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:44 schreef Jajong het volgende:
Trabelsi vervangt dus de geschorste Zdenek..
Najib Amhali....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:35 schreef jna het volgende:
Vergelijk die broekjes eens met de nieuwe van het nederlands elftal![]()
Volgens mij hing z'n lul er bijna uit met die broekjes.
Nooit gezien, ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:40 schreef Nashje het volgende:
Nee, ik weet zeker dat Babel ook nog zo'n foto heeft.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:46 schreef Urquhart het volgende:
En deze is natuurlijk ook bekend
[afbeelding]
Nee tuurlijk niet, die zullen we nog hard nodig hebben.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:51 schreef M0NTANA het volgende:
Meer info: http://www.ajax.nl/show/id=1322/contentid=45911
Dus Hatem Trabelsi mag contract NIET afkopen.
Adriano ligt in een deuk na het zien van dit nieuwsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:53 schreef Urquhart het volgende:
Grygera gebleseerd![]()
Nu wordt het helemaal open huis achterin tegen die Italianen.
Sjonniequote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:46 schreef Urquhart het volgende:
En deze is natuurlijk ook bekend
[afbeelding]
Het zal Adriano echt een rotzorg zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:55 schreef jna het volgende:
[..]
Adriano ligt in een deuk na het zien van dit nieuws![]()
Maar wel het doel in de Arena gok ik zo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Adriano weet niet eens waar Amsterdam ligt denk ik...
Hij is niet veel gegroeid he?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Ís dat Sneijder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |