quote:Oderint, dum metuant. => Ze mogen ons haten, zolang ze ons maar vrezen.

hoor die gasten ook als een stel mongooltjes lachen..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:14 schreef -Wolf- het volgende:
Iemand deze al gezien?
http://video.google.com/videoplay?docid=-8452507036863354623&q=ajax
Wat een mongolen.
Levert ons wel weer 18 eurootjes op!tenzij ze dat ding gejat hebben. stelletje ratten!

haha wat een losersquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:14 schreef -Wolf- het volgende:
Iemand deze al gezien?
http://video.google.com/videoplay?docid=-8452507036863354623&q=ajax
Wat een mongolen.
Levert ons wel weer 18 eurootjes op!tenzij ze dat ding gejat hebben. stelletje ratten!

Hoeft niet van hem te zijn, maar dit filmpje is gehost op het domein van de site van een 17 jarige puber, zegt genoeg natuurlijk...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
hoor die gasten ook als een stel mongooltjes lachen..![]()

Neuh,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:49 schreef jna het volgende:
[..]
Jij zit zeker in de ABN-Amro skybox![]()
"Meneer, doet Krajicek ook mee? hihihi"

Geen idee, maar aangezien zelfs Ajax-feyenoord niet uitverkocht was zou ik er maar vanuit gaan dat er nog wel kaarten te krijgen zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:14 schreef Roycoooooo het volgende:
Ajax![]()
ff een vraagje: Weet iemand hier toevallig of Ajax-Pisvee al is uitverkocht??

Die moet sowieso altijd in de basis!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:44 schreef Jajong het volgende:
Trabelsi vervangt dus de geschorste Zdenek..

Najib Amhali....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:35 schreef jna het volgende:
Vergelijk die broekjes eens met de nieuwe van het nederlands elftal![]()
Volgens mij hing z'n lul er bijna uit met die broekjes.

Nooit gezien, ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:40 schreef Nashje het volgende:
Nee, ik weet zeker dat Babel ook nog zo'n foto heeft.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |