Dan ben je toch ook niet verliefd? Of watquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:47 schreef Lizz-n het volgende:
Als je niet verliefd ben, mag je hier dan niet posten?![]()
WCTSZ.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:46 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
Liefde is voor het plebs.
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:47 schreef Lizz-n het volgende:
Als je niet verliefd ben, mag je hier dan niet posten?![]()
Ruige sex hoor in ONZ BS.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:46 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Liefde is voor het plebs.
quote:
Als je het antwoord gevonden hebt, laat het me ff weten!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:40 schreef Gershom het volgende:
Ik ben verliefd.
Waarom kan je eigenlijk iedereen krijgen, maar niet diegene op wie je verliefd bent
omdat die al 2,5 jaar een vriend heeft?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:40 schreef Gershom het volgende:
Ik ben verliefd.
Waarom kan je eigenlijk iedereen krijgen, maar niet diegene op wie je verliefd bent
lol doe je niet goed danquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:01 schreef Ordinair het volgende:
Kzou wel verliefd willen zijn, maar heb gister ruzie met alle 3 gehad..Ik moest kiezen.
Je mag mijn vriendin wel voor een dagje lenenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:01 schreef Ordinair het volgende:
Kzou wel verliefd willen zijn, maar heb gister ruzie met alle 3 gehad..Ik moest kiezen.
Wat een rare post...quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:02 schreef Cornerman het volgende:
[..]
Je mag mijn vriendin wel voor een dagje lenen![]()
Gedichtenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:23 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben verliefd
op het meisje uit mijn dromen
Jammer genoeg ben ik haar nog niet
in het echt tegengekomen
*Pinkt een traantje weg..quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:23 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben verliefd
in het echt tegengekomen
Gewoon onderdrukken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:23 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben verliefd
in het echt tegengekomen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:16 schreef mForce het volgende:
Liefde is KUT, Ik ben altijd verliefd op de verkeerde vrouwen![]()
quote:
En, is ze knap?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:09 schreef Bars het volgende:
Eindelijk weer eens verliefd
Wederzijds
Ooit; toen ik nog een lief en schattig pubertje wasquote:
Dan ben ik ook flieft; op de lentequote:
Tja, toen kende ik haar ook al wel. Maar toen was ik niet verliefd op haar.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:02 schreef Autoreply het volgende:
Ooit; toen ik nog een lief en schattig pubertje was![]()
Toevallig welquote:
De gedachte alleen alquote:Op zondag 19 februari 2006 11:48 schreef Brechtje het volgende:*Op de schoot van zijn vriendje zit en knuffelt, zoent, plakt*
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:40 schreef Gershom het volgende:
Ik ben verliefd.
Jij ook?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Verliefd zijn zuigt.
Och zal niet anders zijn dan dat jij doetquote:Op zondag 19 februari 2006 23:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zie jou echt steeds vaker in pub
toch wanhopig opzoek naar kleine meisjes![]()
ZO!quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:23 schreef Cageon het volgende:
een beeeeetjeee verlieefd
(dat nummer dan he... bij mij is het ver te zoeken)
en wanneer zie je hemquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:58 schreef MissCleo het volgende:
Ik zie hem toch!! Mijn uberlieve collega wil me een lift geven zodat ik geen treinkaartjes hoef te kopen![]()
ik ben ook verliefd! zondag mag je om een update vragen als je wiltquote:
vanaf vandaag 10 dagen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:37 schreef Hi_flyer het volgende:
Ook flieft.
Maar ze is op vakantieZie ik dr gewoon 10 FoKkin lange dagen niet.
*snikt
En dat gesprek ging overquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:43 schreef x_smilegirl_x het volgende:
gister een leuk msngesprek gehad met mn vriendje *nog steeds in luv is* (live is leuker, maar dat kan pas over anderhalve week weer)
iig zit de helft van de tijd dat hij weg is er nu op
Ik las serieus gespotenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:56 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb vandaag zooooo'n lief meisje ontmoet
En heerlijk lang met dr gesproken
LIeve meisjes kunnen ook spuiten hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:55 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik las serieus gespoten![]()
Zegt ws meer over mijn zieke geest![]()
Die foto heb ik eerder gezienquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:06 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik. Ben. Zo. Verliefd!Al aan het begin van het schooljaar
Hij is zooo knap...
===> De knapste (ok, de latino achteraan)
Ik weet het niet hoor... Als ik hem zie, kijk ik onopvallend lang naar hem. Kijkt hij terug, kijk ik weg. Loopt hij langs, gaat m'n hart tekeer en sta ik stokstijf. Ach ja... Zooo knap...![]()
...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:29 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Vlieft op jongen die ik niet eens ken...
Jij hebt een goed geheugenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:29 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Vlieft op jongen die ik niet eens ken...
Geen zinquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:24 schreef Geqxon het volgende:
Ik zie een hoop kleine kinderen, paint er eens een cirkeltje om
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:00 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
...Dat heeft een vriendin van me gepost! Omg...
Bitch, ik zag hem het eerst
![]()
Je bent nu duidelijk een kutkloonquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:49 schreef Q_Orianka het volgende:
O.. m... g... Ik heb een foto van hem gevonden toen hij nog in de brugklas zat...
http://80.127.124.114/la/downloads/klassenfotos2004/2004-1c.jpg
Holy Shit...Maar hij is wel aardig opgeknapt
![]()
Jij bent toch dat enge chineesje?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:49 schreef Q_Orianka het volgende:
O.. m... g... Ik heb een foto van hem gevonden toen hij nog in de brugklas zat...
http://80.127.124.114/la/downloads/klassenfotos2004/2004-1c.jpg
Holy Shit...Maar hij is wel aardig opgeknapt
![]()
...quote:
Kweet niet waar je het over hebt, ik ben maar sinds gister een Fok!ker gewordenquote:
Daphne... een naam om verlief op te wordenquote:Op zondag 26 februari 2006 13:40 schreef _Daphne_ het volgende:
Morgen is de vakantie eindelijk afgelopen. Kijken of ik eindelijk om msn durf te vragen.![]()
"Heel diep gezakt"?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:47 schreef twetwe het volgende:
lalala vannacht lekker heel diep gezakt bij me grote liefde lalalala ik ben zo blij
Mijn buurmeisje van 10 heet daphne pedoquote:Op zondag 26 februari 2006 14:03 schreef HuHu het volgende:
[..]
Daphne... een naam om verlief op te worden
Maar ik ben je buurmeisje niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:28 schreef tonks het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje van 10 heet daphne pedo
Nee heb niet over dr heen gekostsquote:Op zondag 26 februari 2006 16:26 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als je tijdens het carnaval over d'r heen kotst, dan zak je heel diep.
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:28 schreef tonks het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje van 10 heet daphne pedo
Ben je wel 10 dan?quote:
daar ben je nog veel te jong voorquote:
Fucking Amal, dat is een leuke film die hebben wij hier thuis ook.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:27 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
daar ben je nog veel te jong voor, mocht je echt wanhopig zijn is er altijd BHFH die je een handje wilt helpen....
BHFH, oftewel BloodHoundFromHell is een dertiger (ofzo) zonder relatie, maar die wel heel interessante topics opent in fora als R&P, SEX, enz... over de losbandigheid van 15-jarige meisjes. Over eeuwig maagd blijven. Over sex met minderjarigen. Dat soort dingen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:32 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
Fucking Amal, dat is een leuke film die hebben wij hier thuis ook.
Wie is BHFH?
Waarom worden 14-jarigen nooit serieus genomen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:27 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
daar ben je nog veel te jong voor, mocht je echt wanhopig zijn is er altijd BHFH die je een handje wilt helpen....
Mee uit vragen...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:02 schreef Grassh het volgende:
Jup, ik ben het ook..Maar ja, zij vind mij dus wel heel leuk, maar ze weet niet of het een heel goede band tussen ons is of echt meer.. Iemand ideeën wat ik moet doen?
Ja, gaan we ook. Maar ik kan nu niet fietsen vanwege me arm. Mja, maar hopen dat het dan daar goed komt.quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:45 schreef HuHu het volgende:
[..]
[ontzettend verliefd mode on]when I wake up you look so pretty, sleeping next to me
[/off]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:22 schreef saaw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
dat vind ik trouwens nogsteeds een van de mooiste dingen
wakker worden naast je lief
quote:de meeste dromen zijn bedrog
maar als ik wakker word naast jou dan
droom ik nog
ik voel je adem en zie je gezicht
je bent een droom die naast me ligt
je kijkt me aan en rekt je uit
één keer in de zoveel tijd komen dromen uit
quote:
quote:Afscheid nemen bestaat niet,
ik ga wel weg, maar verlaat je niet
lief je moet me geloven...
blabla
quote:I believe in memories
they look so, so pretty when I sleep
Hey now, and when I wake up,
you look so pretty sleeping next to me
But there is no time,
and there is no song I could sing
and there is no, combination of words I could say
but I will still tell you one thing
We're Better together
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch maar even zeggen dan, andes houdt ze hoop enzoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:58 schreef Grassh het volgende:
Zo lang past het er bij mij niet eens in.
Pff, er is een meisje verliefd op mij, ik vind haar wel leuk ofzo maar meer niet.. Ik ben verliefd op iemand anders, ik vond het lullig om te zeggen dat ik niks met haar wilde..
Het past nooit in 1 SMSje, aangezien het ruim 770 tekens zijn.quote:
SMSJES.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:24 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het past nooit in 1 SMSje, aangezien het ruim 770 tekens zijn.
Een SMSje heeft over het algemeen een limiet van 160 tekens.
Dan pimpt ie met een verzonnen sms'sje maar slecht uitgewerkt?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:24 schreef HuHu het volgende:
[..]
het is 1 smsje (aantal aan elkaar zeg maar)... maar je hebt wel gelijk dat je dit ook in 2 regels kan zeggenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dan pimpt ie met een verzonnen sms'sje maar slecht uitgewerkt?
'ik vind je misschien leuk maar wil je geen hoop geven dus we zien nog wel' ofzo bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:33 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
het is 1 smsje (aantal aan elkaar zeg maar)... maar je hebt wel gelijk dat je dit ook in 2 regels kan zeggen
edit: ik kan tot 12 smsjes aan elkaar plakken... betaal je alleen wel meer.
Tjah..quote:Op zondag 5 maart 2006 01:59 schreef altface het volgende:
Dan zoek je der tog op, ken je der nog een keer neuken
De meeste telefoons koppelen dan gewoon meerdere smsjes aan elkaar....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:24 schreef HuHu het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:40 schreef Tally het volgende:
Ik ben zo verliefd
Hij is zo lief en mooi..
Ik kan niet wachten tot ik hem weer zie.. *zucht*
Zie ik eruit als een loverboyquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:04 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ben je dan niet meer verliefd op mei_stiertje?![]()
Het zou inderdaad wel kunnen..Het zou alleen wel zuur zijn..quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:10 schreef HuHu het volgende:
Waarschijnlijk was ze zo dronken dat ze je toch niet meer herkent.
En dan vollop buikpijn krijgen doordat ze je keihard negeertquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:32 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Wat is verliefd zijn toch heerlijk!
De hele dag aan haar denken en dikke vlinders in je buik hebben! HEERLIJK!
Jaloersquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:37 schreef Geqxon het volgende:
En dan vollop buikpijn krijgen doordat ze je keihard negeert
Je weet!quote:
Jij houd van jezelf..quote:
Goude tanden?quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:46 schreef Geqxon het volgende:
Je weet!
16:00, jij en ik, bij de neng ouwe. Ik mep je goude bling bling tanden uit je mond je weet!
Ik dacht dat jij een neger wasquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:07 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Goude tanden?![]()
Denk dan niet dat je weet wie ik ben!
Goude tanden zijn zo 1988
Ja he..quote:Op zondag 19 februari 2006 02:14 schreef Guvnor het volgende:
Ik ben verliefd op de meisje van Al Jazeera die eerst de weer altijd presenteerde
Leer spellen, kutpauper.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:14 schreef Guvnor het volgende:
Ik ben verliefd op de meisje van Al Jazeera die eerst de weer altijd presenteerde
Ze gaan Rai Uno achterna, misschien trekken ze dan wel kijkers!quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:05 schreef Relmarokkaan het volgende:
Huurt Al-Jazeera een modellenbureau in om het nieuws te presenteren![]()
Je loopt achter schatquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:30 schreef SpeedJeffrey het volgende:
[..]
... die je niet hebt!![]()
Got Ya!![]()
Oke, je hebt een vriendin zeg je.quote:
Vaker dan jij jouw webcam vriendin schatquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:05 schreef SpeedJeffrey het volgende:
[..]
Oke, je hebt een vriendin zeg je.
Hoevaak heb je dr IRL gezien?![]()
Schat.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Vaker dan jij jouw webcam vriendin schat.
maat!quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:23 schreef Koentje3 het volgende:
* Koentje3 heeft sinds 1 uurtje weer een vriendinnetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ja, ze is lief
Waar was je gisterenquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:32 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Denk het niet! Gewoon blank!
verslaafdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:36 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
en een uurtje later zit je al weer op fok
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:19 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ben het niet, in deze tijd heb je vaak zo weinig aan vrouwen
Nietwaar.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:47 schreef tonks het volgende:
Geqxon is grapppigggg.
ma.....maa......maarquote:Op zondag 19 maart 2006 13:11 schreef Brechtje het volgende:
Geen behoefte aan om verliefd te worden.
je hebt wel de goeie leeftijdquote:Op zondag 19 maart 2006 13:16 schreef Electro-Worm het volgende:NIETUUSS!! OP MIJ!! Omdat ik bruin ben
![]()
Toch brechtje![]()
![]()
Jaloers?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:58 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Noh man, hij mag het nog met een kleuter doen![]()
Wil je weten waar ze het weekend daarna is?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:45 schreef SpeedyGJ het volgende:mijn vriendin was deze weekend geweest
sjonge wat geweldig heb ik het gehad! Helaas is ze nu weer thuis, maar volgend weekend is ze hier weer, en dan wel op haar verjaardag!
ging het zo?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:23 schreef Koentje3 het volgende:
* Koentje3 heeft sinds 1 uurtje weer een vriendinnetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ja, ze is lief
Alleen als ik de lente ben!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:34 schreef Chowi het volgende:
Ik ben verliefd op de lente, mag dat óók?
Maar ík was toch de lente?quote:
quote:
Wat zal jouw seksleven geweldig zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:40 schreef morgane het volgende:
dan ben ik verliefd op mijn hamstertje(nouja hamsterTJE, hij's nu wel ergens rond de 15 cm
)
Doet me denken aanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat zal jouw seksleven geweldig zijn.
Uiteraard, ik heb het geopend.quote:Op zondag 2 april 2006 17:57 schreef sOphieJj_x het volgende:
cool topic by the way
Dat ga ik wel een keer doen als hetlekker weer is in Hyde Parkquote:
Je wilt dus een jongen van iemand afpakken?quote:Op maandag 10 april 2006 20:36 schreef ma_jojo het volgende:
Verliefd noem ik 't niet, maar ik vind een jongen onwijs leuk.
Hij is al jaren bezet, en z'n vriendin probeert 'm bij me uit de buurt te houden.
Binnenkort zal echt wat stappen ondernemen, aangezien tot nu toe de toespelingen echt van zijn kant zijn gekomen..
Achter een boekenkast?quote:
Hij maakt toespelingen naar mij. Dat is nog nooit andersom geweest. Maar nu na een aantal weken, tsja. Hij heeft me 2 weken terug of iets geprobeerd te zoenen, toen hield ik wel af. Maar hij is degene met een relatie, ik doe niks fout.quote:Op maandag 10 april 2006 20:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je wilt dus een jongen van iemand afpakken?
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 april 2006 20:58 schreef ma_jojo het volgende:
Waarom leg ik dit uit aan een crimineel?
Omdat hij een pistool heeftquote:Op maandag 10 april 2006 20:58 schreef ma_jojo het volgende:
Waarom leg ik dit uit aan een crimineel?
Daar zit wat in inderdaadquote:
Nou ja, dan is er in ieder geval iemand verliefd op je.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ben verliefd op mezelf...
Jij toch ook?quote:
Na het lezen van haar ge-quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |