Daar hield ik ook op met lezen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Van iemand die het werkwoord "zeggen" met 'ch' schrijft, geloof ik helemaal niks
Ja, nou nog die t vervangen voor een d en de 2e verkloting van "gezegd" ook wijzigen en dan wordt 't wat.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:17 schreef sound-storm het volgende:
Stom typfoutje, heb het gewijzigd. thanks.
Nog een 'Clocks' clone maken wellicht?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:16 schreef sound-storm het volgende:
Coldplay kon nog zoveel doen.
En van 'meld' 'meldt' maken natuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, nou nog die t vervangen voor een d en de 2e verkloting van "gezegd" ook wijzigen en dan wordt 't wat.
Zat ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:19 schreef sound-storm het volgende:
Nee, maar er zat genoeg talent in om nog iets nieuws te maken.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:22 schreef Symbiose het volgende:
psssst..!
ik heb laatst zelfs nieuwsbulletains gezien met spelfouten!!!
Maak er niet zo'n dikke shit van!
Dus omdat het nieuwsbulletin een domme redacteur heeft moeten we de aandacht voor spelling maar laten varen? Ga toch wegquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:22 schreef Symbiose het volgende:
psssst..!
ik heb laatst zelfs nieuwsbulletains gezien met spelfouten!!!
Maak er niet zo'n dikke shit van!
quote:Coldpley uit elkaar. De bant hadt er geen sin meer in en is er mee gestopd.
Bedoel je niet nieuwsbulletain?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dus omdat het nieuwsbulletin een domme redacteur heeft moeten we de aandacht voor spelling maar laten varen? Ga toch weg. Alleen maar meer motivatie om er mensen op te wijzen. Je moet er toch niet aan denken dat je over een paar jaar dit soort dingen op teletekst ziet staan:
[..]
Het journaalquote:
Murray maakte toch een grapje?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dankje sound-storm. En het is wel degelijk bulletin:
bul·le·tin (het ~, ~s)
1 kort, tussentijds bericht in de media => journaal
Nou ja, zijn tweede kind (Banana?) komt er ook aan, dat zal er ook wel wat mee te maken hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Gwyneth Paltrow zit hier vast achterVuile Yoko Ono-imitatster
Ohquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Murray maakte toch een grapje?![]()
Nu maak jij toch ook een grap hé?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dankje sound-storm. En het is wel degelijk bulletin:
bul·le·tin (het ~, ~s)
1 kort, tussentijds bericht in de media => journaal
Ik dacht dat ze het "Pie" zouden noemenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:31 schreef Murray het volgende:
[..]
Nou ja, zijn tweede kind (Banana?) komt er ook aan, dat zal er ook wel wat mee te maken hebben.
idd, ik dacht ook al: word ik nou gek of watquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:30 schreef Frollo het volgende:
Leest nou iedereen over Murray's post heen?
Ze gaan niet uit elkaar. Het was een hoax.
Aangezien zo'n hiaat wel vaker wordt gebruikt om anderhalf jaar later alsnog maar uit elkaar te gaan zie ik geen reden om de feeststemming te bedervenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:30 schreef Frollo het volgende:
Het is helemaal geen hoax.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:30 schreef Frollo het volgende:
Alleen de platenmaatschappij ontkent het nu.quote:It's going to be a few years before you see us again. "People are fed up with us - and so are we. You won't see us at one of these for many, many years.
Nou, dan weet ik het ook niet meer. Het interesseert me ook niet trouwensquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:34 schreef Murray het volgende:
[..]
Het is helemaal geen hoax.
Chirs Martin heeft wel degelijk het volgende gezegd:
[..]
Alleen de platenmaatschappij ontkent het nu.
Er verschijnt dus eerst nog een live-cd en een greatest hits-album (met twee nieuwe tracks voor de 'echte fans') om aan de contractuele verplichtingen te voldoen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:36 schreef Frollo het volgende:
Nou, dan weet ik het ook niet meer. Het interesseert me ook niet trouwens
misschien komen ze weer eens met iets fatsoenlijks als ze even een paar jaartjes gas terug nemenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:26 schreef Fatality het volgende:
Nouja, X&Y was toch al huilen met de spreekwoordelijke pet op.
de eerste 2 albums
Die willen natuurlijk eerst nog wat verdienen met de verkoop X&Yquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:34 schreef Murray het volgende:
Alleen de platenmaatschappij ontkent het nu.
hoe lang ben jij niet buiten geweest dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:41 schreef Omkron het volgende:
nog nooit van die gasten gehoord.. ?
grote steen moet dat zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:41 schreef Omkron het volgende:
En je bent 31?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:41 schreef Omkron het volgende:
Postaantalopkrikkendepostquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
God wat flauw van me... kan echt niet
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik heb gehoord dat Michael Jackson ook uit elkaar is. Zijn neus wil solo gaan.
Coldplay wordt ook heel vaak als achtergrondmuziek gebruikt bij reportages e.d.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En je bent 31?waarschijnlijk als je wat liedjes hoort dat je ze wel herkent
Te flauwquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik heb gehoord dat Michael Jackson ook uit elkaar is. Zijn neus wil solo gaan.
Kom eens achter die pc vandaan zou ik zeggen en zet eens een radio aan!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:41 schreef Omkron het volgende:
Ook daar mis je niet echt wat aan. Aardig als je tweederangs new wave wil horen zonder een jaren 80 productie.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:55 schreef Frollo het volgende:
Als we dan toch bezig zijn met bekentenissen: ik heb nog nooit bewust iets van Franz Ferdinand gehoord
Nah, laat maar dan. Kaiser Chiefs, Bloc Party en Editors konden me ook niet echt bekoren, en die zijn uit dezelfde NME-golf dacht ik.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook daar mis je niet echt wat aan. Aardig als je tweederangs new wave wil horen zonder een jaren 80 productie.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:57 schreef Metal_Mart het volgende:
Laten we het hopen. Nu U2 nog, en er zijn 2 gehypte bands minder.
Volgens mij zegt hij dat men hen niet meer snel zal zien bij zo'n uitreiking van awards.quote:You won't see us at one of these for many, many years
Geen idee, maar ik wil graag nog een aantal keer naar hun concertquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:05 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja, want die zijn tenminste nog relevant.
Dat klopt. Ik kan alleen niet zo goed tegen hypen. Ik ben totaal niet tegen commercie, maar de manier waarop bands als U2 en Coldplay worden gehypt is gewoonweg belachelijk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
jij kunt er ook niets aan doen dat je een andere muzieksmaak hebt.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:26 schreef Fatality het volgende:
Nouja, X&Y was toch al huilen met de spreekwoordelijke pet op.
de eerste 2 albums
Smaken verschillen dude! Dus windt je niet zo opquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:11 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Nietus. X&Y was vet goed. Niet zo goed als Parachutes maar nog zeker een top album. Coldplay brengt nog steeds muziek die goed is, in tegenstelling tot andere muzikanten die na 2 albums niks meer brengen.
Helder opgeschreven en helemaal mee eensquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:10 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik kan alleen niet zo goed tegen hypen. Ik ben totaal niet tegen commercie, maar de manier waarop bands als U2 en Coldplay worden gehypt is gewoonweg belachelijk.
Op de radio: Om de aantal weken U2-week of Coldplay-week. Met elk uur een aantal nummers van ze. Als ze een concert geven , wordt dit al maanden vantevoren uitgemolken. "Jij kan erbij zijn dankzij Yorin FM." Alsof het onmogelijk is om kaartjes voor zulke "goden" te krijgen. Vorige zomer werd er zelfs een live-verslag gegeven van het landen van het vliegtuig met U2 erin, op Schiphol. Dat gaat toch helemaal nergens meer over?
Dat noem ik hypen. Dat de muziek goed verkoopt, oke. Het is mijn smaak niet, maar als veel mensen het mooi vinden, prima. Maar het randgebeuren stuit mij tegen de borst. Vooral ook als op je werk een bepaalde radiozender aanstaat en je er niet omheen kunt.
Ik vond vooral de originaliteit in de nummers ''Clocks" en "Speed of sound" geweldig. Die leken in de verste verte niet op elkaar. (quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:11 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Nietus. X&Y was vet goed. Niet zo goed als Parachutes maar nog zeker een top album. Coldplay brengt nog steeds muziek die goed is, in tegenstelling tot andere muzikanten die na 2 albums niks meer brengen.
En toch verkoopt het...... tjonge jongequote:Op donderdag 16 februari 2006 17:13 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik vond vooral de originaliteit in de nummers ''Clocks" en "Speed of sound" geweldig. Die leken in de verste verte niet op elkaar. ()
Maar wat kan coldplay daar aan doen dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:10 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik kan alleen niet zo goed tegen hypen. Ik ben totaal niet tegen commercie, maar de manier waarop bands als U2 en Coldplay worden gehypt is gewoonweg belachelijk.
Op de radio: Om de aantal weken U2-week of Coldplay-week. Met elk uur een aantal nummers van ze. Als ze een concert geven , wordt dit al maanden vantevoren uitgemolken. "Jij kan erbij zijn dankzij Yorin FM." Alsof het onmogelijk is om kaartjes voor zulke "goden" te krijgen.
Ehm dude, alle metal lijkt ook op elkaarquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:13 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik vond vooral de originaliteit in de nummers ''Clocks" en "Speed of sound" geweldig. Die leken in de verste verte niet op elkaar. ()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks. Maar daarom mag ik wel blij zijn als ze stoppen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Maar wat kan coldplay daar aan doen dan?
Dan moet je eens niet naar Yorin FM luisteren...quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:10 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Op de radio: Om de aantal weken U2-week of Coldplay-week. Met elk uur een aantal nummers van ze. Als ze een concert geven , wordt dit al maanden vantevoren uitgemolken. "Jij kan erbij zijn dankzij Yorin FM." Alsof het onmogelijk is om kaartjes voor zulke "goden" te krijgen. Vorige zomer werd er zelfs een live-verslag gegeven van het landen van het vliegtuig met U2 erin, op Schiphol. Dat gaat toch helemaal nergens meer over?
Dat noem ik hypen. Dat de muziek goed verkoopt, oke. Het is mijn smaak niet, maar als veel mensen het mooi vinden, prima. Maar het randgebeuren stuit mij tegen de borst. Vooral ook als op je werk een bepaalde radiozender aanstaat en je er niet omheen kunt.
Ah couldn't agree more. Persoonlijk vind ik zowel Muse als Coldplay even goed. Ik heb Muse op Pinkpop gezien in 2004, tranen liepen over mijn wangen. Echt mooi. Nu ben ik aan het wachten tt Coldplay weer in Nederland komt, maar volgens mij kan ik nog lang wachten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zolang Muse maar blijft!
Welke nummers speelden ze daar? Ik persoonlijk vind Butterflies & Hurricanes, Time is running out, Plug in Baby en Bliss erg tof.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:46 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ah couldn't agree more. Persoonlijk vind ik zowel Muse als Coldplay even goed. Ik heb Muse op Pinkpop gezien in 2004, tranen liepen over mijn wangen. Echt mooi. Nu ben ik aan het wachten tt Coldplay weer in Nederland komt, maar volgens mij kan ik nog lang wachten.![]()
Voor pretentieuze bombast moet je bij muse of radiohead zijn iddquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:58 schreef Zanderrr het volgende:
Franz Ferdinand vind ik eigenlijk nog wel leuk, het is tenminste niet van die pretentieuze bombast.
Ik ook, behalve dat ik U2 niet echt gehyped meer vind, meer kunstmatig hooggehouden door pers en fans omdat er geen vergelijkbare megaband voor in de plaats is gekomen.. voor een of andere reden hebben mensen altijd zo'n "allergrootste" band nodig om op die manier de definitie van kwaliteitsmuziek te kunnen bepalen ofzo..quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:13 schreef Frollo het volgende:
[..]
Helder opgeschreven en helemaal mee eens
Het is een hoax.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:26 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Wie weet nou zeker of dit een hoax is of niet?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:26 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Is lezen nou echt zo moeilijk?quote:
Vijf jaar is lang hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:35 schreef greatgonzo het volgende:
WTF WTF WTF!!!
daar baal ik dus echt van, Coldplay staat als tweede op mijn favo lijstje, na U2...
Maar ach, Chris gaat er voor 5 jaar tussenuit, dan komen ze weer terug en als het nog steeds goed is dan (dus als men ze niet vergeten zijn), staan ze zo weer aan de top
Chris Martin, die op de Awards zowel een prijs mocht overhandigen aan Madonna als wel zelf twee prijzen in ontvangst mocht nemen, deed een shockerende uitspraak. Uit zijn woorden bleek dat Coldplay een tijdje uit de spotlights gaat verdwijnen. Meteen doken vandaag allemaal geruchten op dat de band uit elkaar gaat, maar die berichten zijn inmiddels alweer tegengesproken: de band is van plan om na hun laatste tourdag, 16 juli aanstaande, een welverdiende pauze te nemen; daarna staat gewoon album nummer 4 op de planning.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:26 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:38 schreef greatgonzo het volgende:
lijkt idd HOAX, staat niets op de officiele site, terwijl Coldplay toch altijd erg eerlijk en open tegen de fans is.
Ook op officieel message board staat niets...
Hopelijk HOAX dus.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:31 schreef Murray het volgende:
[..]
[..]
Is lezen nou echt zo moeilijk?
Ongetwijfeld. Het moet goed uitgemolke worden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:39 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Er verschijnt dus eerst nog een live-cd en een greatest hits-album (met twee nieuwe tracks voor de 'echte fans') om aan de contractuele verplichtingen te voldoen.
Wat is het? Blind? Dyslectisch? Gewoon lui? Of welke smoes heb je om te verklaren waarom je niet kunt lezen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:35 schreef greatgonzo het volgende:
WTF WTF WTF!!!
daar baal ik dus echt van, Coldplay staat als tweede op mijn favo lijstje, na U2...
Maar ach, Chris gaat er voor 5 jaar tussenuit, dan komen ze weer terug en als het nog steeds goed is dan (dus als men ze niet vergeten zijn), staan ze zo weer aan de top
Ha, Lucske! Baal je ook zo?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:54 schreef Tfz het volgende:
[..]
Wat is het? Blind? Dyslectisch? Gewoon lui? Of welke smoes heb je om te verklaren waarom je niet kunt lezen?
Ze werken gewoon in die tijd aan nieuw materiaal, ben benieuwd wat er allemaal waar van is.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:57 schreef Klingon het volgende:
Ook mooi klote dat Coldplay op de eigen site zegt dat ze niet uit elkaar gaan. Niet alles geloven....
quote:The coolest hipsters hate Coldplay because they want to distance themselves from the slightly less cool hipsters who love Coldplay on a purely ironic level in response to the somewhat less cool but still decidedly hip hipsters who hate Coldplay because they're indifferent to Pitchfork and Pitchfork are indifferent to Coldplay and not because they're wannabe-hipsters who hate Coldplay because Coldplay are ripping off Radiohead and certainly not because of the pseudo-wannabe-faux-hipsters who love Coldplay because they're too cool for the fourth wave hipsters who actually love Coldplay but are ashamed to admit it and don't want to sound too mainstream in front of the even less hipsterific hipsters who hate Coldplay since highschool girls find enjoyment in their music.
Ze gaan ook niet officieel uit elkaar, maar ze gaan er een jaartje tussenuit, althans zo heb ik het begrepen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:57 schreef Klingon het volgende:
Ook mooi klote dat Coldplay op de eigen site zegt dat ze niet uit elkaar gaan. Niet alles geloven....
Nee, jij bent gewoon een pure muziekliefhebber.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:00 schreef thijsdetweede het volgende:
Ik vond Parachutes in zekere zin wel aardig, maar de teksten tenenkrommend cliche. Daarna is het (voor zover ik heb geluisterd) niet beter geworden. Ik neem aan dat ik het beste bij de wannabe hipsters geplaatst kan worden dan?
En dan ben je niet wanneer van Colplay wel interessant, mooi, weet ik veel wat allemaal vind?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon een pure muziekliefhebber.
Misschien wel, maar dit ging zuiver over Thijs.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dan ben je niet wanneer van Colplay wel interessant, mooi, weet ik veel wat allemaal vind?
Coldplay dus zeker wel, kijk met wat voor(compleet uitverkochte) tour ze bezig zijn. Verder idd RHCP, U2, Rolling Stonesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:25 schreef _dirkjan_ het volgende:
jammer, al heeft het laatste album me niet echt kunnen boeien...
wat zijn eigenlijk de grootste bands op dit moment? Coldplay vind ik daar toch niet echt bij horen, eerder U2, R.E.M., RHCP, etc?
Euh... als ik het allemaal goed begrijp hoor ik bij de coolste hipsters.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:56 schreef Grobbel het volgende:
De leukste reactie op al het voorbarige gejubel over Coldplay's vermeende split was wel deze (van de SA Forums), over waar Coldplay staat bij "hippe" luisteraars:
[..]
grootste bands... meh. bovengenoemd rijtje is al over hun top heen, maar heeft nog wel (veel) commercieel succes, dus het is maar net vanuit welk oogpunt je het ziet. tis maar een labeltje.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:25 schreef _dirkjan_ het volgende:
jammer, al heeft het laatste album me niet echt kunnen boeien...
wat zijn eigenlijk de grootste bands op dit moment? Coldplay vind ik daar toch niet echt bij horen, eerder U2, R.E.M., RHCP, etc?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |