abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 16 februari 2006 @ 19:09:18 #101
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_35161864

wel leuk maar die laatste plaat was zoooooo saaaaaaai
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_35162158
Gelukkig zijn The Backstreet Boys nog wel alive and kicking !
pi_35163069
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:39 schreef Murray het volgende:

[..]

[..]
Is normaal reageren nou echt zo moeilijk?
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_35164972
Laat het waar zijn!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35171920
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:21 schreef methodmich het volgende:
Laat het waar zijn!
Ik kan je geruststellen, het is niet waar.
50 Cent is mijn held!
  donderdag 16 februari 2006 @ 23:14:29 #106
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_35172226
Kijk eens aan, minder slaapverwekkende muziek
Chinese Democracy
pi_35172382
Idd kut nieuws, maar opzich logisch dat ze niet gelijk voor een nieuw album gaan zitten als je 16 maanden heb getoured..

Gelukkig was ik erbij 7 juli
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_35173019
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:21 schreef methodmich het volgende:
Laat het waar zijn!
Ach... wordt je onderdrukt en moet je verplicht luisteren naar Colplay?
pi_35176069
Das mooi klote zeg, dat Coldcut uit elkaar gaat.
pi_35178058
Ook mooi klote dat Coldplay op de eigen site zegt dat ze niet uit elkaar gaan. Niet alles geloven....
pi_35179183
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 07:57 schreef Klingon het volgende:
Ook mooi klote dat Coldplay op de eigen site zegt dat ze niet uit elkaar gaan. Niet alles geloven....
Ze werken gewoon in die tijd aan nieuw materiaal, ben benieuwd wat er allemaal waar van is.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 12:56:18 #112
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_35185202
De leukste reactie op al het voorbarige gejubel over Coldplay's vermeende split was wel deze (van de SA Forums), over waar Coldplay staat bij "hippe" luisteraars:
quote:
The coolest hipsters hate Coldplay because they want to distance themselves from the slightly less cool hipsters who love Coldplay on a purely ironic level in response to the somewhat less cool but still decidedly hip hipsters who hate Coldplay because they're indifferent to Pitchfork and Pitchfork are indifferent to Coldplay and not because they're wannabe-hipsters who hate Coldplay because Coldplay are ripping off Radiohead and certainly not because of the pseudo-wannabe-faux-hipsters who love Coldplay because they're too cool for the fourth wave hipsters who actually love Coldplay but are ashamed to admit it and don't want to sound too mainstream in front of the even less hipsterific hipsters who hate Coldplay since highschool girls find enjoyment in their music.
pi_35185486
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 07:57 schreef Klingon het volgende:
Ze gaan ook niet officieel uit elkaar, maar ze gaan er een jaartje tussenuit, althans zo heb ik het begrepen.

Laten we in ieder geval hopen dat het maar voor een jaartje is
pi_35187588
Ik vond Parachutes in zekere zin wel aardig, maar de teksten tenenkrommend cliche. Daarna is het (voor zover ik heb geluisterd) niet beter geworden. Ik neem aan dat ik het beste bij de wannabe hipsters geplaatst kan worden dan?
pi_35187845
Lekker vaag... Eerst geven ze de indruk dat ze ermee kappen, en vervolgens staat op de site dat ze juist niet stoppen...
Proberen ze mysterieus te doen ofzo? Kunnen ze niet gewoon duidelijk vertellen wat hun plannen zijn...
God!
pi_35189274
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:00 schreef thijsdetweede het volgende:
Ik vond Parachutes in zekere zin wel aardig, maar de teksten tenenkrommend cliche. Daarna is het (voor zover ik heb geluisterd) niet beter geworden. Ik neem aan dat ik het beste bij de wannabe hipsters geplaatst kan worden dan?
Nee, jij bent gewoon een pure muziekliefhebber.
www.thuisuiteten.nl
pi_35189677
Oh. Da's zeker tegenwoordig niet meer hip dan?
pi_35190532
jammer, al heeft het laatste album me niet echt kunnen boeien...

wat zijn eigenlijk de grootste bands op dit moment? Coldplay vind ik daar toch niet echt bij horen, eerder U2, R.E.M., RHCP, etc?
pi_35190613
REM hoort daar sinds New Adventures al niet meer bij. Coldplay verkoopt wereldwijd stadions uit. Al jaren.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 15:30:24 #120
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_35190706
Persoonlijk heb ik niet echt een uitgesproken mening over Coldplay. Het is een beetje inoffensieve liftmuzak, van het soort dat het je niet echt irriteert maar ook niet echt emotioneel roert. Ik zou er niet zo gauw CDs van aanschaffen, in elk geval.
pi_35190901
Klopt wel Grobbel, alleen dat wereldverbeterende gedoe maakt het tenenkrommend. Als ze het bij die liftdeuntjes hadden gehouden, was het beter geweest. Make Trade Fair man!
www.thuisuiteten.nl
pi_35191106
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:48 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nee, jij bent gewoon een pure muziekliefhebber.
En dan ben je niet wanneer van Colplay wel interessant, mooi, weet ik veel wat allemaal vind?
pi_35191158
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:40 schreef Rekkie het volgende:

[..]

En dan ben je niet wanneer van Colplay wel interessant, mooi, weet ik veel wat allemaal vind?
Misschien wel, maar dit ging zuiver over Thijs.
www.thuisuiteten.nl
pi_35191202
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:25 schreef _dirkjan_ het volgende:

wat zijn eigenlijk de grootste bands op dit moment? Coldplay vind ik daar toch niet echt bij horen, eerder U2, R.E.M., RHCP, etc?
Coldplay dus zeker wel, kijk met wat voor(compleet uitverkochte) tour ze bezig zijn. Verder idd RHCP, U2, Rolling Stones

frans bauer, 5x(?) in ahoy
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  vrijdag 17 februari 2006 @ 15:45:48 #125
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_35191301
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:56 schreef Grobbel het volgende:
De leukste reactie op al het voorbarige gejubel over Coldplay's vermeende split was wel deze (van de SA Forums), over waar Coldplay staat bij "hippe" luisteraars:
[..]
Euh... als ik het allemaal goed begrijp hoor ik bij de coolste hipsters.
Maar dat dacht ik ook eigenlijk al wel.

pi_35806061
Coldplay, wat doe je?
pi_35808394
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:25 schreef _dirkjan_ het volgende:

grootste bands... meh. bovengenoemd rijtje is al over hun top heen, maar heeft nog wel (veel) commercieel succes, dus het is maar net vanuit welk oogpunt je het ziet. tis maar een labeltje.
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_35809387
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:05 schreef Jaytonism het volgende:
Coldplay, wat doe je?
Muziek maken?
50 Cent is mijn held!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: