Ze werken gewoon in die tijd aan nieuw materiaal, ben benieuwd wat er allemaal waar van is.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:57 schreef Klingon het volgende:
Ook mooi klote dat Coldplay op de eigen site zegt dat ze niet uit elkaar gaan. Niet alles geloven....
quote:The coolest hipsters hate Coldplay because they want to distance themselves from the slightly less cool hipsters who love Coldplay on a purely ironic level in response to the somewhat less cool but still decidedly hip hipsters who hate Coldplay because they're indifferent to Pitchfork and Pitchfork are indifferent to Coldplay and not because they're wannabe-hipsters who hate Coldplay because Coldplay are ripping off Radiohead and certainly not because of the pseudo-wannabe-faux-hipsters who love Coldplay because they're too cool for the fourth wave hipsters who actually love Coldplay but are ashamed to admit it and don't want to sound too mainstream in front of the even less hipsterific hipsters who hate Coldplay since highschool girls find enjoyment in their music.
Ze gaan ook niet officieel uit elkaar, maar ze gaan er een jaartje tussenuit, althans zo heb ik het begrepen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:57 schreef Klingon het volgende:
Ook mooi klote dat Coldplay op de eigen site zegt dat ze niet uit elkaar gaan. Niet alles geloven....
Nee, jij bent gewoon een pure muziekliefhebber.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:00 schreef thijsdetweede het volgende:
Ik vond Parachutes in zekere zin wel aardig, maar de teksten tenenkrommend cliche. Daarna is het (voor zover ik heb geluisterd) niet beter geworden. Ik neem aan dat ik het beste bij de wannabe hipsters geplaatst kan worden dan?
En dan ben je niet wanneer van Colplay wel interessant, mooi, weet ik veel wat allemaal vind?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon een pure muziekliefhebber.
Misschien wel, maar dit ging zuiver over Thijs.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dan ben je niet wanneer van Colplay wel interessant, mooi, weet ik veel wat allemaal vind?
Coldplay dus zeker wel, kijk met wat voor(compleet uitverkochte) tour ze bezig zijn. Verder idd RHCP, U2, Rolling Stonesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:25 schreef _dirkjan_ het volgende:
jammer, al heeft het laatste album me niet echt kunnen boeien...
wat zijn eigenlijk de grootste bands op dit moment? Coldplay vind ik daar toch niet echt bij horen, eerder U2, R.E.M., RHCP, etc?
Euh... als ik het allemaal goed begrijp hoor ik bij de coolste hipsters.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:56 schreef Grobbel het volgende:
De leukste reactie op al het voorbarige gejubel over Coldplay's vermeende split was wel deze (van de SA Forums), over waar Coldplay staat bij "hippe" luisteraars:
[..]
grootste bands... meh. bovengenoemd rijtje is al over hun top heen, maar heeft nog wel (veel) commercieel succes, dus het is maar net vanuit welk oogpunt je het ziet. tis maar een labeltje.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:25 schreef _dirkjan_ het volgende:
jammer, al heeft het laatste album me niet echt kunnen boeien...
wat zijn eigenlijk de grootste bands op dit moment? Coldplay vind ik daar toch niet echt bij horen, eerder U2, R.E.M., RHCP, etc?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |