Daar hield ik ook op met lezen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Van iemand die het werkwoord "zeggen" met 'ch' schrijft, geloof ik helemaal niks
Ja, nou nog die t vervangen voor een d en de 2e verkloting van "gezegd" ook wijzigen en dan wordt 't wat.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:17 schreef sound-storm het volgende:
Stom typfoutje, heb het gewijzigd. thanks.
Nog een 'Clocks' clone maken wellicht?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:16 schreef sound-storm het volgende:
Coldplay kon nog zoveel doen.
En van 'meld' 'meldt' maken natuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, nou nog die t vervangen voor een d en de 2e verkloting van "gezegd" ook wijzigen en dan wordt 't wat.
Zat ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:19 schreef sound-storm het volgende:
Nee, maar er zat genoeg talent in om nog iets nieuws te maken.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:22 schreef Symbiose het volgende:
psssst..!
ik heb laatst zelfs nieuwsbulletains gezien met spelfouten!!!
Maak er niet zo'n dikke shit van!
Dus omdat het nieuwsbulletin een domme redacteur heeft moeten we de aandacht voor spelling maar laten varen? Ga toch wegquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:22 schreef Symbiose het volgende:
psssst..!
ik heb laatst zelfs nieuwsbulletains gezien met spelfouten!!!
Maak er niet zo'n dikke shit van!
quote:Coldpley uit elkaar. De bant hadt er geen sin meer in en is er mee gestopd.
Bedoel je niet nieuwsbulletain?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dus omdat het nieuwsbulletin een domme redacteur heeft moeten we de aandacht voor spelling maar laten varen? Ga toch weg. Alleen maar meer motivatie om er mensen op te wijzen. Je moet er toch niet aan denken dat je over een paar jaar dit soort dingen op teletekst ziet staan:
[..]
Het journaalquote:
Murray maakte toch een grapje?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dankje sound-storm. En het is wel degelijk bulletin:
bul·le·tin (het ~, ~s)
1 kort, tussentijds bericht in de media => journaal
Nou ja, zijn tweede kind (Banana?) komt er ook aan, dat zal er ook wel wat mee te maken hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Gwyneth Paltrow zit hier vast achterVuile Yoko Ono-imitatster
Ohquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Murray maakte toch een grapje?![]()
Nu maak jij toch ook een grap hé?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dankje sound-storm. En het is wel degelijk bulletin:
bul·le·tin (het ~, ~s)
1 kort, tussentijds bericht in de media => journaal
Ik dacht dat ze het "Pie" zouden noemenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:31 schreef Murray het volgende:
[..]
Nou ja, zijn tweede kind (Banana?) komt er ook aan, dat zal er ook wel wat mee te maken hebben.
idd, ik dacht ook al: word ik nou gek of watquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:30 schreef Frollo het volgende:
Leest nou iedereen over Murray's post heen?
Ze gaan niet uit elkaar. Het was een hoax.
Aangezien zo'n hiaat wel vaker wordt gebruikt om anderhalf jaar later alsnog maar uit elkaar te gaan zie ik geen reden om de feeststemming te bedervenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:30 schreef Frollo het volgende:
Het is helemaal geen hoax.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:30 schreef Frollo het volgende:
Alleen de platenmaatschappij ontkent het nu.quote:It's going to be a few years before you see us again. "People are fed up with us - and so are we. You won't see us at one of these for many, many years.
Nou, dan weet ik het ook niet meer. Het interesseert me ook niet trouwensquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:34 schreef Murray het volgende:
[..]
Het is helemaal geen hoax.
Chirs Martin heeft wel degelijk het volgende gezegd:
[..]
Alleen de platenmaatschappij ontkent het nu.
Er verschijnt dus eerst nog een live-cd en een greatest hits-album (met twee nieuwe tracks voor de 'echte fans') om aan de contractuele verplichtingen te voldoen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:36 schreef Frollo het volgende:
Nou, dan weet ik het ook niet meer. Het interesseert me ook niet trouwens
misschien komen ze weer eens met iets fatsoenlijks als ze even een paar jaartjes gas terug nemenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:26 schreef Fatality het volgende:
Nouja, X&Y was toch al huilen met de spreekwoordelijke pet op.
de eerste 2 albums
Die willen natuurlijk eerst nog wat verdienen met de verkoop X&Yquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:34 schreef Murray het volgende:
Alleen de platenmaatschappij ontkent het nu.
hoe lang ben jij niet buiten geweest dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:41 schreef Omkron het volgende:
nog nooit van die gasten gehoord.. ?
grote steen moet dat zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:41 schreef Omkron het volgende:
nog nooit van die gasten gehoord.. ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |