Smeerpijpquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:01 schreef Fugie het volgende:
ik ben nog steeds geen vriendje met winamp 5
ik doe winamp aan, cpu load naar 100%quote:
Een M1 verturken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:14 schreef Richboy het volgende:
Mooie wagen!
Zolang -ie niet verturkt is
Vooral als je die foto onderaan de eerste pagina zietquote:
kutpubertjequote:Op donderdag 16 februari 2006 16:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vooral als je die foto onderaan de eerste pagina ziet![]()
![]()
Alle BMW's kunnen verturkt wordenquote:
Als jij een BMW M1 kan vindenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:21 schreef Richboy het volgende:
[..]
Alle BMW's kunnen verturkt worden
't is nog net niet zo erg als een Mercedes wat dat betreft.
geef me eens wat pics van een gepimpte M1 dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:21 schreef Richboy het volgende:
[..]
Alle BMW's kunnen verturkt worden
't is nog net niet zo erg als een Mercedes wat dat betreft.
Rij ik 3 winkels af voor dopsleutel 34 voor het voortandwiel eraf te draaien.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
geef me eens wat pics van een gepimpte M1 dan?![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Rij ik 3 winkels af voor dopsleutel 34 voor het voortandwiel eraf te draaien.
Kom ik thuis gelijk aan de slag heb ik verkeerd gemeten
Is het Dop 38Wat een ontiegelijke ruklul ben ik toch
Snap niet dat autoweek dure A4tjes besteed aan zo'n baggerbak.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom noiemt iedereen het merk Landwind? Het type is Landwind, het merk is Jianglingg, een dochter van JMC (JIangling Motor Corporation)
Pauperautoweek
In 2020 hebben de chinese merken een marktaandeel van 25% Wen er maar vast aan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Snap niet dat autoweek dure A4tjes besteed aan zo'n baggerbak.
Vrij mja ach zolang ze er precies hetzelfde uitzien als achtehaalde modellen van tegenwoordigquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In 2020 hebben de chinese merken een marktaandeel van 25% Wen er maar vast aan.
Zelfde gang van zaken als de Jappen en de Koreanenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In 2020 hebben de chinese merken een marktaandeel van 25% Wen er maar vast aan.
Ik ook nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:55 schreef BaraCuda het volgende:
Ik weiger in een chinees of korean te gaan rijden..
Jappen maken wel goede auto's maar die andere 2 wil ik niet dood in gevonden worden![]()
Forever Friensquote:
Slimpiequote:Op donderdag 16 februari 2006 16:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Rij ik 3 winkels af voor dopsleutel 34 voor het voortandwiel eraf te draaien.
Kom ik thuis gelijk aan de slag heb ik verkeerd gemeten
Is het Dop 38Wat een ontiegelijke ruklul ben ik toch
Nee, verschquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
lekker
toch niet uit blik hoop ik?
Maar jij haalt het bij de chineesquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik overweeg ook bami.
sterker nog, ik heb het al bij de chinees gehaald... voorraadje besteld, staat nu in de vriezer, kan zo in de magnetronquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar jij haalt het bij de chinees
bami uit blik? bestaat dat ook al?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
lekker
toch niet uit blik hoop ik?
Ja, en ik zweer het je, je gaat KAPOT! Wat een drekquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:50 schreef Youp het volgende:
[..]
bami uit blik? bestaat dat ook al?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
en jij oogste de prei ook niet zelf, slacht de kip niet zelf, en dat soort bla bla, dus niet zeuren
ik prefereer ook verschquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja, en ik zweer het je, je gaat KAPOT! Wat een drek
Bij een vriend van me geprobeerd die op kamers zit
het ultieme paupervoerquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja, en ik zweer het je, je gaat KAPOT! Wat een drek
Bij een vriend van me geprobeerd die op kamers zit
't was dan ook een garpjequote:Op donderdag 16 februari 2006 09:24 schreef Xtreem het volgende:
Trouwens, Herm, nieuw rechts?!?!
Een ventje die landelijk 'vrij actief' is bij nieuw rechts komt uit Tilburg, en die spreek/zie ik af en toe.. Daar wil je niet op stemmen
___quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:21 schreef BoJo het volgende:
*zucht* , willen vrienden van me gaan Doomen of Quaken (nerd style good ol' days) en niemand die 1 van de 2 spellen ook meer heeft![]()
pfffff + grote kans dat we het nooit werkend krijgen meer![]()
donderdagavond is gezelli hoor in de stadquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Donderdag, de dag dat de ballen zich van de rest van het volk onderscheiden door zich nog klemmer te zuipen dan op andere dagen
ik ben geen gezelligheidsmens.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
donderdagavond is gezelli hoor in de stad
wat lijkt me dat ergquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben geen gezelligheidsmens.
Vandaag een oude bekende tegen gekomen, had m twee jaar niet gezien, nu drie uur aan het bijkletsen gewest, kwam nog een andere, gezamenlijke vriend langs, en veel andere meer of mindere bkeneen gezein... Zlefs Sandra in mn buurt is me nu al te veel als het langer dan een minuut isquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat lijkt me dat erg
Ik kan amper alleen zijn![]()
Als jij je er prettig bij voelt!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vandaag een oude bekende tegen gekomen, had m twee jaar niet gezien, nu drie uur aan het bijkletsen gewest, kwam nog een andere, gezamenlijke vriend langs, en veel andere meer of mindere bkeneen gezein... Zlefs Sandra in mn buurt is me nu al te veel als het langer dan een minuut is
* Alexxxxx Einzelgänger.
alstuquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:06 schreef ook_gek het volgende:
Ja mensen help even.
ik moet een paar foto's hebben van de VW TOUAREG in grijs kenteken. Mijn pa gaat volgens mij over stappen van de ML naar de TOUAREG![]()
Ik ga hem een hummer aan praten
Hummer zuipt veeeeeel te veel als bedrijfsauto...quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:06 schreef ook_gek het volgende:
Ja mensen help even.
ik moet een paar foto's hebben van de VW TOUAREG in grijs kenteken. Mijn pa gaat volgens mij over stappen van de ML naar de TOUAREG![]()
kuttige uploader, F5 should do the jobquote:
ah zie het jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kuttige uploader, F5 should do the job
(ben al aardig dicht bij een nieuwe uploader, vreest niet)
whatever, als mn plaatjes maar zichtbaar zijn in een goede kwaliteitquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
ah zie het ja
En da's een host, geen uploader.
ML vind ik maar een prutbak die VW heeft meer stijl in mijn ogenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:05 schreef ook_gek het volgende:
Oeh ziet er best stoer uit nog zo een VW ding![]()
Hij is wel groter dan die ML volgens mij.
Nu word ZEKER iedereen bang voor mij als ik in die auto aan het rijden ben
nog een chinezerquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:19 schreef Klonk het volgende:
ik zeg ff hoi
en ga nu de chinees ff laten zakken
omdat ik dat gewoon weet..quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whatever, als mn plaatjes maar zichtbaar zijn in een goede kwaliteit
en hoe weet jij dat?![]()
je kan wel korting fixen op de Touapech via TF eh!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:12 schreef ook_gek het volgende:
ik vind een hummer H2 toch nog leuker hoor![]()
en hij past bij ons in de straat. er staat er regelmatig hier 1 in de straat
Zo een Range Rover Sport is anders ook wel uber geil![]()
goede keusquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:06 schreef ook_gek het volgende:
Ja mensen help even.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:49 schreef ThaFreak het volgende:
oja 60km/u te hard rijden en gepakt worden is niet leuk![]()
rijbewijs ter plekke ingeleverd en nu mag ik niet meer rijden, anders pleeg ik een misdrijf![]()
je kan wel grote korting fixen voor mij hequote:
rijbewijs ter plekke ingeleverd en nu mag ik niet meer rijden, anders pleeg ik een misdrijf![]()
not funnyquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
je kan wel grote korting fixen voor mij he![]()
Aiii da's een dodelijke comboquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:07 schreef BoJo het volgende:
morgen tot 20:00 werken
op een vrijdag...![]()
snelweg......quote:
Naaistreek dat die flikkers in subaru gtt's rijdenquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
snelweg......
zat gewoon normaal te cruisen rond de 140, kwam er ineens een subaru gtt aangekropen.....
nou ik dacht eens versnellen en kijken wat die doet......gewoon in de 6 gas gegeven en hij ging mee![]()
leuk dacht ik even sprinten, dus hop snelheid terug naar 140 en ditmaal terug naar de 4, vol het gas in en ja hoor de gtt kon het niet bijbenen!![]()
top van 240 gehaald oid en de subaru was toch op redelijke afstand gereden, maar dat ding kwam langzaam aan terug, gas had ik al losgelaten!
Goed dus ik terug naar de rechterbaan en ik zag er 2 personen in zitten en die keken niet al te vrolijk, ik dachtheb je niet van terug he met die sub
![]()
Totdat die voor me kwam rijden en er kwam een leuk bordje uit "Politie volgen"![]()
![]()
Op dat moment kon ik wel door de grond heen zakken, tankstation gestopt en ja hoor een gemiddelde van 186 en dan had ik nog geluk dat ze me niet op pieksnelheid hebben gepakt want dat zat ik nu volgens mij in de bak oid![]()
reed zelf in een golf R32 (die overigens niet geheel origineel meer is) en hun reden in een blauwe GTT, oja had vroeger al 2 x 30 teveel gehad dus ik ben bang dat ik me rijbewijs voor een tijd kwijt benquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:14 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
Wat voor auto?
Was het hier in de buurt? Ze rijden hier met donkergroene Impreza WRX'en
heb ze er wel uitgeredenquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Naaistreek dat die flikkers in subaru gtt's rijdenVoordat ik met dat soort lui ga "spelen" laat ik ze me eerst altijd inhalen om te kijken wat voor volk er in de auto zit
Wel kut voor je!
Duurt weekje of 2 of niet voordat je het terug hebt?
jaja bla bla, heb je geneukt of niet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:51 schreef ook_gek het volgende:
blablabla
nee dat nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jaja bla bla, heb je geneukt of niet?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:19 schreef ook_gek het volgende:
nee jo eerste keer 5 dagn of zo toch?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
reed zelf in een golf R32 (die overigens niet geheel origineel meer is) en hun reden in een blauwe GTT, oja had vroeger al 2 x 30 teveel gehad dus ik ben bang dat ik me rijbewijs voor een tijd kwijt ben![]()
![]()
quote:
boven de 30 wordt bijgehouden volgens mijquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:19 schreef ook_gek het volgende:
nee jo eerste keer 5 dagn of zo toch?
tja genaaid ben ik toch, maar was wel sneller dat maakt wel iets goedquote:
had geen sub verwacht vandaar en de R32 lokt ook wel uit om flink het gas in te trappen, zit een erg geil geluidje in (openuitlaat + open inlaat (cai) + chip)quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Ze weten gewoon welke personen ze moeten hebben voor dat soort geintjes.
Ik trap er niet in, ik laat ze altijd passeren en ga daarna wel met ze racen
quote:overschrijding van 60 tot 65 km/h € 580*
*=recidiveregeling snelheid
nu is die recidive regeling alleen geldig voor een jaar voor wat ik heb begrepen dus met een beetje mazzel gaat het goedquote:Vraag:
k) wat houdt de recidiveregeling gedocumenteerde snelheidsovertredingen in ?
Antwoord:
Wanneer men de maximumsnelheid met meer dan 30 km/u overschrijdt ( 40 km/u op snelwegen) zal men de eerste keer een OM-transactie aangeboden krijgen. Maakt men zich binnen een jaar na afdoening schuldig aan een vergelijkbare snelheidsovertreding dan zal men zich voor de rechter moeten verantwoorden en zal er een hogere boete en een (on)voorwaardelijke ontzegging van de rijbevoegdheid worden geëist.
Deze regeling wordt direct toegepast voor overschrijdingen van de maximum snelheid met meer dan 69 km/u.
Booooooooooooquote:
flikker op domme lul met die schijt BMW van jequote:Op donderdag 16 februari 2006 21:38 schreef DarkManta het volgende:
In plaats van dat ze plaatjes van die ongelooflijk mooie![]()
![]()
BMW M1
![]()
![]()
posten, gaan ze strtipverhaaltjes posten en zich er ook naar gedragen.
doet die anders nooooooitquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:36 schreef Fugie het volgende:
tf, je moet niet zo hard rijden!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
flikker op domme lul met die schijt BMW van je![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:45 schreef BoJo het volgende:
hij moet gewoon een tering eind op kankeren de vuile graftak![]()
Bo nu ben je op z'n geilst echt waarquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:45 schreef BoJo het volgende:
hij moet gewoon een tering eind op kankeren de vuile graftak![]()
Jij vraagt gewoon om meer plaatjes.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
flikker op domme lul met die schijt BMW van je![]()
![]()
ja, en nu maak jij je druk, terwijl hij al lang en breed uitgelogd is, en dit topic is vergetenquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee , verschrikkelijke haat tegen newbie's met een arrogante grote bek.
check post boven jequote:Op donderdag 16 februari 2006 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, en nu maak jij je druk, terwijl hij al lang en breed uitgelogd is, en dit topic is vergetenJe kunt je energie beter aan leuke dingen verspillen
tis maar dat me ban knop kapot isquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:56 schreef BoJo het volgende:ban me dan als je kan
![]()
darkmanta is een bokkenlul
![]()
ban me dan als je kan
![]()
BOEHOE HOE !!![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tis maar dat me ban knop kapot is![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:57 schreef BoJo het volgende:
[..]jullie willen me ook nooit bannen he ?
ik verveel me de tering, maar dat hadden jullie vast door![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:58 schreef Dagonet het volgende:
BoJo week PTA, baggeren.
willen.....quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:57 schreef BoJo het volgende:
waar doe je het dan voorquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
willen.....![]()
we kunnen het niet eens zelf![]()
ja, sorry, vergetenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:00 schreef BoJo het volgende:
verander dan ook de tijd Alexxxx![]()
Enne gebanned worden voor baggeren in de SC![]()
Ik zou zeggen, goed aanpappen met rood, des te eerder ben je blauwquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:04 schreef BoJo het volgende:
rood is een geile kleur, blauw is voor homo's![]()
maar ik wil niet blauwquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, goed aanpappen met rood, des te eerder ben je blauw
Ik geloof het wel jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:18 schreef ook_gek het volgende:
is hij al weg?
BO GEDRAAG JE GODVERDOMME!quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:57 schreef BoJo het volgende:
Dat broertje van jouquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:33 schreef Hugster het volgende:
M'n broertje heeft per ongeluk z'n huur overgemaakt naar z'n school
Boze huisbaas
Ach, beter een geval apart dan een 13 in een dozijn figuur.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Een geval apart is het ja [afbeelding]
is zo, maar hij heeft wel hele onhandige acties somsquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, beter een geval apart dan een 13 in een dozijn figuur.
ik heb doom nog wel ergens op een cd staan. quake ook gok ik... ~:)quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:21 schreef BoJo het volgende:
*zucht* , willen vrienden van me gaan Doomen of Quaken (nerd style good ol' days) en niemand die 1 van de 2 spellen ook meer heeft![]()
pfffff + grote kans dat we het nooit werkend krijgen meer![]()
Zolang hij ze overleeft kun je er om lachen... Soms pas na een jaar of tien, maar tochquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
is zo, maar hij heeft wel hele onhandige acties soms![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:16 schreef ook_gek het volgende:
ja ik verveel me dood weer he.
Heb je eindelijk zo een mooi casema kastje gebeuren. hebben die etters afgelopen nacht de codering van de kanalen verranderd. Gevolg is dat ik NIKS meer kan kijken GVD![]()
Je had toch zo'n hendig automatisch updatend geval?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:16 schreef ook_gek het volgende:
Heb je eindelijk zo een mooi casema kastje gebeuren. hebben die etters afgelopen nacht de codering van de kanalen verranderd. Gevolg is dat ik NIKS meer kan kijken GVD![]()
jaar voor dit is er nog even geen crack gebeuren zeg maarquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je had toch zo'n hendig automatisch updatend geval?
heb je weer een klusje dusquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:16 schreef ook_gek het volgende:
Wat moet je nu kijken dan?!quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jaar voor dit is er nog even geen crack gebeuren zeg maar![]()
Geen vermaak zo mooi als leedvermaakquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat moet je nu kijken dan?!
[afbeelding]
dit niet meer iig![]()
zit standaard wel een pincode op. Moet je die er maar niet afhalen voor je maquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:35 schreef Fugie het volgende:
spice platinum, dat hebben wij strax ook met da abbo van kpn
mijn ma wou dat uit het pakket verwijderen, ik zei nee doe maar niet maakt toch niet uit in de kosten
mijn ma moet gewoon betalen en voor de rest nixquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
zit standaard wel een pincode op. Moet je die er maar niet afhalen voor je ma
zieke gedachte, je moeder laten betalen voor jou rukplezier.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
mijn ma moet gewoon betalen en voor de rest nix
jij heb altijd zieke gedachtes, dat is deels jou probleem.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zieke gedachte, je moeder laten betalen voor jou rukplezier.
Het was kort maar mooiquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat moet je nu kijken dan?!
[afbeelding]
dit niet meer iig![]()
ochtendgymnastiek is op nederland 1, daar hoef je neit voor te betalen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij heb altijd zieke gedachtes, dat is deels jou probleem.
en ik ga echt niet betalen voor haar bejaardeochtendgynmastiek
ow, jij doet het ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ochtendgymnastiek is op nederland 1, daar hoef je neit voor te betalen.
Nee, dan slaap ik nogquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
ow, jij doet het ook![]()
* Fugie ziet alexxx al fanatiek meedoen met de bejaarde, stoeltje erbij voor de zware oefeningen
ow waarom doe je dat niet gezellig saampjes joh, DAT is echte liefdequote:Op donderdag 16 februari 2006 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dan slaap ik nogSandra doet het.
Ik heb het niet nodig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
ow waarom doe je dat niet gezellig saampjes joh, DAT is echte liefde
ik ga pitten, anders denkt hugo strax weer dat ik heb zitten snoepen ofzo
Nee, morgen rijles. 11 uur.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:52 schreef lipje het volgende:
bedtijd alexx. Morgen soliciberen
GATVERDAMMEquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Hugo zn broertje over 10 jaar
[afbeelding]
ik mag solliciberen om 10 uurquote:
zit je blauwe m&m's te vreten?quote:
Daar hoorde ik m laatst over jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Meesterlijke kerel
hij heeft een sportschool bij Hermie in de buurt
Hij kan onwijs goed les geven maar voor de rest is het een kwal en een arrogante debiel eerste klas. Mijn zusje kent hem namelijk.quote:
een verhaal van mij met betrekking tot een meisje tijdens stappen met een hart die ze van mij krijgt en die bruut door midden breekt.quote:
Voorlopig boert hij wel 10x beter dan jouw zusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij kan onwijs goed les geven maar voor de rest is het een kwal en een arrogante debiel eerste klas. Mijn zusje kent hem namelijk.
Mijn zusje geeft work shops met steps en dat soort dingen. En soms is hij er ook bij. Echter vind hij altijd dat hij beter is. Helaas voor hem krijgt mijn zusje ruim 300 man op de been en hij niet eens 200
Zeg dan ook niksquote:
jij wilt niet weten wat mijn zusje betaald krijgt voor 1 work shop gekquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Voorlopig boert hij wel 10x beter dan jouw zus
en ik volg je een beetjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:21 schreef Hugster het volgende:
ik vind er hier ook geen zak aan, ik ben daarom de rest van het forum eens aan het bekijken
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:21 schreef Hugster het volgende:
ik vind er hier ook geen zak aan, ik ben daarom de rest van het forum eens aan het bekijken
Dat zegt toch niets...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij wilt niet weten wat mijn zusje betaald krijgt voor 1 work shop gek
En dan die sponsering van nike er bij. Kind heeft 10 paar gloed nieuwe schoenen staan
Het enige wat ik leuk vind zijn de cd's die ze gebruiken. Want die zitten gruwelijk lekker in elkaar.
Is je scheermesje bot?quote:
Met een stalen bal aan dr been?quote:
Ook prima dunkt mequote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, gewoon de doodskist waar ze in slaapt op slot gedaan.
wacom erbij?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:35 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga maar de dwaze poppetjes die ik in mn college blok heb gezet natekenen in photoshop
en paar mensen uit mijn klas slepen elke dag zo'n ding mee, tegen RSI zeggen ze, maar wel een gesleepquote:
"ik heb een hernia omdat ik geen RSI wilde'quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
en paar mensen uit mijn klas slepen elke dag zo'n ding mee, tegen RSI zeggen ze, maar wel een gesleep
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"ik heb een hernia omdat ik geen RSI wilde'
true..quote:
truequote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:20 schreef Sjoewe het volgende:
Precies, OP's maken is voor de Wannabee's en de Mods
het nerd-zijn zat er al vroeg in dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
1 uppies, die spaarde ik vroegah![]()
In Super Mario World that is
Een loodgieter die al munten verzamelend door een riool kruipt, alwaar hij paddestoelen vreet om groter te worden, opzoek naar de princess die zich iedere keer weer laat palen schaken door een schilpad met stekels op z'n rugquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
1 uppies, die spaarde ik vroegah![]()
In Super Mario World that is
vergeet het in vlaggenmasten springen niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een loodgieter die al munten verzamelend door een riool kruipt, alwaar hij paddestoelen vreet om groter te worden, opzoek naar de princess die zich iedere keer weer laat palen schaken door een schilpad met stekels op z'n rug
Ik speel het in een goed kwartier uitquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vergeet het in vlaggenmasten springen niet.
een puik spel desalniettemin
vriend van ons ook. 12 minuut 43 was zn laatste record geloof ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik speel het in een goed kwartier uit
Leuk idee, maar dan zou je echt lichamelijk en geestelijk beperkt moeten zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:33 schreef Alexxxxx het volgende:
ik deed een kwartier over level 1 geloof ik
kloptquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Leuk idee, maar dan zou je echt lichamelijk en geestelijk beperkt moeten zijn
Slabbetje om?quote:
Zeikstraalquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:37 schreef Alexxxxx het volgende:
en help eens mee deze te vullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |