Smeerpijpquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:01 schreef Fugie het volgende:
ik ben nog steeds geen vriendje met winamp 5
ik doe winamp aan, cpu load naar 100%quote:
Een M1 verturken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:14 schreef Richboy het volgende:
Mooie wagen!
Zolang -ie niet verturkt is
Vooral als je die foto onderaan de eerste pagina zietquote:
kutpubertjequote:Op donderdag 16 februari 2006 16:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vooral als je die foto onderaan de eerste pagina ziet![]()
![]()
Alle BMW's kunnen verturkt wordenquote:
Als jij een BMW M1 kan vindenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:21 schreef Richboy het volgende:
[..]
Alle BMW's kunnen verturkt worden
't is nog net niet zo erg als een Mercedes wat dat betreft.
geef me eens wat pics van een gepimpte M1 dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:21 schreef Richboy het volgende:
[..]
Alle BMW's kunnen verturkt worden
't is nog net niet zo erg als een Mercedes wat dat betreft.
Rij ik 3 winkels af voor dopsleutel 34 voor het voortandwiel eraf te draaien.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
geef me eens wat pics van een gepimpte M1 dan?![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Rij ik 3 winkels af voor dopsleutel 34 voor het voortandwiel eraf te draaien.
Kom ik thuis gelijk aan de slag heb ik verkeerd gemeten
Is het Dop 38Wat een ontiegelijke ruklul ben ik toch
Snap niet dat autoweek dure A4tjes besteed aan zo'n baggerbak.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom noiemt iedereen het merk Landwind? Het type is Landwind, het merk is Jianglingg, een dochter van JMC (JIangling Motor Corporation)
Pauperautoweek
In 2020 hebben de chinese merken een marktaandeel van 25% Wen er maar vast aan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Snap niet dat autoweek dure A4tjes besteed aan zo'n baggerbak.
Vrij mja ach zolang ze er precies hetzelfde uitzien als achtehaalde modellen van tegenwoordigquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In 2020 hebben de chinese merken een marktaandeel van 25% Wen er maar vast aan.
Zelfde gang van zaken als de Jappen en de Koreanenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In 2020 hebben de chinese merken een marktaandeel van 25% Wen er maar vast aan.
Ik ook nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:55 schreef BaraCuda het volgende:
Ik weiger in een chinees of korean te gaan rijden..
Jappen maken wel goede auto's maar die andere 2 wil ik niet dood in gevonden worden![]()
Forever Friensquote:
Slimpiequote:Op donderdag 16 februari 2006 16:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Rij ik 3 winkels af voor dopsleutel 34 voor het voortandwiel eraf te draaien.
Kom ik thuis gelijk aan de slag heb ik verkeerd gemeten
Is het Dop 38Wat een ontiegelijke ruklul ben ik toch
Nee, verschquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
lekker
toch niet uit blik hoop ik?
Maar jij haalt het bij de chineesquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik overweeg ook bami.
sterker nog, ik heb het al bij de chinees gehaald... voorraadje besteld, staat nu in de vriezer, kan zo in de magnetronquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar jij haalt het bij de chinees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |