Ja maar waarom kan je de bron niet geven dan? En wanneer wel ongeveer?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zal inderdaad de volgende keer niets zeggen, gejammer over een bron. Jezus, hier wordt voetbalzone eerder geloofd dan een user.
Daarom niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja maar waarom kan je de bron niet geven dan? En wanneer wel ongeveer?
Kappen nou.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja maar waarom kan je de bron niet geven dan? En wanneer wel ongeveer?
Gek he dat niemand je gelooftquote:
Verstandig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zal inderdaad de volgende keer niets zeggen,
Kloptquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:14 schreef Suijk het volgende:
Grygera was geschorst geloof ik.
Pienaar zowiezo niet dacht ik.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:18 schreef Radegast het volgende:
Maar Trabelsi en Pienaar zijn wel inzetbaar?
Inderdaad.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Danny Blind wil Blaise N'Kufo halen.
Nadere info volgt...
Is het nou echt zo ontzettend moeilijk om wat nuttigs toe te voegen, zeker als het topic al bijna op de laatste pagina is aangekomen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
tvp
Idd, volgens mij worden er elk Ajax topic 2 pagina's vol geTVPeetquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:34 schreef twi het volgende:
[..]
Is het nou echt zo ontzettend moeilijk om wat nuttigs toe te voegen, zeker als het topic al bijna op de laatste pagina is aangekomen?
Bron?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:37 schreef TerroRobbie het volgende:
kufo niet naar ajax
Wat moet ik dan gaan roepen: Ajax ajax, net als de rest van het topic.. .Ik kan dr niets aan doen dat die topics zo hard gaan omdat er maar 300 posts in kunnen vriendquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:34 schreef twi het volgende:
[..]
Is het nou echt zo ontzettend moeilijk om wat nuttigs toe te voegen, zeker als het topic al bijna op de laatste pagina is aangekomen?
True that. Het toont aan dat je zelfs het laatste deel van het topic nog mee wilt pakken en wilt volgen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Wat moet ik dan gaan roepen: Ajax ajax, net als de rest van het topic.. .Ik kan dr niets aan doen dat die topics zo hard gaan omdat er maar 300 posts in kunnen vriend
En dat kan niet zonder TVP? Ik vind eigenlijk dat er gewoon maar eens een einde moet komen aan die rotzooi - van tekst tot plaatjes. Maar dat ben ik.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:57 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
True that. Het toont aan dat je zelfs het laatste deel van het topic nog mee wilt pakken en wilt volgen.
dat gebeurt toch niet dus er iets over zeggen heeft ook weinig nut.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef twi het volgende:
[..]
En dat kan niet zonder TVP? Ik vind eigenlijk dat er gewoon maar eens een einde moet komen aan die rotzooi - van tekst tot plaatjes. Maar dat ben ik.
Dan is Danny weer heel erg dom bezig. N'Kufo praat geen Nederlands, is niet echt een 'mentor' figuur net als Yannis en daarnaast wil Kanu terugkeren in Amsterdam EN Kanu is volgens mij gratis?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Inderdaad.
Anastasiou gaat weg, Charisteas mag weg. Danny wil Rosenberg als 11 blijven uitspelen en Babel vertrekt vermoedelijk ook, dan heb je maar één centrumspits over. Danny wil een ervaren vent, soort Ioannis, maar dan jonger.
Juist omdat N'Kufo geen Nederlands kan en geen mentor figuur is, is het verkeerd te denken dat Blind hem voor die rol zou halen. Daar is N'Kufo het type speler bij lange na niet voor. MM zegt ook helemaal niet dat Blind hem als mentor zou willen halen, maar alleen als een ervaren spits, die ook fysiek sterk is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan is Danny weer heel erg dom bezig. N'Kufo praat geen Nederlands, is niet echt een 'mentor' figuur net als Yannis en daarnaast wil Kanu terugkeren in Amsterdam EN Kanu is volgens mij gratis?
Waarom wordt er bij mij dan altijd om een bron gevraagd?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:28 schreef Dylan Dog het volgende:
In de voetbalwereld gaat dat zo: je hebt een bron en die geef je niet prijs. Ga dan niet zitten janken om een bron. Verder is Da_Sand geen brolprater (mooi woord).
N'Kufo is ook geen versterking.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:19 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
En Kanu lijkt me geen versterking. Het is mooi dat die jongen terug wilt naar de club waar hij groot geworden is, maar hij wordt eerder balast dan iets anders.
omdat jij cultheld bentquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom wordt er bij mij dan altijd om een bron gevraagd?
Is er al bekend tegen wie? HSV en BVB zijn natuurlijk wel lachen nu!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:43 schreef JaWi het volgende:
Van de zomer weer 2 oefenwedstrijden in Mofrika.
Lijkt me vrij duidelijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat een stomme vraag.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja en dan HSV ff pompen met 5-0quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is er al bekend tegen wie? HSV en BVB zijn natuurlijk wel lachen nu!![]()
Is N'Kufo in 1900 geboren dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:10 schreef Cordoba32 het volgende:
Kufo scoort wel altijd tegen Ajax, dus gewoon slim van Blind hem te kopen![]()
quote:Van Geel: "We zijn zeker nog niet klaar" 16 februari 2006
Met het aantrekken van Jaap Stam, Kenneth Perez, Michael Krohn-Dehli en keeper Dennis Gentenaar heeft Ajax de selectie voor het komend seizoen nog niet rond. Dat benadrukt Martin van Geel in het Algemeen Dagblad. "We zijn zeker nog niet klaar", geeft de technisch directeur van Ajax aan. "Dat kan ook niet, gezien het grote aantal spelers dat vertrekt of is vertrokken."
Ajax-directeur Martin van Geel Volgens Van Geel is er aan geld op dit moment nog geen gebrek, maar zal Ajax wel creatief moeten zijn in het zoeken naar versterkingen. "We hebben nog wel wat financiële ruimte, het geld is niet op. Maar we zullen wel creatief moeten zijn. Krohn-Dehli en Gentenaar hebben we bijvoorbeeld transfervrij gehaald. Dat zijn jongens die niet meteen op een basisplaats kunnen rekenen en dat weten ze ook. Voor Stam en Perez zien we die plek in principe wél: rechts in het verdedigingscentrum en op positie nummer 11."
Zdenek Grygera kan nog altijd zijn in 2007 aflopende contract verlengen, maar Ajax wacht nog op duidelijkheid van de Tsjech. Van Geel: "We zijn er nog niet in geslaagd een vervolgafspraak te maken. Er ligt een aanbieding van onze kant, we wachten nu op een antwoord van zijn zaakwaarnemers."
quote:"We hebben nog wel wat financiële ruimte, het geld is niet op. Maar we zullen wel creatief moeten zijn. Krohn-Dehli en Gentenaar hebben we bijvoorbeeld transfervrij gehaald.
Gecontracteerd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:58 schreef VoreG het volgende:
wat?! Hebben we Gentenaar gekocht?!
Er staat duidelijk transfervrij....quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:58 schreef VoreG het volgende:
wat?! Hebben we Gentenaar gekocht?!
Weet je zeker dat het nieuws over Gentenaar niet uberhaupt compleet nieuw voor je was, los van de vraag of hij transfervrij overkomt of dat hij is gekocht?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:00 schreef VoreG het volgende:
Ah niet goed gelezen, ik was/ben te geshockeerd erover....
Gewoon VI.nl als je startpagina zetten, mis je niets meer.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:04 schreef VoreG het volgende:
Ik wist het echt niet
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:13 schreef marsu het volgende:
Danny Blind heeft besloten Ajax naar de Wereldbeker te leiden. Ik kan mijn bron helaas nog niet bekendmaken.
football manager?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:13 schreef marsu het volgende:
Danny Blind heeft besloten Ajax naar de Wereldbeker te leiden. Ik kan mijn bron helaas nog niet bekendmaken.
Als je dat nou 10 jaar geleden had gezegtquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:13 schreef marsu het volgende:
v-bal.nl?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:13 schreef marsu het volgende:
quote:Supportershome dichtgespijkerd!
Nadat Burgemeester Cohen gisteren heeft besloten om het supportershome voor onbepaalde tijd te sluiten werd vandaag al direct de daad bij het woord gevoegd (zie foto's hieronder). De directe aanleiding voor de sluiting zou de vondst van wapens en harddrugs zijn. Cohen zegt met het bestuur van Ajax in gesprek te gaan over de voorwaarden waaronder het supportershome eventueel weer geopend zou kunnen worden. Of we hier veel van kunnen verwachten weten we nog niet. Wordt in ieder geval vervolgd...
Ach, stad, vervolg. En wat de fuck doen ze met die zaag.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:59 schreef M0NTANA het volgende:
Voortaan dus maar weer wat later richting stadion/home:
Klopt, komt ook wel goed. Misschien is die zaag wel één van de gevonden wapens?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ach, stad, vervolg. En wat de fuck doen ze met die zaag.
Vaag dat niemand op dit bericht doorgaat.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:40 schreef JaWi het volgende:
16 februari: Oude foto en vermoedelijke drugs...
Cohen heeft gisteren besloten om het supportershome voor onbepaalde tijd te sluiten. Dit omdat er wapens en harddrugs gevonden zijn. Een quote uit de verklaring van de politie Amsterdam Amstelland:
"Binnen werden tientallen wapens aangetroffen waaronder slag- en steekwapens, zwaar vuurwerk en een ploertendoder. Behalve de wapens werden er ook vermoedelijke harddrugs aangetroffen".
We gaan hier verder niet in op de sluiting, maar moeten toch even iets kwijt. Bij het bericht staat een foto van de gevonden wapens. En er staat ook een datum bij: 13-01-2001. Dat is ruim 5 jaar geleden! Bekijk de officiele foto op:
https://www.politie-amste(...)o/PICT0389-2871.jpg. Mocht de foto er niet meer staan klik dan hier. Voor de duidelijkheid, er is hier geen sprake van Photoshoppen door supporters, het gaat om een officiele foto op de officiele site van de politie Amsterdam Amstelland.
Verder is de volgende zinsnede enigszins vaag te noemen: "...werden er ook vermoedelijke harddrugs aangetroffen". Vermoedelijk? Je vind drugs of je vindt ze niet.
Door deze bedenkelijke redenen worden er nu heel veel supporters gedupeerd rondom de trainingen en de wedstrijden, maar ook m.b.t. speciale evenementen.
[afbeelding]
Vermoedelijke harddrugs? Poedersuiker?quote:"Behalve de wapens werden er ook vermoedelijke harddrugs aangetroffen."
Ze moesten het eerst nog ff proeven denk ik.......quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vermoedelijke harddrugs? Poedersuiker?
Dat verhaal kraakt aan net zoveel kanten als het verhaal dat ze proberen te ontkrachtenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Vaag dat niemand op dit bericht doorgaat.
Ik vind dit in eerste instantie te ongeloofwaardig om serieus te nemen eerlijk gezegd. Zou dramatisch zijn als het echt waar is....
Een aantal dingen kloppen gewoon niet. De waarheid ligt wel ergens in het midden, maar met zulke beeldvorming van de media/politie schieten we ook niets op.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:58 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat verhaal kraakt aan net zoveel kanten als het verhaal dat ze proberen te ontkrachten
Heeft met de wet te maken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vermoedelijke harddrugs? Poedersuiker?
No shit, sherlockquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:49 schreef jna het volgende:
Die datum bij die foto klopt ook niet.
Daar heb ik het niet over. Maar over het feit dat wettelijk gezien die politie niet zomaar mag zeggen dat iets harddrugs is. Moet eerst getest worden in een laboratorium. Maar omdat het er toch wel vrij dik bovenop ligt spreken ze dus van "vermoedelijk".quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Op de gemiddelde middelbare school tref je nog meer aan.
Daar ga je misschien een tikkeltje te verquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:01 schreef SiemeN het volgende:
Zondag RBC oprollen, woensdag Inter kloppen!
of ben ik nu té optimistisch?
Is er ook weleens vermoedlijke harddurgs bij jou gevonden dan? Of ben je werkzaam bij de politie?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Maar over het feit dat wettelijk gezien die politie niet zomaar mag zeggen dat iets harddrugs is. Moet eerst getest worden in een laboratorium. Maar omdat het er toch wel vrij dik bovenop ligt spreken ze dus van "vermoedelijk".
Dan zul je toch wat meer nodig hebben dan 70 man en een paar plankjesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:05 schreef JaWi het volgende:
Overigens komen er woensdag ruim 2500 italianen.
Correct.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan zul je toch wat meer nodig hebben dan 70 man en een paar plankjes![]()
Ik studeer rechtenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is er ook weleens vermoedlijke harddurgs bij jou gevonden dan? Of ben je werkzaam bij de politie?
Kunnen ze geen coke-vrije hoek maken? Dan kan home toch weer open?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:08 schreef JaWi het volgende:
Overigens las ik dat het honk bij goed gedrag weer open ging, ook zo lekker subjectief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |