Evenals in dat van De Jong.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:54 schreef HeatWave het volgende:
Er zit wel een kern van waarheid in dat verhaal van Gullit helaas.
welnee, de zoveelste die een open deur intraptquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:54 schreef HeatWave het volgende:
Er zit wel een kern van waarheid in dat verhaal van Gullit helaas.
Wat heeft hij nou helemaal te eisen dan en op bais waarvan? Op basis van die goal tegen Arsenal? Speelde hij dit seizoen niet steeds op rechtshalf? Welke andere spelers zijn er gehaald voor zijn positie?quote:
Idd. Van buitenaf weten we het allemaal zo goed, maar Gullit is nou ook niet echt een uitblinker geweest toen hij de kans had om te laten zien dat hij het allemaal wel snapte.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:58 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
welnee, de zoveelste die een open deur intrapt
Ja goeie middenvelder is datquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Danny Blind wil Blaise N'Kufo halen.
Nadere info volgt...
Weer een spits?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Nadere info volgt...
De Jong heeft het een beetje te hoog in zn bol zitten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:08 schreef Cart_man het volgende:
Misschien moeten jullie eens kijken naar de manier waarop er binnen de club wordt gewerkt. De Jong is eerlijk en zegt wat hem niet zinde bij ajax, mag het...
Rot op, als Blaise N'Kufo naar Ajax komt, ga ik DB persoonlijk een (ludiek?) bezoekje brengen!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Nadere info volgt...
Misschien, maar het kan niet vaak genoeg gezegd worden totdat het opgelost is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:58 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
welnee, de zoveelste die een open deur intrapt
Danny zelf zeker? Wat moet we nou met nog een spits. Met alle respect hoor maar geloof er geen reet vanquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Die geef ik nog even niet prijs Nashje...
Een casus bij je studie betekent niet dat dat echt isquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Die geef ik nog even niet prijs Nashje...
Ja in FM misschienquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Nadere info volgt...
waarom krijg ik toch gelijk de spontane neiging om voetbalzone te gaan roepen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ook niet en daarom hou ik die bron nog even voor me
Valt me toch op dat alle 'goede' transfers op conto van van Geel komen en de meest debiele transfer(geruchten) allemaal 'verweten' worden aan Blind....quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Nadere info volgt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |