abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:23:51 #81
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_35151736
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:20 schreef StarGazer het volgende:
dvd feyenoord - Ajax

whehe
HAHAHAAHA
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_35151761
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:23 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ja ik vind het echt schattig
Ja, hoeveel DVD's kunnen wij maken over hen??
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_35151783
quote:
dvd feyenoord - Ajax

whehe
Ajax!!
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:25:34 #84
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_35151798
quote:
dvd feyenoord - Ajax

whehe
Ik wil niet weten hoeveel DVD's wij dan moeten gaan uitbrengen .
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_35151807
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, hoeveel DVD's kunnen wij maken over hen??
Dat wordt dan een massaproductie
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:26:46 #86
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35151832
quote:
dvd feyenoord - Ajax

whehe
Heeft FCU al een DVD uitgebracht? Die wonnen ook tweemaal van Ajax dit seizoen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_35151864
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Heeft FCU al een DVD uitgebracht? Die wonnen ook tweemaal van Ajax dit seizoen.
Nee die worden aan het eind van het seizoen gehuldigd in de stad
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:29:55 #88
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_35151923
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:27 schreef StarGazer het volgende:

[..]

donderdag 16 februari 2006 @ 14:30:27 #89
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35151941
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:27 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Rondvaart door de Utrechste grachten, ben ook benieuwd wat AZ en PSV van plan zijn!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_35152038
Winnen van Ajax is een hoofdprijs .

Duidelijk toch weer een teken van ons nimmer minder wordende aanzien .
Get woke, go broke!
pi_35152045
quote:
De Jong haalt uit naar Ajax: "Er is iets bij mij geknakt"
--------------------------------------------------------------------------------
16 februari 2006
De beslissing om tussentijds van Ajax naar Hamburger SV te vertrekken, nam Nigel de Jong op gevoel. Dat legt de middenvelder uit in het blad Sportweek. "Mijn gevoel zegt me wanneer ik ergens op mijn plek ben", vertelt de Amsterdammer. "Als je ziet hoe de clubleiding van Hamburger SV een speler benadert en er uiteindelijk ook echt alles aan doet om die speler te krijgen, dan spreekt daar erg veel warmte uit."

De Jong bestrijdt dat hij de beslissing om Ajax te verlaten vorig seizoen al heeft genomen. "Onder Koeman is er inderdaad een moment geweest dat ik weg wilde. Maar na de trainerswissel Koeman-Blind ben ik opnieuw gaan nadenken. Kreeg ik in eerste instantie ook het vertrouwen van de nieuwe trainer. Maar Blind is gaan rouleren met spelers, er zijn andere spelers gekomen voor mijn positie en als je niet speelt, ga je je toch afvragen wat je verder nog bij Ajax te zoeken hebt. Helemaal met een schuin oog op een eventuele WK-selectie voor het Nederlands Elftal, want dat heeft ook meegespeeld in mijn beslissing. Het is een droom om als 21-jarige een WK mee te mogen maken. Dus was het: bij Ajax op de bank blijven zitten en af en toe invallen of me via een basisplaats bij HSV in de kijker van de bondscoach blijven spelen. In dat opzicht is het alleen maar een realistische keuze geweest die ik heb gemaakt."

De ex-Ajacied zegt door zijn voormalige club te zijn gekrenkt. "Uiteindelijk zijn we in een situatie terechtgekomen waarin Ajax niks meer aan mij had en ik niks meer aan Ajax. Ook zijn er intern dingen tegen mij gezegd die ervoor hebben gezorgd dat er iets bij mij is geknakt. Je kan bij mij ver gaan, ik heb vier jaar lang veel moeten slikken. Dan speelde ik, dan speelde ik weer niet, zoiets gaat op een gegeven moment toch knagen. Ik was niet ongeduldig, ik ben juist heel geduldig gebleven. Heb je mij ooit horen klagen? Zo zit ik niet in elkaar, ik wacht liever op mijn kans. Maar als dat moment er niet meer komt na vier jaar, dan knapt er iets bij mij. Ajax zal altijd mijn cluppie blijven, maar het moest zo gaan. Ik heb het altijd een eer gevonden om bij Ajax te spelen, maar geef mij dan ook het gevoel dat het een eer is om mij onder contract te hebben. Het blijft een kwestie van geven en nemen."

De Jong denkt dat het topsportklimaat bij Ajax enigszins is doorgeslagen. "Ik ben opgegroeid bij Ajax, ik heb leren leven met die discipline. Maar ik kan me voorstellen dat jongens die van buitenaf komen, denken: wat is dit allemaal? Ik zie nu pas hoe het ook kan, dat de aanpak ook wat losser kan. Het gaat om kleine dingen. Bij Ajax wordt alles bepaald door de tijd. Ik denk toch dat dat het grootste verschil is tussen Ajax en HSV, de lossere aanpak."

Tot slot bekent de 21-jarige rechtshalf dat zijn band met trainer Danny Blind niet al te best was. "Of het een haatliefdeverhouding was met Blind? Ja, misschien wel. Maar ik heb genoeg zelfkritiek, zo moeilijk is het niet om mij scherp te houden. Dat neemt niet weg dat ik mezelf inderdaad wel eens voorbij liep. Dat realiseerde ik me ook. Maar die onrust verlies je alleen maar als je een aantal wedstrijden achter elkaar op dezelfde positie speelt, als je in een zeker ritme terechtkomt."

terug
Ajax!!
pi_35152063
Wat een jankbak...

Opgetieft staat netjes.....
Get woke, go broke!
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:35:52 #93
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35152111
Triest figuur, die De Jong.
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:36:57 #94
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_35152153
pi_35152178
De Jong
Porcupine Tee - Normal
pi_35152235
quote:
ik heb vier jaar lang veel moeten slikken. Dan speelde ik, dan speelde ik weer niet
Mijn god, hij is nu pas fuckin' 21 jaar.

Wat een zanikbeer.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:39:52 #97
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35152253
Nigel de Jong overschat zichzelf, natuurlijk is het een goede voetballer en ik had hem ook graag nog enkele seizoenen bij Ajax zien spelen, maar het is graag of niet. De Duitse pers heeft hem de eerste drie wedstrijden helemaal afgemaakt, dus ik wil nog wel zien hoe goed zijn keuze voor HSV nou eigenlijk was!
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:49:52 #98
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_35152581
quote:
Ruud Gullit: 'Ajax straalt te weinig warmte uit'

Better be lucky than good, zeggen ze in Engeland wel eens. Dat soort termen slinger ik vaak om de oren van oer-Ajacied Sjaak Swart als Ajax weer eens mazzelig heeft gewonnen, zoals vorige week donderdag voor de beker tegen SC Heerenveen. ‘Heeft Ajax zijn hoefijzer weer terug Sjaak’, smste ik hem na die wedstrijd en de daaropvolgende loting, hahaha!

Maar ja, je kunt niet altijd geluk hebben, zo bleek de zondag erop tegen Feyenoord. Ajax verloor voor de achtste keer dit seizoen. De precieze oorzaak van de malaise is voor een buitenstaander niet te achterhalen. Je hoort louter geruchten die vaak in de wereld worden geholpen door spelers of door mensen binnen de club. Het zogenaamde ‘lekken’ gebeurt niet alleen in de politiek of bij justitie, maar ook in het voetbal. ‘De trainer dit en de trainer dat,’ vertrouwen veel mensen binnen de club heimelijk aan de media toe als het niet goed gaat. Een hand in eigen boezem is een zeldzaamheid.
Waar veel mensen aan voorbijgaan is dat Ajax dit seizoen veel blessureleed kent. Het is opvallend dat de ziekenboeg altijd vol zit als het slecht gaat. En als het goed gaat weet iedereen niet hoe snel hij op donderdag fit moet zijn. Hiermee wil ik niet zeggen dat spelers expres geblesseerd raken. Maar mede door die blessures moet Blind veel schuiven. Bij zijn andere wisselingen kun je je vraagtekens zetten. Veel wisselen betekent weinig vastigheid en daar lijkt Ajax behoefte aan te hebben. Maar als een speler de hele week klote traint of niet lekker in zijn vel zit, kun je hem moeilijk opstellen, toch? Blind zit er bovenop dus die zal dat wel het beste kunnen beoordelen.
pi_35152610
houd dat huilende kind nou nog niet op?
Echt wat is die nigel irritant
AFC Ajax
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:54:40 #100
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_35152726
Er zit wel een kern van waarheid in dat verhaal van Gullit helaas .
Get woke, go broke!
pi_35152750
Mooie avater Cordoba!

Nigel moet zn bek eens gaan houden over Ajax, en dat gezeik van Van der Vaart begin ik ook kotsbeu te worden. Wees blij dat je van deze vreselijke club af bent en hou je lekker met de godenclub HSV bezig.
Houd van een lijntje.
pi_35152801
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:54 schreef HeatWave het volgende:
Evenals in dat van De Jong.
pi_35152849
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:54 schreef HeatWave het volgende:
welnee, de zoveelste die een open deur intrapt
Ajax!!
pi_35153149
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:57 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Evenals in dat van De Jong.
Wat heeft hij nou helemaal te eisen dan en op bais waarvan? Op basis van die goal tegen Arsenal? Speelde hij dit seizoen niet steeds op rechtshalf? Welke andere spelers zijn er gehaald voor zijn positie?
Ajax!!
pi_35153165
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:58 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Idd. Van buitenaf weten we het allemaal zo goed, maar Gullit is nou ook niet echt een uitblinker geweest toen hij de kans had om te laten zien dat hij het allemaal wel snapte.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_35153188
Danny Blind wil Blaise N'Kufo halen.

Nadere info volgt...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 16 februari 2006 @ 15:08:24 #107
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_35153189
Ik mis de relatie tussen de kop en de inhoud van het verhaal in die column van Gullit.....
Verder zegt hij eigenlijk weinig spannends.....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  donderdag 16 februari 2006 @ 15:08:50 #108
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35153207
Misschien moeten jullie eens kijken naar de manier waarop er binnen de club wordt gewerkt. De Jong is eerlijk en zegt wat hem niet zinde bij ajax, mag het...
A.M.A.B
pi_35153224
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 15:08 schreef Da_Sandman het volgende:

Nadere info volgt...
Ja goeie middenvelder is dat
Houd van een lijntje.
  donderdag 16 februari 2006 @ 15:09:53 #110
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35153249
quote:

Nadere info volgt...
Weer een spits?
A.M.A.B
pi_35153263
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 15:08 schreef Cart_man het volgende:
Misschien moeten jullie eens kijken naar de manier waarop er binnen de club wordt gewerkt. De Jong is eerlijk en zegt wat hem niet zinde bij ajax, mag het...
De Jong heeft het een beetje te hoog in zn bol zitten.
Houd van een lijntje.
pi_35153265
Erg he
In Southern Sun
pi_35153283
Bron?
pi_35153304
Die geef ik nog even niet prijs Nashje...
In Southern Sun
pi_35153346
.

Ik kan het niet geloven dat er ALWEER een spits wordt aangekocht, terwijl ze Charisteas willen dumpen.
  donderdag 16 februari 2006 @ 15:14:02 #116
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35153398
quote:

Nadere info volgt...
Rot op, als Blaise N'Kufo naar Ajax komt, ga ik DB persoonlijk een (ludiek?) bezoekje brengen!
  donderdag 16 februari 2006 @ 15:15:05 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_35153433
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:58 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Misschien, maar het kan niet vaak genoeg gezegd worden totdat het opgelost is.

Dat met die blessures lijkt me ook wel iets logisch...
Get woke, go broke!
pi_35153438
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 15:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Danny zelf zeker? Wat moet we nou met nog een spits. Met alle respect hoor maar geloof er geen reet van
Ajax!!
pi_35153455
Ik ook niet en daarom hou ik die bron nog even voor me
In Southern Sun
pi_35153481
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 15:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Een casus bij je studie betekent niet dat dat echt is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')