En Sjaak Swart had nooit mogen stoppenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat het vertrek van Dennis Bergkamp er ook wel iets mee te maken heeft nog!
Evander Sno, die naar Feyenoord vertrok en nu op huurbasis bij NAC uitstekend presteert.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Of Mike van der Laar uit de C2 natuurlijk.
DB is een Zeeuw, daarom zou het traingskamp in Zeeland gehouden worden.quote:Ajax ziet af van trainingskamp in Zeeland
Donderdag 16 februari, door SV, Amsterdam, 09.34u GMT+01.00, PWC
Ajax ziet komende zomer af van een trainingskamp in de provincie Zeeland. Dat zegt trainer Danny Blind vandaag in de Provinciale Zeeuwse Courant.
Hij wil liever naar weer naar De Lutte in Overijssel. ´Omdat we daar al 25 jaar komen´, zegt Blind.
De Zeeuw had een emotionele binding met Zeeland en kreeg ook een aanbieding van een club uit Westkapelle. ´Maar je moet realistisch zijn en kijken wat het beste past. In De Lutte weten we wat we hebben. Wat verder heeft meegespeeld is dat we na De Lutte doorreizen naar Duitsland´.
Ajax gaat op 10 juli naar De Lutte en gaat vervolgens vijf dagen naar Duitsland.
quote:Akachar weer terug bij 'Ajax'
16 februari 2006, 11:56
Door: Pim Dikkers
Jamal Akachar keert weer terug naar wij hij ooit zijn loopbaan begon: Ajax. Het gaat hierbij om de zaterdagamateurs van de Amsterdamse club. De taxichauffeur komt over van Cambuur Leeuwarden, waar zijn contract in januari werd ontbonden.
De aanvaller speelde twee duels in de hoofdmacht van Ajax alvorens hij in 2004 naar het hoge Noorden vertrok. Bij Cambuur Leeuwarden wist de Bredanaar nooit echt door te breken. Sinds de ontbinding van zijn contract, begin januari, trainde Akachar al mee met de amateurs van Ajax. Nu mag hij ook in wedstrijden zijn opwachting maken.
Terug naar het nieuws
Ik had serieus precies dezelfde link gelegdquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
DB is een Zeeuw, daarom zou het traingskamp in Zeeland gehouden worden.
Denk ik nu tever door dat als ik denk dat DB wellicht ontslagen (of teruggezet naar de jeugdopleiding) wordt en daardoor het trainingskamp elders gehouden wordt?
Jullie pesten hem gewoon weg he ! Check me nieuwe avatar trouwensquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik had serieus precies dezelfde link gelegd
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:51 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Jullie pesten hem gewoon weg he ! Check me nieuwe avatar trouwens
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:51 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Jullie pesten hem gewoon weg he ! Check me nieuwe avatar trouwens
Omg wat een redenatiequote:Op donderdag 16 februari 2006 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
DB is een Zeeuw, daarom zou het traingskamp in Zeeland gehouden worden.
Denk ik nu tever door dat als ik denk dat DB wellicht ontslagen (of teruggezet naar de jeugdopleiding) wordt en daardoor het trainingskamp elders gehouden wordt?
Ik denk dat dit nog slechts een kwestie van tijd is.....quote:Jenner spreekt voorkeur voor Ajax uit
Donderdag 16 februari, door SV, Amsterdam, 12.56u GMT+01.00, Nummer 14
Het maandblad Nummer 14 maakt in een interview met vleugelspeler Julian Jenner van NAC dat hij vroeger bij Ajax is afgetest. Uitkomen voor Ajax blijft nog wel zijn grootste droom.
'Ik heb stage gelopen bij Ajax en een paar jaar bij Feyenoord in. Maar bij beide clubs bleek dat ik nog te licht was. Uiteindelijk ben ik bij DHC door NAC gescout en daar heb ik het nu tot basisspeler in het eerste elftal geschopt. Hoewel ik er niet van was uitgegaan dat ik bij Ajax mocht blijven, was het wel een kleine teleurstelling toen ik daar werd afgetest', zegt hij in het maandblad.
Jenner wil graag in de toekomst wel voor Ajax spelen. 'Die club is voor mij namelijk zonder twijfel de grootste club van Nederland. Ze spelen op dit moment wat minder goed, maar ik blijf een absolute fan. Vooral in het begin van de jaren negentig was ik écht verliefd op Ajax'.
De wens is de vader van de gedachte.quote:
Als NAC niet achterlijk veel geld voor die jongen blijft vragen, duurt het inderdaad niet lang meer, denk ik.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:41 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik denk dat dit nog slechts een kwestie van tijd is.....
Vergeet je nou wie er allemaal vertrekken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:51 schreef HeatWave het volgende:
BInnenkort hebben we weer fijn een selectie van 60 man! En zo hoort het ook, lekker breed houden. Blessure? geen probleem, voor jou 3 anderen!
Ajax!!!!!
Nee hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:55 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Vergeet je nou wie er allemaal vertrekken?
Wie gaan er allemaal weg dan volgens jouquote:
De afvalligenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wie gaan er allemaal weg dan volgens jou?
Altijd leukquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:08 schreef S-Two het volgende:
Was gister jarig en heb 2 puike cadeaus gekregen: een dubbel-dvd van de CL-finale '95, 1. met de wedstrijd en 2. met de huldiging. En een dvd van Real Madrid - Ajax 95/96.
![]()
Aaah dat is echt sexy jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:08 schreef S-Two het volgende:
Was gister jarig en heb 2 puike cadeaus gekregen: een dubbel-dvd van de CL-finale '95, 1. met de wedstrijd en 2. met de huldiging. En een dvd van Real Madrid - Ajax 95/96.
![]()
Gefeliciteerd nog dan hé!quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:08 schreef S-Two het volgende:
![]()
Aandoenlijk he? 2 keer winnen van een totaal van slag afzijnd Ajax is meteen een prijs voor zequote:
Ja ik vind het echt schattigquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aandoenlijk he? 2 keer winnen van een totaal van slag afzijnd Ajax is meteen een prijs voor ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |