quote:Van Geel: "We zijn zeker nog niet klaar" 16 februari 2006
Met het aantrekken van Jaap Stam, Kenneth Perez, Michael Krohn-Dehli en keeper Dennis Gentenaar heeft Ajax de selectie voor het komend seizoen nog niet rond. Dat benadrukt Martin van Geel in het Algemeen Dagblad. "We zijn zeker nog niet klaar", geeft de technisch directeur van Ajax aan. "Dat kan ook niet, gezien het grote aantal spelers dat vertrekt of is vertrokken."
Ajax-directeur Martin van Geel Volgens Van Geel is er aan geld op dit moment nog geen gebrek, maar zal Ajax wel creatief moeten zijn in het zoeken naar versterkingen. "We hebben nog wel wat financiële ruimte, het geld is niet op. Maar we zullen wel creatief moeten zijn. Krohn-Dehli en Gentenaar hebben we bijvoorbeeld transfervrij gehaald. Dat zijn jongens die niet meteen op een basisplaats kunnen rekenen en dat weten ze ook. Voor Stam en Perez zien we die plek in principe wél: rechts in het verdedigingscentrum en op positie nummer 11."
Zdenek Grygera kan nog altijd zijn in 2007 aflopende contract verlengen, maar Ajax wacht nog op duidelijkheid van de Tsjech. Van Geel: "We zijn er nog niet in geslaagd een vervolgafspraak te maken. Er ligt een aanbieding van onze kant, we wachten nu op een antwoord van zijn zaakwaarnemers."
quote:"We hebben nog wel wat financiële ruimte, het geld is niet op. Maar we zullen wel creatief moeten zijn. Krohn-Dehli en Gentenaar hebben we bijvoorbeeld transfervrij gehaald.
Gecontracteerd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:58 schreef VoreG het volgende:
wat?! Hebben we Gentenaar gekocht?!
Er staat duidelijk transfervrij....quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:58 schreef VoreG het volgende:
wat?! Hebben we Gentenaar gekocht?!
Weet je zeker dat het nieuws over Gentenaar niet uberhaupt compleet nieuw voor je was, los van de vraag of hij transfervrij overkomt of dat hij is gekocht?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:00 schreef VoreG het volgende:
Ah niet goed gelezen, ik was/ben te geshockeerd erover....
Gewoon VI.nl als je startpagina zetten, mis je niets meer.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:04 schreef VoreG het volgende:
Ik wist het echt niet
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:13 schreef marsu het volgende:
Danny Blind heeft besloten Ajax naar de Wereldbeker te leiden. Ik kan mijn bron helaas nog niet bekendmaken.
football manager?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:13 schreef marsu het volgende:
Danny Blind heeft besloten Ajax naar de Wereldbeker te leiden. Ik kan mijn bron helaas nog niet bekendmaken.
Als je dat nou 10 jaar geleden had gezegtquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:13 schreef marsu het volgende:
v-bal.nl?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:13 schreef marsu het volgende:
quote:Supportershome dichtgespijkerd!
Nadat Burgemeester Cohen gisteren heeft besloten om het supportershome voor onbepaalde tijd te sluiten werd vandaag al direct de daad bij het woord gevoegd (zie foto's hieronder). De directe aanleiding voor de sluiting zou de vondst van wapens en harddrugs zijn. Cohen zegt met het bestuur van Ajax in gesprek te gaan over de voorwaarden waaronder het supportershome eventueel weer geopend zou kunnen worden. Of we hier veel van kunnen verwachten weten we nog niet. Wordt in ieder geval vervolgd...
Ach, stad, vervolg. En wat de fuck doen ze met die zaag.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:59 schreef M0NTANA het volgende:
Voortaan dus maar weer wat later richting stadion/home:
Klopt, komt ook wel goed. Misschien is die zaag wel één van de gevonden wapens?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ach, stad, vervolg. En wat de fuck doen ze met die zaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |