quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:06 schreef Svensational het volgende:
alwaysthebest +2: Mag wel wat hoger hoor....
M'n naam staat ook nog verkeerd gespeld ook, luie varkensquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:29 schreef WithMe het volgende:
Uitgeschakeld :
Zo dan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
M'n naam staat ook nog verkeerd gespeld ook, luie varkens![]()
Ja, ik zat de hele avond al te wachtenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat uitgerekentjij
mij eruit knalt!!
Staat die IIDO er voor een redenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:23 schreef Yeahinho het volgende:Welkom bij de tweede editie van de IIDO Users Survival Game
Vind je het gek?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
M'n naam staat ook nog verkeerd gespeld ook, luie varkens![]()
Wat is er mis met Kirstenn?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kirstenn eindigt boven mij?
Omg hoe ziek
Je neemt het spel iets te serieusquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Omg hoe ziek
Omdat?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Omg hoe ziek
Nee hoor..quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je neemt het spel iets te serieus.
inlikkersquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:00 schreef Svensational het volgende:
Mensen die alleen maar +2 geven.
Wat maakt dat nou uit?quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:00 schreef Svensational het volgende:
Mensen die alleen maar +2 geven.
alles... het is strategisch stemmen: geen minpunten geven voorkomt ook weer minpunten krijgenquote:
Klopt, maar wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
alles... het is strategisch stemmen: geen minpunten geven voorkomt ook weer minpunten krijgen
't is lafquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:24 schreef WithMe het volgende:
Klopt, maar wat is daar mis mee?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanaf nu is het slechts toegestaan om maximaal aan twee personen -2 punten te geven, en dus altijd minstens één keer +2. Het is ook toegestaan om drie keer +2 te doen (graag, want dan kunnen de mensen die laag staan weer wat hoger. Wat heeft, onder andere, Dizer ooit misdaan?)
Nee gewoon een tikfoutje. En stond er niet in nee. Ik heb wel meer aan je OP veranderd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Staat die IIDO er voor een reden? En had ik die ook in mij OP staan?
In welk opzicht?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:42 schreef Ayaxola het volgende:
De scores verbazen me wel eigenlijk![]()
Dat Tom_Tom- en BVO bijvoorbeeld zo laag staan, en mensen bovenaan die ik daar ook niet echt had verwachtquote:
Dat komt omdat volgens mij veel users nu vinden dat andere ook eens bovenaan mogen staan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:45 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat Tom_Tom- en BVO bijvoorbeeld zo laag staan, en mensen bovenaan die ik daar ook niet echt had verwacht![]()
Daar hoor ik echter niet bij.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:48 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat komt omdat volgens mij veel users nu vinden dat andere ook eens bovenaan mogen staan.
Viva La Resistancequote:Op donderdag 16 februari 2006 15:45 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat Tom_Tom- en BVO bijvoorbeeld zo laag staan, en mensen bovenaan die ik daar ook niet echt had verwacht![]()
Hiervoor deed iedereen ook al leuk toch?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:49 schreef chansadres het volgende:
[..]
Viva La Resistance
Ik denk dat dit beïnvloed is door de vorige User game en het feit dat veel meer users gewoon leuk tegen elkaar reageren zodat er een echte community ontstaat waar iedereen gelijk is (schoolwerk en idols kan dus wel samen)
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:49 schreef chansadres het volgende:
[..]
Viva La Resistance
Ik denk dat dit beïnvloed is door de vorige User game en het feit dat veel meer users gewoon leuk tegen elkaar reageren zodat er een echte community ontstaat waar iedereen gelijk is (schoolwerk en idols kan dus wel samen)
Inderdaad!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:49 schreef chansadres het volgende:
[..]
Viva La Resistance
Zo'n braaf "Let's all be friends and feel the love"-tekstje... daar krijg ik jeuk vanquote:
Maar het is wel zo dat het erg gezellig is, vrij weinig onenigheden en iedereen kan meestal zjin zegje wel kwijt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo'n braaf "Let's all be friends and feel the love"-tekstje... daar krijg ik jeuk van![]()
Wat heb je liever dan, schelden, vloeken, elkaar haten en vals doen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo'n braaf "Let's all be friends and feel the love"-tekstje... daar krijg ik jeuk van![]()
Schelden, vloeken en vals doenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:02 schreef WithMe het volgende:
[..]
Wat heb je liever dan, schelden, vloeken, elkaar haten en vals doen?
Fuck yeah!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:04 schreef PeRi het volgende:
Oeh, bitchfighten. Z, ik sta bij jou hoor..
Just for fun, bitch!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:06 schreef WithMe het volgende:
Ik doe niet mee met fighten.
Ik durf wel hoor, maar ik houd het liever gezellig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Just for fun, bitch!![]()
![]()
Of durf je soms niet?!![]()
Minimaal 1x een -2 doen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Zullen we doen dat als er nog 20 mensen over zijn (dus nog één exit) dat er dan totale vrijheid is qua stemmen (dus geen +2 verplichting meer)?
Ik wil geen beslissingen meer nemen zonder te peilen of het goed gevonden wordt.
Nu is het zo dat je verplicht ben tot minstens 1x +2. Na de nieuwe regel zou dat dus worden afgeschaft, en zou je dus 3x -2 mogen stemmen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:13 schreef PeRi het volgende:
En dan gaat iedereen alleen pluspunten geven? Dan kom je nooit tot een finale. Regels zijn beter hoor. Ik ben echt voor verplicht meer minpunten en minder pluspunten.
Vind ik ook okquote:
Het is nu al dat de meeste 2x +2 stemmen. Het is zeer waarschijnlijk dat je dan 3x +2 krijgt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu is het zo dat je verplicht ben tot minstens 1x +2. Na de nieuwe regel zou dat dus worden afgeschaft, en zou je dus 3x -2 mogen stemmen.
Goed plan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan kunnen we de regel wel maken dat je minimaal 1x -2 moet doen, als er nog 20 kandidaten over zijn.
Het is dat je uit Groningen komt, maar anders...quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:08 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik durf wel hoor, maar ik houd het liever gezellig.![]()
blijft ook zo ten minste tot Idols voorbij is. dan zie ik wel weer verder. omdat ik van iemand min punten krijg vanwege mijn avatar, wil niet zeggen dat ik mijn ava ga wijzigen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:26 schreef Andiyan het volgende:
Inso +2, ze mag er nog niet uit, omdat ze altijd over Raf zegt waar ik nét niet op kan komen.
Timmai -2, heeft weinig spannends te melden.
C_D +2, Nog steeds een Christon-avatar.![]()
-Vaduz- 27
Andiyan 26
WithMe 23
Lynx666 22
charmed_angel 22
chansadres 20
sbientje 19
Californian_dreamer 18
Tha_Erik 16
superhero87 16
--Globe-- 15
BVO 14
Tom_Tom- 14
PeRi 14
Woelli 13
Ayaxola 13
alwaysthebest 12
TheVulture 11
Dizer 9
Insomaniac 8
Timmai 6
Maar toen was ik er nog niet bijquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hiervoor deed iedereen ook al leuk toch?![]()
Sorry, zit nog in het thema van vorige keerquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gaan we elkaar dan volgende week oud-Hollands uitschelden?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
Sorry, zit nog in het thema van vorige keer
Ik ben niet alleen in mijn strijdquote:
klopt, maar de laatste reactie die ik las, was diegene van jou in het Floortje Topicquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen in mijn strijd.
Nee, maar jij bent wel degene die het verste vooraan loopt in de groepquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen in mijn strijd.
Ja, ik ben gewoon degene die zijn mening uitspreekt. Misschien wat vaak, maar ik vind dat beter dan iemand die nooit iets zegt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:22 schreef Timmai het volgende:
[..]
klopt, maar de laatste reactie die ik las, was diegene van jou in het Floortje Topic![]()
Ja hallo, dan is dit spel nooit klaarquote:
* Svensational leest nu de tweede pagina pas terugquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja hallo, dan is dit spel nooit klaar. Het leuke aan dit spel is juist om mensen eruit te stemmen, niet om iedereen maar omhoog te schoppen
.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:48 schreef Lynx666 het volgende:
-- Cee, zie ik te weinig hier
Gefeliciteerd met je nieuwe huis!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:44 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ik heb net een huis gekocht en druk bezig met paperassen en $$$$$ en Ikea.
GIVE ME A BREAK!
![]()
![]()
Thanks!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe huis!
Ik ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:44 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ik heb net een huis gekocht en druk bezig met paperassen en $$$$$ en Ikea.
GIVE ME A BREAK!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:49 schreef Lynx666 het volgende:
Ik maak me niet populair met m'n minpunten.
Gefeli!quote:
Als je er nog inzat had je daarvoor minpunten gekregenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:02 schreef Cee het volgende:
Lynx666: 't is al goed hoor. Het is maar een derderangs reserve herhalings-game denk ik zo maar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:02 schreef Cee het volgende:
Het is maar een derderangs reserve herhalings-game denk ik zo maar.
Ik vind hetzelfde hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je er nog inzat had je daarvoor minpunten gekregen![]()
Dat is het zeker, ik lag er de tweede dag al uitquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:02 schreef Cee het volgende:
Het is maar een derderangs reserve herhalings-game denk ik zo maar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik stem niet meer meequote:Op donderdag 16 februari 2006 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Allemaal zeggen dat het niks is, dat je spel moe bent, dat het tweede, derde, of vierderangs spel is, maar dan wél actief meestemmen. Merkwaardig en vreemd bovendien.
[afbeelding]
ok dan weet ik wie ik minpunten kan gevenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik stem niet meer meeKijk alleen een beetje rond, heb mijn stem nog geen een keer laten gelden
ik vind het nog wel leeuk om een keer mee te doen. ik stem gewoon iedere dag en ben erg enthousiast hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik maar in de waan zijn dat er veel enthousiaste mensen waren.
Heb ik ook een beetje. Zeker als dat al gebeurt een dag nadat het begonquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind er eigenlijk niet echt meer wat aan nu ik er toch al uitlig![]()
Ik heb nog gene ene keer mee gestemd deze ronde!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Allemaal zeggen dat het niks is, dat je spel moe bent, dat het tweede, derde, of vierderangs spel is, maar dan wél actief meestemmen. Merkwaardig en vreemd bovendien.
[afbeelding]
Ik ben verbitterd door de niet-liefde. En ik heb een zware week bijna achter de rug, maar ook weer eentje die me tegemoet komt. En ik slaap slecht de laatste tijd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb nog gene ene keer mee gestemd deze ronde!
Tha_Erik, we waren de laatste tijd zo eensgezind wat is er met je gebeurd.![]()
Ik juist wel, hoef ik niet meer zo voorzichtig te stemmenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind er eigenlijk niet echt meer wat aan nu ik er toch al uitlig![]()
Tja, zo'n spel organiseren kan voor heel wat stress organiseren.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik heb een zware week bijna achter de rug, maar ook weer eentje die me tegemoet komt. En ik slaap slecht de laatste tijd.
Ahh, Tha_Erik. Hou vol jongen, er is licht aan het eind van de tunnel, blijf hoopvol, nog even doorzetten, je kunt 't je kunt 't! Nog een dag en het is weekend. En dan kun je feesten, slapen, feesten, slapen, kijken naar een Serge-loze aflevering van Idols, slapen, feesten, effe een zwaar weekje doormaken en dan gaat het weer beter. Hoop ik!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben verbitterd door de niet-liefde. En ik heb een zware week bijna achter de rug, maar ook weer eentje die me tegemoet komt. En ik slaap slecht de laatste tijd.
Ik heb gewoon een typisch geval van winterdepressie, denk ik.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ahh, Tha_Erik. Hou vol jongen, er is licht aan het eind van de tunnel, blijf hoopvol, nog even doorzetten, je kunt 't je kunt 't! Nog een dag en het is weekend. En dan kun je feesten, slapen, feesten, slapen, kijken naar een Serge-loze aflevering van Idols, slapen, feesten, effe een zwaar weekje doormaken en dan gaat het weer beter. Hoop ik!![]()
Vreemde zin.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, zo'n spel organiseren kan voor heel wat stress organiseren..
Nog 32 dagen en het is officieel lente. En m'n favoriete ijsco-boer in de stad gaat over 3 weken al open! De winter loopt op z'n eind!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een typisch geval van winterdepressie, denk ik..
Zeik niet. Ga liever stemmen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:
Ja idd. Cut the slowchat. Stemmen!
quote:
Heeft ie al gedaan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:04 schreef Svensational het volgende:
Eerlijk?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:35 schreef Zhenar het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk zo hard eruit gestemd en is Dizzle er uiteindelijk (op het nippertje) nog ingebleven?!![]()
![]()
?!?!!?
Dude, ik ben het hard aan het proberen, maar ik ben schijnbaar de enigequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:35 schreef Zhenar het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk zo hard eruit gestemd en is Dizzle er uiteindelijk (op het nippertje) nog ingebleven?!![]()
![]()
?!?!!?
In een grijs verleden heb je me -5 punten gegeven.. dat me een grens bracht van leven en dood. En wat was je statement? Ruimt lekker op...quote:
Het ruimde wel lekker opquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
In een grijs verleden heb je me -5 punten gegeven.. dat me een grens bracht van leven en dood. En wat was je statement? Ruimt lekker op...
Ja, omdat je er bijna uit was. Elimineren is okayquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
In een grijs verleden heb je me -5 punten gegeven.. dat me een grens bracht van leven en dood. En wat was je statement? Ruimt lekker op...
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:49 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het ruimde wel lekker op
Maar dat er verkeerde personen er nu uit zijn weten we wel. Laten we gewoon nu verder gaan, zonder enige wraakgevoelens voor jeder mens! [afbeelding]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:37 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Eerlijk?Omdat je weinig positiefs post, dat idee heb ik tenminste (de laatste tijd). Heel vaak kraak je alle zooi maar af. Nu ook weer.
![]()
Maar ik vind het dan wel weer humoristisch. Zo maak je nog ns wat los op het forum.![]()
prima... 't is ook een grote uitzondering dat ik alleen maar plus geef,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
babette, ik vind dat je het niet hoeft aan te passen, omdat de regel nu ingaat
Inlikster.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
prima... 't is ook een grote uitzondering dat ik alleen maar plus geef,
ben in een goedgeefse bui zeg maar![]()
wat moet je dáár nou??? is er wat te doen dit weekend?!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:40 schreef superhero87 het volgende:
Ik ga stemmen, kan maandag pas weer stemmen, Kga het hele weekend naar Kijkduin!![]()
camping kijkduinquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat moet je dáár nou??? is er wat te doen dit weekend?!
hij is wegquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:47 schreef WithMe het volgende:
Pssst superhero, sbientje heeft nu 25 punten.![]()
dat is mooi weet ik wie ik vanavond minpunten moet geven!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:40 schreef superhero87 het volgende:
-2 charmed_angel: Had Serge in haar avatar![]()
Ja maar, jij stond al zo hoogquote:
ow nou veel plezier, in februari op een campingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:43 schreef superhero87 het volgende:
camping kijkduinHelaas wordt het bagger weer
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ga stemmen. En verander sbientje's punten wel even.![]()
Doe er dan wat aanquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
**nieuwe regel**
Er was bepaald dat er een regelverandering zou komen op het moment dat er nog maar 20 deelnemers over waren. Dat moment is aangebroken. Dus vanaf NU ben je verplicht om één persoon -2 te geven, de rest staat vrij.
Voor vragen kan je bij me terecht.
Doe je best.
babette, ik vind dat je het niet hoeft aan te passen, omdat de regel nu ingaat
Eigenlijk welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:39 schreef Californian_dreamer het volgende:
zeker...ehm, niet om te klagen ofzo, maar moet "hun moesten het veld ruimen" niet "zij moesten het veld ruimen" zijn?
De eerste 4 namen zijn natuurlijk alfabetisch héquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:21 schreef Woelli het volgende:
De Angelique - Ellen - Floortje - Harm - Raffaëla - Serge - Aäron - Marescha - Christon - I-Jay - Charissa - Ariël - Renske - Merle - Aisata - Clarissa - Dávide - Sonny van de Users Survival Game [Editie 2] zijn bekend![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:42 schreef chansadres het volgende:
[..]
De eerste 4 namen zijn natuurlijk alfabetisch hé
Kick die Dizeruitquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:46 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wat is er btw met jou gebeurd dat je er zo vroeg uit lag![]()
mja, blijkbaar toch niet zo populair als ik dacht.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:46 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wat is er btw met jou gebeurd dat je er zo vroeg uit lag![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Lynx666 -2, die minpunten krijg je terug, jij gevaarlijk roofdier
Doen Dizer en ik al die moeite om jou eruit te werken, krijgen we daar geeneens credits voor!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
mja, blijkbaar toch niet zo populair als ik dacht..
Hoe hoog wilde je dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:30 schreef J-net het volgende:
-2 Lynx666 je hebt me te vroeg geëlimineerd
Wasn't mequote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:30 schreef J-net het volgende:
-2 Lynx666 je hebt me te vroeg geëlimineerd
Als je niet alleen in de algemene idols topic kijkt en ietsjes verder dan dat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:30 schreef J-net het volgende:
-2 Woelli wie?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:54 schreef Svensational het volgende:
BVO-2: Is in een-erige bui
Dizer -2: Wie
Tom_Tom-$ -2: Echt, wie
Uhuhquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Sven, jij bent er alleen om mensen eruit te werken of niet?
Langzaam maar zeker Sven... langzaam maar zeker, MUHAHAHAHAHAH!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:37 schreef Svensational het volgende:
BVO-2: Holadiejee
Dizer-2: Holadiejoo
Tom_Tom- - 2: Holadiejaa-
Mensen moeten eens kappen met die pluspuntenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker Sven... langzaam maar zeker, MUHAHAHAHAHAH!![]()
Pluspunten zijn zó editie-éénquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mensen moeten eens kappen met die pluspunten!
Gut, wat sneu.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:47 schreef Yeahinho het volgende:
-2 Dizer, omdat ie omlaag moet.
-2 Inso, omdat ze er dan uit vliegt.
+2 Vaduz, omdat ie moet winnen.
Dat is ook ongeveer hoe ik stem hoorquote:
Stem me er dan uit met een leuke reden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is ook ongeveer hoe ik stem hoor![]()
!
Ik stem zo:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Stem me er dan uit met een leuke reden.
-2 Inso, is die takkehoer eindelijk opgerot!
-2 Inso, omdat ze de leukste is van heel Ido!
-2 Inso, omdat ze net zo irritant is als Raffa!
EN niet, -2 Inso, dan is ze er uit.
Grmblhmpf.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:50 schreef Andiyan het volgende:
omdat we 04/03 de enige Raf-fans zijn.![]()
Betekent dit dat je het een onzin reden vindt, of ben je een Raff fan?quote:
Ik vind haar steeds beter worden, Love is All was geniaalquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Betekent dit dat je het een onzin reden vindt, of ben je een Raff fan?
Je stijgt in mijn "toffe-user-lijstje"quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind haar steeds beter worden, Love is All was geniaal!
Stond ik niet al bovenaan danquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je stijgt in mijn "toffe-user-lijstje".
Je stijgt boven jezelf uitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Stond ik niet al bovenaan dan?
Sven!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind haar steeds beter worden, Love is All was geniaal!
Weer iets minder dicht hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn god zeg, wat sta ik al dicht bij de afgrond.
En ik ben je er dankbaar voorquote:
Valt mee toch? Er staan alleen zo weinig mensen onder je.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat bedoel ik dusquote:Op zondag 19 februari 2006 00:26 schreef WithMe het volgende:
[..]
Valt mee toch? Er staan alleen zo weinig mensen onder je.![]()
En ik snap dan weer niet wat ik bovenaan doe. Any explanations?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen vind je tof, en ik geef je punten omdat er een Raf-fan boevn moet staanquote:Op zondag 19 februari 2006 00:28 schreef Andiyan het volgende:
[..]
En ik snap dan weer niet wat ik bovenaan doe. Any explanations?![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 09:42 schreef PeRi het volgende:
-2 Tha-Erik, mên kruip eens achter die pc vandaan!
Maar dat heb je bewust niet gedaan. Want je houdt van mequote:Op zondag 19 februari 2006 00:30 schreef Svensational het volgende:
Kut, ik had Dizer er gewoon uit kunnen stemmen!
Kutquote:
Sorryquote:Op zondag 19 februari 2006 15:35 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik was het hele weekend op kamp, vandaar![]()
Uitgeschakeld:quote:Op zondag 19 februari 2006 18:18 schreef Woelli het volgende:
Heeft iemand de lijst van de afvallers?
Er deden er toch veel meer mee??quote:Op zondag 19 februari 2006 19:51 schreef WithMe het volgende:
[..]
Uitgeschakeld:
15. BVO
....
50. indahnesia.com
We begonnen met 50quote:
Dat is de eerste editiequote:Op zondag 19 februari 2006 21:42 schreef Woelli het volgende:
[..]
maar wat is dit voor een lijstje dan?
Idols 3 Users Survival Game #1 Let the games begin
Bedanktquote:Op maandag 20 februari 2006 00:23 schreef Californian_dreamer het volgende:
Chansadres: ++, vanwege je mooie avatar
chansadres 25
quote:Op maandag 20 februari 2006 00:29 schreef Californian_dreamer het volgende:
oops, ga ik meteen ff rechtzetten
quote:Op maandag 20 februari 2006 00:29 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik ben "Idolaat" van Lynx sinds mijn ava
![]()
nou, ze zijn niet allemaal onbekend, en de 'onbekenden' zijn gewoon nieuwere users die snel hebben laten merken dat ze aanwezig waren. ik vind het juist wel leuk, maar wie ben ik....quote:Op maandag 20 februari 2006 00:30 schreef Yeahinho het volgende:
Shit, weer vergeten te stemmen.
Maar eigenlijk vind ik er ook weinig aan zo, nu er allemaal 'onbekenden' bovenaan staan.
Ik sta niet in de top 5quote:Op maandag 20 februari 2006 00:33 schreef chansadres het volgende:
Sorry Yeahinho maar de top 5 zijn echt bekende IDO-members. Ik vind het eigenlijk wel leuk dat nu eens niet gaat om de moderators. Denk dat deze top 5 wel in de top 10 mogen staan van alle users...
Dat is het toffe iddquote:Op maandag 20 februari 2006 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, als ik eruit lig, dan hoef ik tenminste niet meer aardig te doen.
Waarom niet dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 11:04 schreef --Globe-- het volgende:
Ik ben Globe![]()
en ik deed idd niet meer mee deze survival.
Ik vond het na de 1e usergame wel genoeg.quote:
[Editie 2] Users Survival Game #2 Lick your way upquote:Op maandag 20 februari 2006 12:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijd voor een nieuw topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |