Maar het is wel zo dat het erg gezellig is, vrij weinig onenigheden en iedereen kan meestal zjin zegje wel kwijt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo'n braaf "Let's all be friends and feel the love"-tekstje... daar krijg ik jeuk van![]()
Wat heb je liever dan, schelden, vloeken, elkaar haten en vals doen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo'n braaf "Let's all be friends and feel the love"-tekstje... daar krijg ik jeuk van![]()
Schelden, vloeken en vals doenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:02 schreef WithMe het volgende:
[..]
Wat heb je liever dan, schelden, vloeken, elkaar haten en vals doen?
Fuck yeah!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:04 schreef PeRi het volgende:
Oeh, bitchfighten. Z, ik sta bij jou hoor..
Just for fun, bitch!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:06 schreef WithMe het volgende:
Ik doe niet mee met fighten.
Ik durf wel hoor, maar ik houd het liever gezellig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Just for fun, bitch!![]()
![]()
Of durf je soms niet?!![]()
Minimaal 1x een -2 doen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Zullen we doen dat als er nog 20 mensen over zijn (dus nog één exit) dat er dan totale vrijheid is qua stemmen (dus geen +2 verplichting meer)?
Ik wil geen beslissingen meer nemen zonder te peilen of het goed gevonden wordt.
Nu is het zo dat je verplicht ben tot minstens 1x +2. Na de nieuwe regel zou dat dus worden afgeschaft, en zou je dus 3x -2 mogen stemmen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:13 schreef PeRi het volgende:
En dan gaat iedereen alleen pluspunten geven? Dan kom je nooit tot een finale. Regels zijn beter hoor. Ik ben echt voor verplicht meer minpunten en minder pluspunten.
Vind ik ook okquote:
Het is nu al dat de meeste 2x +2 stemmen. Het is zeer waarschijnlijk dat je dan 3x +2 krijgt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu is het zo dat je verplicht ben tot minstens 1x +2. Na de nieuwe regel zou dat dus worden afgeschaft, en zou je dus 3x -2 mogen stemmen.
Goed plan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan kunnen we de regel wel maken dat je minimaal 1x -2 moet doen, als er nog 20 kandidaten over zijn.
Het is dat je uit Groningen komt, maar anders...quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:08 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik durf wel hoor, maar ik houd het liever gezellig.![]()
blijft ook zo ten minste tot Idols voorbij is. dan zie ik wel weer verder. omdat ik van iemand min punten krijg vanwege mijn avatar, wil niet zeggen dat ik mijn ava ga wijzigen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:26 schreef Andiyan het volgende:
Inso +2, ze mag er nog niet uit, omdat ze altijd over Raf zegt waar ik nét niet op kan komen.
Timmai -2, heeft weinig spannends te melden.
C_D +2, Nog steeds een Christon-avatar.![]()
-Vaduz- 27
Andiyan 26
WithMe 23
Lynx666 22
charmed_angel 22
chansadres 20
sbientje 19
Californian_dreamer 18
Tha_Erik 16
superhero87 16
--Globe-- 15
BVO 14
Tom_Tom- 14
PeRi 14
Woelli 13
Ayaxola 13
alwaysthebest 12
TheVulture 11
Dizer 9
Insomaniac 8
Timmai 6
Maar toen was ik er nog niet bijquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hiervoor deed iedereen ook al leuk toch?![]()
Sorry, zit nog in het thema van vorige keerquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gaan we elkaar dan volgende week oud-Hollands uitschelden?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
Sorry, zit nog in het thema van vorige keer
Ik ben niet alleen in mijn strijdquote:
klopt, maar de laatste reactie die ik las, was diegene van jou in het Floortje Topicquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen in mijn strijd.
Nee, maar jij bent wel degene die het verste vooraan loopt in de groepquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen in mijn strijd.
Ja, ik ben gewoon degene die zijn mening uitspreekt. Misschien wat vaak, maar ik vind dat beter dan iemand die nooit iets zegt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:22 schreef Timmai het volgende:
[..]
klopt, maar de laatste reactie die ik las, was diegene van jou in het Floortje Topic![]()
Ja hallo, dan is dit spel nooit klaarquote:
* Svensational leest nu de tweede pagina pas terugquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja hallo, dan is dit spel nooit klaar. Het leuke aan dit spel is juist om mensen eruit te stemmen, niet om iedereen maar omhoog te schoppen
.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:48 schreef Lynx666 het volgende:
-- Cee, zie ik te weinig hier
Gefeliciteerd met je nieuwe huis!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:44 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ik heb net een huis gekocht en druk bezig met paperassen en $$$$$ en Ikea.
GIVE ME A BREAK!
![]()
![]()
Thanks!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe huis!
Ik ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:44 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ik heb net een huis gekocht en druk bezig met paperassen en $$$$$ en Ikea.
GIVE ME A BREAK!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:49 schreef Lynx666 het volgende:
Ik maak me niet populair met m'n minpunten.
Gefeli!quote:
Als je er nog inzat had je daarvoor minpunten gekregenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:02 schreef Cee het volgende:
Lynx666: 't is al goed hoor. Het is maar een derderangs reserve herhalings-game denk ik zo maar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:02 schreef Cee het volgende:
Het is maar een derderangs reserve herhalings-game denk ik zo maar.
Ik vind hetzelfde hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je er nog inzat had je daarvoor minpunten gekregen![]()
Dat is het zeker, ik lag er de tweede dag al uitquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:02 schreef Cee het volgende:
Het is maar een derderangs reserve herhalings-game denk ik zo maar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik stem niet meer meequote:Op donderdag 16 februari 2006 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Allemaal zeggen dat het niks is, dat je spel moe bent, dat het tweede, derde, of vierderangs spel is, maar dan wél actief meestemmen. Merkwaardig en vreemd bovendien.
[afbeelding]
ok dan weet ik wie ik minpunten kan gevenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik stem niet meer meeKijk alleen een beetje rond, heb mijn stem nog geen een keer laten gelden
ik vind het nog wel leeuk om een keer mee te doen. ik stem gewoon iedere dag en ben erg enthousiast hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik maar in de waan zijn dat er veel enthousiaste mensen waren.
Heb ik ook een beetje. Zeker als dat al gebeurt een dag nadat het begonquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind er eigenlijk niet echt meer wat aan nu ik er toch al uitlig![]()
Ik heb nog gene ene keer mee gestemd deze ronde!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Allemaal zeggen dat het niks is, dat je spel moe bent, dat het tweede, derde, of vierderangs spel is, maar dan wél actief meestemmen. Merkwaardig en vreemd bovendien.
[afbeelding]
Ik ben verbitterd door de niet-liefde. En ik heb een zware week bijna achter de rug, maar ook weer eentje die me tegemoet komt. En ik slaap slecht de laatste tijd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb nog gene ene keer mee gestemd deze ronde!
Tha_Erik, we waren de laatste tijd zo eensgezind wat is er met je gebeurd.![]()
Ik juist wel, hoef ik niet meer zo voorzichtig te stemmenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind er eigenlijk niet echt meer wat aan nu ik er toch al uitlig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |