quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:49 schreef Lynx666 het volgende:
Ik maak me niet populair met m'n minpunten.
Gefeli!quote:
Als je er nog inzat had je daarvoor minpunten gekregenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:02 schreef Cee het volgende:
Lynx666: 't is al goed hoor. Het is maar een derderangs reserve herhalings-game denk ik zo maar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:02 schreef Cee het volgende:
Het is maar een derderangs reserve herhalings-game denk ik zo maar.
Ik vind hetzelfde hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je er nog inzat had je daarvoor minpunten gekregen![]()
Dat is het zeker, ik lag er de tweede dag al uitquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:02 schreef Cee het volgende:
Het is maar een derderangs reserve herhalings-game denk ik zo maar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik stem niet meer meequote:Op donderdag 16 februari 2006 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Allemaal zeggen dat het niks is, dat je spel moe bent, dat het tweede, derde, of vierderangs spel is, maar dan wél actief meestemmen. Merkwaardig en vreemd bovendien.
[afbeelding]
ok dan weet ik wie ik minpunten kan gevenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik stem niet meer meeKijk alleen een beetje rond, heb mijn stem nog geen een keer laten gelden
ik vind het nog wel leeuk om een keer mee te doen. ik stem gewoon iedere dag en ben erg enthousiast hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik maar in de waan zijn dat er veel enthousiaste mensen waren.
Heb ik ook een beetje. Zeker als dat al gebeurt een dag nadat het begonquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind er eigenlijk niet echt meer wat aan nu ik er toch al uitlig![]()
Ik heb nog gene ene keer mee gestemd deze ronde!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Allemaal zeggen dat het niks is, dat je spel moe bent, dat het tweede, derde, of vierderangs spel is, maar dan wél actief meestemmen. Merkwaardig en vreemd bovendien.
[afbeelding]
Ik ben verbitterd door de niet-liefde. En ik heb een zware week bijna achter de rug, maar ook weer eentje die me tegemoet komt. En ik slaap slecht de laatste tijd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb nog gene ene keer mee gestemd deze ronde!
Tha_Erik, we waren de laatste tijd zo eensgezind wat is er met je gebeurd.![]()
Ik juist wel, hoef ik niet meer zo voorzichtig te stemmenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind er eigenlijk niet echt meer wat aan nu ik er toch al uitlig![]()
Tja, zo'n spel organiseren kan voor heel wat stress organiseren.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik heb een zware week bijna achter de rug, maar ook weer eentje die me tegemoet komt. En ik slaap slecht de laatste tijd.
Ahh, Tha_Erik. Hou vol jongen, er is licht aan het eind van de tunnel, blijf hoopvol, nog even doorzetten, je kunt 't je kunt 't! Nog een dag en het is weekend. En dan kun je feesten, slapen, feesten, slapen, kijken naar een Serge-loze aflevering van Idols, slapen, feesten, effe een zwaar weekje doormaken en dan gaat het weer beter. Hoop ik!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben verbitterd door de niet-liefde. En ik heb een zware week bijna achter de rug, maar ook weer eentje die me tegemoet komt. En ik slaap slecht de laatste tijd.
Ik heb gewoon een typisch geval van winterdepressie, denk ik.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ahh, Tha_Erik. Hou vol jongen, er is licht aan het eind van de tunnel, blijf hoopvol, nog even doorzetten, je kunt 't je kunt 't! Nog een dag en het is weekend. En dan kun je feesten, slapen, feesten, slapen, kijken naar een Serge-loze aflevering van Idols, slapen, feesten, effe een zwaar weekje doormaken en dan gaat het weer beter. Hoop ik!![]()
Vreemde zin.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, zo'n spel organiseren kan voor heel wat stress organiseren..
Nog 32 dagen en het is officieel lente. En m'n favoriete ijsco-boer in de stad gaat over 3 weken al open! De winter loopt op z'n eind!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een typisch geval van winterdepressie, denk ik..
Zeik niet. Ga liever stemmen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:
Ja idd. Cut the slowchat. Stemmen!
quote:
Heeft ie al gedaan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:04 schreef Svensational het volgende:
Eerlijk?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:35 schreef Zhenar het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk zo hard eruit gestemd en is Dizzle er uiteindelijk (op het nippertje) nog ingebleven?!![]()
![]()
?!?!!?
Dude, ik ben het hard aan het proberen, maar ik ben schijnbaar de enigequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:35 schreef Zhenar het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk zo hard eruit gestemd en is Dizzle er uiteindelijk (op het nippertje) nog ingebleven?!![]()
![]()
?!?!!?
In een grijs verleden heb je me -5 punten gegeven.. dat me een grens bracht van leven en dood. En wat was je statement? Ruimt lekker op...quote:
Het ruimde wel lekker opquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
In een grijs verleden heb je me -5 punten gegeven.. dat me een grens bracht van leven en dood. En wat was je statement? Ruimt lekker op...
Ja, omdat je er bijna uit was. Elimineren is okayquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
In een grijs verleden heb je me -5 punten gegeven.. dat me een grens bracht van leven en dood. En wat was je statement? Ruimt lekker op...
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:49 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het ruimde wel lekker op
Maar dat er verkeerde personen er nu uit zijn weten we wel. Laten we gewoon nu verder gaan, zonder enige wraakgevoelens voor jeder mens! [afbeelding]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:37 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Eerlijk?Omdat je weinig positiefs post, dat idee heb ik tenminste (de laatste tijd). Heel vaak kraak je alle zooi maar af. Nu ook weer.
![]()
Maar ik vind het dan wel weer humoristisch. Zo maak je nog ns wat los op het forum.![]()
prima... 't is ook een grote uitzondering dat ik alleen maar plus geef,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
babette, ik vind dat je het niet hoeft aan te passen, omdat de regel nu ingaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |