Don't count on it.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:45 schreef HeatWave het volgende:
Als het SPEL nou langzaam weer beter werd kon ik daar nog wel mee leven....
nee daarom, nu blijf ik het gewoon jammer vinden dat Blind blijft zitten....quote:
En terecht.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:55 schreef 2Drix het volgende:
Ook geen Ado fans in Amsterdam de komende 5 jaar....
Tja, dat krijg je met het tempo van de topicsquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
En terecht.
Maar niet elk nieuwsbericht hoeft hier 2/3 keer geplaatst te worden hoor (ik doel op dat Lindenbergh verhaal)
Ohquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
En terecht.
Maar niet elk nieuwsbericht hoeft hier 2/3 keer geplaatst te worden hoor (ik doel op dat Lindenbergh verhaal)
Dat zegt toch ook niemand?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:00 schreef BoNi het volgende:
Hetgene wat beschreven staat in dat artikel zijn geen (recente) woorden van Co hoor.
“Een goed paard wordt niet automatisch een goede ruiter", heeft hij al een aantal jaren geleden gezegd en de schrijver van dit artikel gebruikt deze quote om het gelijk van Co aan te tonen....
Nu ik het zo teruglees, zie ik dat je gelijk hebt...quote:
Als we zo door gaan zitten we nog wel een paar delen op deel 290 hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je met het tempo van de topics.
Ik zei het tochquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:43 schreef BoNi het volgende:
Ook Recoba komt niet naar Amsterdam volgende week.
[..]
Ik verander het cijfertje wel ffquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:22 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Als we zo door gaan zitten we nog wel een paar delen op deel 290 hoor.
Ach, roep maar een topicnmummer, mijn editboxje is geduldigquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:22 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Als we zo door gaan zitten we nog wel een paar delen op deel 290 hoor.
Niet waar, het zonnetje schijnt, ook op de trainingsveldenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:35 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
Het regent in Amsterdam.
quote:Inmiddels is ook bekend dat de ADO-fans de komende vijf jaar niet meer welkom zijn in Amsterdam. Dit meldde het NOS Journaal.
Jij kon dat toch mooi zien of was jij dat nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Niet waar, het zonnetje schijnt, ook op de trainingsvelden
Als ik even achterom kijk, dan kijk ik tegen de Arena aan met daarnaast de trainingsvelden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jij kon dat toch mooi zien of was jij dat niet.
Das een beter uitzicht dan mijn werkplek. Ik kijk tegen de Connexxion garage aan vanuit mijn grijze kantoortje.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:45 schreef Robar het volgende:
[..]
Als ik even achterom kijk, dan kijk ik tegen de Arena aan met daarnaast de trainingsvelden.
Ik zit op de elfde verdieping van dat oranje gebouw aan de andere kant van het spoor met ING erop.
Ik zie het kunstgrasveld helemaal en een groot deel van het gewone grasveld.
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |