Ik zeik geen mensen af. Ik mag het inderdaad wel eens oneens zijn met anderen hier, kritiek hebben, maar ik hou het over het algemeen inhoudelijk. Ik heb niks persoonlijks tegen die mensen, maar ik merk dat in die gevallen andersom kennelijk steeds weer op de persoon gespeeld moet worden: k_man zegt het dus het is per definitie gezeik. Om dan vervolgens enige tijd later alsnog mijn suggesties over te nemen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:29 schreef RonaldV het volgende:
Laat ik het eens omkeren:
Er hangt hier een irritant rancuneus mannetje rond dat erg blij is met zichzelf en kennelijk vindt dat iedereen die het waagt zich ook hier te vertonen om het minste geringste afgezeken mag worden. En dat tot het einde der tijden.
Vertel, waar heb ik me onlangs schuldig gemaakt aan schijnheilig gedrag of andere punten waarvoor ik me zou moeten excuseren?quote:Het werkt twee kanten op. Ook jij maakt je schuldig aan dergelijk gedrag. En als ik kijk naar je postgedrag op Fok! in het algemeen dan moet ik wel erg lachen om het volgende:
[..]
PdeHoog trekt daarover zelf het boetekleed aan. Ga jij dat ook doen?
ja dat blijft leukquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:41 schreef k_man het volgende:
Want k_man afzeiken blijft wel leuk. Ofzo.
Ach kom! Ik heb soms best een afwijkende manier van werken en ondanks dat men dat niet altijd mooi vind wordt het wel gewaardeerd, net zoals bij Ivo bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Tot je het een keer ergens niet mee eens bent ja...![]()
Druppels op een camera maakt niet zo heel veel uit. Als de camera aan de binnenkant maar niet nat wordt. Gewoon droogwrijven en doorgaan met foto's maken. Je zou natuurlijk ook een plastich zakje om je camera kunnen doen als je hem droog wil houden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:49 schreef Quinazoline het volgende:
Even een vraagje (of twee):Kun je ergens vinden hoe goed je camera tegen water kan? Want ik stond van de week in de sneeuw foto's te maken, maar die druppels op mijn camera vertrouw ik toch niet. Hoe slecht is dat? Bij de fotocursus die ik nu volg hebben sommigen een scherptediepteknop. Die heb ik niet maar ik kon dat simuleren door de lens iets los te draaien. Is dat slecht voor mijn camera? Of moet ie daar gewoon tegen kunnen?
hey, fotografeer veel buiten en mijn camera is al vaak verdronken maar heb er tot nu toe nooit last van gehad.. Dus zal me niet teveel zorgen makenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:49 schreef Quinazoline het volgende:
Even een vraagje (of twee):Kun je ergens vinden hoe goed je camera tegen water kan? Want ik stond van de week in de sneeuw foto's te maken, maar die druppels op mijn camera vertrouw ik toch niet. Hoe slecht is dat? Bij de fotocursus die ik nu volg hebben sommigen een scherptediepteknop. Die heb ik niet maar ik kon dat simuleren door de lens iets los te draaien. Is dat slecht voor mijn camera? Of moet ie daar gewoon tegen kunnen?
Quinazoline: Op je camera kan geen kwaad. Zolang het maar niet in de camera komt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:49 schreef Quinazoline het volgende:
wedervraag is natuurlijk welke camera (D50 ofzo?), de zwakste plek van de camera waar water echt schade kan geven is bij de lens mountquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:49 schreef Quinazoline het volgende:
heb je hier wat aan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:49 schreef Quinazoline het volgende:
Als je je objectief niet op de camera hebt zul je zien dat het diafragma meteen dichtgaat zodra je aan de diafragmaring draait. Als je objectief aan de camera zit wordt dit voorkomen en gaat het diafragma pas dicht op het moment dat je de foto neemt. Het is dus logisch dat het diafragma ook dichtgaat als je je objectief ontkoppelt. Het lijkt mij niet dat dit kwaad kan, maar ik ben blij met de scherptediepteknop op mijn camera's.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:49 schreef Quinazoline het volgende:
Even een vraagje (of twee):Bij de fotocursus die ik nu volg hebben sommigen een scherptediepteknop. Die heb ik niet maar ik kon dat simuleren door de lens iets los te draaien. Is dat slecht voor mijn camera? Of moet ie daar gewoon tegen kunnen?
Dus het beledigen van een engelstalige poster in FOT afgelopen december (omdat hij blijkbaar niet aan jouw norm voldeed) was normaal postgedrag? Je reactie op de bijbehorende edit was normaal postgedrag, en de daarop volgende edit door Subhuman was ook vanwege normaal postgedrag?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik zeik geen mensen af. Ik mag het inderdaad wel eens oneens zijn met anderen hier, kritiek hebben, maar ik hou het over het algemeen inhoudelijk. Ik heb niks persoonlijks tegen die mensen, maar ik merk dat in die gevallen andersom kennelijk steeds weer op de persoon gespeeld moet worden: k_man zegt het dus het is per definitie gezeik. Om dan vervolgens enige tijd later alsnog mijn suggesties over te nemen...![]()
[..]
Vertel, waar heb ik me onlangs schuldig gemaakt aan schijnheilig gedrag of andere punten waarvoor ik me zou moeten excuseren?Ik sluit niet uit dat het zo zou kunnen zijn hoor, maar ik vind dit wel een heel vaag statement van je.
Dat is PdeHoog er nu eventjes uitpik is alleen vanwege het hele verhaal in de OP. Eerst een epistel schrijven dat het niet zo netjes is mensen af te zeiken om vervolgens weer vrolijk mee te doen met het neerhalen van een andere user. Want k_man afzeiken blijft wel leuk. Ofzo.
D50 ja, maar ik ga de lens natuurlijk echt niet los draaien in de regen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:59 schreef Re het volgende:
[..]
wedervraag is natuurlijk welke camera (D50 ofzo?), de zwakste plek van de camera waar water echt schade kan geven is bij de lens mount
en lens telkens losdraaien in combi met water... voor de rest zal dat niet al te veel uitmaken, alhoewel je wel een iets snellere slijtage van je contactpuntjes zou kunnen verwachten
De D50 heeft niet zo'n DOF-knop. Dat is 1 van de redenen dattie zo goedkoop isquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:01 schreef Quinazoline het volgende:
D50 ja, maar ik ga de lens natuurlijk echt niet los draaien in de regen.![]()
tsja, oofficieel zullen ze nooit zeggen dat de camera wel tegen wat water kan ivm schadeclaims maar ze kunnen echt wel tegen wat spatwater en druppeltjes, ik heb bij watervallen gestaan waar de miezer heel heftig was, behalve het probleem dat de lens zeiknat werd verder gewoon overleefdquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:04 schreef Quinazoline het volgende:Wow, wat een reacties trouwens inderdaad!
Ik wil nu gewoon met mn nieuwe camera gaan spelen maar het regent/miezert steeds dus dan durf ik hem weer niet mee naar buiten te nemen. Maar daar moet ie dus wel tegen kunnen. De site van Nikon maakt me niet echt veel wijzer hierover helaas.
dat gaat lukkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:08 schreef Subhuman het volgende:
Re kan je op MSN komen of lukt dat niet nu?
Maanden terug inmiddels, maar soit. Dat verdiende inderdaad van beide kanten geen schoonheidsprijs. Zowel mijn reactie als de daaropvolgende reacties waren nogal overdreven.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:00 schreef RonaldV het volgende:
Dus het beledigen van een engelstalige poster in FOT afgelopen december (omdat hij blijkbaar niet aan jouw norm voldeed) was normaal postgedrag? Je reactie op de bijbehorende edit was normaal postgedrag, en de daarop volgende edit door Subhuman was ook vanwege normaal postgedrag?
Waarom nou weer zo'n badinerend toontje? Is dat nodig?quote:Als je even door de topics terugbladert (ze staan ergens in je MyAT) zul je zien dat er over het algemeen normaal op je gereageerd wordt, tenzij je zelf niet normaal reageert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |