quote:
Ik ben ook zeer benieuwd naar de uiteindelijke inzendingen.quote:Op zondag 18 december 2005 22:39 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben benieuwd naar wat de uiteindelijke inzendingen gaan worden, er komt zoveel moois voorbij!
Alsof een fatsoenlijke spiegelreflex van zichzelf geen goede foto's maakt. Als je daar standaard voor moet soepen mankeert er toch wel ergens iets. Hetzij aan je eigen kwaliteiten, hetzij aan je camera.quote:Op zondag 18 december 2005 22:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Iets meer dan 3 woorden om die post te ontkrachten zou zeer welkom zijn. Tenzij je bedoelt dat je het ook met andere fotobewerkingsprogrammas kunt doen
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 19 december 2005 00:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Alsof een fatsoenlijke spiegelreflex van zichzelf geen goede foto's maakt. Als je daar standaard voor moet soepen mankeert er toch wel ergens iets. Hetzij aan je eigen kwaliteiten, hetzij aan je camera.
quote:Op maandag 19 december 2005 00:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Alsof een fatsoenlijke spiegelreflex van zichzelf geen goede foto's maakt. Als je daar standaard voor moet soepen mankeert er toch wel ergens iets. Hetzij aan je eigen kwaliteiten, hetzij aan je camera.
Elke foto kun je soepenquote:
Er is geen enkele professionele fotograaf die niet aan nabewerken doet. Wil je dat niveau niet halen, laat dan PS idd links liggen. Een camera van zichzelf maakt geen goede foto's, dat doet de fotograaf. En nu kan je veel moeite doen om alles perfect op de gevoelige plaat te krijgen, maar meestal lukt dat niet en is nabewerken makkelijker. En bedenk dat bij het afdrukken van een negatief de persoon bij het apparaat nog veel kan manipuleren aan je foto-hij is jouw Photoshop.quote:Op maandag 19 december 2005 00:49 schreef k_man het volgende:
quote:
Je gaat mij toch niet vertellen dat de beste foto van 2005 van jou nog onbewerkt ergens op je harde schijf staat te roesten?quote:Op maandag 19 december 2005 10:28 schreef PdeHoog het volgende:Ik ga binnenkort even mijn hele archief nalopen. Volgens mij heb ik nog wat achterstallig werk liggen en heb ik ook een aantal dingen nog niet gepost
Jamaar jamaar jamaar als ik dat góed doe, zie je dat nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:46 schreef Lynx666 het volgende:
[afbeelding] Wat NIET mag:(delen van) andere foto's/plaatjes in je foto verwerken!
Dat vraagt minstens om een voorbeeldquote:Op maandag 19 december 2005 11:46 schreef Icicle het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jamaar als ik dat góed doe, zie je dat niet
Het zou me niet verbazenquote:Op maandag 19 december 2005 11:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat de beste foto van 2005 van jou nog onbewerkt ergens op je harde schijf staat te roesten?
Dat geldt ook voor élke bewerking in Photoshop. Als je het goed doet, zie je het nauwelijks.quote:Op maandag 19 december 2005 11:46 schreef Icicle het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jamaar als ik dat góed doe, zie je dat niet
[offtopic]Heeft je zus nu eindelijk dat album al eens?[/offtopic]quote:Op maandag 19 december 2005 11:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazenIk loop nog iets van 10 rolletjes en 20 digitale series achter
![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 14:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
[offtopic]Heeft je zus nu eindelijk dat album al eens?[/offtopic]
Daar heb jij geen tijd voor, laat mij het maar doenquote:Op maandag 19 december 2005 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Niet zo pushen he
Er wordt aan gewerkt
Moet binnenkort trouwens nog meer foto's van zusjelief maken
Maar nou we het er toch zo een beetje over hebben....dit is ook wel een van mijn mooiste denk ik
Maar da's meer sentiment
[afbeelding]
Vraag het haar maar liefquote:Op maandag 19 december 2005 14:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Daar heb jij geen tijd voor, laat mij het maar doen
Daar hebben we het op msn dan wel even overquote:Op maandag 19 december 2005 14:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vraag het haar maar liefZe is bijna 7 maanden dus ze vond het wel tijd worden
Moet ik haar volgende week meeslepen
Kan jij je sig eens aanpassen???quote:Op maandag 19 december 2005 18:09 schreef k_man het volgende:
-edit-
quote:Op maandag 19 december 2005 19:04 schreef k_man het volgende:
Misschien kun jij me dan eens uitleggen waarom die kikker in het Engels meent te moeten posten.
Zie post hierboven!!!quote:Op maandag 19 december 2005 19:04 schreef k_man het volgende:
Misschien kun jij me dan eens uitleggen waarom die kikker in het Engels meent te moeten posten.
En dan....wees blij dat-ie niet in het russisch postquote:
Ik vind je allereerste foto van deze bloem met die donkere achtergrond toch echt het fraaistquote:Op maandag 19 december 2005 19:27 schreef MmadviewW het volgende:
nog 2 foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
Wanneer kunnen we trouwens de definitieve foto opsturen/posten
Dankje, die eerste is ook mijn persoonlijke favorietquote:Op maandag 19 december 2005 19:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind je allereerste foto van deze bloem met die donkere achtergrond toch echt het fraaistBij de eerste foto van deze serie zie je eigenlijk alleen wat blaadjes en niet meer. De tweede had eigenlijk iets meer van boven moeten komen. Nu zie je net te weinig zeg maar.
Ik vind hem wel mooi, maar vind de foto van shirley veel mooierquote:Op maandag 19 december 2005 14:56 schreef digitalfrog het volgende:
One of my fav from the pics I took this year:
[afbeelding]
Full size is here: http://www.pbase.com/digitalfrog/image/47919024/medium
Do you like it too ?
Ralph
En de reden om dit niet op een normale manier te vragen was...?quote:Op maandag 19 december 2005 19:04 schreef k_man het volgende:
Stel je niet zo aan zeg. Ga ergens een centraal topic openen ofzo.quote:Op maandag 19 december 2005 19:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]
En de reden om dit niet op een normale manier te vragen was...?
Je manier van reageren was volkomen overtrokken. Ik weet niet wat je dwars zit, en waarom je het 'centrale topics' punt nu erbij haalt, maar we kunnen ook gewoon normaal met elkaar om gaan. Aan jou de keus.quote:Op maandag 19 december 2005 21:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg. Ga ergens een centraal topic openen ofzo.
Mijn dreigement werkt al, merk ikquote:Op maandag 19 december 2005 14:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vraag het haar maar liefZe is bijna 7 maanden dus ze vond het wel tijd worden
Moet ik haar volgende week meeslepen
quote:Op maandag 19 december 2005 21:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mijn dreigement werkt al, merk ik
Heerlijk kansloosquote:
Dat doet Sub wel voor jequote:Op maandag 19 december 2005 23:55 schreef k_man het volgende:
Whe heheh. Ik had 'm ook gewoon kunnen editten natuurlijk.
Hmmm...ik zie hier een feature-requestquote:Op maandag 19 december 2005 23:58 schreef k_man het volgende:
Dat die functie nog niet automatisch in Replique zit hè?
Zo ben ik dat ook aan het doen, maar dan in dit topicquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:43 schreef Shark.Bait het volgende:
gooi je mooiste in een aparte folder.
Bekijk er telkens 2 en bedenk welke je het mooist vind van die 2. De minder mooie wis je
uiteindelijk hou je er 1 over
Dan kan ik je snel verder helpen. Fietsen is jouw passie, dus heb je moeite fietsfoto's weg te doen. Toch doen, het is geen bijzondere foto. De zangmeneer is aardig, maar meer niet, porbeer nou eens te benoemen waarom dit jouw mooiste foto van dit jaaris. Je hebt toch wel mooiere gemaakt dan alleen maar een zingend hoofdmet een nette DOF? Zoals bijvoorbeeld de 3e foto. Dat is een fraaie. Van deze drie de mooiste imho. En daar hoef ik niet lang over na te denken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:07 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Zo ben ik dat ook aan het doen, maar dan in dit topicMaak ons eens deelgenoot van je beslissingsproces
Ik heb de keuze inmiddels beperkt tot 3:
1)
[afbeelding]
2)
[afbeelding]
3)
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |