Mijn dreigement werkt al, merk ikquote:Op maandag 19 december 2005 14:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vraag het haar maar liefZe is bijna 7 maanden dus ze vond het wel tijd worden
Moet ik haar volgende week meeslepen
quote:Op maandag 19 december 2005 21:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mijn dreigement werkt al, merk ik
Heerlijk kansloosquote:
Dat doet Sub wel voor jequote:Op maandag 19 december 2005 23:55 schreef k_man het volgende:
Whe heheh. Ik had 'm ook gewoon kunnen editten natuurlijk.
Hmmm...ik zie hier een feature-requestquote:Op maandag 19 december 2005 23:58 schreef k_man het volgende:
Dat die functie nog niet automatisch in Replique zit hè?
Zo ben ik dat ook aan het doen, maar dan in dit topicquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:43 schreef Shark.Bait het volgende:
gooi je mooiste in een aparte folder.
Bekijk er telkens 2 en bedenk welke je het mooist vind van die 2. De minder mooie wis je
uiteindelijk hou je er 1 over
Dan kan ik je snel verder helpen. Fietsen is jouw passie, dus heb je moeite fietsfoto's weg te doen. Toch doen, het is geen bijzondere foto. De zangmeneer is aardig, maar meer niet, porbeer nou eens te benoemen waarom dit jouw mooiste foto van dit jaaris. Je hebt toch wel mooiere gemaakt dan alleen maar een zingend hoofdmet een nette DOF? Zoals bijvoorbeeld de 3e foto. Dat is een fraaie. Van deze drie de mooiste imho. En daar hoef ik niet lang over na te denken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:07 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Zo ben ik dat ook aan het doen, maar dan in dit topicMaak ons eens deelgenoot van je beslissingsproces
Ik heb de keuze inmiddels beperkt tot 3:
1)
[afbeelding]
2)
[afbeelding]
3)
[afbeelding]
Hoe staat het ermee? Iets zegt mij dat er niet veel gaat gebeuren komende dagen vanwege kerst/nieuwjaar....quote:Op donderdag 15 december 2005 20:04 schreef Subhuman het volgende:
Planning was het topic halverwege december te openen en dan de wedstrijd te laten lopen tot halverwege januari. Op dit moment wachten we alleen even af hoe het gaat lopen met sponsoring.
Photoshopregels worden in elk geval bekendgemaakt zodra het wedstrijdtopic geopend is, wellicht eerder.
Leuke fotoquote:Op maandag 26 december 2005 21:47 schreef Vliegvrager het volgende:
Uhmmm ja, ik weet het. Familiekiekjes kan een mens nu eenmaal niet objectief bekijken, en ze zijn niet zo boeiend voor anderen. Maar veel beter dan dit heb ik dit jaar toch niet gemaakt.
[afbeelding]
en ze zijn zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kinderenquote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef De_Warme_bakker het volgende:
toch niet zelf aan de kinderen begonnen Pdehoog?!
Nope die kans is vrij klein. Maar, sponsoring rond of niet, ik wil toch graag vroeg in januari beginnen met de wedstrijd!quote:Op maandag 26 december 2005 23:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoe staat het ermee? Iets zegt mij dat er niet veel gaat gebeuren komende dagen vanwege kerst/nieuwjaar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |