Hoe staat het ermee? Iets zegt mij dat er niet veel gaat gebeuren komende dagen vanwege kerst/nieuwjaar....quote:Op donderdag 15 december 2005 20:04 schreef Subhuman het volgende:
Planning was het topic halverwege december te openen en dan de wedstrijd te laten lopen tot halverwege januari. Op dit moment wachten we alleen even af hoe het gaat lopen met sponsoring.
Photoshopregels worden in elk geval bekendgemaakt zodra het wedstrijdtopic geopend is, wellicht eerder.
Leuke fotoquote:Op maandag 26 december 2005 21:47 schreef Vliegvrager het volgende:
Uhmmm ja, ik weet het. Familiekiekjes kan een mens nu eenmaal niet objectief bekijken, en ze zijn niet zo boeiend voor anderen. Maar veel beter dan dit heb ik dit jaar toch niet gemaakt.
[afbeelding]
en ze zijn zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kinderenquote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef De_Warme_bakker het volgende:
toch niet zelf aan de kinderen begonnen Pdehoog?!
Nope die kans is vrij klein. Maar, sponsoring rond of niet, ik wil toch graag vroeg in januari beginnen met de wedstrijd!quote:Op maandag 26 december 2005 23:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoe staat het ermee? Iets zegt mij dat er niet veel gaat gebeuren komende dagen vanwege kerst/nieuwjaar....
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:46 schreef Nature4Life het volgende:
DanksBeide gemaakt in de Loonse en Drunese Duinen.
Dus het ligt niet aan mij dat ik het nergens kan vinden?quote:Op maandag 26 december 2005 23:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoe staat het ermee? Iets zegt mij dat er niet veel gaat gebeuren komende dagen vanwege kerst/nieuwjaar....
ik denk idd dat deze inzendtermijn best wat korter kan. De foto's zijn al gemaakt, er is geen thema, gewoon een kwestie van je mooiste foto kiezen en insturen.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:22 schreef Subhuman het volgende:
Nou de sponsoring laat mij te lang op zich wachten. Ik zal de wedstrijd in de loop van vandaag opstarten. De eindtermijn leg ik dan vlak voor die van de fotowedstrijd van januari zodat die elkaar niet in de weg lopen. Het zou eventueel ook al halverwege de maand kunnen, op 15 januari ofzo. De foto's zijn in principe toch allemaal al gemaakt. Wat vinden jullie?
Dit is in Amsterdamquote:Op woensdag 28 december 2005 21:26 schreef SuperRembo het volgende:
Ik denk dat dit m'n mooiste foto van dit jaar is [afbeelding]
Jammer dat ie technisch zo beroerd is, de camera had ik op ISO 400 staan terwijl het zonnig was
Dat vraag ik net aan jullie!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:39 schreef Xilantof het volgende:
tot wanneer mag je inleveren eigenlijk?
ja sorryquote:Op donderdag 29 december 2005 12:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat vraag ik net aan jullie!
Ik kan de wedstrijd een volle maand laten lopen, dus tot ongeveer 25 januari ofzo, of we maken er een wat kortere termijn van, tot 15 januari.
Jep, over een aantal dagen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:45 schreef Shark.Bait het volgende:
komt het ook op de frontpage enzo?
Woopsie!quote:Op donderdag 29 december 2005 18:47 schreef Shark.Bait het volgende:
Sub, je bent de tekst bij de foto vergeten
Ik denk dat ik de "hand in hand schaduwen" toch mooier vind.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Dit wordt mijn inzending:
[afbeelding]
Ik moet em alleen nog even verkleinen
Die is van zoeperzake toch? of een andere?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de "hand in hand schaduwen" toch mooier vind.
Het is echt een prachtige fotoquote:Op donderdag 29 december 2005 18:47 schreef Shark.Bait het volgende:
Sub, je bent de tekst bij de foto vergeten
Dies niet van mijquote:Op donderdag 29 december 2005 19:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de "hand in hand schaduwen" toch mooier vind.
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die is van zoeperzake toch? of een andere?
oeps, verkeerd gekekenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Dies niet van mij
Maar tis weer duidelijk
deze roeleertquote:Op woensdag 28 december 2005 22:22 schreef Nature4Life het volgende:
De beste van 2005, niet zo moeilijk, want ik ben pas in 2005 begonnen
Hier komt het lijstje. Jullie mogen bepalen welke het beste is!
1. 11-10
[afbeelding]
txquote:Op donderdag 29 december 2005 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is echt een prachtige foto. Kan niks vinden wat stoort eigenlijk (al ben ik wel snel tevreden normaal).
Misschien een beetje een late reactie, maar goed.
Ik dacht al.. wat heb jij mannelijke handen, en grote tandenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Dies niet van mij
Maar tis weer duidelijk
ik heb er zoveel gemaakt dit jaar dat ik er waarschijnlijk wel een paar over het hoofd heb gezienquote:Op vrijdag 30 december 2005 08:28 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vind van die serie alleen # 2 er echt uitspringen en # 3 gaat ook wel. De rest van de serie vind ik niet bij jouw mooisten van dit jaar horen, daar zitten veel betere bij.
Dan zie ik het probleem niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:10 schreef Puckzzz het volgende:
die van Toeps blijft ook mijn favoriet
quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:43 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dan zie ik het probleem niet.
Foto 11-10 is echt heel erg mooiquote:Op woensdag 28 december 2005 22:22 schreef Nature4Life het volgende:
De beste van 2005, niet zo moeilijk, want ik ben pas in 2005 begonnen
Hier komt het lijstje. Jullie mogen bepalen welke het beste is!
1. 11-10
[afbeelding]
2. 28-10
[afbeelding]
3. 9-12
[afbeelding]
4. 23-12
[afbeelding]
Op naar 2006, een waarschijnlijk (fotografisch) beter jaar![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:03 schreef Elefes het volgende:
Puckzzz, wat mij betreft ook nummer 2 of nummer 4 (daar vind ik het licht heel mooi), maar als ik echt zou moeten kiezen zou het nummer 2 worden
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]ik heb alleen recht op Toeps!!!
3 en 4 vind ik het mooist. jij vind 5 natuurlijk het mooist omdat het je kids zijn. Ik vind 3 en 4 een grote WAUW factor hebben, en 1 is gewoon een lekker dingquote:Op vrijdag 30 december 2005 08:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil een keuze maken uit de volgende 5 (ja sorrie kon het niet meer beperken tot 3 of 4 )
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
Dat maakt niet uit, da's toch pas voor volgend jaarquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:57 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb ook nog een afspraakje lopen met haar hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |