De eerste foto vind ik wel mooi, ik zou 'm alleen liever in kleur zien.. Zwart wit vind ik 'm toch net te weinig zeggen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:58 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Ik ben wel blij met deze
[afbeelding]
En deze
Een compromis beoordeel je niet op puntjes, maar op de vraag of je met het geheel kunt leven. En op die gronden is dit een uitstekend compromis wmb.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:48 schreef ultra_ivo het volgende:
Zoals altijd met een compromis, iedereen zal wel over een of meerdere puntjes in de regels vallen
quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:01 schreef RonaldV het volgende:
Aangezien Photoshoppen nu ook in FOT terecht lijkt te zijn gekomen, is het geen idee om daar een aparte wedstrijd voor op te zetten?
Je HOEFT er niet aan mee te doen hoorquote:
Een photoshopwedstrijd hoort in DIG, bij de andere photoshoptopics.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je HOEFT er niet aan mee te doen hoor
Er is in DIG maar één photoshop topic, en dat is een help-topic. Vreemd trouwens dat een fotobewerkingsprogramma daar staat, en niet hier.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Een photoshopwedstrijd hoort in DIG, bij de andere photoshoptopics.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:46 schreef Lynx666 het volgende:
<de regels>
Wat een bullshit.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:23 schreef Re het volgende:
[..]
net zo'n opgave denk ik als een analoge foto ontwikkelen zonder doka
Iets meer dan 3 woorden om die post te ontkrachten zou zeer welkom zijn. Tenzij je bedoelt dat je het ook met andere fotobewerkingsprogrammas kunt doenquote:
quote:
Ik ben ook zeer benieuwd naar de uiteindelijke inzendingen.quote:Op zondag 18 december 2005 22:39 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben benieuwd naar wat de uiteindelijke inzendingen gaan worden, er komt zoveel moois voorbij!
Alsof een fatsoenlijke spiegelreflex van zichzelf geen goede foto's maakt. Als je daar standaard voor moet soepen mankeert er toch wel ergens iets. Hetzij aan je eigen kwaliteiten, hetzij aan je camera.quote:Op zondag 18 december 2005 22:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Iets meer dan 3 woorden om die post te ontkrachten zou zeer welkom zijn. Tenzij je bedoelt dat je het ook met andere fotobewerkingsprogrammas kunt doen
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 19 december 2005 00:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Alsof een fatsoenlijke spiegelreflex van zichzelf geen goede foto's maakt. Als je daar standaard voor moet soepen mankeert er toch wel ergens iets. Hetzij aan je eigen kwaliteiten, hetzij aan je camera.
quote:Op maandag 19 december 2005 00:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Alsof een fatsoenlijke spiegelreflex van zichzelf geen goede foto's maakt. Als je daar standaard voor moet soepen mankeert er toch wel ergens iets. Hetzij aan je eigen kwaliteiten, hetzij aan je camera.
Elke foto kun je soepenquote:
Er is geen enkele professionele fotograaf die niet aan nabewerken doet. Wil je dat niveau niet halen, laat dan PS idd links liggen. Een camera van zichzelf maakt geen goede foto's, dat doet de fotograaf. En nu kan je veel moeite doen om alles perfect op de gevoelige plaat te krijgen, maar meestal lukt dat niet en is nabewerken makkelijker. En bedenk dat bij het afdrukken van een negatief de persoon bij het apparaat nog veel kan manipuleren aan je foto-hij is jouw Photoshop.quote:Op maandag 19 december 2005 00:49 schreef k_man het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |