abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35106568
Heb zelf de Nikon d70s en die van mij gaat t goed af..No worries dus Zet anders je zonnekap op je lens dat houd iig veel regen op je lens tegen..en met de wind mee fotograferen scheelt ook natuurlijk..;) En wat Mauro al zei...gewoon goed droogmaken als je thuis bent! Succes!
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:08:23 #202
40714 Subhuman
Televised confession
pi_35106592
Re kan je op MSN komen of lukt dat niet nu?
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:09:05 #203
262 Re
Kiss & Swallow
pi_35106618
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:08 schreef Subhuman het volgende:
Re kan je op MSN komen of lukt dat niet nu?
dat gaat lukken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_35106723
Nog een klein vraagje: Dr was een tijdje geleden zo'n resize tool hier die je foto's ook direct online zette voor 'n tijdje. Ik had de link in mn favorites staan, maar dies nu weg. Waar kan ik dat tooltje vinden?
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_35107042
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:00 schreef RonaldV het volgende:
Dus het beledigen van een engelstalige poster in FOT afgelopen december (omdat hij blijkbaar niet aan jouw norm voldeed) was normaal postgedrag? Je reactie op de bijbehorende edit was normaal postgedrag, en de daarop volgende edit door Subhuman was ook vanwege normaal postgedrag?
Maanden terug inmiddels, maar soit. Dat verdiende inderdaad van beide kanten geen schoonheidsprijs. Zowel mijn reactie als de daaropvolgende reacties waren nogal overdreven.
quote:
Als je even door de topics terugbladert (ze staan ergens in je MyAT) zul je zien dat er over het algemeen normaal op je gereageerd wordt, tenzij je zelf niet normaal reageert.
Waarom nou weer zo'n badinerend toontje? Is dat nodig?

En je zegt eigenlijk hetzelfde als wat ik zei: er wordt eigenlijk altijd normaal op me gereageerd. Als dat niet zo is, is het eigenlijk altijd in FOT. Dat zal vast deels aan mijzelf liggen, maar zeker niet uitsluitend.
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:22:40 #207
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_35107047
Ik ben zo creabea vandaag

ik heb een hele mooie smilie gemaakt voor ons nieuwe forum....

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_35107142
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:16 schreef k_man het volgende:
Deze?
Ja! dankje!
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_35107439
Ben vanochtend helemaal zeiknat geregend!!! Heb het harstikke koud Dus ga zo eerst maar even een warme douche nemen en droge kleren aan trekken.. Stom weer!!!

Goedenmiddag btw
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:33:37 #210
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_35107452
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:22 schreef k_man het volgende:

[..]

Maanden terug inmiddels, maar soit. Dat verdiende inderdaad van beide kanten geen schoonheidsprijs. Zowel mijn reactie als de daaropvolgende reacties waren nogal overdreven.
Je stelde zelf dat niet te doen, ik laat alleen maar zien datje hetnog geen twee maanden gelden wel deed. Het één lokt het ander uit. En de oorsprokelijke misdaad was Engels spreken. Er zijn ergere dingen lijkt me.
quote:
[..]

Waarom nou weer zo'n badinerend toontje? Is dat nodig?
Waar heb je het over? In jouw topic lijst staan allerlei subfora, daaronder FOT. Ik had geen zin om je expliciet uit te leggen waar, dat kun je prima zelf. Dat toontje lees je zelf.
quote:
En je zegt eigenlijk hetzelfde als wat ik zei: er wordt eigenlijk altijd normaal op me gereageerd. Als dat niet zo is, is het eigenlijk altijd in FOT. Dat zal vast deels aan mijzelf liggen, maar zeker niet uitsluitend.
Eigenlijk zeg ik iets anders. Er wordt eigenlijk altijd normaal op je gereageerd, ook hier. Als dat eens niet zo is, is het niet alleen in FOT. Dat ligt voor een flink deel aan jezelf, maar inderdaad niet uitsluitend.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:36:27 #211
262 Re
Kiss & Swallow
pi_35107547
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben zo creabea vandaag

ik heb een hele mooie smilie gemaakt voor ons nieuwe forum....

[afbeelding]
lief
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:39:05 #212
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_35107628
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:36 schreef Re het volgende:

[..]

lief
eigenlijk is ie gewoon veel liever dan de foksmilie
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 15 februari 2006 @ 12:42:22 #213
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_35107739
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:39 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

eigenlijk is ie gewoon veel liever dan de foksmilie
nietus, hij heeft een platgedrukte kop
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_35107749
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:33 schreef RonaldV het volgende:
Waar heb je het over? In jouw topic lijst staan allerlei subfora, daaronder FOT. Ik had geen zin om je expliciet uit te leggen waar, dat kun je prima zelf. Dat toontje lees je zelf.
Ja hoor, alsof ik zelf niet weet waar ik mijn postgeschiedenis terug kan vinden. Daar ging het niet om. Jij stelt dat ik mezelf in andere fora net zo schijnheilig gedraag als PdeHoog hier. Dat mag je vinden, maar dan wel onderbouwd graag.

Zeker als modje kun je het niet maken om users iets aan te wrijven en ze vervolgens te vertellen dat ze het lekker zelf uit kunnen zoeken als ze zich afvragen waarop die beschuldiging gebaseerd is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 15 februari 2006 @ 12:43:46 #215
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_35107789
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:42 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja hoor, alsof ik zelf niet weet waar ik mijn postgeschiedenis terug kan vinden. Daar ging het niet om. Jij stelt dat ik mezelf in andere fora net zo schijnheilig gedraag als PdeHoog hier. Dat mag je vinden, maar dan wel onderbouwd graag.

Zeker als modje kun je het niet maken om users iets aan te wrijven en ze vervolgens te vertellen dat ze het lekker zelf uit kunnen zoeken als ze zich afvragen waarop die beschuldiging gebaseerd is.
kap er nu toch mee
je zult je gelijk niet halen, dat moet je toch ondertussen duidelijk zijn
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:44:53 #216
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_35107821
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Genoeg gezeik!

Nu weer leuk/lief zijn tegen elkaar.
pi_35107845
KLAAR
k-man, ga het tegendeel maar bewijzen, niet zeuren, gewoon leuk meedoen.

Ik ga weer rustig aan doen. Heb net mijn boek portretfotografie binnen, dus ik ga lezen

MAZZEL
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:45:34 #218
262 Re
Kiss & Swallow
pi_35107847
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:44 schreef Mauro het volgende:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Genoeg gezeik!

Nu weer leuk/lief zijn tegen elkaar.
nee
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:45:57 #219
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_35107861
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:42 schreef Ynske het volgende:

[..]

nietus, hij heeft een platgedrukte kop
als fotograaf zou je toch moeten weten dat niet ieder hoofd hetzelfde is he?
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:47:25 #220
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_35107904
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:43 schreef Ynske het volgende:

[..]

kap er nu toch mee
je zult je gelijk niet halen, dat moet je toch ondertussen duidelijk zijn
Dit is nu precies wat Re bedoelde met zuigen.

K-man heeft een uitzonderlijk talent om elke opmerking tegen hem, tot op het laatste lettertje uit te zuigen.

Heel vermoeiend en vooral niet boeiend
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 15 februari 2006 @ 12:55:29 #221
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_35108155
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:45 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

als fotograaf zou je toch moeten weten dat niet ieder hoofd hetzelfde is he?
jamaar, zo plat heb ik ze nog nooit gezien
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:11:06 #222
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_35108744
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:55 schreef Ynske het volgende:

[..]

jamaar, zo plat heb ik ze nog nooit gezien
hehehe nouja, wij zijn er tevreden mee
pi_35109641
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:41 schreef k_man het volgende:
Dat is PdeHoog er nu eventjes uitpik is alleen vanwege het hele verhaal in de OP. Eerst een epistel schrijven dat het niet zo netjes is mensen af te zeiken om vervolgens weer vrolijk mee te doen met het neerhalen van een andere user. Want k_man afzeiken blijft wel leuk. Ofzo.
Ik zie mijn naam vrij veel voorbij komen Over dat ik zo'n mooi betoog schrijf over het niet afzeiken van mensen en zo en dat ik vervolgens volledig tegen mijn eigen betoog inga door jou hier af te zeiken.

Even voor de duidelijkheid: Ik heb welgeteld 1x direct op jou gereageerd en dat was niet eens een afzeikende post Er staat tenslotte alleen maar dat ik blij ben met al die aandacht van jou

Er slingert nog een reactie rond van mij, op een post van Puckzzz die ik best wel geslaagd vond. Ik begrijp dat jij dat nu ziet als jou afzeiken. Ik vind het allemaal best hoor, maar je bent nu van een klein mugje echt een heel klein mugje een bijzonder grote olifant en dan bedoel ik ook echt een gigantische olifant aan het maken

Wat mij betreft ben ik niet tegen mijn betoog ingegaan en zal ik dat in de toekomst zelfs niet richting jou doen Overigens wel opvallend dat je, zodra er iets in de TT en OP staat waar je over kan vallen, weer eens langs komt Goed opgelet
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:43:13 #224
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_35110003
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:42 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik stelde dat je probleem niet op FOT ligt, hooguit op Fok! in het algemeen. Of en hoe jij (of eender welke andere user) je verder op andere fora gedraagt zal me worst wezen.

En dat is het laatste wat ik er over kwijt wil.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:45:42 #225
40714 Subhuman
Televised confession
pi_35110088
En daarmee is deze discussie dus beëindigd. Nu graag weer gewoon verder over fotografische aangelegenheden a.u.b.
pi_35110127

Fotografie is leuk!!!!
Hoe meer me duidelijk wordt, hoe leuker ik het ga vinden!!!!
*gaat weer snel bij haar pot thee zitten en haar boek*
pi_35110492
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:46 schreef Kleintje het volgende:

Fotografie is leuk!!!!
Hoe meer me duidelijk wordt, hoe leuker ik het ga vinden!!!!
*gaat weer snel bij haar pot thee zitten en haar boek*
Echt wel!!

Ik denk dat ik zo even naar de bieb ga. Kijken of ze daar interresante boeken hebben...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_35110608
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:55 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Echt wel!!

Ik denk dat ik zo even naar de bieb ga. Kijken of ze daar interresante boeken hebben...
Kijk eens naar de boeken van John Freeman die was het toch, Sub Of was het Michael F. Dat zijn hele aardige boeken
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_35110624
John Freeman ja.
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
pi_35110671
Ah! Thanx voor de tip...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:59:35 #231
40714 Subhuman
Televised confession
pi_35110699
Jep, Fotograferen in de praktijk van John Freeman. Niet duur en erg leuk boek voor beginners waarin naast de basis ook twee veel aansprekende onderwerpen iets dieper behandeld worden.
pi_35110864
Ok, ga ik zo even snuffelen in de bieb. Wat ook trouwens een apart gebouw is bedenk ik me net. Het zonnetje schijnt dus ik denk dat ik mijn camera even meeneem...
*krijgt een ingeving voor de wedstrijd
Woeiii - Blog
pi_35111096
Spuit 12 hier
Ik heb even een deel van de SC doorgelezen en kwam deze post tegen waar ik even op wil reageren, sorry dat ik het nu pas doe maar was er gisteravond niet
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:42 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik en mezelf een schuldgevoel aanpraten over _mod Echt niet Die jongen had een blok beton van 1 meter dik voor zijn kop Maar het is wel een enigzins gevaarlijke situatie als je mensen op die manier wegjaagt

Want nu heb je niet alleen _mod weggejaagd, maar in feite ook Esto die toch uiteindelijk wel goed meekwam
Ik ben hier niet weggejaagd.. Als _mod_ het in FOT niet naar zijn zin heeft en niet meer wilt komen is dat zijn keuze.
Ik ben redelijk newbie in de SC, paar maanden geleden heb ik hier voor 't eerst gepost (eerder durfde ik niet ), maar heb nog nooit een rot opmerking naar mijn hoofd gehad van iemand hier. Ik vind het hier leuk en gezellig, ik leer veel en dat is ook waarom ik hier gekomen ben .

Maandagochtend is ook geheel terecht een post van mij weg gehaald. Tuurlijk was ik even verbaasd, maar we zijn lang genoeg gewaarschuwd dat dit zou gaan gebeuren en dus was het goed van Ronald om die nutteloze post weg te halen. Hij is niet de enige bij wie posts zijn weggehaald, dus om nou meteen helemaal weg te blijven is beetje overdone ...
Portfolio. |
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:11:17 #234
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_35111160
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:03 schreef -Marjo- het volgende:
Ok, ga ik zo even snuffelen in de bieb. Wat ook trouwens een apart gebouw is bedenk ik me net. Het zonnetje schijnt dus ik denk dat ik mijn camera even meeneem...
*krijgt een ingeving voor de wedstrijd
Zon?? In welk deel van Africa zit jij?

hier regent het al heel de dag
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 15 februari 2006 @ 14:13:15 #235
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_35111252
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:11 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

hier in utrecht is een waterig zonnetje...
maar wedden dat het strax als ik naar huis ga weer regent
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:14:44 #236
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_35111317
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:09 schreef Esto het volgende:
<knip verhaal>
+3 heel sportief
- Privacy Matters
pi_35111338
Mensen..... ik ben enthousiast dus misschien iets te voorbarig bezig Meimaand Modellen fotografeer-maand--Geef je op !
pi_35111404
Hier in Beverwijk is nu ook een zonnetje.

Goed, komt ze weer... een stuk gelezen over wat basisdingen.
En... aanbeland bij ISO heb ik alweer ISO vraagjes.
Een hoge ISO geeft meer ruis/korrel.
Maar is dus nodig bij weinig licht en bij beweging, door de lichtgevoeligheid.

Maar... stel dat ik met heerlijk weer (alsof dat in NL voorkomt ) buiten foto's ga maken.
Paarden in beweging.
Wat heb ik dan nodig? 100? 200? 400???
Binnen had ik het met 400 gedaan en ik vind ze erg korrelig, maar nu zat ik ook ver van het onderwerp af, moest veel zoomen en was het licht erg slecht.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:17:28 #239
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_35111412
quote:

Vanochtend regende het hier ook.
Nu schijnt het zonnetje
Echt mooi weer. Kzou foto's willen maken, maar ja, ik moet aanwezig zijn op mijn werk

De wolken zijn naar het zuidoosten afgedreven geloof ik
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:18:34 #240
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_35111457
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:17 schreef Kleintje het volgende:

Maar... stel dat ik met heerlijk weer (alsof dat in NL voorkomt ) buiten foto's ga maken.
Paarden in beweging.
Binnen had ik het met 400 gedaan en ik vind ze erg korrelig, maar nu zat ik ook ver van het onderwerp af, moest veel zoomen en was het licht erg slecht.
met dit weer is 200 goed. in de zomer zelfs 100 ISO
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_35111498
Thanks.. dan is het antwoord op mijn vraag precies wat ik dacht!
Langzaam aan ga ik het leren.
Vind het wel reuzeboeiend.

Goed, mijn tijd is weer op, ik moet weer even liggen voor mijn rug.
Tot later!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 15 februari 2006 @ 14:20:27 #242
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_35111522
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:17 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Vanochtend regende het hier ook.
Nu schijnt het zonnetje
Echt mooi weer. Kzou foto's willen maken, maar ja, ik moet aanwezig zijn op mijn werk

De wolken zijn naar het zuidoosten afgedreven geloof ik
zuidoosten is dat soms naar hierow opaan?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_35111558
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:17 schreef Kleintje het volgende:

Paarden in beweging.
altijd zo laag mogelijke iso, indien mogelijk natuurlijk
het is gewoon mooier

tenzij je om de een of andere reden juist die ruis/korrel wil hebben
bij analoge zwart/wit fotografie kan het soms erg mooi zijn

maar normaal gesproken heb je aan 100 iso genoeg buiten (overdag)

edit:
ligt er trouwens wel aan hoe snel die paarden bewegen
in galop op een donkerbewolkte dag zul je misschien toch hoger moeten
Just move on up, and keep on wishing. Remember your dreams, they are your only schemes. So keep on pushing. Take nothing less, not even second best... Move on up!
pi_35111593
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:14 schreef RonaldV het volgende:

[..]

+3 heel sportief
Thanks... Maarja.. tis toch zo??
Ik vind Fotografie heel leuk en kan er m'n creativiteit in kwijt (voor zover ik dat bezit ). Ik vind het leuk om te doen en om er van te leren. En hier leer ik veel, krijg goede kritiek punten op foto's die ik laat zien. En leer mensen kennen die dezelfde hobby's hebben! Dus waarom zou ik dat alles weggooien? Omdat iemand iets te gauw op z'n teentjes getrapt was?
No way Hij heeft geen honing aan z'n reet...

Iedereen moet zelf zijn eigen keuze's leren maken, en niet afhankelijk zijn van anderen.
Portfolio. |
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:23:12 #245
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_35111630
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:22 schreef Esto het volgende:

[..]
Hij heeft geen honing aan z'n reet...
Sommige dingen hoeven we niet te weten hoor!
- Privacy Matters
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 15 februari 2006 @ 14:23:39 #246
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_35111643
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:23 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Sommige dingen hoeven we niet te weten hoor!
ik was t me ook al aan het visualiseren
Today is life -

Dale Carnegie
pi_35111709
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:22 schreef Esto het volgende:

[..]

Hij heeft geen honing aan z'n reet...
hoe weet jij dat eigenlijk ?
Just move on up, and keep on wishing. Remember your dreams, they are your only schemes. So keep on pushing. Take nothing less, not even second best... Move on up!
pi_35111742
quote:

[..]

Hier regende het vanmorgen hevig. Nu is er een heerlijk zonnetje...
Woeiii - Blog
pi_35111771
Nou zeg!!!

Dat weet ik gewoon

* Esto heeft weer genoeg zegt voor vandaag
Portfolio. |
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 15 februari 2006 @ 14:27:49 #250
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_35111799
weet iemand van jullie hier wat van?
Op CD gebrande foto's niet meer te openen

ik zit me suf te prakezeren hoe dit kan
Today is life -

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')