dat gaat lukkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:08 schreef Subhuman het volgende:
Re kan je op MSN komen of lukt dat niet nu?
Maanden terug inmiddels, maar soit. Dat verdiende inderdaad van beide kanten geen schoonheidsprijs. Zowel mijn reactie als de daaropvolgende reacties waren nogal overdreven.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:00 schreef RonaldV het volgende:
Dus het beledigen van een engelstalige poster in FOT afgelopen december (omdat hij blijkbaar niet aan jouw norm voldeed) was normaal postgedrag? Je reactie op de bijbehorende edit was normaal postgedrag, en de daarop volgende edit door Subhuman was ook vanwege normaal postgedrag?
Waarom nou weer zo'n badinerend toontje? Is dat nodig?quote:Als je even door de topics terugbladert (ze staan ergens in je MyAT) zul je zien dat er over het algemeen normaal op je gereageerd wordt, tenzij je zelf niet normaal reageert.
Je stelde zelf dat niet te doen, ik laat alleen maar zien datje hetnog geen twee maanden gelden wel deed. Het één lokt het ander uit. En de oorsprokelijke misdaad was Engels spreken. Er zijn ergere dingen lijkt me.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Maanden terug inmiddels, maar soit. Dat verdiende inderdaad van beide kanten geen schoonheidsprijs. Zowel mijn reactie als de daaropvolgende reacties waren nogal overdreven.
Waar heb je het over? In jouw topic lijst staan allerlei subfora, daaronder FOT. Ik had geen zin om je expliciet uit te leggen waar, dat kun je prima zelf. Dat toontje lees je zelf.quote:[..]
Waarom nou weer zo'n badinerend toontje? Is dat nodig?
Eigenlijk zeg ik iets anders.quote:En je zegt eigenlijk hetzelfde als wat ik zei: er wordt eigenlijk altijd normaal op me gereageerd. Als dat niet zo is, is het eigenlijk altijd in FOT. Dat zal vast deels aan mijzelf liggen, maar zeker niet uitsluitend.
liefquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben zo creabea vandaag
ik heb een hele mooie smilie gemaakt voor ons nieuwe forum....
[afbeelding]
eigenlijk is ie gewoon veel liever dan de foksmiliequote:
nietus, hij heeft een platgedrukte kopquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
eigenlijk is ie gewoon veel liever dan de foksmilie![]()
Ja hoor, alsof ik zelf niet weet waar ik mijn postgeschiedenis terug kan vinden. Daar ging het niet om. Jij stelt dat ik mezelf in andere fora net zo schijnheilig gedraag als PdeHoog hier. Dat mag je vinden, maar dan wel onderbouwd graag.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:33 schreef RonaldV het volgende:
Waar heb je het over? In jouw topic lijst staan allerlei subfora, daaronder FOT. Ik had geen zin om je expliciet uit te leggen waar, dat kun je prima zelf. Dat toontje lees je zelf.
kap er nu toch meequote:Op woensdag 15 februari 2006 12:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja hoor, alsof ik zelf niet weet waar ik mijn postgeschiedenis terug kan vinden. Daar ging het niet om. Jij stelt dat ik mezelf in andere fora net zo schijnheilig gedraag als PdeHoog hier. Dat mag je vinden, maar dan wel onderbouwd graag.
Zeker als modje kun je het niet maken om users iets aan te wrijven en ze vervolgens te vertellen dat ze het lekker zelf uit kunnen zoeken als ze zich afvragen waarop die beschuldiging gebaseerd is.
neequote:Op woensdag 15 februari 2006 12:44 schreef Mauro het volgende:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Genoeg gezeik!
Nu weer leuk/lief zijn tegen elkaar.
als fotograaf zou je toch moeten weten dat niet ieder hoofd hetzelfde is he?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
nietus, hij heeft een platgedrukte kop
Dit is nu precies wat Re bedoelde met zuigen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
kap er nu toch mee
je zult je gelijk niet halen, dat moet je toch ondertussen duidelijk zijn
jamaar, zo plat heb ik ze nog nooit gezienquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
als fotograaf zou je toch moeten weten dat niet ieder hoofd hetzelfde is he?![]()
hehehe nouja, wij zijn er tevreden meequote:Op woensdag 15 februari 2006 12:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
jamaar, zo plat heb ik ze nog nooit gezien
Ik zie mijn naam vrij veel voorbij komenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:41 schreef k_man het volgende:
Dat is PdeHoog er nu eventjes uitpik is alleen vanwege het hele verhaal in de OP. Eerst een epistel schrijven dat het niet zo netjes is mensen af te zeiken om vervolgens weer vrolijk mee te doen met het neerhalen van een andere user. Want k_man afzeiken blijft wel leuk. Ofzo.
Ik stelde dat je probleem niet op FOT ligt, hooguit op Fok! in het algemeen. Of en hoe jij (of eender welke andere user) je verder op andere fora gedraagt zal me worst wezen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja hoor, alsof ik zelf niet weet waar ik mijn postgeschiedenis terug kan vinden. Daar ging het niet om. Jij stelt dat ik mezelf in andere fora net zo schijnheilig gedraag als PdeHoog hier. Dat mag je vinden, maar dan wel onderbouwd graag.
Echt wel!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:46 schreef Kleintje het volgende:
Fotografie is leuk!!!!
Hoe meer me duidelijk wordt, hoe leuker ik het ga vinden!!!!
*gaat weer snel bij haar pot thee zitten en haar boek*
Kijk eens naar de boeken van John Freemanquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:55 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Echt wel!!
Ik denk dat ik zo even naar de bieb ga. Kijken of ze daar interresante boeken hebben...
Ik ben hier niet weggejaagd.. Als _mod_ het in FOT niet naar zijn zin heeft en niet meer wilt komen is dat zijn keuze.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik en mezelf een schuldgevoel aanpraten over _mod![]()
Echt niet
Die jongen had een blok beton van 1 meter dik voor zijn kop
Maar het is wel een enigzins gevaarlijke situatie als je mensen op die manier wegjaagt
![]()
Want nu heb je niet alleen _mod weggejaagd, maar in feite ook Esto die toch uiteindelijk wel goed meekwam![]()
Zon?? In welk deel van Africa zit jij?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:03 schreef -Marjo- het volgende:
Ok, ga ik zo even snuffelen in de bieb. Wat ook trouwens een apart gebouw is bedenk ik me net. Het zonnetje schijnt dus ik denk dat ik mijn camera even meeneem...
*krijgt een ingeving voor de wedstrijd
hier in utrecht is een waterig zonnetje...quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zon?? In welk deel van Africa zit jij?
hier regent het al heel de dag
+3 heel sportiefquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:09 schreef Esto het volgende:
<knip verhaal>
Vanochtend regende het hier ook.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:11 schreef Puckzzz het volgende:
met dit weer is 200 goed. in de zomer zelfs 100 ISOquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:17 schreef Kleintje het volgende:
Hier in Beverwijk is nu ook een zonnetje.
Goed, komt ze weer... een stuk gelezen over wat basisdingen.
En... aanbeland bij ISO heb ik alweer ISO vraagjes.
Een hoge ISO geeft meer ruis/korrel.
Maar is dus nodig bij weinig licht en bij beweging, door de lichtgevoeligheid.
Maar... stel dat ik met heerlijk weer (alsof dat in NL voorkomt) buiten foto's ga maken.
Paarden in beweging.
Wat heb ik dan nodig? 100? 200? 400???
Binnen had ik het met 400 gedaan en ik vind ze erg korrelig, maar nu zat ik ook ver van het onderwerp af, moest veel zoomen en was het licht erg slecht.
zuidoosten is dat soms naar hierow opaan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Vanochtend regende het hier ook.
Nu schijnt het zonnetje
Echt mooi weer. Kzou foto's willen maken, maar ja, ik moet aanwezig zijn op mijn werk
De wolken zijn naar het zuidoosten afgedreven geloof ik
altijd zo laag mogelijke iso, indien mogelijk natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:17 schreef Kleintje het volgende:
Hier in Beverwijk is nu ook een zonnetje.
Goed, komt ze weer... een stuk gelezen over wat basisdingen.
En... aanbeland bij ISO heb ik alweer ISO vraagjes.
Een hoge ISO geeft meer ruis/korrel.
Maar is dus nodig bij weinig licht en bij beweging, door de lichtgevoeligheid.
Maar... stel dat ik met heerlijk weer (alsof dat in NL voorkomt) buiten foto's ga maken.
Paarden in beweging.
Wat heb ik dan nodig? 100? 200? 400???
Binnen had ik het met 400 gedaan en ik vind ze erg korrelig, maar nu zat ik ook ver van het onderwerp af, moest veel zoomen en was het licht erg slecht.
quote:
Sommige dingen hoeven we niet te weten hoor!quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:22 schreef Esto het volgende:
[..]
Hij heeft geen honing aan z'n reet...
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sommige dingen hoeven we niet te weten hoor!
hoe weet jij dat eigenlijk ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:22 schreef Esto het volgende:
[..]
Hij heeft geen honing aan z'n reet...
Hier regende het vanmorgen hevig. Nu is er een heerlijk zonnetje...quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |