hier in utrecht is een waterig zonnetje...quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zon?? In welk deel van Africa zit jij?
hier regent het al heel de dag
+3 heel sportiefquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:09 schreef Esto het volgende:
<knip verhaal>
Vanochtend regende het hier ook.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:11 schreef Puckzzz het volgende:
met dit weer is 200 goed. in de zomer zelfs 100 ISOquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:17 schreef Kleintje het volgende:
Hier in Beverwijk is nu ook een zonnetje.
Goed, komt ze weer... een stuk gelezen over wat basisdingen.
En... aanbeland bij ISO heb ik alweer ISO vraagjes.
Een hoge ISO geeft meer ruis/korrel.
Maar is dus nodig bij weinig licht en bij beweging, door de lichtgevoeligheid.
Maar... stel dat ik met heerlijk weer (alsof dat in NL voorkomt) buiten foto's ga maken.
Paarden in beweging.
Wat heb ik dan nodig? 100? 200? 400???
Binnen had ik het met 400 gedaan en ik vind ze erg korrelig, maar nu zat ik ook ver van het onderwerp af, moest veel zoomen en was het licht erg slecht.
zuidoosten is dat soms naar hierow opaan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Vanochtend regende het hier ook.
Nu schijnt het zonnetje
Echt mooi weer. Kzou foto's willen maken, maar ja, ik moet aanwezig zijn op mijn werk
De wolken zijn naar het zuidoosten afgedreven geloof ik
altijd zo laag mogelijke iso, indien mogelijk natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:17 schreef Kleintje het volgende:
Hier in Beverwijk is nu ook een zonnetje.
Goed, komt ze weer... een stuk gelezen over wat basisdingen.
En... aanbeland bij ISO heb ik alweer ISO vraagjes.
Een hoge ISO geeft meer ruis/korrel.
Maar is dus nodig bij weinig licht en bij beweging, door de lichtgevoeligheid.
Maar... stel dat ik met heerlijk weer (alsof dat in NL voorkomt) buiten foto's ga maken.
Paarden in beweging.
Wat heb ik dan nodig? 100? 200? 400???
Binnen had ik het met 400 gedaan en ik vind ze erg korrelig, maar nu zat ik ook ver van het onderwerp af, moest veel zoomen en was het licht erg slecht.
quote:
Sommige dingen hoeven we niet te weten hoor!quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:22 schreef Esto het volgende:
[..]
Hij heeft geen honing aan z'n reet...
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sommige dingen hoeven we niet te weten hoor!
hoe weet jij dat eigenlijk ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:22 schreef Esto het volgende:
[..]
Hij heeft geen honing aan z'n reet...
Hier regende het vanmorgen hevig. Nu is er een heerlijk zonnetje...quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja, naar het buitenlandquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:20 schreef Ynske het volgende:
zuidoosten is dat soms naar hierow opaan?
Ach, schoonmoeders zijn ook niet altijd favoriet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:22 schreef Esto het volgende:
Iedereen moet zelf zijn eigen keuze's leren maken, en niet afhankelijk zijn van anderen.
De snelkoppelingen opmerking van lostminds is wel een sterke. Verder kan het zijn dat er rechten zijn meegebrand op de CD.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:27 schreef Ynske het volgende:
weet iemand van jullie hier wat van?
Op CD gebrande foto's niet meer te openen
ik zit me suf te prakezeren hoe dit kan
ik heb dat idd ook al een paar keer gehadquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De snelkoppelingen opmerking van lostminds is wel een sterke. Verder kan het zijn dat er rechten zijn meegebrand op de CD.
Er staat een beetje weinig info, een foutmelding zou wel helpen. Maar van waar je X-post naar hier? Heb je hetzelfde probleem?
zet het knuffel eens iets naar achter.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:42 schreef Quinazoline het volgende:
Ik moet voor mn fotocursus een foto van mezelf maken om te oefenen in het maken van een foto met de zelfontspanner, maar ik zit nu te kloten met een statief en een knuffel waarop ik scherp stel, maar toch krijg ik mezelf niet scherp op de foto.
Iemand een tip?
Ik stel hier iedere keer maar wat kleine vraagjes, omdat ik het steeds geen topic waard vind of het te kleine vraagjes vind voor in het fotografische vragen topic. Of moet ik toch verhuizen met mijn kleine vragen?
De zon breekt hier in Utrecht zowaar net helemaal door
zorgen dat je gezicht op precies dezelfde plek zit als dat van de knuffelquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:42 schreef Quinazoline het volgende:
Ik moet voor mn fotocursus een foto van mezelf maken om te oefenen in het maken van een foto met de zelfontspanner, maar ik zit nu te kloten met een statief en een knuffel waarop ik scherp stel, maar toch krijg ik mezelf niet scherp op de foto.
Iemand een tip?
Ik stel hier iedere keer maar wat kleine vraagjes, omdat ik het steeds geen topic waard vind of het te kleine vraagjes vind voor in het fotografische vragen topic. Of moet ik toch verhuizen met mijn kleine vragen?
De zon breekt hier in Utrecht zowaar net helemaal door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |