Goh geniaal, ik had 't niet gevraagd als ik hem daarop had gevonden. Die Lyon komt er bij in de buurt, maar het is hem toch niet.quote:
Denk toch dat het een Fossil is, op die site kan ik deze specifieke niet vinden. Je kan hem wel samenstellen maar, dat werkt natuurlijk weer niet als je in Nederland woont...quote:
Waar gekocht/hoeveel?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:15 schreef Zjwegel het volgende:
Niet duur enzo, maar gewoon simpel en toch wel stoer vind ik;
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 8 mei 2006 18:18 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Oude tandenborstel, liefst elektrisch en een klein beetje dreft.
Doet wonderen.
Je kunt ook vragen aan je juwelier of ie hem een keer ultrasoon wilt reinigen, dan is ie bijna nieuw.
dat bandje is orgineel. ik zal vragen welk type het is een maat van me heeft hem ookquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:19 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ah dank, weet je misschien het type? En dat bandje da's origineel? Want vind die combi enorm gaaf!
Het is een wazige foto, maar ze zijn niet nepquote:Op donderdag 11 mei 2006 22:01 schreef Adsum het volgende:
Die Panerai weet ik niet, maar volgens mij is die Cartier nep...
Volgens de eigenaar op DZVL alleen in Den Haag!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:29 schreef Pizzaman het volgende:
Thanks ! Dat is handig. Ga hem steeds mooier vinden. Alleen krijg ik het idee dat hij in Nederland niet echt makkelijk te krijgen is
ach, zo lang die tiktquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:49 schreef Adsum het volgende:
Ziet er ook uit als een horloge van ¤ 40,- ...
Als het maar werkt en jij het een mooi ding vindtquote:
sorry hoor maar ik vind hem er duurder uitzien dan je Seikoquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:49 schreef Adsum het volgende:
Ziet er ook uit als een horloge van ¤ 40,- ...
Lorus en Seiko komen van dezelfde fabriek. 1 pot nat dus. alleen heeft seiko de lorus als goedkopere brand op de markt.quote:sorry hoor maar ik vind hem er duurder uitzien dan je Seiko
- Kijk alleen al naar die band, holle gevouwen schakels...quote:Op maandag 22 mei 2006 15:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry hoor maar ik vind hem er duurder uitzien dan je Seiko
de rest van je collectie is trouwens supergeil!!
jubileequote:Op donderdag 25 mei 2006 15:15 schreef kokos het volgende:
Mooie band -Wil-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |