Goh geniaal, ik had 't niet gevraagd als ik hem daarop had gevonden. Die Lyon komt er bij in de buurt, maar het is hem toch niet.quote:
Denk toch dat het een Fossil is, op die site kan ik deze specifieke niet vinden. Je kan hem wel samenstellen maar, dat werkt natuurlijk weer niet als je in Nederland woont...quote:
Waar gekocht/hoeveel?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:15 schreef Zjwegel het volgende:
Niet duur enzo, maar gewoon simpel en toch wel stoer vind ik;
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 8 mei 2006 18:18 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Oude tandenborstel, liefst elektrisch en een klein beetje dreft.
Doet wonderen.
Je kunt ook vragen aan je juwelier of ie hem een keer ultrasoon wilt reinigen, dan is ie bijna nieuw.
dat bandje is orgineel. ik zal vragen welk type het is een maat van me heeft hem ookquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:19 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ah dank, weet je misschien het type? En dat bandje da's origineel? Want vind die combi enorm gaaf!
Het is een wazige foto, maar ze zijn niet nepquote:Op donderdag 11 mei 2006 22:01 schreef Adsum het volgende:
Die Panerai weet ik niet, maar volgens mij is die Cartier nep...
Volgens de eigenaar op DZVL alleen in Den Haag!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:29 schreef Pizzaman het volgende:
Thanks ! Dat is handig. Ga hem steeds mooier vinden. Alleen krijg ik het idee dat hij in Nederland niet echt makkelijk te krijgen is
ach, zo lang die tiktquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:49 schreef Adsum het volgende:
Ziet er ook uit als een horloge van ¤ 40,- ...
Als het maar werkt en jij het een mooi ding vindtquote:
sorry hoor maar ik vind hem er duurder uitzien dan je Seikoquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:49 schreef Adsum het volgende:
Ziet er ook uit als een horloge van ¤ 40,- ...
Lorus en Seiko komen van dezelfde fabriek. 1 pot nat dus. alleen heeft seiko de lorus als goedkopere brand op de markt.quote:sorry hoor maar ik vind hem er duurder uitzien dan je Seiko
- Kijk alleen al naar die band, holle gevouwen schakels...quote:Op maandag 22 mei 2006 15:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry hoor maar ik vind hem er duurder uitzien dan je Seiko
de rest van je collectie is trouwens supergeil!!
jubileequote:Op donderdag 25 mei 2006 15:15 schreef kokos het volgende:
Mooie band -Wil-
quote:Op zondag 28 mei 2006 23:08 schreef Adelante het volgende:
Dat horloge is van Freek-Willen, BCC, staat op het bandje
Hey, ik postte foto's... ik ben trots op mijn horloge!quote:Op zondag 28 mei 2006 23:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe
wat me trouwens heel erg opvalt is dat Adsum de enige is die zelfgemaakte fotos post...
de rest hier draagt horloges van 800 euro maar heeft alleen maar een internet plaatje
quote:Op maandag 29 mei 2006 07:39 schreef Syytön het volgende:
[..]
Hey, ik postte foto's... ik ben trots op mijn horloge!![]()
Post kick zodat niet iedereen hem over het hoofd ziet :pquote:Op zondag 28 mei 2006 23:04 schreef Diaboluzzz het volgende:
he mensen, ik ben bezig met een samenkopen actie voor merk horloges.
Mochten hier mensen zijn die binnenkort een nieuw horloge willen aanschaffen, zegmaar binnen nu en 2 maand, kijk dan even hier:
http://www.samenkopen.net/topic/85286/806560
De verwachting is dat we tussen de 20 en 35% korting weten te behalen.
mooie actie... heb net alleen een reparatie aan mijn cupra gehad voor 1500quote:Op maandag 29 mei 2006 11:59 schreef Diaboluzzz het volgende:
[..]
Post kick zodat niet iedereen hem over het hoofd ziet :p
Wel een brakke Nokia 6600 pic:quote:Op zondag 28 mei 2006 23:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe
wat me trouwens heel erg opvalt is dat Adsum de enige is die zelfgemaakte fotos post...
de rest hier draagt horloges van 800 euro maar heeft alleen maar een internet plaatje
ik kan ook roepen:
ik heb een nieuw horloge gekocht.
ja het is een Panerai Radiomir 8 Days
[afbeelding]
1 2 3 4 5 6 | tm030614 Baume en Mercier Hampton City List: US$4622.00 RobDrop Omega Seamaster List: US$3451.00 number1zero Tag Heuer formula 1 List: US$817.00 Chav Santos de Cartier List: US$4911.00 bassieVL Tag Heuer Classic Monza List: US$2059.00 |
Mwah, op een userbase van een paar duizend users zijn een stuk of 10 users met exclusievere horloge's toch niet zo gek?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ code verwijderd ]
dat is een kleine greep uit de vermogende wereld die fok heet
of mensen hebben leuke replicas of een te grote fantasie
Tja, of je voor mooie klokken híer moet zijn? Check gewoon het review-deel (of het nieuwe-aanwinsten-deel) op DZVL...quote:Op maandag 29 mei 2006 20:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ code verwijderd ]
ik zei dat ik het klokje binnenkort krijg. dus lastig foto's maken van iets wat ik nog niet heb.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ code verwijderd ]
Van Rado wist ik het (heb er zelf één gehad voordat ik quartz vaarwel zei) van van IWC niet...quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Zwarte horloge's zijn juist spuug lelijk op een enkele uitzondering na zoals Rado en IWC met de zwart keramische kasten.
mening
De Davinci van IWC is geleverd in zowel een witte als zwarte keramische kast.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:59 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Van Rado wist ik het (heb er zelf één gehad voordat ik quartz vaarwel zei) van van IWC niet...
Dat van IWC kan ik alleen beamen, maar als ik iets pauperklokken vind, dan is het Rado wel.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Zwarte horloge's zijn juist spuug lelijk op een enkele uitzondering na zoals Rado en IWC met de zwart keramische kasten.
mening
Wow, normaal heb ik echt een hekel aan chronografen maar deze is echt te mooi.quote:
Ik heb de chronograaf alleen dan zonder zwarte kast en met leren band.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:05 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Wow, normaal heb ik echt een hekel aan chronografen maar deze is echt te mooi.
Ik geloof dat je er wel enig voordeel hebt ivm belastingen. Zal er ook wel aan liggen in welk gebied je bent (al wel het een en ander gehoord over horlogeparadijsjes ed) Wat je dan alleen krijgt is dat je als je de grens over wil dat je invoerbelasting moet betalen. Dit is echter op te lossen door papieren/doos per post te versturen en je horloge gewoon om je pols te doen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:25 schreef k_man het volgende:
Iemand een idee of het (financieel) aantrekkelijk is horloges in Zwitserland zelf te kopen?
Ik ben daar namelijk dit weekend.
Nee, Zwitserland is sowieso duur.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:54 schreef k_man het volgende:
Hmm, dat is ook weer zo ja. Zwitserland valt buiten de EU, dus dan krijg je dat soort zaken.
Maar het is dus niet zo dat er een significant prijsverschil is, omdat het een lokaal product is of zoiets?
In Zwitserland zijn ze wel wat makkelijker met kortingen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:07 schreef k_man het volgende:
Ow, dat weet ik nog niet precies. Er is zoveel moois.
Welk model Swets, de Adriadne.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Als alles goed ga heb ik morgen mijn Christiaan van der Klaauw [afbeelding]
De Ariadne inderdaad.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:26 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Welk model Swets, de Adriadne.
En ga je hem zelf op de Burg. Falkemaweg ophalen
Leuk manquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De Ariadne inderdaad.
Nee Ik heb 'm wel aan de telefoon gehad, maar hij heeft hem naar een dealer gestuurd
Het lange verhaal:
De dealer had een Ariadne op voorraad. Ik gemailed of hij 'm kon vasthouden, was hij net verkocht.
Ik CvdK gemailed met de vraag of hij er nog 1 op voorraad had. Nee dus, levertijd 2 maanden. Ik stuur een mail terug dat dat accoord is en hoe de procedure dan in z'n werk gaat. Daarop mailt CvdK mij met de vraag wat mijn adres is.
Ik mijn adres gemailt (dat was afgelopen maandag) en vervolgens hoor of zie ik niets. Ik nam aan dat hij een soort van opdrachtbevestiging met snailmail zou sturen. Anyway, Donderdag nog niets bij de post dus nog maar eens een mail naar CvdK. Kreeg ik geen antwoord op.
Dus uiteindelijk bel ik 'm vanochtend... 'Ja bel even met de dealer, want ik heb hem een Ariadne gestuurd!' En inderdaad. Die heeft 'm vandaag ontvangen. Morgen ga ik hem bekijken/ophalen. Het is namelijk wel een Ariadne met een speciaal bewerkt uurwerk. Een gewone had hij niet op voorraad. (Wordt dus ook weer iets duurder....)
Dus enorm leuk dat CvdK samen met de dealer extra moeite heeft gedaan. Ik ben helemaal hyper
Volgens mij ook jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:55 schreef Adsum het volgende:
Errug mooi man, damn nice!
Die rotor vind ik echt top, volgens mij laat CvdK zijn uurwerken bewerken door Jochen Benzinger, vakman!
Dank jequote:Veel plezier van je prachtige aanwinst!
Prachtige klok!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb hier wat weinig licht. Zal van de week even betere foto's maken.
De Ariadne dus, met bewerkt rotor, en verguld uurwerk met geblauwde schroeven etc. Verschrikkelijk mooi klok en ik ben er erg blij mee.
[afbeelding]
[afbeelding]
-edit- nieuwe front foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |