abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35093351
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:39 schreef gday het volgende:

[..]

Ook de algemene MS-bash periode heb ik achter me gelaten. Als je een tijdje zit te programmeren, vergelijkend onder Linux met bijvoorbeeld QTlibs, en vervolgens onder Windows met goddelijke hulpmiddelen als MFC en nu .NET wordt je daar best blij van (en nee, VB doen we niet aan). Ieder z'n eigen meug natuurlijk, NOFI.. maar met dat soort dingen snap je dan wel waarom Bill op zich z'n geld wel enigszins waard is.
Ik ben overigens geen Microsoft hater (ook geen liefhebber, ik geef niks om merken of namen, het gaat mij om de kwaliteit), ik gebruik hun producten ook, wat niet wil zeggen dat ik niet kan lachen om een goede spotprent over Gates en de zijnen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:46:57 #152
10710 gday
propria cures
pi_35093373
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
AHEM!
[..]

Hoezo vraag niet beantwoord?!?!
Mind you, alvorens je trachtte OT te blijven, schreef jij:
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Omdat je bij merkcomputers vaak met allerlei non-standaard dingetjes zit. Als ik ergens een tyfushekel aan heb is het wel als kennissen of vrienden vragen of ik iets aan hun merkcomputer wil repareren/installeren/verbouwen...
En ja, dat was inderdaad niet waar het topic over zou moeten gaan. Maar klopt jezelf maar op de borst dat jij die wending eraan hebt proberen te geven.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_35093434
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:46 schreef gday het volgende:

[..]

Mind you, alvorens je trachtte OT te blijven, schreef jij:
[..]

En ja, dat was inderdaad niet waar het topic over zou moeten gaan. Maar klopt jezelf maar op de borst dat jij die wending eraan hebt proberen te geven.
Een beetje offtopic geneuzel mag toch wel? Offtopic praat is de smeerolie van elk goed lopend topic ...

*klopt op borst*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:49:53 #154
10710 gday
propria cures
pi_35093501
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ben overigens geen Microsoft hater (ook geen liefhebber, ik geef niks om merken of namen, het gaat mij om de kwaliteit), ik gebruik hun producten ook, wat niet wil zeggen dat ik niet kan lachen om een goede spotprent over Gates en de zijnen
Offtopic ( <- ten overvloede...): Dan raad ik je dancemonkeyboy.mpg aan Kun je nog eens lachen om Steve Ballmer.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
pi_35093575
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Een beetje offtopic geneuzel mag toch wel? Offtopic praat is de smeerolie van elk goed lopend topic ...

*klopt op borst*
Het is idd een stormlooptopic. Het doel ervan is echter helemaal uit zicht
pi_35093731
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:51 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Het is idd een stormlooptopic. Het doel ervan is echter helemaal uit zicht
Ik denk dat we ook veilig vast kunnen stellen dat je in jouw geval gewoon het beste die computer kan kopen en eventueel later nog een andere kaart erin gooit. Wachten op Windows Vista zou ik niet doen als je echt een nieuwe pc nodig hebt/wil. Wie weet wanneer dat ding uitkomt...
pi_35093756
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk dat we ook veilig vast kunnen stellen dat je in jouw geval gewoon het beste die computer kan kopen en eventueel later nog een andere kaart erin gooit. Wachten op Windows Vista zou ik niet doen als je echt een nieuwe pc nodig hebt/wil. Wie weet wanneer dat ding uitkomt...
Dan ga ik em bestellen
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:55:57 #158
10710 gday
propria cures
pi_35093760
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het hoge woord is eruit!
pi_35093789
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:49 schreef gday het volgende:

[..]

Offtopic ( <- ten overvloede...): Dan raad ik je dancemonkeyboy.mpg aan Kun je nog eens lachen om Steve Ballmer.
Sweet mother of Jesus! Is dit echt?!?! De man moet naar Irak om daar het moreel van de troepen hoog te houden!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:57:49 #160
10710 gday
propria cures
pi_35093855
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Sweet mother of Jesus! Is dit echt?!?! De man moet naar Irak om daar het moreel van de troepen hoog te houden!
Jep, dat is echt! Beetje rooten voor Microsoft is echter redelijk veilig als het een interne presentatie betreft.
Hij hijgt erg zwoel.
pi_35093953
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:57 schreef gday het volgende:

[..]

Jep, dat is echt! Beetje rooten voor Microsoft is echter redelijk veilig als het een interne presentatie betreft.
Hij hijgt erg zwoel.
Ik ben helemaal voor binding hebben met het bedrijf waar je voor werkt, maar dit zou ik gewoon eng vinden als werknemer...
pi_35098658
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:49 schreef gday het volgende:

[..]

Nee dat feestje van LINUX dan

[ Bericht 5% gewijzigd door MarkyMarkx op 15-02-2006 01:19:44 ]
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:38:15 #163
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_35098989
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 19:37 schreef heaven7 het volgende:
Jeetje, wees ff wat inhouderlijker ipv deze vage posts.
Een game pc kopen bij dell? Is net zoiets als je fiat laten ombouwen tot een ferrari.
Jah de prijs bevalt me wel, alleen de service is kut, de levensduur is kut, de inhoud is kut.

Al met al is een Dell pc leuk voor studenten die een nieuwe pc hebben om huiswerk op te kunnen doen. Einde verhaal...

Een game PC, of een PC voor videobewerking of waar je `m dan ook specifiek wilt gebruiken koop je echt niet bij Dell.
Dell kan lage prijzen maken, omdat ze een eigen lijn aan producten hebben.
Bijvoorbeeld een dell hardeschijf wordt gecontroleerd of ie het doet, meer niet.

Een Maxtor hardeschijf daarentegen komt pas bij de klant wanneer de hardeschijf aan strenge voorwaardes doet, zoals bijvoorbeeld wat de levensduur van zo`n hardeschijf is. Er wordt een Hardeschijven random uit de productielijn gehaald en getest op dingen die ik met mijn hardeschijven niet zu doen. Ik zou bijvoorbeeld niet mijn D-schijf eruit halen, op de grond laten vallen om te kijken of ie het daarna nog doet, en zo ja, dan eens kijken of het nog doet als ik `m van de eerste verdieping laat vallen.

Uit deze test kan bijvoorbeeld worden geconstateerd of de harde schijf het kan verdragen als ie veel verplaatst wordt.
Dell kijkt alleen maar of de harde schijf het doet, na een jaar zegt Dell, je garantie is over maar meestal na een jaar komen de klachten van mensen binnen.
Het standaard antwoord van Dell, Jah meneer / mevrouw de techniek gaat zo snel uiteraard is uw hardeschijf aan vervanging toe.
Terwijl een vriend van je een Maxtor harde schijf of IBM harde schijf na 2 jaar zoiets heeft van. hmm ik zal mijn hardeschijf maar eens gebruiken voor een 2e computer want ik wil meer ruimte op mijn nieuwe harde schijf.

Op bijna elk product is standaard 12 maanden garantie, dus als je een PC zelf samenstelt dan heb je inprincipe over een jaar gezien geld gespaard.

Maar goed, de meeste mensen denken Dell is goedkoop, maakt veel reclame, zal wel goed zijn.
Het is in die mate goed dat je er beperkt gebruik van kan maken. Waarom denk je dat ze in sommige kantoren Dell gebruiken? Dat is niet omdat ze de hele dag liggen te game-en, maar informatie aan het verwerken zijn. En op dat moment vraagt een pc niet veel van zijn levensjaren, en voor een bedrijf koopt die bij dell voor een leuke prijs in, uiteraard niet 1 pc maar meteen een stuk of duizend. En zo`n bedrijf of kantoor heeft geld gespaard.

Je moet het zelf weten wat je met je geld doet, mijn advies is, laat een PC samenstellen. Heb je er geen verstand van, neem iemand mee die er wel verstand van heeft en die je kunt vertrouwen.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:47:41 #164
10710 gday
propria cures
pi_35099118
Ze wil geen specifieke game-pc, dus daarmee is je verhaal al redelijk nutteloos. En ja, tijdens een stage bij Philips hebben we meerdere Dell pc's mishandeld voor wiskundige simulaties (Monte Carlo-simulaties in C en in MatLab) waarvan sommigen gedurende een periode van langer dan 1 maand 100% CPU vraten + disk I/O, videobewerking en ook berekeningen aan videobestanden, waaronder videofingerprinting en -watermarking. Hebben ze allemaal prima doorstaan, en wij waren zeker niet de eerste die dat op die systemen deden, en ze hebben het glansrijk doorstaan zonder een zuchtje.

Dus tja..

[ Bericht 37% gewijzigd door gday op 15-02-2006 01:56:46 ]
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:56:26 #165
124655 DarkManta
pi_35099233
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:47 schreef gday het volgende:
Ze wil geen specifieke game-pc, dus daarmee is je verhaal al redelijk nutteloos.
Voor jou misschien, voor de volgende user misschien ook, maar misschien de 30e user heeft er wel wat aan.

Ze vroeg om een duidelijk antwoord i.p.v. vage antwoorden. Mijn mening heeft ze nu, en wat ze er mee doet dat is aan haar.

Dat jij alles al weet daar kan ik niets aan doen. Maar wees dan niet zo vaag en vertel dan wat er nutteloos is. Geef je mening, geef eventuele ervaringen.

Maar goed, jij vindt mijn verhaal redelijk nutteloos, ik vind jouw post redelijk nutteloos.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  Redactie Games woensdag 15 februari 2006 @ 01:56:48 #166
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_35099238
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:38 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Heel lulverhaal, over harde schijven.
Dell koopt z'n harde schijven ook gewoon in bij Toshiba, Hitachi, Samsung (Je sloopt zo'n ding open en je ziet het erin liggen) en het zal me niet verbazen dat ze ook bij Maxtor inkopen oftewel ze zouden gek zijn om zelf nog harde schijven te produceren. Aangezien ze al massakorting krijgen bij die HD-fabrikanten en je als consument er eigenlijk ook bijna niks meer tegenwoordig voor neerlegd.. Verder weet je dat die muizen van Logitech zijn, kijk maar naar de typenummers. Enige wat er verschilt is het Dell-logo.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:58:15 #167
10710 gday
propria cures
pi_35099254
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:56 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Voor jou misschien, voor de volgende user misschien ook, maar misschien de 30e user heeft er wel wat aan.

Ze vroeg om een duidelijk antwoord i.p.v. vage antwoorden. Mijn mening heeft ze nu, en wat ze er mee doet dat is aan haar.

Dat jij alles al weet daar kan ik niets aan doen. Maar wees dan niet zo vaag en vertel dan wat er nutteloos is. Geef je mening, geef eventuele ervaringen.

Maar goed, jij vindt mijn verhaal redelijk nutteloos, ik vind jouw post redelijk nutteloos.
Natuurlijk, omdat je geen direct antwoord geeft op de vraag uit de OP, en ik daar impliciet op wijs, is mijn post nutteloos. De vraag was of het voor haar de moeite waard was om die videokaart te upgraden. Niet wat de gemiddelde mofo van een Dell PC vindt. Open een willekeurig topic over een bepaald merk op Fok! en je krijgt niets dan negativiteit. Typisch, en offtopic gezien haar OP.
Als je een beetje meer gelezen had in dit topic, had je vast wel gemerkt dat ze geen specifieke Game-PC wil hebben.
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:01:49 #168
10710 gday
propria cures
pi_35099298
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:56 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Dell koopt z'n harde schijven ook gewoon in bij Toshiba, Hitachi, Samsung (Je sloopt zo'n ding open en je ziet het erin liggen) en het zal me niet verbazen dat ze ook bij Maxtor inkopen oftewel ze zouden gek zijn om zelf nog harde schijven te produceren. Aangezien ze al massakorting krijgen bij die HD-fabrikanten en je als consument er eigenlijk ook bijna niks meer tegenwoordig voor neerlegd.. Verder weet je dat die muizen van Logitech zijn, kijk maar naar de typenummers. Enige wat er verschilt is het Dell-logo.
Exactly my thought, maar weet je hoe het is Mr. Noodle. Mensen lezen wat op een website, of horen wat verhaaltjes van een vriend(in), en denken gelijk dat alles evil is en dat wat zij denken te weten 100% waar is.
Soms is het inderdaad zo. Meestal niet.
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:04:12 #169
10710 gday
propria cures
pi_35099337
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:56 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Overigens, ik snap niet dat je vraagt om eventuele ervaringen van mijn kant, want je reageert juist op een post met een TRUCKLOAD aan goede ervaring van mijn kant, met gebruik onder zware omstandigheden. Mijn ervaring is dus dat Dell PC's heus niet bij een keer 1+1 optellen uit elkaar vallen.
Heb jij een serie Dell PC's in bezit gehad die al binnen een jaar echt compleet in de shit liepen? Vast niet.
  Redactie Games woensdag 15 februari 2006 @ 02:06:04 #170
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_35099364
Beetje jammer als mensen hun vooroordeel al klaar hebben liggen, als ze nooit eens een Dell pc van binnen hebben gezien (En ik heb er pas nog één gezien van nog geen jaar oud). Al dat spul van hun wordt door andere fabrikanten gemaakt, d'r zit hoogstens een compatibility lock in voor bepaalde onderdelen en een andere bios (gecustomized voor Dell), maar het gros van de onderdelen zijn gewoon standaard onderdelen die heel makkelijk te vervangen of bij te plaatsen zijn.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:16:26 #171
124655 DarkManta
pi_35099503
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:04 schreef gday het volgende:

[..]

Overigens, ik snap niet dat je vraagt om eventuele ervaringen van mijn kant, want je reageert juist op een post met een TRUCKLOAD aan goede ervaring van mijn kant, met gebruik onder zware omstandigheden. Mijn ervaring is dus dat Dell PC's heus niet bij een keer 1+1 optellen uit elkaar vallen.
Heb jij een serie Dell PC's in bezit gehad die al binnen een jaar echt compleet in de shit liepen? Vast niet.
Je had je post al gewijzigd, vandaar.

En inderdaad heb ik niet het hele topic gelezen.

En en ja ik heb Dell pc`s van binnen gezien etc etc.
Maar mijn ervaring is tot nu toe gewoon, Dell pc`s liever niet dan wel. Als iemand anders andere ervaringen er mee heeft, en die zweert er bij. Hiep hiep hoer voor die ander, boeiend.

En wat andere zeggen over oordeel klaar hebben of niet, dat is het fok! sfeertje hier gewoon. De een weet het beter dan de ander, en de een wil nog slimmer over komen dan de ander. En uiteindelijk hebben beide partijen gelijk, maar is er wel op kinderachtige manier af en toe een hele discussie over 1 onderwerp wat eigenlijk dynamisch is.

Even voor de record, deze discussie kan weer zoals gewoonlijk op een reeks uitlopen, en voor andere users liever weer een relletje.

Boeiend verder, maar voor mij geen Dell, klaar.
pi_35100777
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:04 schreef gday het volgende:

[..]
Jij zou naar bed gaan!
pi_35102472
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Al dat spul van hun wordt door andere fabrikanten gemaakt, d'r zit hoogstens een compatibility lock in voor bepaalde onderdelen en een andere bios (gecustomized voor Dell), maar het gros van de onderdelen zijn gewoon standaard onderdelen die heel makkelijk te vervangen of bij te plaatsen zijn.
Die customized biossen heb ik me toch een tyfushekel aan!

Maar dat Dell onderdelen van mindere kwaliteit gebruikt lijkt me ook onzin, maar wat me wel irriteert aan merkcomputers is dat er nooit precies bij staat wat er nou echt in ligt. Het is altijd iets van "harde schijf zoveel GB" "geheugen zoveel". Als ik op de link in de op klik weet ik eigenlijk nog niks over die computer, alleen dat er een Intel cpu in ligt. Ik weet niks over het moederbord, niet eens de fabrikant. Ik weet van de harde schijf en het geheugen ook niks, alleen hoe groot ze zijn en de kloksnelheid van het geheugen. DVD-drive staat alleen de snelheid vermeld, en van de grafische kaart weet ik ook alleen maar welke chipset hij gebruikt...

Maw, je weet dus nauwelijks wat je koopt, dat het allemaal werkt en niet binnen een jaar uit elkaar valt geloof ik meteen, maar het maakt het wel verdomd moeilijk vergelijken met andere systemen, je weet immers niet wat je bij Dell krijgt...

[ Bericht 0% gewijzigd door Grrrrrrrr op 15-02-2006 09:57:39 ]
pi_35102584
Hmm, ik klik nog eens op die link en zie bij die videokaart toch heel duidelijk staan "hypermemory". Als dat klopt is het toch echt minder...

Niet dat ik jullie nog probeer te overtuigen om niet bij Dell te kopen, maar ik denk ik zeg het nog even
  woensdag 15 februari 2006 @ 10:03:37 #175
10710 gday
propria cures
pi_35102808
Het gaat niet om die x600 met hypermemory, maar om die Geforce 6800.
(256MB DDR geheugen op PCI-e x16.)

[ Bericht 28% gewijzigd door gday op 15-02-2006 10:08:56 ]
pi_35102885
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:03 schreef gday het volgende:
Het gaat niet om die x600 met hypermemory, maar om die 6800.
Jullie pakken dus toch de duurdere?
  woensdag 15 februari 2006 @ 10:09:25 #177
10710 gday
propria cures
pi_35102956
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jullie pakken dus toch de duurdere?
Daar ging het topic ook over en vanwege die hypermemory leek die x600 mij ook niet aantrekkelijk.
pi_35107814
Ik heb een Dell Dimension5000 met precies die Geforce 6800 grafische kaart en die bevalt toch niet zo goed. De beeldkwaliteit is prima en hij kan ook snelle spellen en zo, maar hij is enorm gevoelig voor warmte. Ik moet de GPU constant in de gaten houden, want als die te hoog wordt, gaat de muis haperen, en muziek afspelen ook. Via Riva-Tuner moet ik dan zorgen dat de videokaart-fan blijft blazen (en a.s. zomer zal ik de zijkant van de PC wel open moeten houden verwacht ik).
Instellingen voor de ventilatoren in de BIOS zijn niet te vinden. Ook zitten er in Dell's niet genoeg sensors voor temperatuur en zo, dus aan een programma als Speedfan heb je niets.
Dus hoewel de PC verder goed bevalt en hij ook een keer moeiteloos en gratis gerepareerd is omdat (denk ik) de voeding stuk ging, wil ik de volgende keer niet weer een Dell kopen, en zeker geen nVidia Geforce 6800 kaart.
pi_35107900
Hm, dat riekt of naar een zeer slechte airflow in de kast (direct de schuld van Dell) of een gebrekkige koeller op de kaart zelf (indirect de schuld van Dell, zij kiezen immers hun leveranciers.). Moet niet kunnen iig als je een compleet systeem koopt.
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:51:13 #180
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_35108027
Meeloop gelul hier over Dell altijd.

Er staan er hier honderden dag en nacht zelfs soms te werken, en die dingen geven nagenoeg geen problemen op hardware gebied.

Ik heb jarenlang zelf Dell machines thuis gehad wegens PC prive enzo en die dinge waren altijd prima. En vrijwel alles is gewoon te upgraden met standaard meuk.

Niets mis mee, minder goedkoop dan zelfbouw oid, maar voor gewoon gebruik prima bakken .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_35120742
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:14 schreef gday het volgende:

[..]

Sorry, maar een Geforce 6800 outperformt die x700 toch echt in 3dMark2001, 3dMark2003 čn 3dMark2005. Als Dx9 erbij komt kijken, is het verschil het grootst. Verder zie ik nog steeds geen XP licentie, en heeft die kast toevallig een kaartlezer voorop zitten?

En ja, je bent stoer dat je niet betaalt voor Windows XP, maar niet iedereen krijgt er een harde plasser van.
Punt een ben ik niet stoer maar ik betaal er gewoon niet voor. Waarom zou ik wel?

Punt twee kost dat dell systeempje met een 6800 130 euro meer.

Maar goed koop lekker die dell , maar ga nooit meer roepen dat zelfbouw niet goedkoper is.
pi_35122678
Pff, je valt in herhaling man, tis afgelopen hoor
pi_35125162
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 18:57 schreef heaven7 het volgende:
Dat neemt niet weg dat hij gelijk heeft .
pi_35126247
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat neemt niet weg dat hij gelijk heeft .
Nog zo één 1 keer je standpunt duidelijk maken is meer dan genoeg wilde ik ermee zeggen.
pi_35126891
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 18:57 schreef heaven7 het volgende:
Dat uit de hoogte geneuzel van kijk mij hier stoer doen door af te geven op Dell en ik betaal niet voor Windows XP moet je ook niet serieus nemen.
pi_35127421
Ik bedoelde dat ie voor de zoveelste keer loopt te zemelen over het zelf bouwen en hoe goedkoop dat wel niet is. Prima dat hij dat vindt, zeg dat 1 keer maar echt niet meer want a, we zijn niet dom en begrijpen het na 1 keer zeggen ook wel en b, daar gaat het topic helemaal niet over!
  woensdag 15 februari 2006 @ 20:43:31 #187
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_35127512
Dell maakt uitstekende servers.. maar daar blijft het ook bij. Wat al vaker gezegd is hier, stel zelf een pc samen, en als je de kennis niet hebt laat iemand die die kennis wél heeft het doen. Scheelt je geld en je krijgt er een veel betere service voor terug.
Huilen dan.
pi_35127852
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:43 schreef Isdatzo het volgende:
Dell maakt uitstekende servers.. maar daar blijft het ook bij. Wat al vaker gezegd is hier, stel zelf een pc samen, en als je de kennis niet hebt laat iemand die die kennis wél heeft het doen. Scheelt je geld en je krijgt er een veel betere service voor terug.
Dat is godver NIET waar het topic over gaat!
Hoe moeilijk is het om te lezen?

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2006 20:53:20 ]
pi_35128028
edit, verplaatst

[ Bericht 78% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2006 20:56:20 ]
  woensdag 15 februari 2006 @ 20:56:46 #190
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_35128231
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:49 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Dat is godver NIET waar het topic over gaat!
Hoe moeilijk is het om te lezen?
Niet echt moeilijk hoor

Maar 't is gewoon zo.
Huilen dan.
  woensdag 15 februari 2006 @ 20:57:52 #191
10710 gday
propria cures
pi_35128292
Boeiend.
pi_35128321
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Niet echt moeilijk hoor

Maar 't is gewoon zo.
Ja en het is ook zo dat John Lennon is vermoord en dat ik over een maand jarig ben, betekent dat dan ook dat je offtopic moet gaan neuzelen?

woensdag 15 februari 2006 @ 21:09:36 #193
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_35128901
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:58 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ja en het is ook zo dat John Lennon is vermoord en dat ik over een maand jarig ben, betekent dat dan ook dat je offtopic moet gaan neuzelen?

alvast gefeliciteerd he

maar eh.. over die videokaart.. hangt er allemaal van af wat je er mee wil gaan doen.. voor de sims is ie wel genoeg.
Huilen dan.
  woensdag 15 februari 2006 @ 23:01:08 #194
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_35134793
Slotje. Let's go zet some notes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')