Jullie pakken dus toch de duurdere?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:03 schreef gday het volgende:
Het gaat niet om die x600 met hypermemory, maar om die 6800.
Daar ging het topic ook overquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jullie pakken dus toch de duurdere?![]()
Punt een ben ik niet stoer maar ik betaal er gewoon niet voor. Waarom zou ik wel?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:14 schreef gday het volgende:
[..]
Sorry, maar een Geforce 6800 outperformt die x700 toch echt in 3dMark2001, 3dMark2003 čn 3dMark2005. Als Dx9 erbij komt kijken, is het verschil het grootst. Verder zie ik nog steeds geen XP licentie, en heeft die kast toevallig een kaartlezer voorop zitten?
En ja, je bent stoer dat je niet betaalt voor Windows XP, maar niet iedereen krijgt er een harde plasser van.
Dat neemt niet weg dat hij gelijk heeftquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:57 schreef heaven7 het volgende:
Pff, je valt in herhaling man, tis afgelopen hoor
Nog zo éénquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat hij gelijk heeft.
Dat uit de hoogte geneuzel van kijk mij hier stoer doen door af te geven op Dell en ik betaal niet voor Windows XP moet je ook niet serieus nemen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:57 schreef heaven7 het volgende:
Pff, je valt in herhaling man, tis afgelopen hoor
Dat is godver NIET waar het topic over gaat!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:43 schreef Isdatzo het volgende:
Dell maakt uitstekende servers.. maar daar blijft het ook bij. Wat al vaker gezegd is hier, stel zelf een pc samen, en als je de kennis niet hebt laat iemand die die kennis wél heeft het doen. Scheelt je geld en je krijgt er een veel betere service voor terug.
Niet echt moeilijk hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:49 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dat is godver NIET waar het topic over gaat!
Hoe moeilijk is het om te lezen?
Ja en het is ook zo dat John Lennon is vermoord en dat ik over een maand jarig ben, betekent dat dan ook dat je offtopic moet gaan neuzelen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet echt moeilijk hoor![]()
Maar 't is gewoon zo.
alvast gefeliciteerd hequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:58 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja en het is ook zo dat John Lennon is vermoord en dat ik over een maand jarig ben, betekent dat dan ook dat je offtopic moet gaan neuzelen?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |