Ik ben overigens geen Microsoft hater (ook geen liefhebber, ik geef niks om merken of namen, het gaat mij om de kwaliteit), ik gebruik hun producten ook, wat niet wil zeggen dat ik niet kan lachen om een goede spotprent over Gates en de zijnenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:39 schreef gday het volgende:
[..]
Ook de algemene MS-bash periode heb ik achter me gelaten.Als je een tijdje zit te programmeren, vergelijkend onder Linux met bijvoorbeeld QTlibs, en vervolgens onder Windows met goddelijke hulpmiddelen als MFC en nu .NET wordt je daar best blij van (en nee, VB doen we niet aan).
Ieder z'n eigen meug natuurlijk, NOFI.. maar met dat soort dingen snap je dan wel waarom Bill op zich z'n geld wel enigszins waard is.
Mind you, alvorens je trachtte OT te blijven, schreef jij:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
AHEM!
[..]
Hoezo vraag niet beantwoord?!?!
En ja, dat was inderdaad niet waar het topic over zou moeten gaan. Maar klopt jezelf maar op de borst dat jij die wending eraan hebt proberen te geven.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat je bij merkcomputers vaak met allerlei non-standaard dingetjes zit. Als ik ergens een tyfushekel aan heb is het wel als kennissen of vrienden vragen of ik iets aan hun merkcomputer wil repareren/installeren/verbouwen...
Een beetje offtopic geneuzel mag toch wel? Offtopic praat is de smeerolie van elk goed lopend topicquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:46 schreef gday het volgende:
[..]
Mind you, alvorens je trachtte OT te blijven, schreef jij:
[..]
En ja, dat was inderdaad niet waar het topic over zou moeten gaan. Maar klopt jezelf maar op de borst dat jij die wending eraan hebt proberen te geven.
Offtopic ( <- ten overvloede...): Dan raad ik je dancemonkeyboy.mpg aanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben overigens geen Microsoft hater (ook geen liefhebber, ik geef niks om merken of namen, het gaat mij om de kwaliteit), ik gebruik hun producten ook, wat niet wil zeggen dat ik niet kan lachen om een goede spotprent over Gates en de zijnen![]()
Het is idd een stormlooptopic. Het doel ervan is echter helemaal uit zichtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een beetje offtopic geneuzel mag toch wel? Offtopic praat is de smeerolie van elk goed lopend topic...
*klopt op borst*
Ik denk dat we ook veilig vast kunnen stellen dat je in jouw geval gewoon het beste die computer kan kopen en eventueel later nog een andere kaart erin gooit. Wachten op Windows Vista zou ik niet doen als je echt een nieuwe pc nodig hebt/wil. Wie weet wanneer dat ding uitkomt...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:51 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Het is idd een stormlooptopic. Het doel ervan is echter helemaal uit zicht
Dan ga ik em bestellenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat we ook veilig vast kunnen stellen dat je in jouw geval gewoon het beste die computer kan kopen en eventueel later nog een andere kaart erin gooit. Wachten op Windows Vista zou ik niet doen als je echt een nieuwe pc nodig hebt/wil. Wie weet wanneer dat ding uitkomt...
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat we ook veilig vast kunnen stellen dat je in jouw geval gewoon het beste die computer kan kopen en eventueel later nog een andere kaart erin gooit. Wachten op Windows Vista zou ik niet doen als je echt een nieuwe pc nodig hebt/wil. Wie weet wanneer dat ding uitkomt...
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:49 schreef gday het volgende:
[..]
Offtopic ( <- ten overvloede...): Dan raad ik je dancemonkeyboy.mpg aanKun je nog eens lachen om Steve Ballmer.
Jep, dat is echt! Beetje rooten voor Microsoft is echter redelijk veilig als het een interne presentatie betreft.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Sweet mother of Jesus! Is dit echt?!?!
De man moet naar Irak om daar het moreel van de troepen hoog te houden!
Ik ben helemaal voor binding hebben met het bedrijf waar je voor werkt, maar dit zou ik gewoon eng vinden als werknemer...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:57 schreef gday het volgende:
[..]
Jep, dat is echt! Beetje rooten voor Microsoft is echter redelijk veilig als het een interne presentatie betreft.
Hij hijgt erg zwoel.
Nee dat feestje van LINUX danquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:49 schreef gday het volgende:
[..]
Offtopic ( <- ten overvloede...): Dan raad ik je dancemonkeyboy.mpg aanKun je nog eens lachen om Steve Ballmer.
Een game pc kopen bij dell? Is net zoiets als je fiat laten ombouwen tot een ferrari.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:37 schreef heaven7 het volgende:
Jeetje, wees ff wat inhouderlijker ipv deze vage posts.
Voor jou misschien, voor de volgende user misschien ook, maar misschien de 30e user heeft er wel wat aan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:47 schreef gday het volgende:
Ze wil geen specifieke game-pc, dus daarmee is je verhaal al redelijk nutteloos.
Dell koopt z'n harde schijven ook gewoon in bij Toshiba, Hitachi, Samsung (Je sloopt zo'n ding open en je ziet het erin liggen) en het zal me niet verbazen dat ze ook bij Maxtor inkopen oftewel ze zouden gek zijn om zelf nog harde schijven te produceren. Aangezien ze al massakorting krijgen bij die HD-fabrikanten en je als consument er eigenlijk ook bijna niks meer tegenwoordig voor neerlegd.. Verder weet je dat die muizen van Logitech zijn, kijk maar naar de typenummers. Enige wat er verschilt is het Dell-logo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:38 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Heel lulverhaal, over harde schijven.
Natuurlijk, omdat je geen direct antwoord geeft op de vraag uit de OP, en ik daar impliciet op wijs, is mijn post nutteloos. De vraag was of het voor haar de moeite waard was om die videokaart te upgraden. Niet wat de gemiddelde mofo van een Dell PC vindt. Open een willekeurig topic over een bepaald merk op Fok! en je krijgt niets dan negativiteit. Typisch, en offtopic gezien haar OP.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:56 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Voor jou misschien, voor de volgende user misschien ook, maar misschien de 30e user heeft er wel wat aan.
Ze vroeg om een duidelijk antwoord i.p.v. vage antwoorden. Mijn mening heeft ze nu, en wat ze er mee doet dat is aan haar.
Dat jij alles al weet daar kan ik niets aan doen. Maar wees dan niet zo vaag en vertel dan wat er nutteloos is. Geef je mening, geef eventuele ervaringen.
Maar goed, jij vindt mijn verhaal redelijk nutteloos, ik vind jouw post redelijk nutteloos.
Exactly my thought, maar weet je hoe het is Mr. Noodle. Mensen lezen wat op een website, of horen wat verhaaltjes van een vriend(in), en denken gelijk dat alles evil is en dat wat zij denken te weten 100% waar is.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dell koopt z'n harde schijven ook gewoon in bij Toshiba, Hitachi, Samsung (Je sloopt zo'n ding open en je ziet het erin liggen) en het zal me niet verbazen dat ze ook bij Maxtor inkopen oftewel ze zouden gek zijn om zelf nog harde schijven te produceren. Aangezien ze al massakorting krijgen bij die HD-fabrikanten en je als consument er eigenlijk ook bijna niks meer tegenwoordig voor neerlegd.. Verder weet je dat die muizen van Logitech zijn, kijk maar naar de typenummers. Enige wat er verschilt is het Dell-logo.
Overigens, ik snap niet dat je vraagt om eventuele ervaringen van mijn kant, want je reageert juist op een post met een TRUCKLOAD aan goede ervaring van mijn kant, met gebruik onder zware omstandigheden. Mijn ervaring is dus dat Dell PC's heus niet bij een keer 1+1 optellen uit elkaar vallen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:56 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Dat jij alles al weet daar kan ik niets aan doen. Maar wees dan niet zo vaag en vertel dan wat er nutteloos is. Geef je mening, geef eventuele ervaringen.
Maar goed, jij vindt mijn verhaal redelijk nutteloos, ik vind jouw post redelijk nutteloos.
Je had je post al gewijzigd, vandaar.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:04 schreef gday het volgende:
[..]
Overigens, ik snap niet dat je vraagt om eventuele ervaringen van mijn kant, want je reageert juist op een post met een TRUCKLOAD aan goede ervaring van mijn kant, met gebruik onder zware omstandigheden. Mijn ervaring is dus dat Dell PC's heus niet bij een keer 1+1 optellen uit elkaar vallen.
Heb jij een serie Dell PC's in bezit gehad die al binnen een jaar echt compleet in de shit liepen? Vast niet.
Die customized biossen heb ik me toch een tyfushekel aan!quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Al dat spul van hun wordt door andere fabrikanten gemaakt, d'r zit hoogstens een compatibility lock in voor bepaalde onderdelen en een andere bios (gecustomized voor Dell), maar het gros van de onderdelen zijn gewoon standaard onderdelen die heel makkelijk te vervangen of bij te plaatsen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |