Tja, de processor is sneller, maar de videokaart is blijkbaar zwakker gezien de benchmarks. Verder mist het dus blijkbaar XP, gezien het uitblijven van je antwoord daarop.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:57 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Het verschil is dat dit wel een ietsjepietsje betere pc is. Een klein beetje maar...
december .. eens zien of ze dat halenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:59 schreef schatje het volgende:
Maar in december komt wel Microsoft Vista uit. Misschien kun je dan beter tot dan wachten. Dan heb je echt een up-to-date systeem.
Ja windows kopen ja, dat geneuzel met SP2 niet geďnstalleerd krijgen ed gezeur krijg je erbij van klanten die een gekopieerd XP cd'tje van een kennis hebben en vervolgens bij mij komen zeuren waarom die update niet erop gezet mag wordenquote:
Nou, ga er maar vanuit dat het nog iets langer duurt en dat alles nog lang niet zo snel over is..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:59 schreef schatje het volgende:
Maar in december komt wel Microsoft Vista uit. Misschien kun je dan beter tot dan wachten. Dan heb je echt een up-to-date systeem.
Geen last vanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja windows kopen ja, dat geneuzel met SP2 niet geďnstalleerd krijgen ed gezeur krijg je erbij van klanten die een gekopieerd XP cd'tje van een kennis hebben en vervolgens bij mij komen zeuren waarom die update niet erop gezet mag worden
Klopt, ik ben bij een presentatie van MS geweest, Windows Vista moet prima draaien op de huidige systemen. Enige wat een bottleneck kan vormen voor een "oudere pc" is het geheugen en een videokaart met minimaal 128 Mb wordt aanbevolen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:01 schreef gday het volgende:
[..]
december .. eens zien of ze dat halen
Ik denk dat elk huidig systeem Vista prima moet kunnen draaien, zeker met een degelijke videokaart. En al heb je geen degelijke videokaart, dan houdt Vista daar ook wel rekening mee en krijg je een uitgeklede UI.
Sorry, maar een Geforce 6800 outperformt die x700 toch echt in 3dMark2001, 3dMark2003 čn 3dMark2005. Als Dx9 erbij komt kijken, is het verschil het grootst. Verder zie ik nog steeds geen XP licentie, en heeft die kast toevallig een kaartlezer voorop zitten?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:07 schreef dazzle123 het volgende:
Athlon 64 3000+ S754 120 euro
Asus K8N S754 moederb 60 euro
160GB SATA HD 75 euro
Aopen voeding 350w 85 euro
2GB 170 euro
DVD brander 45 euro
ATI X700 256MB 90 euro
Uit dezelfde winkel en dan vergelijkbaar met dat systeem van dell voor 645 euro. En dan is je videokaart nog beter ook. Dus nou nooit meer roepen dat zelfbouw duurder is![]()
ik vind het prima, zolang je maar niet komt zeuren dat je windows niet werkt of je systeem onstabiel draait oid en dat je zelf verantwoordelijk blijft voor eventuele problemen met je systeem.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:08 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Geen last van
Ik heb nog nooit voor windows betaald en dat was ik ook niet van plan ook.
Ik word "blij" genoemd door een Vanilla Ice wannabee!quote:
Je bedoelt Tools> Manage add-ons> Windows Genuine Advantage op disable zetten? Dat is namelijk alles wat je hoeft te doen om die check te omzeilen. Briljant werk van MS niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tuurlijk zijn er omwegen, maar ik heb geen zin om al die onnodige problemen op te lossen omdat zij persé een illegale versie van Windows moeten hebben, stelletje krenten zijn hollanders ook..
Nu nog leren spellen, en dan ben je helemaal gelukkig denk ik!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ik wordt "blij" genoemd door een Vanilla Ice wannabee!![]()
![]()
![]()
Kerel, ga toch alsjeblieft ergens anders zo zitten spuiten op hoe je die beveiligingen omzeilt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je bedoelt Tools> Manage add-ons> Windows Genuine Advantage op disable zetten? Dat is namelijk alles wat je hoeft te doen om die check te omzeilen. Briljant werk van MS niet?![]()
Zo beter?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:25 schreef gday het volgende:
[..]
Nu nog leren spellen, en dan ben je helemaal gelukkig denk ik!
Ach gut? Is Mark je holmaat en ben je nu boos?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:26 schreef gday het volgende:
[..]
Kerel, ga toch alsjeblieft ergens anders zo zitten spuiten op hoe je die beveiligingen omzeilt.
Hehe, nee jij bent vriendelijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach gut? Is Mark je holmaat en ben je nu boos?![]()
Had ik het dus toch goed toen ik zei dat je een ziek mannetje was.
Geen dank voor de adviezen overigens, ik help vriendelijke mensen altijd graag, onvriendelijke zoals jij ook wel trouwens.
Err, mijn adviezen en meningen die ik hier gegeven heb waren echt serieus en vriendelijk bedoeld hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:30 schreef gday het volgende:
[..]
Hehe, nee jij bent vriendelijk.
Serieus, ik ben echt dat blije "o o o ik weet hoe je de beveiligingen in XP moet omzeilen"-geschreeuw echt zat.
Ik had natuurlijk ook kunnen zeggen:"ja, top man! Jullie hebben de perfecte keuze al gemaakt! Dell is toppie en dat systeem helemaal!". Als je alleen maar je mening bevestigd wil zien moet je geen topics op een druk bezocht forum openen, misschien iets om mee te nemen voor de volgende keerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:30 schreef heaven7 het volgende:
Veel heb je niet bijgedragen, je houdt gewoon van rellenNiks mis mee hoor, heb je aan gday een goeie
Ook de algemene MS-bash periode heb ik achter me gelaten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Err, mijn adviezen en meningen die ik hier gegeven heb waren echt serieus en vriendelijk bedoeld hoor.
Maar goed, het ontbreekt hier de mensen volgens mij ook een beetje voor gevoel aan humor... Benieuwd of ik ook bedreigd word als ik hier een spotprent van Bill Gates neer zou zetten...![]()
Je had ook gewoon antwoord kunnen geven op de vraag die ze stelde in de openingspost, en dat was of ze die videokaart zou moeten upgraden of niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk ook kunnen zeggen:"ja, top man! Jullie hebben de perfecte keuze al gemaakt! Dell is toppie en dat systeem helemaal!". Als je alleen maar je mening bevestigd wil zien moet je geen topics op een druk bezocht forum openen, misschien iets om mee te nemen voor de volgende keer.
Mag ik je er even aan helpen herinneren dat mijn OP gaat over het wel of niet nemen van die videokaart?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk ook kunnen zeggen:"ja, top man! Jullie hebben de perfecte keuze al gemaakt! Dell is toppie en dat systeem helemaal!". Als je alleen maar je mening bevestigd wil zien moet je geen topics op een druk bezocht forum openen, misschien iets om mee te nemen voor de volgende keer.
Hoezo vraag niet beantwoord?!?!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, als je niet al te hoge eisen stelt aan de beeldkwaliteit kan je met zo'n kaart echt wel even vooruit, wil je toeters en bellen, dan niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |