Dat ligt eraan wāt er uit komt...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:06 schreef heaven7 het volgende:
En eventuele spellen die binnenkort uitkomen? In April komt er iets leuks uit geloof ik..
Waarom niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:19 schreef kikoooooo het volgende:
waarom bestel je eigenlijk bij dell?
X600, 256mbquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat ligt er standaard in? Van die link word ik niet veel wijzer...
Omdat je bij merkcomputers vaak met allerlei non-standaard dingetjes zit. Als ik ergens een tyfushekel aan heb is het wel als kennissen of vrienden vragen of ik iets aan hun merkcomputer wil repareren/installeren/verbouwen...quote:
Dell werkt met standaarden en geen eigen standaarden, je kan die dingen prima aanpassen of verbouwen. Niets anders dan een gemiddelde andere PC dusquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat je bij merkcomputers vaak met allerlei non-standaard dingetjes zit. Als ik ergens een tyfushekel aan heb is het wel als kennissen of vrienden vragen of ik iets aan hun merkcomputer wil repareren/installeren/verbouwen...
Waarom zou je er dan kopen? Als het toch niets anders is dan een normale pc.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dell werkt met standaarden en geen eigen standaarden, je kan die dingen prima aanpassen of verbouwen. Niets anders dan een gemiddelde andere PC dus
Tja, als je niet al te hoge eisen stelt aan de beeldkwaliteit kan je met zo'n kaart echt wel even vooruit, wil je toeters en bellen, dan niet...quote:
Nog steeds moet je uitkijken bij het type geheugen wat je koopt, niet alle OEM geheugen slikt ie bijvoorbeeld..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dell werkt met standaarden en geen eigen standaarden, je kan die dingen prima aanpassen of verbouwen. Niets anders dan een gemiddelde andere PC dus
Zal best, de laatste keer dat ik in een merkPC zat te wroeten had ik bijna een speciaal setje gereedschap nodig. En dan hebben ze meestal ook nog een eigen biosversie en eigen firmware versies voor branders ed, nee dank jequote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat je bij merkcomputers vaak met allerlei non-standaard dingetjes zit. Als ik ergens een tyfushekel aan heb is het wel als kennissen of vrienden vragen of ik iets aan hun merkcomputer wil repareren/installeren/verbouwen...
Waarom niet? Zelf een pc samenrapen kost net zoveel en heb je minder goeie spullen ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:19 schreef kikoooooo het volgende:
waarom bestel je eigenlijk bij dell?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:28 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Waarom niet? Zelf een pc samenrapen kost net zoveel en heb je minder goeie betere spullen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |