mag ik ook komen?quote:Op zondag 12 maart 2006 12:12 schreef iamredleader het volgende:
Alweer een kleine update, inmiddels weer thuis Internet verbinding, ditmaal XS4all met een rete-goeie verbinding, een draadloos modem en een eigen webspace die binnenkort online gaat komen!
We hebben een en ander geregeld, het hotel is georganiseerd, drukwerk is nog wat kleine dingetjes, bloemen is ook al heel ver, dus we kunnen de laatste 91dagen aftellen
![]()
ik heb je even heel brutaal gemaild op het adres in je profielquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:09 schreef Beaker het volgende:
Wie oh wie kan mij helpen aan een linkje naar diversen Jazzbandjes in de buurt van Rotterdam?
Misschien juist wel de reden waarom je er zo geinteresseerd in bentquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:40 schreef innepin het volgende:
Even iets anders... ik ben al mijn hele leven geïnteresseerd inbruiloften
e.d., vandaar dat ik ook elk deel weer een tvp plaats en enthousiast meelurk
maar ik ben nog nooit op een bruiloft geweest.
Wat is dat nou weer voor mafs... ?
Wij mogen in de OPquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wij (freecell en ik) zijn vandaag in ondertrouw gegaan
En aangezien het dus nu minder dan een jaar duurt voordat we gaan trouwen mag ik de datum ook bekend maken: 21 maart 2007
Tnxquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:26 schreef DarkElf het volgende:
Jullie staan erbij en gefeliciteerd met de ondertrouw
Dat is snel!quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:26 schreef DarkElf het volgende:
Jullie staan erbij en gefeliciteerd met de ondertrouw
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:35 schreef Furia het volgende:
[..]
Misschien juist wel de reden waarom je er zo geinteresseerd in bent
Dat kan primaquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:23 schreef innepin het volgende:
[..]Dat kan ook natuurlijk. Maar ik stond op m'n vijfde al letterlijk te kwijlen bij bruidsmodezaken, en het is gewoon nooit overgegaan
Mijn vriendje en ik hebben het er over gehad.. en hij wil ook trouwen!Nog niet natuurlijk, ik ben pas net twintig en we studeren allebei én hij woont in Californië, maar goed, over een jaar of twee..
als alles volgens plan gaat dan hè
Ja, maar 't is zo lastig als ik hier studeer en hij 8800 kilometer verderopquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat kan primaik ben volgend jaar ook 22
en TARA dan net twee dagen 26
Wiehoe!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:59 schreef Beaker het volgende:
Wij hebben met dank aan Nectarientje Muzz op onze receptieHet hangt erom of ze compleet zullen optreden, maar we hebben zo wie zo de bas en de pianist! ( de blazers moeten optreden in een musical en misschien (
) gaat dat niet door, wat wij nutuurlijk stiekum hopen (
)
ghehge, ik zal mijn best voor je doen!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:48 schreef Beaker het volgende:
Kun jij er ook nog ff voor zorgen dat die musical niet door gaat![]()
..........
Nogmaals super bedanktenne, foto's krijg je uiteraard te zien!!!!
quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:57 schreef Memmel het volgende:
ik ben getrouwd! ik zit nu op het vliegveld te wachten op mijn vlucht naar huis, maar zodra ik weer thuis ben doe ik uitgebreid verslag. jammer dat het alweer voorbij is!!!
Probeer www.tinypic.com maar, dan krijg je tenminste geen kikkerquote:Op zondag 2 april 2006 22:58 schreef Memmel het volgende:
Eindelijk thuis! Hehe, dat was me weer een reis.
Ik ben niet zo berehandig met het plaatsen va foto's. Kan ik dat gewoon via imageshack doen?
Dan zal ik even een amateurplaatje plaatsen, want de 'officiele' foto's zijn er natuurlijk nog niet!
Wij hebben zelf de kaarten ontworpen, ze gaan een dezer dagen de deur uitquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:15 schreef Troel het volgende:
Zijn er hier ook stellen die zelf de kaarten ontworpen, maar ook geprint hebben enzo?
En hebben jullie goede ervaringen met bepaalde drukkers?
Ik zie haast door de bomen het bos niet meer met alle verschillende kaartjesleveranciers en drukkers enzo
Je kan geloof ik maximaal 24 of 48 uur edittenquote:Op woensdag 5 april 2006 18:18 schreef Memmel het volgende:
Ik probeer mijn foto's te resizen, maar ik ben mijn edit knopje kwijt van die posts....wat ben ik een sukkel met dit soort dingen. Iemand advies?
Maar ik ben wel gelukkig getrouwd!![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik mag ook.Een paar dagen geleden lag mijn vriend op zijn knieën.
![]()
De rest zal wel van mij afhangen, ik ben de organisator van ons beide...![]()
Dat meen je nietquote:Op woensdag 12 april 2006 11:56 schreef Fastcruiser het volgende:
Onze datum kan er waarschijnlijk van af....
Gemeente doet lastig over de papieren van m'n vriendin (geboren in Zuid-Afrika) dus ondertrouw ging gisteren niet door. Papieren waren niet recent genoeg.
Kan is dus groot dat het pas volgend jaar wordt. Nieuwe papieren regelen kan tot 7 maanden (!) duren
Vanmiddag verder aan de gang hiermee...
Zal ook lastig voor je zijn want je valt natuurlijk best nogal wat af?quote:Ik ga zaterdag met mijn moeder voor het eerst trouwjurken kijken
Ja, daarom is het ook echt kijkenquote:Op woensdag 12 april 2006 13:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dat zal 20-7 dit jaar zijn denk ik Troel ow nee toch niet staat het dan misschien verkeerd in de lijst ofzo watn hij kan nu toch nog niet in ondertrouw gaan?
[..]
Zal ook lastig voor je zijn want je valt natuurlijk best nogal wat af?
De planning was 09-06-2006quote:Op woensdag 12 april 2006 13:22 schreef Troel het volgende:
maar jullie willen 20-7 trouwen, maar je kan toch pas een jaar van te voren in ondertrouw gaan? Dan hebben jullie toch nog even de tijd?
Je hebt gelijk. Ik kijk bij de verkeerde user. Maar jullie staan voor de 19e in de lijstquote:Op woensdag 12 april 2006 14:20 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
De planning was 09-06-2006Zal wel verkeerd in de lijst staan.
Overigens blijkt dat het mokkel van burgerzaken haar werk verdomd slecht uitvoert want er zijn nog mogelijkheden... en dat had zij wel mogen vertellen (nu hoorden we het van een andere gemeente). Maar het enige dat ze nog meldde was of we de definitieve annulering wel snel door wilden geven als dat het geval was... stomme beroepsambtenaar:(
Jaaaa!quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:50 schreef Silmarwen het volgende:
Vandaag gaan we in ondertrouw
En volgende week gaan de kaarten de deur uit.
Ow en ergens volgende week eens naar de bloemen kijken. Fotograaf hebben we nu ook en bloodylotte komt ook foto's nemen
Ik heb er zin in! Maar eerst in ondertrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |