Ik ookquote:Op maandag 27 februari 2006 18:56 schreef Beaker het volgende:
Ik vind het geloof ik best aan de prijs
Gemiddelde bruiloft in Nederland kost zo'n 11.000 euro... maar goedkoper kan altijd ook (duurder ook natuurlijk)quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:34 schreef Ribambelle het volgende:
Ik en mn vriend zijn zo'n beetje aan het sneupen naar ideen voor een trouwdag. We hebben alleen geen idee aan wat voor uitgaven we moeten denken. Kan iemand mij vertellen wat het gemiddelde prijskaartje is van een trouwdag? Incl. gemeentehuis, kerk, feestje, jurk, pak en ringen enzo?
Varieert per gemeente... gemiddeld zo'n 300 euro.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:41 schreef Ribambelle het volgende:
Jemig, dat wordt nog ff doorsparen. Kan iemand mij ook vertellen wat de prijs nu is van het trouwen in het gemeentehuis?
Mn tiara was 125 euro..quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:35 schreef Beaker het volgende:
Ik heb ook iets in mijn haar en dat ding kost ¤ 78,=![]()
mag ik ook komen?quote:Op zondag 12 maart 2006 12:12 schreef iamredleader het volgende:
Alweer een kleine update, inmiddels weer thuis Internet verbinding, ditmaal XS4all met een rete-goeie verbinding, een draadloos modem en een eigen webspace die binnenkort online gaat komen!
We hebben een en ander geregeld, het hotel is georganiseerd, drukwerk is nog wat kleine dingetjes, bloemen is ook al heel ver, dus we kunnen de laatste 91dagen aftellen
![]()
ik heb je even heel brutaal gemaild op het adres in je profielquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:09 schreef Beaker het volgende:
Wie oh wie kan mij helpen aan een linkje naar diversen Jazzbandjes in de buurt van Rotterdam?
Misschien juist wel de reden waarom je er zo geinteresseerd in bentquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:40 schreef innepin het volgende:
Even iets anders... ik ben al mijn hele leven geīnteresseerd inbruiloften
e.d., vandaar dat ik ook elk deel weer een tvp plaats en enthousiast meelurk
maar ik ben nog nooit op een bruiloft geweest.
Wat is dat nou weer voor mafs... ?
Wij mogen in de OPquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wij (freecell en ik) zijn vandaag in ondertrouw gegaan
En aangezien het dus nu minder dan een jaar duurt voordat we gaan trouwen mag ik de datum ook bekend maken: 21 maart 2007
Tnxquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:26 schreef DarkElf het volgende:
Jullie staan erbij en gefeliciteerd met de ondertrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |