Dat is snel!quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:26 schreef DarkElf het volgende:
Jullie staan erbij en gefeliciteerd met de ondertrouw
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:35 schreef Furia het volgende:
[..]
Misschien juist wel de reden waarom je er zo geinteresseerd in bent
Dat kan primaquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:23 schreef innepin het volgende:
[..]Dat kan ook natuurlijk. Maar ik stond op m'n vijfde al letterlijk te kwijlen bij bruidsmodezaken, en het is gewoon nooit overgegaan
Mijn vriendje en ik hebben het er over gehad.. en hij wil ook trouwen!Nog niet natuurlijk, ik ben pas net twintig en we studeren allebei én hij woont in Californië, maar goed, over een jaar of twee..
als alles volgens plan gaat dan hè
Ja, maar 't is zo lastig als ik hier studeer en hij 8800 kilometer verderopquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat kan primaik ben volgend jaar ook 22
en TARA dan net twee dagen 26
Wiehoe!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:59 schreef Beaker het volgende:
Wij hebben met dank aan Nectarientje Muzz op onze receptieHet hangt erom of ze compleet zullen optreden, maar we hebben zo wie zo de bas en de pianist! ( de blazers moeten optreden in een musical en misschien (
) gaat dat niet door, wat wij nutuurlijk stiekum hopen (
)
ghehge, ik zal mijn best voor je doen!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:48 schreef Beaker het volgende:
Kun jij er ook nog ff voor zorgen dat die musical niet door gaat![]()
..........
Nogmaals super bedanktenne, foto's krijg je uiteraard te zien!!!!
quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:57 schreef Memmel het volgende:
ik ben getrouwd! ik zit nu op het vliegveld te wachten op mijn vlucht naar huis, maar zodra ik weer thuis ben doe ik uitgebreid verslag. jammer dat het alweer voorbij is!!!
Probeer www.tinypic.com maar, dan krijg je tenminste geen kikkerquote:Op zondag 2 april 2006 22:58 schreef Memmel het volgende:
Eindelijk thuis! Hehe, dat was me weer een reis.
Ik ben niet zo berehandig met het plaatsen va foto's. Kan ik dat gewoon via imageshack doen?
Dan zal ik even een amateurplaatje plaatsen, want de 'officiele' foto's zijn er natuurlijk nog niet!
Wij hebben zelf de kaarten ontworpen, ze gaan een dezer dagen de deur uitquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:15 schreef Troel het volgende:
Zijn er hier ook stellen die zelf de kaarten ontworpen, maar ook geprint hebben enzo?
En hebben jullie goede ervaringen met bepaalde drukkers?
Ik zie haast door de bomen het bos niet meer met alle verschillende kaartjesleveranciers en drukkers enzo
Je kan geloof ik maximaal 24 of 48 uur edittenquote:Op woensdag 5 april 2006 18:18 schreef Memmel het volgende:
Ik probeer mijn foto's te resizen, maar ik ben mijn edit knopje kwijt van die posts....wat ben ik een sukkel met dit soort dingen. Iemand advies?
Maar ik ben wel gelukkig getrouwd!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |