Champagne, net als mijn jurk - of liever gezegd 'ensemble'quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:05 schreef Beaker het volgende:
Maar...maar...maar, dan zien mijn collega's ze![]()
wat voor kleur hebben jouw schoenen?
ik vind het idee de schoenen op kantoor te dragen helemaal niet slecht. Verder zou ik nog kunnen voorstellen thuis, als je vriend er niet is. Misschien meenemen naar vrienden toe en daar in huis dragen als je vriend er dan niet is. Buiten dragen zou ik nooit aanraden en met dit motweer als helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:34 schreef Beaker het volgende:
Mijn proefkapsel en make-up kost bij elkaar iets van ¤ 150,= en ik laat het doen bij de kapper die altijd mijn haar doetQua make-up word het heel natuurlijk, geen dikke smeerboel
en mijn haar word in de mini krul gezet en aan de voorkant komen wilde stijle lokken. ( de rest steken we op, het word een warrige en wilde bedoeling op mijn hoofd
)
Over ongeveer zes weken weer passen en dan krijg ik ook mijn schoenen mee, maar daar is het dilemma. Ik kan ze niet echt uitlopen, want als ik dat doe ziet vriendje lief gelijk welke kleur mijn jurk is....... en dat is niet de bedoeling!
Help!! Iemand tips??
Hoi lieverdquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:10 schreef Tinuviel het volgende:
ik vind het idee de schoenen op kantoor te dragen helemaal niet slecht. Verder zou ik nog kunnen voorstellen thuis, als je vriend er niet is. Misschien meenemen naar vrienden toe en daar in huis dragen als je vriend er dan niet is. Buiten dragen zou ik nooit aanraden en met dit motweer als helemaal niet.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:33 schreef Memmel het volgende:
Ok, de klapper van de week: mijn vriend vroeg of ik zakken in mijn trouwjurk had om kauwgom en zakdoeken in te stoppen.![]()
![]()
Kan ik nog terug?
Ik moet overmorgen voor het eerst! Ben wel zenuwachtig hoor!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Krijg net een mailtje om een afspraak te maken voor het passen van mijn jurkeerst eens kijken van de week wat de weegschaal doet
Spannend hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:32 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ik moet overmorgen voor het eerst! Ben wel zenuwachtig hoor!
Waarom dacht je dat ik hier mee typquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
ben blij dat ik nix verborgen hoef te houden zou erg helemaal kriegel van worden
Hoewel Cynix nog in de ontkenningsfase zit, verwacht ik hem ieder moment hier...quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:42 schreef Cynix ® het volgende:
blinky en ik hebben elkaar trouwens vandaag een gouden ring gegeven.
Tally gaat dus in ondertrouw! Althans, de zaken die jij noemt deden wij met ondertrouw.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:03 schreef Tally het volgende:
Daarom hebben wij snoepjes
Morgen gaan we naar Burgerzaken om alles te betalen.. Papieren in te vullen voor mn achternaam en het trouwboekje uitzoeken..
Ik heb dit weekend mn grootouders gevraagd of zij mijn getuigen willen zijn
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:03 schreef Tally het volgende:
Ik heb dit weekend mn grootouders gevraagd of zij mijn getuigen willen zijn
Normaal gesproken doe je dat inderdaad tijdens de ondertrouw..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:55 schreef Memmel het volgende:
[..]
Tally gaat dus in ondertrouw! Althans, de zaken die jij noemt deden wij met ondertrouw.
Wij hadden wel muziek bij het binnenkomen. Een liedje dat voor ons belangrijk was. We kregen ook allebei kippevel toen we buiten de zaal stonden te wachten en de muziek ging aan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:55 schreef Memmel het volgende:
Wat vinden jullie: wel of geen muziek bij het binnen komen van trouwzaal (ikzelf denk geen), wel of niet weggegeven worden door mijn pa (die toevallig jarig is die dag - net als de trouwambtenaar, trouwens)
wat een keuzes weer...
Eventueel wil ik ook best een rideltje bij elkaar komen toeteren hoor! Maar ja, dat mag dan weer niet...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:32 schreef cloarie het volgende:
Weggeven doe ik denk ik niet. En muziek... vind ik lastig.
Ik ben echt gek op muziek, ik heb zelfs muziekwetenschap gestudeerden er zijn genoeg liedjes die ik van toepassing vind op 'ons' maar het idee van een liedje uit een luidspreker staat me niet helemaal aan
Ik zat al een eind weg te fantaseren dat ik een bekende Groningse zanger wel kon vragen (ahum, net of ik diegene ken, kan bereiken en kan betalen) die dan een liedje zingt met een gitaar, leek me wel wat. Of zelf zingen, maar dan wil ik wel iemand die me begeleidt en er zijn geen gitaristen onder de daggasten
Wel een harpiste, maar dat is weer zo'n gesleep.
Het is geweldig vergaan !quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:45 schreef iamredleader het volgende:
Vandaag was de grote dag van Realbase en vriendin!
Hoe zou het zijn gegaan?
Ik ookquote:Op maandag 27 februari 2006 18:56 schreef Beaker het volgende:
Ik vind het geloof ik best aan de prijs
Gemiddelde bruiloft in Nederland kost zo'n 11.000 euro... maar goedkoper kan altijd ook (duurder ook natuurlijk)quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:34 schreef Ribambelle het volgende:
Ik en mn vriend zijn zo'n beetje aan het sneupen naar ideen voor een trouwdag. We hebben alleen geen idee aan wat voor uitgaven we moeten denken. Kan iemand mij vertellen wat het gemiddelde prijskaartje is van een trouwdag? Incl. gemeentehuis, kerk, feestje, jurk, pak en ringen enzo?
Varieert per gemeente... gemiddeld zo'n 300 euro.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:41 schreef Ribambelle het volgende:
Jemig, dat wordt nog ff doorsparen. Kan iemand mij ook vertellen wat de prijs nu is van het trouwen in het gemeentehuis?
Mn tiara was 125 euro..quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:35 schreef Beaker het volgende:
Ik heb ook iets in mijn haar en dat ding kost ¤ 78,=![]()
mag ik ook komen?quote:Op zondag 12 maart 2006 12:12 schreef iamredleader het volgende:
Alweer een kleine update, inmiddels weer thuis Internet verbinding, ditmaal XS4all met een rete-goeie verbinding, een draadloos modem en een eigen webspace die binnenkort online gaat komen!
We hebben een en ander geregeld, het hotel is georganiseerd, drukwerk is nog wat kleine dingetjes, bloemen is ook al heel ver, dus we kunnen de laatste 91dagen aftellen
![]()
ik heb je even heel brutaal gemaild op het adres in je profielquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:09 schreef Beaker het volgende:
Wie oh wie kan mij helpen aan een linkje naar diversen Jazzbandjes in de buurt van Rotterdam?
Misschien juist wel de reden waarom je er zo geinteresseerd in bentquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:40 schreef innepin het volgende:
Even iets anders... ik ben al mijn hele leven geïnteresseerd inbruiloften
e.d., vandaar dat ik ook elk deel weer een tvp plaats en enthousiast meelurk
maar ik ben nog nooit op een bruiloft geweest.
Wat is dat nou weer voor mafs... ?
Wij mogen in de OPquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wij (freecell en ik) zijn vandaag in ondertrouw gegaan
En aangezien het dus nu minder dan een jaar duurt voordat we gaan trouwen mag ik de datum ook bekend maken: 21 maart 2007
Tnxquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:26 schreef DarkElf het volgende:
Jullie staan erbij en gefeliciteerd met de ondertrouw
Dat is snel!quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:26 schreef DarkElf het volgende:
Jullie staan erbij en gefeliciteerd met de ondertrouw
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:35 schreef Furia het volgende:
[..]
Misschien juist wel de reden waarom je er zo geinteresseerd in bent
Dat kan primaquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:23 schreef innepin het volgende:
[..]Dat kan ook natuurlijk. Maar ik stond op m'n vijfde al letterlijk te kwijlen bij bruidsmodezaken, en het is gewoon nooit overgegaan
Mijn vriendje en ik hebben het er over gehad.. en hij wil ook trouwen!Nog niet natuurlijk, ik ben pas net twintig en we studeren allebei én hij woont in Californië, maar goed, over een jaar of twee..
als alles volgens plan gaat dan hè
Ja, maar 't is zo lastig als ik hier studeer en hij 8800 kilometer verderopquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat kan primaik ben volgend jaar ook 22
en TARA dan net twee dagen 26
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |