abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35075901
Trouwen en zo
Trouwen en zo (deel 2)
Trouwen en zo (deel 3)
Trouwen enzo (deel 4)
Trouwen enzo (deel 5)
Trouwen enzo (deel 6)
Trouwen enzo (deel zeven)
Trouwen enzo (deel 8)
Trouwen enzo deel 9
Trouwen enzo deel 10
Trouwen enzo deel 11
Trouwen enzo deel 12
Trouwen enzo deel 13
Trouwen enzo Deel 14
Trouwen enzo deel 15 *O*
Trouwen enzo - deel 16 *O*
Trouwen enzo - deel 17
Trouwen enzo deel 18
Trouwen en zo deel 19

Hier alweer verder.
Zie deze post voor het verslag en de foto's van Digger en EW.
Zie deze post voor het verslag en de foto's van Snakelady en echtgenoot
Zie deze post voor het verslag en de foto's van Xlarge
Zie Hier de foto's van Sugar en echtgenoot
Zie Hier de foto's van golfer en Bluezz
Zie deze post voor foto's van Yorout en Coco-loco
Zie deze Link naar de foto's van Armanimania en Neva
Zie hier de foto's van Brighteyes en stinkie.
Zie Trouwen en zo deel 20! foto's van Memmel en Johan.

21 april 2006: Droeke en Droekestijger (mss 7 april)
02 mei 2006: anne_Chris
03 mei 2006: -Bubseltje-
10 mei 2006: junkiexp
11 mei 2006: Assie en Daphne
15 mei 2006: Knut en Silmarwen
19 mei 2006: Ellen en Paul
26 mei 2006: Tally
02 juni 2006 : Kyara
06 juni 2006 : iamredleader en Tinuviel
16 juni 2006: raimen
29 juni 2006: Beaker en Thecrook
augustus 2006: MevrouwKoRn
1 september 2006 : Wennie
21 maart 2007: TARAraboemdijee en freecell
16 mei 2007: Bert en Troel
1 juni 2007: Spiegelei
20 juli 2007: Freeflyer
04 augustus 2007: Shai
24 augustus 2007 : Pluisje en Rickmans
20-10-2010 Conflict & Biancavia

De op in de wiki

game on, we waren midden in een discussie over bruidskapsels, make-up en opsteken en de kosten ervan.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mylene op 22-04-2006 11:09:13 ]
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:59:49 #2
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_35078158
Ik heb mijn haar vrijdag laten zitten, want mijn aanstaande hubbie was er toch niet.
Ik weet niet, ik denk dat ik mijn make-up ook maar laat zitten, want ik heb zaterdag toch een feestje en ik heb geen extreem wilde plannen wat betreft make-up ofzo.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_35081524
Mijn proefkapsel en make-up kost bij elkaar iets van ¤ 150,= en ik laat het doen bij de kapper die altijd mijn haar doet Qua make-up word het heel natuurlijk, geen dikke smeerboel en mijn haar word in de mini krul gezet en aan de voorkant komen wilde stijle lokken. ( de rest steken we op, het word een warrige en wilde bedoeling op mijn hoofd )

Over ongeveer zes weken weer passen en dan krijg ik ook mijn schoenen mee, maar daar is het dilemma. Ik kan ze niet echt uitlopen, want als ik dat doe ziet vriendje lief gelijk welke kleur mijn jurk is....... en dat is niet de bedoeling!

Help!! Iemand tips??
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 14 februari 2006 @ 18:17:13 #4
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_35082948
Ik denk dat ik mijn schoenen mee naar kantoor neem...? Ik zit met het zelfde probleem, namelijk.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_35084693
Maar...maar...maar, dan zien mijn collega's ze

wat voor kleur hebben jouw schoenen ?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_35093618
Ik kan even geen leukere tvp bedenken dan "Mijn god, wat is dit toch een fijn meeleestopic "
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:02:54 #7
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_35094122
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 19:05 schreef Beaker het volgende:
Maar...maar...maar, dan zien mijn collega's ze

wat voor kleur hebben jouw schoenen ?
Champagne, net als mijn jurk - of liever gezegd 'ensemble'
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:04:21 #8
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_35094200
Ja, ik loop eigenlijk ook wel een beetje voor lul met mijn champie-schoenen onder m'n zwarte broekpak. dat mijn collega's ze zien boeit me niet echt heel veel.
Ik heb de rainbow misty, trouwens (effe op googelen) en joe?
pi_35101651
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:34 schreef Beaker het volgende:
Mijn proefkapsel en make-up kost bij elkaar iets van ¤ 150,= en ik laat het doen bij de kapper die altijd mijn haar doet Qua make-up word het heel natuurlijk, geen dikke smeerboel en mijn haar word in de mini krul gezet en aan de voorkant komen wilde stijle lokken. ( de rest steken we op, het word een warrige en wilde bedoeling op mijn hoofd )

Over ongeveer zes weken weer passen en dan krijg ik ook mijn schoenen mee, maar daar is het dilemma. Ik kan ze niet echt uitlopen, want als ik dat doe ziet vriendje lief gelijk welke kleur mijn jurk is....... en dat is niet de bedoeling!

Help!! Iemand tips??
ik vind het idee de schoenen op kantoor te dragen helemaal niet slecht. Verder zou ik nog kunnen voorstellen thuis, als je vriend er niet is. Misschien meenemen naar vrienden toe en daar in huis dragen als je vriend er dan niet is. Buiten dragen zou ik nooit aanraden en met dit motweer als helemaal niet.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_35101753
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:10 schreef Tinuviel het volgende:
ik vind het idee de schoenen op kantoor te dragen helemaal niet slecht. Verder zou ik nog kunnen voorstellen thuis, als je vriend er niet is. Misschien meenemen naar vrienden toe en daar in huis dragen als je vriend er dan niet is. Buiten dragen zou ik nooit aanraden en met dit motweer als helemaal niet.
Hoi lieverd

Ik denk dat ik mijn schoenen ook ga inlopen op kantoor. Althans, als ik werk vind

Maar goed, je kan niet alles van iedereen verborgen houden, toch?
pi_35102647
Idd... en goed inlopen lijkt me toch wel belangrijk Belangrijker iig dan of je collega's het al dan niet zien (en hey, ze weten de kleur, niet hoe de jurk eruit ziet natuurlijk!)
  woensdag 15 februari 2006 @ 10:22:07 #12
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_35103249
ben blij dat ik nix verborgen hoef te houden zou erg helemaal kriegel van worden
  woensdag 15 februari 2006 @ 10:33:31 #13
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_35103534
Ok, de klapper van de week: mijn vriend vroeg of ik zakken in mijn trouwjurk had om kauwgom en zakdoeken in te stoppen.
Kan ik nog terug?
pi_35104326
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:33 schreef Memmel het volgende:
Ok, de klapper van de week: mijn vriend vroeg of ik zakken in mijn trouwjurk had om kauwgom en zakdoeken in te stoppen.
Kan ik nog terug?
zakken in de trouwjurk..... zeg maar tegen hem dat het zijn taak is om voor tissues/zakdoeken, kauwgom en andere aanverwante artikelen te zorgen.
erg mooi inderdaad.
pi_35105587
Ik ga ook niks verborgen houden. Aangezien mijn zelf zo'n beetje mijn jurk heeft gekozen (vanaf een plaatje, dat wel) vind ik dat hij de rest ook wel mag zien. Laatst zat ik op internet een beetje te neuzen naar lingerie. Hij zat naast me, keek met een schuin oog op het scherm en hij piepte iets van "héééé"

Ik weet sowieso nog niet goed wat ik met de lingerie moet doen. Volgens de mevrouw van de trouwjurkenwinkel had ik geen torselet nodig, maar aangezien ik nogal een forse cupmaat heb (leuk met jurken passen, topje maat 38 en dan tóch die rits dicht) ben ik bang dat een gewone strapless beha niet goed genoeg zit. Ik zit nog te dubben of ik dan zonder moet gaan maar dat is ook een beetje onaf als je dan 's avonds die jurk uittrekt. Al vind ik strapless beha's ook niet echt sexy. Stof tot nadenken.

Het hele trouwjurkengebeuren viel me trouwens alleszins mee. Ik heb een jurk met ritsjes (wég het romantische beeld van een man die 's avonds geduldig honderden knoopjes losmaakt), zonder sleepje (ik kan er dus gewoon in lopen), ik hoef niks ingewikkelds met mijn haar omdat de jurk al genoeg aandacht trekt, ik hoef geen handschoenen, geen ketting. Alleen dus nog schoenen, oorbellen en lingerie.
pi_35113884
Denken jullie nu al na over wat je gaat doen met je jurk als het hele feest voorbij is?

Ik dus wel.. Ik wil hem niet weg doen en hem laten inlijsten.. Nu kwam mijn vader met het idee om hem als deur te maken van onze kledingkast.. Dus inlijsten in de deur.. Zo kan ik er elke dag naar kijken als ik dat zou willen
Zo nutteloos laten hangen in een kledingzak in de kast lijkt me ook niets en vooral zonde..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_35119740
Wat een leuk idee Tally Die van mij gaat op een paspop
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 15 februari 2006 @ 19:07:31 #18
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_35123029
Krijg net een mailtje om een afspraak te maken voor het passen van mijn jurk eerst eens kijken van de week wat de weegschaal doet
  woensdag 15 februari 2006 @ 22:32:29 #19
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_35133343
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 19:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Krijg net een mailtje om een afspraak te maken voor het passen van mijn jurk eerst eens kijken van de week wat de weegschaal doet
Ik moet overmorgen voor het eerst! Ben wel zenuwachtig hoor!
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:12:33 #20
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_35144400
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:32 schreef Memmel het volgende:

[..]

Ik moet overmorgen voor het eerst! Ben wel zenuwachtig hoor!
Spannend hoor

Het gewicht viel mee ik pas nog in mijn jurk
pi_35146480
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
ben blij dat ik nix verborgen hoef te houden zou erg helemaal kriegel van worden
Waarom dacht je dat ik hier mee typ
Ik kan sowieso al leuke dingen moeilijk voor me houden, maar om dan over het hele trouwgebeuren met niemand anders dan je vriend te praten is echt HEEL moeilijk voor me.
Vooral tegen mijn moeder moet ik soms echt oppassen dat ik me niet verpraat. Maar zodra we getrouwd zijn ga ik meteen bellen naar Nederland
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_35146638
Wij gaan vanavond in ondertrouw

En gisteren kregen we de kaartjes binnen (hadden hele simpele gemaakt en besteld online), dus die kunnen ook dit weekend de deur uit.
Nou nog outfits vinden, maar misschien gaat dat zaterdag lukken.
pi_35165916
Vandaag was de grote dag van Realbase en vriendin!

Hoe zou het zijn gegaan?
pi_35178766
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:42 schreef Cynix ® het volgende:
blinky en ik hebben elkaar trouwens vandaag een gouden ring gegeven.
Hoewel Cynix nog in de ontkenningsfase zit, verwacht ik hem ieder moment hier...
pi_35217425
Gister een bruiloft gehad.. Nu weet ik inmiddels ook wat ik dus echt niet wil..
De gehele dag was echt top.. Totdat het feestje begon..
Vond ik een beetje tegenvallen..
pi_35226448
Foto's Foto's Foto's
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 20 februari 2006 @ 11:46:08 #27
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_35282682
Nou, het is weer maandag ik heb weer rust. Weer een druk voorbereidingen weekendje achter de rug!
Vrijdag de maten gemeten voor mijn jurk, in mijn nieuwe ondergoed. Schoenen waren ook goed.
Zaterdag voor proef make-up geweest. Was even wennen, aangezien ik normaal niet verder kom dan mascara en een lipgloss, maar het zag er leuk uit. Ik ben tevreden!

Vraagje: als jullie een feest geven, geven jullie dan ook een bedankje aan de gasten na afloop? Ik ben niet zo van de tule en bruidssuikers. Iemand nog crea ideeen?
pi_35291246
http://trouwkaarten.jouwpagina.nl/
staan links onderaan wat links naar sites. oa ook waar je snoepjes kan laten bedrukken met jullie namen en de trouwdatum erop.
Of als je er zin in hebt maak je ze zelf, gewoon goedkoop kleine dingetjes of snoepjes kopen en er een leuk kaartje bij maken. Heb ook heeeeele leuke trouw- badeendjes bedankjes gezien.

Wat jammer dat de 2 bovenste mensen in het lijstje niet (meer) gereageerd hebben na hun trouwdag!!

Ik heb zomersandaaltjes gekocht en eigenlijk vind ik ze wel ZO leuk dat ik ze misschien wel ga dragen onder de jurk die ik dan draag. Volgens mij kan het best onder een witte/lichte kleur jurk, of anders stem ik de jurk gewoon af op de schoenen en koop ik iets waar ook een beetje groen in zit

voorkant

achterkant
Gependeld
  maandag 20 februari 2006 @ 16:09:09 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35291369
Leuke schoentjes!
pi_35294298
Misschien zijn ze wel meteen op huwelijksreis MwKorn..
Dat is het bruidspaar waar ik vrijdag was ook gedaan..
Die moesten smorgens om 5 uur met het vliegtuig vertrekken..
Dan is er weinig te reageren op een forum
pi_35294358
Mooi!!

Geen verse foto's
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 20 februari 2006 @ 18:43:50 #32
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_35296885
Wij hebben chocolatjes als bedankje en later nog een kaart met een foto ofzo
  maandag 20 februari 2006 @ 19:39:30 #33
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_35299077
ik zat zelf aan een lanyard te denken met een geinig kaartje eraan ofzo en dan iets op dat koord zetten. leuke schoenen, ja!
pi_35301191
Wij hebben zo gedacht, wat doe jezelf met een "bedankje" dat je krijgt op een trouwerij? Kaart met foto verdwijnt bij het oud papier......eigenlijk bewaar ik zoiets nooit
En eigenlijk konden we niks leuks vinden, vandaar dat wij hebben gekozen voor een ijsje

Afgelopen weekend ben ik met een stukje stof van mijn jurk op pad gegaan voor een pak voor beaker-vriendje. Aangezien ik een lastig kleurtje heb, past er niet zoveel bij en dat is wel gebleken ook omg Al met al een pak gevonden, hopelijk vind Beaker-vriendje hem ook leuk, want die heeft hem nog niet gezien
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_35303161
Daarom hebben wij snoepjes

Morgen gaan we naar Burgerzaken om alles te betalen.. Papieren in te vullen voor mn achternaam en het trouwboekje uitzoeken..

Ik heb dit weekend mn grootouders gevraagd of zij mijn getuigen willen zijn
  dinsdag 21 februari 2006 @ 09:55:01 #36
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_35318776
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:03 schreef Tally het volgende:
Daarom hebben wij snoepjes

Morgen gaan we naar Burgerzaken om alles te betalen.. Papieren in te vullen voor mn achternaam en het trouwboekje uitzoeken..

Tally gaat dus in ondertrouw! Althans, de zaken die jij noemt deden wij met ondertrouw.

Wij hebben gisteren alles betaald en de getuigenformulieren ingeleverd. Voorkeur uitgesproken voor een trouwambtenaar (dat kan in Den Haag want er zijn er weet ik hoeveel) en een afspraak gemaakt. Zondag 5 maart komt hij ons doorzagen over het hoe en waarom van ons huwelijk. Leek me wel een toffe vent.

Wat vinden jullie: wel of geen muziek bij het binnen komen van trouwzaal (ikzelf denk geen), wel of niet weggegeven worden door mijn pa (die toevallig jarig is die dag - net als de trouwambtenaar, trouwens )

wat een keuzes weer...
pi_35319658
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:03 schreef Tally het volgende:
lief hoor, wij hebben onze ouders gevraagd met z'n viertjes de getuigen te zijn
pi_35319711
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 09:55 schreef Memmel het volgende:

[..]

Tally gaat dus in ondertrouw! Althans, de zaken die jij noemt deden wij met ondertrouw.
Normaal gesproken doe je dat inderdaad tijdens de ondertrouw..
Wij hebben dat niet omdat wij een gereg. partnerschap hebben..
Maar als ik geweten had watvoor een gezeik je er allemaal mee heb had ik het nooit gedaan
  dinsdag 21 februari 2006 @ 10:57:38 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35319941
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 09:55 schreef Memmel het volgende:
Wat vinden jullie: wel of geen muziek bij het binnen komen van trouwzaal (ikzelf denk geen), wel of niet weggegeven worden door mijn pa (die toevallig jarig is die dag - net als de trouwambtenaar, trouwens )

wat een keuzes weer...
Wij hadden wel muziek bij het binnenkomen. Een liedje dat voor ons belangrijk was. We kregen ook allebei kippevel toen we buiten de zaal stonden te wachten en de muziek ging aan.
Verder hebben we geen muziek meer gehad.

Weggeven hebben wij niet gedaan.

Maar goed, het is iets dat jullie zelf moeten kiezen.
pi_35332100
Weggeven doe ik denk ik niet. En muziek... vind ik lastig.

Ik ben echt gek op muziek, ik heb zelfs muziekwetenschap gestudeerd en er zijn genoeg liedjes die ik van toepassing vind op 'ons' maar het idee van een liedje uit een luidspreker staat me niet helemaal aan Ik zat al een eind weg te fantaseren dat ik een bekende Groningse zanger wel kon vragen (ahum, net of ik diegene ken, kan bereiken en kan betalen) die dan een liedje zingt met een gitaar, leek me wel wat. Of zelf zingen, maar dan wil ik wel iemand die me begeleidt en er zijn geen gitaristen onder de daggasten Wel een harpiste, maar dat is weer zo'n gesleep.
pi_35407875
Muziek zou bij ons ook wel moeilijk zijn denk ik...maar meer omdat we niet echt een liedje samen hebben

Mja, moet toch eerst nog een tijdje geduld hebben
pi_35479249
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:32 schreef cloarie het volgende:
Weggeven doe ik denk ik niet. En muziek... vind ik lastig.

Ik ben echt gek op muziek, ik heb zelfs muziekwetenschap gestudeerd en er zijn genoeg liedjes die ik van toepassing vind op 'ons' maar het idee van een liedje uit een luidspreker staat me niet helemaal aan Ik zat al een eind weg te fantaseren dat ik een bekende Groningse zanger wel kon vragen (ahum, net of ik diegene ken, kan bereiken en kan betalen) die dan een liedje zingt met een gitaar, leek me wel wat. Of zelf zingen, maar dan wil ik wel iemand die me begeleidt en er zijn geen gitaristen onder de daggasten Wel een harpiste, maar dat is weer zo'n gesleep.
Eventueel wil ik ook best een rideltje bij elkaar komen toeteren hoor! Maar ja, dat mag dan weer niet...
pi_35484471
Volgende week zaterdag naar mijn jurk Heb gisteren met beaker-vriendje een pak uitgezocht, maar ik twijfel heel erg of het er wel bij past! ik heb vannacht geen oog dicht gedaan Complete nachtmerrie gehad, jurk en pak paste niet bij elkaar, fotograve kwam een dag te laat en vriendje zegt doodleuk mag je lekker nog een keer je jurk aan we konden de locatie waar we onze receptie geven niet meer vinden ...... aaaaaarrrrrgggghhhhh
Dus ik heb vanmorgen gebeld met de winkel waar het pak hebben laten weghangen en mag dit even meenemen (lenen) en dan ga ik gewapend met moeder en schoonmoeder opweg naar mijn jurk
Echt te erg voor woorden maar ja......

Wij hebben geen muziek, we worden niet weggegeven en we trouwen gewoon vanuit ons eigen huis s'morgens lekker saampies ontbijten etc

Help : Weten jullie een leuke tekst voor op de trouwkaart?? Ideeen zijn meer dan welkom

[ Bericht 4% gewijzigd door Beaker op 25-02-2006 19:51:39 ]
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_35489003
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:45 schreef iamredleader het volgende:
Vandaag was de grote dag van Realbase en vriendin!

Hoe zou het zijn gegaan?
Het is geweldig vergaan !
we hadden 2 foto lokaties geregeld om binnen fotos te maken wanneer het zou regenen.
Dat was het geval dus daar zijn we heen gegaan:

Panorama Mesdag
1. [url] http://www.panorama-mesdag.nl/intro_nl.php [/url]

We mochten zelfs in het zand staan voor de foto's !

Louis Couperus Museum

2. http://www.despin.net/sites/couperus/collectie.htm

Mn meisje is hier in de buurt geboren dus vandaar dit museum.

Op de trouwlokatie zelf konden we ook erg mooie fotos maken

Koninklijke schouwburg

3.

Het is allemaal precies zo gegaan zoals we wilde.
Lekker relaxed en leuke vrouw als ambtenaar die het erg leuk deed.
De receptie erna was ook geweldig. Gezellig wat gedronken en 1 van mijn kennissen heeft zelfs een tijd piano gespeelt ( Jazz muzikant )

Het diner erna was nog beter lekker gegeten en als verrassing kwam hij weer piano spelen tijdens het eten !.

Bij elkaar een TOP dag !
pi_35491197
Realbase eindelijk Heb je ook foto's
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_35491727
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:53 schreef Beaker het volgende:
Realbase eindelijk Heb je ook foto's
Ik heb er wel wat .. maar nog niet echt super leuke
even afwachten dus !
pi_35503173
Ohw ...... spannend!! Ben reuze benieuwd hoor
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_35504052
Ah gelukkig, toch een bericht!
Ik ben ook erg benieuwd naar jullie foto's!!
En wat een mooie schouwburg zeg
Gependeld
pi_35509590
Feli realbase Gave locaties voor foto's.

Hier is pak voor vriendje inmiddels uitgezocht en gekocht. Nou moet ik nog een outfit en we moeten nog ringen uitzoeken (weet iemand hoe lang de levertijd van die dingen is?).
Muziekje voor in gemeentehuis moet ook nog uitgezocht worden. We weten al welke artiest, maar moeten het nummer nog uitzoeken.
pi_35516387
Gefeliciteerd Realbase!

Hier zijn we flink op dreef. 90 bedankjes in elkaar gefrutseld, de tekst voor de trouwkaart is af, cadeaus zijn besteld.

Verder mag ik op 8 maart mijn jurk weer aan en op 11 maart gaan we voor Argento's pak shoppen. Binnekort ook maar even bellen om een afspraak te maken voor de bloemen, de taart en mijn kapsel en make-up.
pi_35519401
Wij hebben werkelijk geen idee wat voor tekst we op de kaart moeten zetten wie oh wie heeft er nog leuke suggesties?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 27 februari 2006 @ 08:39:34 #52
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_35534136
www.trouwshop.nl/forum staan ook vaak wel leuke tekstjes als je goed zoekt.
  maandag 27 februari 2006 @ 10:33:04 #53
107521 Furia
snoopy weer
pi_35535745
Meer foto's!
pi_35548130
De offerte is binnen van onze corsages ...... ¤ 415,= is dat veel? (dat zijn corsages, mijn boeket en voor Beaker-vriendje een ding)
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2006 @ 18:23:29 #55
43556 miss_dynastie
pi_35549366
Ik heb er geen verstand van beaker, maar ik zou sowieso bij meer dan een firma een offerte-aanvraag doen, voor je algemene beeld maar ook om te kunnen onderhandelen (tenzij het natuurlijk de goedkoopste is).
pi_35550321
Ik vind het geloof ik best aan de prijs
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_35552162
uiteraard hangt het een beetje af van wat je besteld hebt. Hoeveel corsages zijn dat bijvoorbeeld?
(voor een corsage moet je gem. 3-7 euro p.s. tellen, afhankelijk van het soort corsage)

De Gom-corsage 'hoort' bij het bruidsboeket, maar de prijs van het bruidsboeket is sterk afhankelijk van het soort boeket, is het draad gebonden, op een Bridy of handgebonden?
Ook het soort bloemen kan nog uitmaken in de prijs. ( en het soort bloemist uiteraard!)
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_35558426
we hebben iets uitgezocht voor de daggasten en dat kost heel veel tijd om te maken
Ik kan niet goed uitleggen wat het is, maar zodra ik er een foto van heb dan zal ik ze plaatsen nog 4 maanden geduld dus
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_35558527
Ons bruidsboeket komt op 50 euro en 3.50 per corsage.
En helemaal wat wij willen..
pi_35559131
Ik denk niet dat er ooit een vrouw in mijn leven komt die mij zover krijgt om te gaan trouwen.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 09:27:38 #61
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_35565655
Onze corsages zijn 6 euro per stuk. Mijn boeket is handgebonden (is goedkoper), exacte prijs weet ik niet, ook afhankelijk vam de dagprijs van de rozen (de rode Grand Prix in mijn geval). Ik heb niets op draad laten zetten. Ik heb ook geen traditioneel boeket. Daar hou ik niet zo heel erg van.

Nog maar...3 weken en 2 dagen. Ik word nerveus.....
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2006 @ 12:43:33 #62
43556 miss_dynastie
pi_35569799
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:56 schreef Beaker het volgende:
Ik vind het geloof ik best aan de prijs
Ik ook
Maar ik zou dus even bij anderen informeren, want ik heb er geen verstand van
pi_35570662
Ik ben (freelance) bloemist, en maak regelmatig bruidswerk!
Zoals ik al aangaf is de prijs sterk afhankelijk van het soort boeket dat je uitgezocht hebt ( Hoeveel bloemen zitten er in, maar vooral ook hoeveel arbeid zit er in!) en van het soort bloemist! Het maakt nogal verschil of je bijvoorbeeld bij een tuincentrum of 'Het Westlandsbloemenhuis" en boeket besteld of bij een top-designer in de PC Hoofdstraat!. Dat is bij een standaard boeketje al zo, en bij een bruidsboeket niet anders!
pi_35579769
@ Elvy

Ik zelf heb een een rozen boeket (kleine knop ?? roosjes) met wat groen
Onze daggasten ( 33 ) krijgen in de vorm van een hartje een corsage gemaakt van een soort heel fijn gras (gras moet per spriet gestoken worden...., veel arbeid)
Corsage Beaker-vriendje, groen blad met wit bamboe er om heen

Totaat ¤ 415,=
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_35580276
Die hartjes dat is inderdaad veel werk! En 33 corsages is ook best fors.
Voor de corsages alleen moet je dan al snel aan 200-250 euro denken.

Hoe is je bruidsboeket verder opgebouwd, worden al die roosjes ook stuk voor stuk op draad gezet (bijvoorbeeld omdat het boeket een heel bijzondere vorm heeft, of juist een heel smalle steel?) Dan is 200 euro namelijk ook niet heel schrikbarend. (al is het ook niet heel goedkoop!)
Als het op een bridy gestoken of handgebonden is dan moet het denk ik goedkoper kunnen!
pi_35582219
Mijn boeket krijgt zo'n hele lange steel
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_35583363
Dan is het vrijwel zeker draadgebonden.
Dat betekend dus dat ieder roosje stuk voor stuk op draad gezet moet worden. Veel werk, en dus duur!
Al met al is het voor dit bloemwerk mijns inziens geen schrikbarend bedrag..... Wel een boel geld, en er zullen zeker prijsverschillen zitten tussen bloemisten hoor, dus rondvragen kan toch nog wel lonen. Als ik een inschatting zou moeten maken dan denk ik dat je echt MINIMAAl zo'n 300 euro zult moeten rekenen... (maar ik heb geen winkel en hoef dus geen huur en personeel te betalen...)
Houd er wel rekening mee dat dit soort bloemwerk ook relatief 'moeilijk' is, je hebt dus echt een vakman/vrouw nodig, niet iedereen zal dit kunnen!!!
pi_35584445
Maar ja, we hebben dan wel wat we willen en onze corsages zijn ook helemaal top Nog een beter onderhandelen met die man
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_35588632
Oh maar zo bedoelde ik het ook helemaal niet hoor, gaaf juist!
Ik probeerde alleen een reeël antwoord te geven op je vraag of je teveel betaald of niet. Ik denk dat dat voor deze bestelling dus wel meevalt. Alleen ik kan me voorstellen dat mensen het veel geld vinden voor bloemwerk. Maar apparte dingen kosten nu eenmaal wat meer dan de standaard diertien-in-een-dozijn...
Ik denk dat het heel gaaf is wat je uitgekozen hebt, weinig mensen durven dat, jammer genoeg!
pi_35600564
Beetje laat, maar gefeliciteerd Realbase! Ben benieuwd naar de foto's

Er gaat hier trouwens een hele wereld voor me open aan bloemboekettechnieken
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:34:41 #71
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_35604090
Ik heb ook een rode rozen boeket met lange stelen! Ik heb de grans prix roos. Daar tussenin af en toe een sprietje zwart geverfd 'groen dat ze ook bij freesia's doen'. Elvy weet vast wel hoe het heet. Voor daggasten een andere roos met groen. En tafelstukjes met ook die rozen.
pi_35605509
Dat is Asparagus
  woensdag 1 maart 2006 @ 17:24:16 #73
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_35612682
Dat was het, ja. Net als een asperge, maar dan heel anders!
pi_35613081
ik bedoelde het niet boos elvy ......
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 1 maart 2006 @ 18:48:07 #75
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_35615185
Vandaag het meeste wel geregeld een pak voor mijn lief helemaal compleet met das en blouse en schoenen. De bloemen zijn besteld en de ringen ook. Ook mijn ondergoed is nu compleet.

Deze week nog even de route kaartjes maken en kunnen de kaartjes binnenkort op de post
pi_35623688
Zo had ik het ook niet opgevat hoor Beaker!
pi_35623849
ik heb overigens de offerte binnen en de corsages kosten ¤ 7,50 per stuk al met al valt dat dan wel weer mee, maar omdat we er 33 nodig hebben lijkt het gewoon duur!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 1 maart 2006 @ 22:39:50 #78
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_35625610
zondag komt de ambtenaar langs...ik ben zenuwachtig aan het worden. En dat en ik normaal niet snel.
Gisteravond hadden vier collega-vriendinnen heel lief een vrijgezellenetentje geregeld. Lief he?
pi_35707207
Ik ga zo met het pak van Beaker-vriendje naar mijn jurk Ben benieuwd of het nou wel of niet bij elkaad past

18:39 uur

Het pak is prachtig bij mijn jurk

Onbegrijpelijk dat ik dacht dat het niet zou staan Ik had ook een hele andere kleur jurk in mijn hoofd, wel die kleur maar net iets anders
Owh....mijn jurk ........ hij is zo mooi! Ik had weer die vlinders in mijn buik toen ik het setje compleet zag

Jieeeehaaaaa!! we kunnen ja! zeggen!!

* Beaker erg opgelucht is

[ Bericht 30% gewijzigd door Beaker op 04-03-2006 18:42:59 ]
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_35735770
Zo, even een korte update hier, we zijn nu bezig met het drukwerk, de uitnodigingen enz enz. Helaas thuis op dit moment geen internet, dus bij m'n ouders voor werk. Bovendien heb ik nu veel minder tijd, heb een baan gevonden!

Maar goed, het schiet op, we zullen ook wel binnenkort aan de bloemen en bruidboeket/corsage dingen geloven.
  zondag 5 maart 2006 @ 15:51:05 #81
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_35743035
Hallo allemaal, een meisje uit mijn jaarclub (goede vriendin) gaat trouwen binnenkort. Ik vroeg me eigenlijk af wat normaal is om ongeveer uit te geven aan een cadeau (we geven een groepscadeau met zijn tienen), als het een goede vriendin betreft? Iemand enig idee?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_35852668
Ik denk ongeveer tussen de 5 en 10 euro PP
pi_35854231
Voor een vriendin (waarmee ik in klas heb gezeten) heb ik 30 euro PP gegeven toen we uitgenodigd waren voor het feest.
Was wel geen groepscadeau.
pi_35880730
Ik en mn vriend zijn zo'n beetje aan het sneupen naar ideen voor een trouwdag. We hebben alleen geen idee aan wat voor uitgaven we moeten denken. Kan iemand mij vertellen wat het gemiddelde prijskaartje is van een trouwdag? Incl. gemeentehuis, kerk, feestje, jurk, pak en ringen enzo?
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd...
pi_35880869
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:34 schreef Ribambelle het volgende:
Ik en mn vriend zijn zo'n beetje aan het sneupen naar ideen voor een trouwdag. We hebben alleen geen idee aan wat voor uitgaven we moeten denken. Kan iemand mij vertellen wat het gemiddelde prijskaartje is van een trouwdag? Incl. gemeentehuis, kerk, feestje, jurk, pak en ringen enzo?
Gemiddelde bruiloft in Nederland kost zo'n 11.000 euro... maar goedkoper kan altijd ook (duurder ook natuurlijk)
pi_35880966
Sneupen????
*proest* kan iemand *giechel* me uitleggen wat sneupen is?
pi_35880996
Jemig, dat wordt nog ff doorsparen. Kan iemand mij ook vertellen wat de prijs nu is van het trouwen in het gemeentehuis?
pi_35881043
Sneupen = rondneuzen, kijken, info verzamelen enz. 't zal wel een frisisme zijn
pi_35881524
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:41 schreef Ribambelle het volgende:
Jemig, dat wordt nog ff doorsparen. Kan iemand mij ook vertellen wat de prijs nu is van het trouwen in het gemeentehuis?
Varieert per gemeente... gemiddeld zo'n 300 euro.

Grote kostenposten zijn natuurlijk kleding en ringen. Daar kan evt. op bezuinigd worden natuurlijk.
pi_35881626
@rimambelle: Frisisme is een goede optie
Trouwen in het gemeentehuis is vaak op 1 dag in de week gratis of heel goedkoop. Verder is dat per plaats verschillend, moet je even op de site van je gemeente kijken.
Wij gaan trouwens trouwen van waarschijnlijk ongeveer E,2500 ook heel leuk
pi_35881724
Wij waren vorige week 349, 35 kwijt..
Dat is het trouwen en het trouwboekje..
pi_35881774
De uitnodigingen zijn klaar en worden naar ons verstuurd..
De bruidskinderen zijn van top tot teen aangekleed..
Kleine dingetjes zoals ringkussen en kousenband zijn gekocht..
Dingetjes voor in het haar van mn bruidsmeisje zijn gekocht..
Wat zijn die dingen trouwens loei duur zeg..
pi_35886513
Ik heb ook iets in mijn haar en dat ding kost ¤ 78,=
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_35887189
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:35 schreef Beaker het volgende:
Ik heb ook iets in mijn haar en dat ding kost ¤ 78,=
Mn tiara was 125 euro..
Mijn nichtje had een leuke kam uitgezocht.. Bleek handgemaakt.. Ook 125 euro..
Hoe lief ik mijn nichtje ook vind die heb ik toch maar niet voor dr gekocht
pi_35887717
mij hadden ze ook via de bruidswinkel een tiara aan gesmeerd 169,00 euro nee dank je wel heb ik in england een gekocht voor 35,00 euro! en hartsikke mooi
pi_35888732
Jaren geleden ben ik zelf bruidsmeisje geweest. Toen is mijn moeder creatief geweest met lijmpistool, haarband en paillettes. Op deze manier kan je goedkoop toch iets leuks maken!
pi_35891324
Ik heb mezelf een bloem aanlaten smeren en ik weet eigenlijk echt nog niet of ik die ga dragen

nu zullen jullie denken bloem maar echt hij is mooi
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_35907691
De kaarten zijn binnen!
En wat zijn ze leuk..
Alleen zijn het nog wel bouwpakketjes
Dus even sociaalwerkplaatsen
pi_35962147
Alweer een kleine update, inmiddels weer thuis Internet verbinding, ditmaal XS4all met een rete-goeie verbinding, een draadloos modem en een eigen webspace die binnenkort online gaat komen!

We hebben een en ander geregeld, het hotel is georganiseerd, drukwerk is nog wat kleine dingetjes, bloemen is ook al heel ver, dus we kunnen de laatste 91 dagen aftellen
pi_35964963
wij hebben iemand gevonden die wil komen zingen voor twee uurtjes op de receptie. Hij zou het een en ander opsturen aan muziek,maar dat was hij "vergeten"nu heb ik er helemaal geen vertrouwen meer in Ik denk dat we hem maar afzeggen, wanneer ik deze week nog niets van hem vernomen heb! ( hebben hem gebeld en hij bevestigde dat hij het vergeten was.....) eikel
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 13 maart 2006 @ 09:35:15 #101
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_35983027
Nog maar 11 dagen en dan is het voor ons ook zover. Alles is geregeld. We zijn er alleen nog steeds niet over uit op welke muziek we nu het feest zullen openen. Daar word ik nou nerveus van!!!
pi_35996461
Gebeld met de jurkenzaak maar mn jurk is nog niet binnen..
Einde maart begin april moet ik even terugbellen voor een pasafspraak te maken..
Mn moeder vond dat ik ze moest bellen want ze had er de hele nacht niet van geslapen..
Nog maar 74 dagen....
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:39:47 #103
109577 2609
Paris (L)
pi_36017404
quote:
Op zondag 12 maart 2006 12:12 schreef iamredleader het volgende:
Alweer een kleine update, inmiddels weer thuis Internet verbinding, ditmaal XS4all met een rete-goeie verbinding, een draadloos modem en een eigen webspace die binnenkort online gaat komen!

We hebben een en ander geregeld, het hotel is georganiseerd, drukwerk is nog wat kleine dingetjes, bloemen is ook al heel ver, dus we kunnen de laatste 91 dagen aftellen
mag ik ook komen?
pi_36020248
nou ik heb mijn proefkapsel gehad en make-up! geweldig ik ben helmaal in mijn nopjes!!!! het was echt heel mooi gedaan precies zoals ik het wilde! alleen had ik gevraagd of ik de lippestift kon kopen moet natuurlijk op de dag zelf bij kunnen poleisten he!! ja zeg ze geen probleem die kun je hier kopen ik heb ook de kleur op voorraad dus heb hem maar meteen gekocht! 20,00 euro!!! niet normaal voor een lippenstift maar ja!!
pi_36038721
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:39 schreef 2609 het volgende:
mag ik ook komen?
nee. en nu weer terug naar ONZ, grapjas.
pi_36039902
Even iets anders... ik ben al mijn hele leven geïnteresseerd in bruiloften e.d., vandaar dat ik ook elk deel weer een tvp plaats en enthousiast meelurk maar ik ben nog nooit op een bruiloft geweest. Wat is dat nou weer voor mafs... ?
pi_36047617
Wie oh wie kan mij helpen aan een linkje naar diversen Jazzbandjes in de buurt van Rotterdam?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_36050432
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:09 schreef Beaker het volgende:
Wie oh wie kan mij helpen aan een linkje naar diversen Jazzbandjes in de buurt van Rotterdam?
ik heb je even heel brutaal gemaild op het adres in je profiel
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:01:50 #109
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_36050729
tjonge wat gaat de tijd snel... Onze bruiloft staat gepland voor 21 april, komen ze een maand geleden op mijn werk aan: Wil je 5 t/m 13 april naar San Francisco? AAAAAHHHHHHHH
Met vriendlief overlegd: hij gaat gewoon mee! Maken we er maar een soort van pre-honeymoon van. Maar natuurlijk betekend dat wel dat we nu echt ALLES tot in detail moeten regelen want 1 week voor de bruiloft, valt er natuurlijk niet veel meer te regelen....

Wat een hectiek!!!
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_36052122
Nectarientje Bedankt!
Ik ga zeker even contact opnemen met een van de bandleden

Droeke Wat een aanbod! Super!!

Ik heb ze al gebeld Nectarientje Nu ff hopen dat ze kunnen op onze dag!!

Nogmaals bedankt!!

[ Bericht 24% gewijzigd door Beaker op 15-03-2006 12:56:51 ]
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 15 maart 2006 @ 14:25:27 #111
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_36055623
Vandaag mijn laatste werkdag! Dan mag het van mij helemaal los gaan!
Ik hoef in principe niets meer te regelen. Ik heb besloten dat ik er rustig naar toe ga leven. Johan is ook nog wel rustig, gelukkig. Er is zo'n rare kalmte over me gekomen. Zo van: laat maar komen, ik ben er klaar voor!
  woensdag 15 maart 2006 @ 14:36:39 #112
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_36056057
@ memmel: heb je dan echt vrij tot aan je bruiloft?! Tjonge wel lekker hoor, ook een soort 'vakantie', ben jaloers, ik zal de week voor de bruiloft nog wel moeten werken ben ik bang...
pi_36058432
Ik heb er bewust voor gekozen om door te werken en ben pas 1 dag voor ons trouwen vrij, want anders word ik gek ( ) van de zenuwen
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 15 maart 2006 @ 15:47:49 #114
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_36058595
Ik heb inderdaad vanaf nu 3 weken vrij. We gaan een week op honeymoon, omdat we van de zomer gewoon nog lekker een paar weken wegwillen.
Ik had nog zo ontzettend veel vrije dagen staan, dat ik dacht: ik lijk wel gek, ik neem vrij. Ik ben ook met mijn hoofd niet echt meer bij m'n werk. Ook moet ik mijn wallen nog wegslapen hahaha!

We krijgen ook gasten uit het buitenland over en dan vind ik het ook wel leuk om met hun nog een beetje rond te hangen, te winkelen enzo enzo.

Vrijdag nog een keer passen, woensdag nog naar de schoonheidsspecialiste, dan donderdag mijn jurk halen. Lekker rustig dus...
Misschien ben ik volgende week om deze tijd wel helemaal gek!!!
  woensdag 15 maart 2006 @ 17:12:18 #115
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_36061427
Vandaag of morgen worden de ringen opgestuurd ben benieuwd.
  woensdag 15 maart 2006 @ 18:35:30 #116
107521 Furia
snoopy weer
pi_36063660
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:40 schreef innepin het volgende:
Even iets anders... ik ben al mijn hele leven geïnteresseerd in bruiloften e.d., vandaar dat ik ook elk deel weer een tvp plaats en enthousiast meelurk maar ik ben nog nooit op een bruiloft geweest. Wat is dat nou weer voor mafs... ?
Misschien juist wel de reden waarom je er zo geinteresseerd in bent
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 maart 2006 @ 12:23:53 #117
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_36260279
Wij (freecell en ik) zijn vandaag in ondertrouw gegaan
En aangezien het dus nu minder dan een jaar duurt voordat we gaan trouwen mag ik de datum ook bekend maken: 21 maart 2007
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_36260303
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 12:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wij (freecell en ik) zijn vandaag in ondertrouw gegaan
En aangezien het dus nu minder dan een jaar duurt voordat we gaan trouwen mag ik de datum ook bekend maken: 21 maart 2007
Wij mogen in de OP
pi_36260365
Jullie staan erbij en gefeliciteerd met de ondertrouw
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 maart 2006 @ 12:27:30 #120
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_36260383
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 12:26 schreef DarkElf het volgende:
Tnx
Maar we staan er nu wel dubbel in hoor
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_36260441
nietus
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_36260477
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 12:26 schreef DarkElf het volgende:
Dat is snel!
pi_36261893
Gefeliciteerd met jullie ondertrouw
pi_36261982
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 18:35 schreef Furia het volgende:

[..]

Misschien juist wel de reden waarom je er zo geinteresseerd in bent
Dat kan ook natuurlijk. Maar ik stond op m'n vijfde al letterlijk te kwijlen bij bruidsmodezaken, en het is gewoon nooit overgegaan

Mijn vriendje en ik hebben het er over gehad.. en hij wil ook trouwen! Nog niet natuurlijk, ik ben pas net twintig en we studeren allebei én hij woont in Californië, maar goed, over een jaar of twee.. als alles volgens plan gaat dan hè
pi_36262522
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:23 schreef innepin het volgende:

[..]

Dat kan ook natuurlijk. Maar ik stond op m'n vijfde al letterlijk te kwijlen bij bruidsmodezaken, en het is gewoon nooit overgegaan

Mijn vriendje en ik hebben het er over gehad.. en hij wil ook trouwen! Nog niet natuurlijk, ik ben pas net twintig en we studeren allebei én hij woont in Californië, maar goed, over een jaar of twee.. als alles volgens plan gaat dan hè
Dat kan prima ik ben volgend jaar ook 22 en TARA dan net twee dagen 26
pi_36263196
Oeh 21 maart 2007. Zo leuk TARA en freecell
Proficiat met de ondertrouw
  woensdag 22 maart 2006 @ 14:26:56 #127
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_36263949
@ Tara en Freecel: proficiat!!!

Hebben jullie nog iets gehoord van Memmel of Johan? Ben eigk wel benieuwd of de bruiloft-koorts al is toegeslagen.?!.. en ik wens hun alvast een hele mooooooie dag toe... geniet ervan!
pi_36264226
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:42 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat kan prima ik ben volgend jaar ook 22 en TARA dan net twee dagen 26
Ja, maar 't is zo lastig als ik hier studeer en hij 8800 kilometer verderop Een lange afstandsrelatie gaat nog, een lange afstandshuwelijk gaat me dan net weer iets te ver.

Maar 't was wel leuk, we gingen gewoon samen dagdromen over onze bruiloft Voorlopige datum 14 juli 2008, hahaha. *zwijmel*
pi_36268955
Gefeliciteerd Tara en Freecel!
pi_36288204
Iedereen bedankt Gisteren met taart naar mijn ouders geweest, was erg gezellig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')