Als je graag wilt geloven in de gaves van iemand die redelijk aantoonbaar de zaak loopt op te lichten niet nee.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:40 schreef Kizzy het volgende:
maar het lijkt of iedereen elkaar in de haren vliegt hier over wie nu gelijk heeft dat is toch helemaal niet belangrijk ofzoiets
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als je graag wilt geloven in de gaves van iemand die redelijk aantoonbaar de zaak loopt op te lichten niet nee.
Wat iemand gelooft moet-ie zelf weten. Maar wat ik wel belangrijk vind is dat niet iemand misbruik maakt van de (goed)gelovigheid van anderen. En dat is wat Robbert m.i. doet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:46 schreef Kizzy het volgende:
[..]ik begrijp niet waarom je het zo belangrijk vindt wat een ander gelooft
hmmz weet je wat ik vind, als er 3 mensen zijn in je hele leven, die jij gelukkig hebt kunnen maken, ben je in de hemel al een ster die straaltquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat iemand gelooft moet-ie zelf weten. Maar wat ik wel belangrijk vind is dat niet iemand misbruik maakt van de (goed)gelovigheid van anderen. En dat is wat Robbert m.i. doet.
En Char.. En Jomanda.. En eigenlijk al die omhooggevallen showbiz-mediums.
Wij hebben geen orde- handhavers (= sceptici) nodig hoor om te weten waarin we moeten gelovenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat iemand gelooft moet-ie zelf weten. Maar wat ik wel belangrijk vind is dat niet iemand misbruik maakt van de (goed)gelovigheid van anderen. En dat is wat Robbert m.i. doet.
hihi wat heb jij een grappige avatarquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:53 schreef pikki het volgende:
[..]
Wij hebben geen orde- handhavers (= sceptici) nodig hoor om te weten waarin we moeten geloven![]()
Een alientje van de planeet Bovisca .....huhhhhquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:55 schreef Kizzy het volgende:
[..]
hihi wat heb jij een grappige avatar
Een scepticus is iemand die ergens vraagtekens bij zet. Ik zie niet wat voor dwingends daar aan is.quote:orde- handhavers (= sceptici)
Bovisca? Pikki heeft een schoenenfetish.quote:Een alientje van de planeet Bovisca .....huhhhh
Spijtig genoeg gedragen zij zich nu als echte dwingelanden waabij het spirituele geen kans meer zou mogen krijgen ....ipv vraagtekens te zetten ....wat oorsprongkelijk hun doel was geweest .quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:06 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Een scepticus is iemand die ergens vraagtekens bij zet. Ik zie niet wat voor dwingends daar aan is.
[..]
Bovisca? Pikki heeft een schoenenfetish.
Maar ik moet even onthouden de trollen niet te voederen.
Wat een bullshit. Sinds wanneer staat het uiten van een mening met de daarbij behorende argumenten gelijk aan dwingelandij?quote:Spijtig genoeg gedragen zij zich nu als echte dwingelanden waabij het spirituele geen kans meer zou mogen krijgen ....ipv vraagtekens te zetten ....wat oorsprongkelijk hun doel was geweest .
Moesten argumenten voor sceptici maar volstaan, ......quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:16 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Sinds wanneer staat het uiten van een mening met de daarbij behorende argumenten gelijk aan dwingelandij?
Nou ben ik wel benieuwd naar hoe die gemene sceptici hun dwingelandij dan volgens jou in praktijk hebben gebracht.quote:Moesten argumenten voor sceptici maar volstaan, ......
--- users die zich aan de huisregels houden hoeven niet te worden ontleed --quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:40 schreef Kizzy het volgende:
Wat een oninhoudelijke discussie hier zeg, best wel grappig![]()
Willen jullie Robbert soms hiernaartoe halen? Dat zal hij toch nooit doen!!!
ik zou dat niet doen als ik hem was, allemaal negatieve berichtjes over hem![]()
ik weet niet goed wat ik van hem vind hoor, soms geloof ik er wel in en soms ook weer niet.
maar het lijkt of iedereen elkaar in de haren vliegt hier over wie nu gelijk heeft dat is toch helemaal niet belangrijk ofzoiets
Kizzy en Pikki: wordt dat het nieuwe komische duo hier?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:55 schreef Kizzy het volgende:
[..]
hihi wat heb jij een grappige avatar
Genverbrander, heb je nog gekeken? Ben benieuwd naar je reactie.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:01 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hm... ik heb het filmpje nu niet bij de hand, zal het vanavond nog eens nakijken. Kan me echt herinneren dat die laatste foto een stuk feller was, maar dan wel echt een fractie van een seconde doordat inderdaad de volgende scene erdoorheen gefade wordt.
Dat is Genverbrander's site. De stelling is dat de 4e foto alleen donkerder lijkt vanwege de crossfade maar in werkelijkheid dezelfde belichting heeft als de andere 3 foto's. Dat zou pleiten tegen de stelling dat Robbert tussentijds de flits uitzet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:57 schreef Mr_Integrity het volgende:
[..]
Genverbrander, heb je nog gekeken? Ben benieuwd naar je reactie.
Overigens staan hier de 4 afbeeldingen achter elkaar:
http://home.planet.nl/~buij0038/rvdb/
Op de vierde foto is het duidelijk dat de fade al in gang is gezet, ze ondermijnen eigenlijk hiermee hun eigen standpunt en stelligheid.
en de wasmachine verkoper bij de media markt doet (ook) niets anders..quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat is er ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:43 schreef Stenny het volgende:
[..]
--- users die zich aan de huisregels houden hoeven niet te worden ontleed --
We zijn een forum over paranormale en mysterieuze zaken. A la Motorhead: 'we are truth'. We zijn geen ethisch or religieus of wetenschappelijk tribunaal.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Kizzy is de dochter van Kunta Kinte en Bell in Rootsquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:39 schreef VincentN het volgende:
Tja...Kizzy (net geregistreerd, sinds 11 febr) is iemand die al wat langer op dit forum actief is...en ik weet ook wie
Ik zeg niet dat vanwege het faden de 4de foto donkerder lijkt, maar dat juist vanwege het faden zijn stelling niet zo stellig kan zijn. Hij redeneert dat het uitgesloten is dat hij de flits heeft uitgezet omdat de 4de foto DEZELFDE lichtintensiteit heeft. Dat is dus NIET zo stellig te zeggen vanwege het faden. Wat mij betreft dus erg zwak argument. En ik zeg daarbij nogmaals dat hij gelijk zou kunnen hebben, maar NIET op basis van deze beelden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:10 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Dat is Genverbrander's site. De stelling is dat de 4e foto alleen donkerder lijkt vanwege de crossfade maar in werkelijkheid dezelfde belichting heeft als de andere 3 foto's. Dat zou pleiten tegen de stelling dat Robbert tussentijds de flits uitzet.
En dan nog blijft hij heel verdacht de camera naar de muur dirigeren en doet hij na vele seconden erg gekunsteld verbaasd terwijl hij de foto's bij het terugbladeren al gezien moet hebben.
Kijk naar de politiekers........., wie 't hardst roept .......of speel de intvis en zorg ervoor dat je tentakels en zuignappen overal aankleven .....hahahahahaquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:32 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd naar hoe die gemene sceptici hun dwingelandij dan volgens jou in praktijk hebben gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |