hahhahhahahaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 02:59 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[afbeelding]
"Kut, ik denk ik verschuil me rechts achter die bank... sta ik alsnog met deze traingel jostie op de foto"
quote:Mama ich bin dir mein Leben lang immer dankbar,
du hast mich noch gern, auch wenn ich dumm war!
Du hast mir vieles im Leben gezeigt und bei gebracht,
warum hab ich mich damals darüber lustig gemacht?
Ich war noch zu jung um all diese Dinge zu begreifen,
schon verrückt, du wolltest mich mal raus schmeißen!
Hab die Schule geschwänzt und dich nur angelogen,
es tut mir leid und bin froh, hab mein Job nicht verloren!
Wat een ongelofelijke kansloze rukker....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:36 schreef LogicalPsycho het volgende:
Moet je zien wat die gast bij zn 'Specials' heeft staan:
afbeelding
*kijkt naar de muur van zn kamer*
afbeelding
![]()
Let tevens op de foto's met T-shirt van G-uNOT en posters van G-uNIT
![]()
Ik weet het niet, maar in het echt zou niet durven tegen zo'n echte keiharde gangsta!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waarom krijg ik opeens zin om hem die honkbalknuppel in zijn bek te rammen ?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[afbeelding]
We hebben een krasser!![]()
Zouden ze stiekem toch gothic zijn???quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[afbeelding]
We hebben een krasser!![]()
In z'n aars ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
Die gast verdient serieus een standbeeld
zoveel als "pauper met teveel eigendunk en te laag IQ"quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:28 schreef whosvegas het volgende:
Wat betekend thug in de topic titel
Thug = een faler die z'n eigen kledingmaat niet kent, een zakdoek op z'n hoofd heeft, en met klappertjespistolen patst.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:28 schreef whosvegas het volgende:
Wat betekend thug in de topic titel
Nu is het wachten tot ie door een paar grote negers eens goed in zijn reet geneukt wordt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:45 schreef koen_pijl het volgende:
[afbeelding]
"Hey jij daar! Waar is mijn afro pruik gebleven?"
Daar is er maar 1 van gemaakt. M.a.w. jij bent die gast.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:07 schreef MisterICE het volgende:
[afbeelding]
Die honkbalknuppel heb ik ook![]()
Ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:05 schreef Dirktator het volgende:
Realgangsta lauft das Park zu checken.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen
Hij moet erbij !
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:00 schreef Guilin het volgende:
[afbeelding]
"Realgangsta lauft das Park zu checken."
[afbeelding]
Zijn broek hangt gewoon op zijn knieënquote:
*Proest*quote:
Even kijken of hij een mailadres heeft.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:14 schreef Guilin het volgende:
Jammer dat het Gästebuch niet werkt, anders had ik hem wel even op deze site gewezen.
Ook niet gevonden. Wel gevonden dat hij z'n site in zeven stappen heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Even kijken of hij een mailadres heeft.
Dat dekbedquote:Op dinsdag 14 februari 2006 03:45 schreef piet_pelle het volgende:
Whehe, onderaan de foto lijst heeft ie ook nog zijn broertje weten te strikken, er staat ons dus iig minstens nog zo'n figuur te wachten later.
[afbeelding]
omgquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:59 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Mein eigenen Style
[afbeelding]
Ik zou dat niet te hard zeggen, hij heeft een knuppelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:35 schreef renz0r het volgende:Tering, zo gast lach je toch uit en verneder je compleet als je hem tegenkomt
Ninja Rap.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:43 schreef Hugster het volgende:
soulmate [afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
fake bling
Die over zijn moeder is wel goed.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:49 schreef S-Two het volgende:
Mijn duits is niet echt goed, maar die lyrics stellen vast ook niet veel voor
Verkapt: 2pac - Dear mamaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:50 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die over zijn moeder is wel goed.![]()
Dat hoofdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:43 schreef Hugster het volgende:
soulmate [afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
fake bling
Die nin-chuks ofzoiets daarachter.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:43 schreef Hugster het volgende:
soulmate [afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
fake bling
"He, er zit iets op je lip"quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:43 schreef Hugster het volgende:
soulmate [afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
fake bling
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:52 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Ma Niggah!!! (origineel: hier)
[afbeelding]
Nicht Ficken mit meiner Homies!!!
Ze zijn geniaalquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:59 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Mein eigenen Style
[afbeelding]
Doe voor de die-hardsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:49 schreef Dirktator het volgende:
Kan iemand Realgangsta bijvoegen op onderstaand plaatje? Eventueel ook nog String Emil, voor de echte die-hard fans!
[afbeelding]
Aight!![]()
Zal wel duitse sms taal zijn, zoiets als hvj = hou van je. Zoiets denk ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:36 schreef Brammie1 het volgende:
[afbeelding]
HDGDL
erg schattig dat rose
[afbeelding]
edit: aaiiiiiiiiiggggggggghhhhhhhhhhhhtttttttttttttttttttt![]()
Hij heb gewoon korte beentjes. En jij hebt ook zo´n dope jas als dei mongool.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:37 schreef Maikuuul het volgende:
Hahahaha omgwat een mongool check waar zijn broek hangt
[afbeelding]
Mijn jas is gewoon een van de vetste jassen die er te krijgen zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:47 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hij heb gewoon korte beentjes. En jij hebt ook zo´n dope jas als dei mongool.
Ach, zoiets plant zich toch niet voort.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:19 schreef MouseOver het volgende:
Mooi om later terug te zien..
"Opa! Bent u die gekke meneer daar?"
".."
"Nou opa! Zeg het dan!"![]()
"Ja, ehm, dat was eens met carnaval geloof ik.. ja, carnaval 2006 als ik me niet vergis"
2Pac leeft dwaas.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:43 schreef Steve-O het volgende:
Wat zal die zich kut voelen zeg als je hem verteld dat 2pac niet meer leeft
Samen met elvis op een tropisch eiland ja .quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:58 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Samen met elvis op een tropisch eiland ja .
Need.......more.......photo........shops.........quote:
De vraag is eerder 'wat doen we ermee?'quote:Op woensdag 15 februari 2006 04:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Waarom leven er zulke aantallen mongolen op deze planeet?
[afbeelding]
Dat zou ook helemaal niet erg zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:53 schreef skiczukie het volgende:
Deze gozer zou Hitler niet hebben overleeft.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:14 schreef Hathor het volgende:
En dan te bedenken dat hun grootvaders bij de Waffen SS hebben gezeten, die draaien zich nu om in hun graf.![]()
Waar blijft het "allstars-Alberto-Maikuuul-Sararaats-DJ Frikandel & MC Kleine Rat-Donn-E-StringEmil-Zanger Bob-Realgangsta-lopen-de-park-te-checken" plaatje?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Doe voor de die-hards!
[afbeelding]
Er missen er inderdaad nog een paar in dat plaatje dat ook in het DJ Frikandel en MC Kleine Rat topic staat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:42 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Waar blijft het "allstars-Alberto-Maikuuul-Sararaats-DJ Frikandel & MC Kleine Rat-Donn-E-StringEmil-Zanger Bob-Realgangsta-lopen-de-park-te-checken" plaatje?![]()
Pheauteau-soups, per favore!![]()
Ik zal het bijschrijven in mijn interne woordenboekquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zoveel als "pauper met teveel eigendunk en te laag IQ"
Ja en?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:03 schreef mcDavid het volgende:
weet je wat het enge is...
dit soort personen heeft gewoon kiesrecht!
Wat staat er eigenlijk op? "Trap or die!" ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:52 schreef taart het volgende:
dat t-shirt van die pop, wtf waar slaat die eigenlijk opechte gangstah shit my ass
Die lijkt wel verdacht veel op mijn jasquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:19 schreef Smots het volgende:
[afbeelding]
En hier ziet u de nieuwe collectie van dit najaar, met een aantal saillante details.
Zo is daar de casual gedragen badmuts die heel koket contrasteert met de kittig gedragen wasbeer in de nek.
Ik miste al mijn wasbeer...quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die lijkt wel verdacht veel op mijn jas
Wat zit er in ze nekquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:19 schreef Smots het volgende:
[afbeelding]
En hier ziet u de nieuwe collectie van dit najaar, met een aantal saillante details.
Zo is daar de casual gedragen badmuts die heel koket contrasteert met de kittig gedragen wasbeer in de nek.
..het harige monster besloop de onwetende gangstathug onheilspellend.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:19 schreef Smots het volgende:
[afbeelding]
Die gast heeft echt een wasbeer in zijn nekquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:19 schreef Smots het volgende:
[afbeelding]
Waarom heeft ie een badmuts op?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:19 schreef Smots het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:43 schreef Hugster het volgende:
soulmate [afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
fake bling
Timbo's geakkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:21 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Die zolen van de linker... Mephisto´s?![]()
*Proest* Mijn koffiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:25 schreef Dirktator het volgende:
Jawel heur! De tjappies zonder leipe m0creau-flavour hebben elkaar dan eindelijk gevonden!!
[afbeelding]
N.B. let op String-Emil in het water![]()
V.l.n.r.: Thijs "Zonder geweer ben ik niet cool" Bosma, String Emil in het water, de gekke player Donn-E, Alberto die de park aan 't checken is, het viertal trio DJ Frikandel & MC Kleine Rat, hendig sjieke slip legende Maikuuul en de Duitse Blikker "Realgangsta". Achter in het water nog Sararaats.![]()
Die was toch al uitgerangeerd...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Vet
Nu zie je Maikuul alleen niet meer zo goed
hehequote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:34 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Die was toch al uitgerangeerd...![]()
En zangerbob?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:25 schreef Dirktator het volgende:
Jawel heur! De tjappies zonder leipe m0creau-flavour hebben elkaar dan eindelijk gevonden!!
[afbeelding]
V.l.n.r.: Thijs "Zonder geweer ben ik niet cool" Bosma, String Emil in het water, de gekke player Donn-E, Alberto die de park aan 't checken is, het viertal trio DJ Frikandel & MC Kleine Rat, hendig sjieke slip legende Maikuuul en de Duitse Blikker "Realgangsta". Achter in het water nog Sararaats.![]()
Die doet het niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga iets in zijn gastenboek zetten.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:25 schreef Dirktator het volgende:
[afbeelding]
Die past helaas niet op één plaatje met zijn plofkop.quote:
Hij wil zeggen: Fuck you, ik heb een knuppel. En ik zal daarom nimmer sterven aan een soa...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:59 schreef Onno_Quist het volgende:
[afbeelding]
Is zijn arm hier geamputeerd ofzo?
En o ja. hij gaat nooit dood. Waar heeft hij dat geregeld?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:25 schreef Dirktator het volgende:
[afbeelding]
Zo lang hij het met zijn zus blijft doen krijgt hij inderdaad geen SOAquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hij wil zeggen: Fuck you, ik heb een knuppel. En ik zal daarom nimmer sterven aan een soa...![]()
scherp!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:15 schreef Onno_Quist het volgende:
[..]
Zo lang hij het met zijn zus blijft doen krijgt hij inderdaad geen SOA
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:15 schreef Onno_Quist het volgende:
[..]
Zo lang hij het met zijn zus blijft doen krijgt hij inderdaad geen SOA
Als je het zo steld.... In de darkroom is iedereen een neger.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jongens wat roepen jullie nou over sex met zijn zus... heb je zijn kamer gezien?
overal posters van negeroide mannen met ontbloot bovenlijf.... hoezo sex met vrouwen?
whahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als je het zo steld.... In de darkroom is iedereen een neger.
Wie's de dude linksonder en de chick in 't midden?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:25 schreef Dirktator het volgende:
[afbeelding]
Hij's net een mannetje in een mechsuit met een condoom op zn hoofd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:19 schreef Smots het volgende:
[afbeelding]
Ga je is ff gauw inlezenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:03 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wie's de dude linksonder en de chick in 't midden?![]()
zolang er halfnaakte negers op staan mag t op zen muur zeg maarquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:18 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
En dan wel overal G unit posters op zijn kamer hangen.Wat een kansloze triangel josti.
![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
Die zus die kreeg ze totdat haar kut de kleur van tupac had.
Fuck zeg, hoe moeten die ouders eruitzien dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Zijn zusje en zijn broer...
Volgens mij is die hele familie zo !
pa: 50 centquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:50 schreef Onno_Quist het volgende:
[..]
Fuck zeg, hoe moeten die ouders eruitzien dan?
hij heeft ze gewoon gedwongen zo te worden anders ging hij met zijn honkbalknuppeltje tekeerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
intelligentie is immers genetisch.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
niets over lil' kim hequote:
lil kim is ong. hetzelfde niveauquote:
zij maakt tenminste nog leuke muziekquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lil kim is ong. hetzelfde niveau
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:19 schreef Mukie het volgende:
50 cents vinnik een lelijke eikel met een te groot ego
hehe lol nee gelukkig heeft die sloerie van een lil kim geen egoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
zij maakt tenminste nog leuke muziek
50 cents vinnik een lelijke eikel met een te groot ego
alleen jammer dat zijn hele gang al over der heen is geweestquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:03 schreef bupatH het volgende:
die zus is nog neukbaar tbh
inclusief broersquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
alleen jammer dat zijn hele gang al over der heen is geweest
![]()
ik zie hem in staat om zijn zusje te verkopen.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:13 schreef IrishBastard het volgende:
[afbeelding]
als je afgaat opd e posters is die broer een beste pedo![]()
Te triest om moeite te doen voor zo'n kneus.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:09 schreef master_X het volgende:
iemand al een kaartje gestuurd ?
Damn, is dat de Duitse Kelly.??quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Eng wijf...
En zijn broer en zusje zijn ook al zo
Joo, wat voor spel is dat dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:38 schreef Creature het volgende:
Dit zelfde ventje probeert ook een spelletje te spelen:
http://www.neukia.nl/index.php/weblog/comments/1334/
Klik op "Deze gast flipt helemaal tijdens het gamen… "
Unreal Tournament, dat roept 'ie toch?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:14 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Joo, wat voor spel is dat dan?![]()
Wordt die wel op gewezen dat ie een kneus is.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:57 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Te triest om moeite te doen voor zo'n kneus.![]()
Gemuse?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:44 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wordt die wel op gewezen dat ie een kneus is.
Mit freundliche gemusse![]()
van die opperloser heb ik net een filmpje bekeken waarop 'ie zijn knuffeldieren in elkaar rost.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:38 schreef Creature het volgende:
Dit zelfde ventje probeert ook een spelletje te spelen:
http://www.neukia.nl/index.php/weblog/comments/1334/
Klik op "Deze gast flipt helemaal tijdens het gamen… "
Linkje?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:28 schreef Smots het volgende:
[..]
van die opperloser heb ik net een filmpje bekeken waarop 'ie zijn knuffeldieren in elkaar rost.
check de URL die je aan het begin van het "ICH WILL SPIELEN!!!!" filmpje ziet.quote:
t zou me niets verbazen als haar naam vroeger klaus wasquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:07 schreef Manneke_Pils het volgende:
[afbeelding]
En toch is ze niet lelijk..
Ze had ook een kleinere neus mogen hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:07 schreef Manneke_Pils het volgende:
[afbeelding]
En toch is ze niet lelijk..
kon het maar gecheckt wordenquote:
Gestebüüch: http://www.realgangsta.de/14447/home.htmlquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:03 schreef Badabingea het volgende:
Wie heeft link?
quote:Hey süße ich schau dich an, du siehst so scharf aus,
nur wegen dir, geh ich jetzt jeden Tag aus dem Haus!
Mit der Hoffnung dich vielleicht mal wieder zu sehen,
ich sehe dich und frag dich, willst du mit mir ausgehn?
Oh ich muss dir noch sagen, wie geil du für mich bist,
ich bin der, der dich nach dem ersten Date vermisst!
Du siehst so hübsch aus in deinem heißen Mini-Rock,
wenn ich dich treffe, stehe ich immer unter Schock!
Baby wie soll ich’s dir sagen, du bist zart und nice,
wie du dich bewegst, du machst mich einfach heiß!
Du schläfst neben mir ein, ich sehe deine Schönheit,
du leuchtest wie ein heller Stern in der Dunkelheit!
Deine Augen öffnen sich, es ist wie ein Sonnenstrahl,
du musst leider wieder gehen und es beginnt die Qual!
Stunden vergehen bis ich dich dann endlich wiederseh,
für mich bist du wie die einzige wunderschönste Fee!
Es ist sehr bezaubernd, mich mit dir zu unterhalten,
und dich dann wie mein Leben in den Armen halten!
Jede Sekunde mit dir, ist so unbeschreiblich schön,
deine Augen funkeln so hell, wenn ich dich verwöhn!
Du bist wie der schönste und nicht endende Traum,
ich hab dein Herz und brauch es nicht noch mal klaun!
Besser wie ne Millionen im Lotto, ist von dir ein Kuss,
jetzt fließen dir Tränen, wie das Wasser in einem Fluss!
Du hast unheimlich angst, dass ich dich verlassen werde,
doch ich könnte es niemals, weil ich ohne dich sterbe!
Je zou d'r bijna een mooie button van kunnen maken.quote:
En de foto's????quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:51 schreef Badabingea het volgende:
doet 't niet, het gastenboek....
[Offtopic] weet je dat jou username heel erg op mijn achternaam lijkt![/offtopic]quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:14 schreef msteggink het volgende:
en met deze jongens verdwijnt ook 2000 jaar beschaving
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |