Je overdrijft teveelquote:Op maandag 13 februari 2006 14:06 schreef Solomen het volgende:
Hou je bek herman kankerkind
veel plezier, je gaat je nieuwe camera uit proberen ?quote:
Ga je mond wassen Klonkquote:
Idd, sterf allemaal maar aan pijnlijke kanker als je denkt dat hier wel kloons zijnquote:
doe maar bijlezen gaat toch niet lukkenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:08 schreef M5 het volgende:
813 ook alvast maar klaar zetten dan maar?
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:10 schreef Unimog het volgende:
[..]
Idd, sterf allemaal maar aan pijnlijke kanker als je denkt dat hier wel kloons zijn
jij hebt vast de laatste Sprout wel gelezen, en dan nog trots zijn op je Porschequote:Op maandag 13 februari 2006 14:09 schreef Richboy het volgende:
Een Mercedes? Je moet toch echt een kamper zijn wil je in zo'n bak gaan rijden... Iedere zelfrespecterende directeur rijdt een 7 serie of een XJ!
Tjabbo nok eensquote:Op maandag 13 februari 2006 14:09 schreef Richboy het volgende:
Een Mercedes? Je moet toch echt een kamper zijn wil je in zo'n bak gaan rijden... Iedere zelfrespecterende directeur rijdt een 7 serie of een XJ!
nee die rijden A8's.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:09 schreef Richboy het volgende:
A8 met die Lambo V10quote:Op maandag 13 februari 2006 14:11 schreef M5 het volgende:
[..]
nee die rijden A8's.
Dit is btw een Brabus ja!
Boehoequote:Op maandag 13 februari 2006 14:11 schreef PeuRac het volgende:
Pfffffffffff, kan er geen FA langskomen om de boel hier een beetje op te ruimen
draai die oogkleppen eens dicht.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:09 schreef Richboy het volgende:
en iedere rijkeluiszoon een porschequote:Op maandag 13 februari 2006 14:09 schreef Richboy het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:11 schreef Richboy het volgende:
Wat gezellig hier![]()
Gaat dit altijd zo? Of komen hier ook nog liefhebbers?
Dat is echt de meest nutteloze A8quote:
als je het zo bekijkt is alleen een Fiat 500 nuttigquote:Op maandag 13 februari 2006 14:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is echt de meest nutteloze A8(maar wel de geilste
)
A8 jaquote:Op maandag 13 februari 2006 14:11 schreef M5 het volgende:
[..]
nee die rijden A8's.
Dit is btw een Brabus ja!
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:12 schreef Richboy het volgende:
[..]
A8 jaHoe kon ik die nou vergeten?
Brabus, dat is toch een kamperbak met XTC op?
hoe dan ook, geile bakquote:Op maandag 13 februari 2006 14:13 schreef M5 het volgende:
[..]
't moet zijn: de Lambo met die Audi V10
hoi ik heb nu een Astra GSI maar heb jij je porsche te koop want ik heb best lang gespaard en wil een porsche kopenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:12 schreef Richboy het volgende:
[..]
A8 jaHoe kon ik die nou vergeten?
Brabus, dat is toch een kamperbak met XTC op?
inruilen die multiplaquote:Op maandag 13 februari 2006 14:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je het zo bekijkt is alleen een Fiat 500 nuttig![]()
Ik verkoop m'n Porsche echt nietquote:Op maandag 13 februari 2006 14:13 schreef Solomen het volgende:
[..]
hoi ik heb nu een Astra GSI maar heb jij je porsche te koop want ik heb best lang gespaard en wil een porsche kopen
ranja met een rietje gekregen van mama?quote:
nee, nooit, die blijft voor altijd bij mijquote:
Voor die fooi die je van de IBG krijgt kun je nog geen boodschappen auto leasen volgens mijquote:
hahahaha dat kan ik begrijpen maar weet je nog een te koop?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik verkoop m'n Porsche echt niet
Mag ook niet van m'n vader denk ik......
porsche heeft toch ook trapauto's ?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik verkoop m'n Porsche echt niet
Mag ook niet van m'n vader denk ik......
Waarom?!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik moet steeds meer om je lachen
hmm, beetje vage zooi, is wel erg goedkoop voor wat het zou moeten doenquote:
Andermans grappen gebruikenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef vlad het volgende:
[..]
ranja met een rietje gekregen van mama?
Dat had je je van tevoren ook wel kunnen bedenkenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, nooit, die blijft voor altijd bij mij![]()
ik krijg er geen ruk meer voor terug bij inruilen
Dikke VW Polo / magere Golf V in mijn geval, maar dan moet je ff tegen je pa zeggen dat hij minder moet verdienen, krijg jij meer van de IBGquote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef Richboy het volgende:
[..]
Voor die fooi die je van de IBG krijgt kun je nog geen boodschappen auto leasen volgens mij
Meerquote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef Anna-bella het volgende:
[afbeelding]
Asjeblief Fwnk. De stomme doos heeft het nog gedaan ook.
ik heb nog nooit een auto gekocht omdat ie zo betrouwbaar is, auto rijden en kopen is emotiequote:Op maandag 13 februari 2006 14:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat had je je van tevoren ook wel kunnen bedenken
Via de gebruikelijke kanalen natuurlijk....quote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef Solomen het volgende:
[..]
hahahaha dat kan ik begrijpen maar weet je nog een te koop?
Annequote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef Anna-bella het volgende:
[afbeelding]
Asjeblief Fwnk. De stomme doos heeft het nog gedaan ook.
De ondergrens ligt volgens mij nog onder de armoedegrensquote:Op maandag 13 februari 2006 14:17 schreef M5 het volgende:
[..]
Dikke VW Polo / magere Golf V in mijn geval, maar dan moet je ff tegen je pa zeggen dat hij minder moet verdienen, krijg jij meer van de IBG
ik moet nog 5 jaar afbetalenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:18 schreef BoJo het volgende:
zeg hou eens op met IBG, ik kreeg laatst een brief van ze die ik amper durfde te openen![]()
Absoluut, maar een beetje relativeringsvermogen is ook niet verkeerdquote:Op maandag 13 februari 2006 14:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een auto gekocht omdat ie zo betrouwbaar is, auto rijden en kopen is emotie![]()
erg veelquote:Op maandag 13 februari 2006 14:18 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat heeft Karel Appel hier mee te maken!?
doe ik niet aanquote:Op maandag 13 februari 2006 14:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Absoluut, maar een beetje relativeringsvermogen is ook niet verkeerd
hoeveel moet je nog dokken? Als je daar nu eens voor spaartquote:Op maandag 13 februari 2006 14:18 schreef BoJo het volgende:
zeg hou eens op met IBG, ik kreeg laatst een brief van ze die ik amper durfde te openen![]()
oh je hebt jezelf gefilmdquote:Op maandag 13 februari 2006 14:18 schreef Fwnk het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/015096.php
Geweldig
ik had er laatst ook één maar daar in werd mijn prestatiebeurs/ Ov-lening omgezet in een gift, daar was ik anders wel blij meequote:Op maandag 13 februari 2006 14:18 schreef BoJo het volgende:
op deze manier komen we niet veel met de maatschapij in aanrakingquote:
Neuh hoeft pas vanaf 2007quote:Op maandag 13 februari 2006 14:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoeveel moet je nog dokken? Als je daar nu eens voor spaart
+ 15 jaar en wat je dan nog hebt afbetaald word kwijtgescholdenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moet vanaf 2007 beginnen met afbetalen![]()
![]()
nee, geen ruk, ik heb pabo gedaan en werk nu voor een koeriersbedrijfquote:Op maandag 13 februari 2006 14:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt wel veel gehad aan je opleiding eh
echt, die lui bij het IBG zijn echt makkelijkquote:Op maandag 13 februari 2006 14:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
+ 15 jaar en wat je dan nog hebt afbetaald word kwijtgescholden
ik krijg geen kadootjes meerquote:Op maandag 13 februari 2006 14:20 schreef M5 het volgende:
[..]
ik had er laatst ook één maar daar in werd mijn prestatiebeurs/ Ov-lening omgezet in een gift, daar was ik anders wel blij mee
ja, over 5 jaar ben ik er vanafquote:Op maandag 13 februari 2006 14:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
echt, die lui bij het IBG zijn echt makkelijk
Dat bedoel ikquote:Op maandag 13 februari 2006 14:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, geen ruk, ik heb pabo gedaan en werk nu voor een koeriersbedrijf![]()
ik kan er mee lachen, en heb het naar m'n zin, das het allerbelangrijkstequote:
Thuiswonende beursquote:Op maandag 13 februari 2006 14:21 schreef Hugster het volgende:
Stufi kan ik echt niets mee, ik krijg het op de 24e ofzo en de 25e wordt Orange afgeschreven en die is vaak het 2 en soms het 3 voudige daarvan![]()
Absoluutquote:Op maandag 13 februari 2006 14:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan er mee lachen, en heb het naar m'n zin, das het allerbelangrijkste![]()
MBO ICTquote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Klonk het volgende:
wat doet iedereen hier eigenlijk aan studie en werk enzo ?
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
+ 15 jaar en wat je dan nog hebt afbetaald word kwijtgescholden
Verdiend/verkregen, what's the differencequote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik geef ook veel liever eigen verdient geld uit![]()
True, maar wel lekker.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:25 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
No way, ze is echt achterlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |