hahahaha dat kan ik begrijpen maar weet je nog een te koop?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik verkoop m'n Porsche echt niet
Mag ook niet van m'n vader denk ik......
porsche heeft toch ook trapauto's ?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik verkoop m'n Porsche echt niet
Mag ook niet van m'n vader denk ik......
Waarom?!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik moet steeds meer om je lachen
hmm, beetje vage zooi, is wel erg goedkoop voor wat het zou moeten doenquote:
Andermans grappen gebruikenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef vlad het volgende:
[..]
ranja met een rietje gekregen van mama?
Dat had je je van tevoren ook wel kunnen bedenkenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, nooit, die blijft voor altijd bij mij![]()
ik krijg er geen ruk meer voor terug bij inruilen
Dikke VW Polo / magere Golf V in mijn geval, maar dan moet je ff tegen je pa zeggen dat hij minder moet verdienen, krijg jij meer van de IBGquote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef Richboy het volgende:
[..]
Voor die fooi die je van de IBG krijgt kun je nog geen boodschappen auto leasen volgens mij
Meerquote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef Anna-bella het volgende:
[afbeelding]
Asjeblief Fwnk. De stomme doos heeft het nog gedaan ook.
ik heb nog nooit een auto gekocht omdat ie zo betrouwbaar is, auto rijden en kopen is emotiequote:Op maandag 13 februari 2006 14:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat had je je van tevoren ook wel kunnen bedenken
Via de gebruikelijke kanalen natuurlijk....quote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef Solomen het volgende:
[..]
hahahaha dat kan ik begrijpen maar weet je nog een te koop?
Annequote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef Anna-bella het volgende:
[afbeelding]
Asjeblief Fwnk. De stomme doos heeft het nog gedaan ook.
De ondergrens ligt volgens mij nog onder de armoedegrensquote:Op maandag 13 februari 2006 14:17 schreef M5 het volgende:
[..]
Dikke VW Polo / magere Golf V in mijn geval, maar dan moet je ff tegen je pa zeggen dat hij minder moet verdienen, krijg jij meer van de IBG
ik moet nog 5 jaar afbetalenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:18 schreef BoJo het volgende:
zeg hou eens op met IBG, ik kreeg laatst een brief van ze die ik amper durfde te openen![]()
Absoluut, maar een beetje relativeringsvermogen is ook niet verkeerdquote:Op maandag 13 februari 2006 14:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een auto gekocht omdat ie zo betrouwbaar is, auto rijden en kopen is emotie![]()
erg veelquote:Op maandag 13 februari 2006 14:18 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat heeft Karel Appel hier mee te maken!?
doe ik niet aanquote:Op maandag 13 februari 2006 14:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Absoluut, maar een beetje relativeringsvermogen is ook niet verkeerd
hoeveel moet je nog dokken? Als je daar nu eens voor spaartquote:Op maandag 13 februari 2006 14:18 schreef BoJo het volgende:
zeg hou eens op met IBG, ik kreeg laatst een brief van ze die ik amper durfde te openen![]()
oh je hebt jezelf gefilmdquote:Op maandag 13 februari 2006 14:18 schreef Fwnk het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/015096.php
Geweldig
ik had er laatst ook één maar daar in werd mijn prestatiebeurs/ Ov-lening omgezet in een gift, daar was ik anders wel blij meequote:Op maandag 13 februari 2006 14:18 schreef BoJo het volgende:
op deze manier komen we niet veel met de maatschapij in aanrakingquote:
Neuh hoeft pas vanaf 2007quote:Op maandag 13 februari 2006 14:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoeveel moet je nog dokken? Als je daar nu eens voor spaart
+ 15 jaar en wat je dan nog hebt afbetaald word kwijtgescholdenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moet vanaf 2007 beginnen met afbetalen![]()
![]()
nee, geen ruk, ik heb pabo gedaan en werk nu voor een koeriersbedrijfquote:Op maandag 13 februari 2006 14:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt wel veel gehad aan je opleiding eh
echt, die lui bij het IBG zijn echt makkelijkquote:Op maandag 13 februari 2006 14:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
+ 15 jaar en wat je dan nog hebt afbetaald word kwijtgescholden
ik krijg geen kadootjes meerquote:Op maandag 13 februari 2006 14:20 schreef M5 het volgende:
[..]
ik had er laatst ook één maar daar in werd mijn prestatiebeurs/ Ov-lening omgezet in een gift, daar was ik anders wel blij mee
ja, over 5 jaar ben ik er vanafquote:Op maandag 13 februari 2006 14:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
echt, die lui bij het IBG zijn echt makkelijk
Dat bedoel ikquote:Op maandag 13 februari 2006 14:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, geen ruk, ik heb pabo gedaan en werk nu voor een koeriersbedrijf![]()
ik kan er mee lachen, en heb het naar m'n zin, das het allerbelangrijkstequote:
Thuiswonende beursquote:Op maandag 13 februari 2006 14:21 schreef Hugster het volgende:
Stufi kan ik echt niets mee, ik krijg het op de 24e ofzo en de 25e wordt Orange afgeschreven en die is vaak het 2 en soms het 3 voudige daarvan![]()
Absoluutquote:Op maandag 13 februari 2006 14:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan er mee lachen, en heb het naar m'n zin, das het allerbelangrijkste![]()
MBO ICTquote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Klonk het volgende:
wat doet iedereen hier eigenlijk aan studie en werk enzo ?
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
+ 15 jaar en wat je dan nog hebt afbetaald word kwijtgescholden
Verdiend/verkregen, what's the differencequote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik geef ook veel liever eigen verdient geld uit![]()
True, maar wel lekker.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:25 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
No way, ze is echt achterlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |