Boehoequote:Op maandag 13 februari 2006 14:11 schreef PeuRac het volgende:
Pfffffffffff, kan er geen FA langskomen om de boel hier een beetje op te ruimen
draai die oogkleppen eens dicht.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:09 schreef Richboy het volgende:
Een Mercedes? Je moet toch echt een kamper zijn wil je in zo'n bak gaan rijden... Iedere zelfrespecterende directeur rijdt een 7 serie of een XJ!
en iedere rijkeluiszoon een porschequote:Op maandag 13 februari 2006 14:09 schreef Richboy het volgende:
Een Mercedes? Je moet toch echt een kamper zijn wil je in zo'n bak gaan rijden... Iedere zelfrespecterende directeur rijdt een 7 serie of een XJ!
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:11 schreef Richboy het volgende:
Wat gezellig hier![]()
Gaat dit altijd zo? Of komen hier ook nog liefhebbers?
Dat is echt de meest nutteloze A8quote:
als je het zo bekijkt is alleen een Fiat 500 nuttigquote:Op maandag 13 februari 2006 14:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is echt de meest nutteloze A8(maar wel de geilste
)
A8 jaquote:Op maandag 13 februari 2006 14:11 schreef M5 het volgende:
[..]
nee die rijden A8's.
Dit is btw een Brabus ja!
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:12 schreef Richboy het volgende:
[..]
A8 jaHoe kon ik die nou vergeten?
Brabus, dat is toch een kamperbak met XTC op?
hoe dan ook, geile bakquote:Op maandag 13 februari 2006 14:13 schreef M5 het volgende:
[..]
't moet zijn: de Lambo met die Audi V10
hoi ik heb nu een Astra GSI maar heb jij je porsche te koop want ik heb best lang gespaard en wil een porsche kopenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:12 schreef Richboy het volgende:
[..]
A8 jaHoe kon ik die nou vergeten?
Brabus, dat is toch een kamperbak met XTC op?
inruilen die multiplaquote:Op maandag 13 februari 2006 14:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je het zo bekijkt is alleen een Fiat 500 nuttig![]()
Ik verkoop m'n Porsche echt nietquote:Op maandag 13 februari 2006 14:13 schreef Solomen het volgende:
[..]
hoi ik heb nu een Astra GSI maar heb jij je porsche te koop want ik heb best lang gespaard en wil een porsche kopen
ranja met een rietje gekregen van mama?quote:
nee, nooit, die blijft voor altijd bij mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |