Maar daarom is ie niet minder lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:34 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Publiciteitsstunt, hij is zo gay als Gordon.
(volgens mij)
nevermind...jij snapt echt totaal niet wat ik bedoelquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:16 schreef LedZep het volgende:
[..]
Inderdaad. Achteraf praten van "Wat een simpele truc, die kan ik ook wel verzinnen" en "Als dit het is vind ik er niks meer aan" -> voordat iemand een mogelijke verklaring gaf vonden jullie het wel allemaal bijzonder, geweldig, wat dan ook
hoezo kwaad daglicht? hij zegt dat hij sceptisch is, en hij laat zien hoe makkelijk het is om mensen voor de gek te houden...you do the math.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:03 schreef CarDani het volgende:
[..]
Nee Genniepennie![]()
Een goochelaar vind ik héél iets anders dan iemand die iemand in een kwaad daglicht probeert te zetten. Hier dus Derren Brown die mediums in een kwaad daglicht probeert te zetten. Ik weet heus wel dat er genoeg kwakzalvers en oplichters zijn, maar je mag ze niet over één kam scheren.
Eindelijk iemand die goed kan omschrijven wat IK bedoelquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:34 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hmmm nou ik ben het daar toch niet helemaal mee eens hoor. Ik heb namelijk zo'n respect voor Derren omdat hij weliswaar simpele trucs toepast, maar wel met een enorme slimheid en geslepenheid. Zo vind ik het fantastisch als hij door kan dringen in het onbewuste van mensen door simpele zinnen uit te spreken, als hij zijn fotografische geheugen gebruikt om een boek uit z'n hoofd te leren of als hij mensen zo goed kan doorzien dat ie kan voorspellen welke keuze ze op een bepaald moment maken.
Allemaal simpele technieken, maar wel technieken die niet iedereen uit kan voeren.Als hij nu gebruik maakt van acteurs dan vind ik dat toch wel heel erg afbreuk doen aan zijn geloofwaardigheid en goede imago hoor.
Kijk, kijk, Derren beschikt dus over een fotografisch geheugen. En dan zegt hij dat mediums ons foppen, net als hij dat doet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:08 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die goed kan omschrijven wat IK bedoel![]()
![]()
Er zijn toch zoveel mensen met een fotografisch geheugen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:14 schreef CarDani het volgende:
[..]
Kijk, kijk, Derren beschikt dus over een fotografisch geheugen. En dan zegt hij dat mediums ons foppen, net als hij dat doet.
doeiiiii![]()
Er zijn maar heel, heel, heel weinig mensen met een fotografisch geheugen.
onzin...dat zijn er zatquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:14 schreef CarDani het volgende:
[..]
Kijk, kijk, Derren beschikt dus over een fotografisch geheugen. En dan zegt hij dat mediums ons foppen, net als hij dat doet.
doeiiiii![]()
Er zijn maar heel, heel, heel weinig mensen met een fotografisch geheugen.
in totm aflevering 2, leert ie zelfs iemand hoe het moet en in the gathering had hij de plategrond van londen uit zijn hoofd geleerd. En hij had een woordenboek van 16.000.000 woorden geleerdquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:20 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Er zijn toch zoveel mensen met een fotografisch geheugen.Ik heb dat zelf ook eigenlijk. Wanneer ik tentamens leer voor mijn studie kan ik heel vaak van die rijtjes precies in mijn geheugen naar voren halen en waar die op de pagina stonden (links of rechts boven midden of onder). Dan visualiseer ik dat in mijn geheugen als ware. En bij mij is het totaal niet ontwikkeld verder ofzo. Maar volgens mij hebben zoveel mensen dat.
En bovendien heb ik volgens mij Derren nooit horen roepen dat hij een fotografisch geheugen heeft maar dat weet ik dus niet zeker.
Ik kan het dus ook een beetje. Ik maak er vaak gebruik van voor het leren van bepaalde rijtjes voor tentamens. Lekker in mijn hoofd naar voren halen en waar het ongeveer stond. En dan het rijtje langzaam aflezen naar beneden en opschrijven.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:48 schreef sasser het volgende:
[..]
in totm aflevering 2, leert ie zelfs iemand hoe het moet en in the gathering had hij de plategrond van londen uit zijn hoofd geleerd. En hij had een woordenboek van 16.000.000 woorden geleerd, knoopjes geteld
enz...
*ook wilquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:53 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik kan het dus ook een beetje. Ik maak er vaak gebruik van voor het leren van bepaalde rijtjes voor tentamens. Lekker in mijn hoofd naar voren halen en waar het ongeveer stond. En dan het rijtje langzaam aflezen naar beneden en opschrijven.![]()
JALOERSquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:53 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik kan het dus ook een beetje. Ik maak er vaak gebruik van voor het leren van bepaalde rijtjes voor tentamens. Lekker in mijn hoofd naar voren halen en waar het ongeveer stond. En dan het rijtje langzaam aflezen naar beneden en opschrijven.![]()
Ja maar ik kan natuurlijk geen boeken ofzo uit mijn hoofd gaan leren en dan ergens beginnen met lezen.quote:
quote:
Als die gast je vriend is kun je als vrouw zijnde denk ik niet goed een leugentje tegen hem vertellen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:31 schreef Genverbrander het volgende:
Maargoed om even over Derrens liefdesleven door te praten:![]()
[..]
Hehe oh gewoon.![]()
![]()
Maareh... ik heb even op google gezocht
- Derren brown + relationship: geen relevante hits
- Derren brown + married: geen relevante hits
- Derren brown + girlfriend: geen relevante hits
- Derren brown + gay: geen relevante hits
Hij is er kennelijk in geslaagd zijn privéleven goed af te schermen.Waarvoor hulde.
Ik ben gewoon benieuwd naar wat meer achtergronden van deze man. Ook vraag ik me af of er iemand op aarde in staat zou zijn om een relatie met deze man te hebben, lijkt me vreselijk omdat ie dwars door je heen kijkt!!Je kunt waarschijnlijk met geen leugentje wegkomen.
Iddquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:38 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Als die gast je vriend is kun je als vrouw zijnde denk ik niet goed een leugentje tegen hem vertellen.![]()
Hier is trouwens meer info te vinden over Derren:quote:In February 2005, the geeky members of the Official Derren Brown Forum came up with a novel idea. They would get off their lazy arses, go outside and get lives.
The End.
Oh, fair reader, if only that were true instead of some foul, sick joke that we just made up. What they actually did was write and record an entire CD worth of music about the reluctant object of their sarcastically expressed affections, Mr Derren Brown. They gave themselves six weeks to organise the project, held a competition to create a cover for the final artefact and generally flapped around in a nerdy way making it. They named it "Inside Your Ears: The Derren Brown Fanthology". And here's the aftermath; a web site where you can find out a little more about what went on, who the contributors were and then download the entire CD for yourself. May your fickle God help you.
Hij heeft die papegaai vast allemaal zinnen leren zeggenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:58 schreef Genverbrander het volgende:
En hier is zijn officiële forum te vinden:
http://www.derrenbrownforum.com/
Het stikt daar van de overactieve derren-fans, bijna een sekte daar joh.Zo te zien is het zeer verslavend, newbies worden begroet met "Welcome (you'll probably never leave)".
Uit zelfbescherming ga ik daar dus maar niet posten. Ze zijn er volgens mij erg melig want ze hebben ook een cd opgenomen, zie http://www.insideyourears.co.uk/index.html:
[..]
Hier is trouwens meer info te vinden over Derren:
http://www.derrenbrowninfo.co.uk/info.php
Hij heeft dus officieel geen relatie maar wel een papegaai.op de een of andere manier vind ik dat ook wel bij hem passen.
Ik lees net op zijn website dat hij een goed doel voor het welzijn van papegaaien ondersteunt.
niet iedere homo is een nicht he.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:59 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
wat boeit het nou of ie een vriend of vriendin heeft
hij lijkt me trouwens geen nicht.
da's ook weer waarquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:01 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
niet iedere homo is een nicht he.![]()
Ik heb de bewuste aflevering inmiddels gezien. Volgens mij zit ik er goed naast.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:46 schreef ACJazzz het volgende:
[..]
Ik heb die aflevering nog niet gezien. Die moet ik zien ergens te kopen.![]()
Maar je hebt die mooie foto bij je post gedaan, dus daardoor kan ik wel ongeveer zien wat de setting is geweest.
De vrouw is willekeurig en die voorbijganger is willekeurig. Maar Derren heeft een zendertje waarmee hij een medewerker waarschuwt die beneden staat. Dus zodra de vrouw haar vuist balt, geeft Derren zijn medewerker beneden een teken. Die maakt een geluid waardoor de voorbijganger omkijkt.![]()
Is het deze: Derren Brown - Trick Of The Mind #6 ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:50 schreef ACJazzz het volgende:
[..]
Ik heb de bewuste aflevering inmiddels gezien. Volgens mij zit ik er goed naast.![]()
Die hele aflevering is trouwens interessant, zeg.![]()
Ik zal er nog eens goed naar kijken. Maar mijn eerste ingeving door te besluiten dat ik er hierboven goed naast zat, was dat er naast de bewuste vrouw op straat iemand loopt die helemaal geen sjoege geeft als de vrouw zich omdraait. Dus een geluidsignaal valt af.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:51 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
Is het deze: Derren Brown - Trick Of The Mind #6 ?
Die heb ik toevallig net gekocht
echte fans willen alles origineel hebben hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |