abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35291148
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:55 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
woensdagavond allemaal weer voor de buis he!
Wat komt er dan?

pi_35292042
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:03 schreef ACJazzz het volgende:

[..]

Wat komt er dan?

kan nie veel boeiends vinden die dag zou ook wel willen weten
Humor is een moment van inzicht waarbij tegenstellingen in het leven heel even zijn opgelost.
Dus: in humor ligt de waarheid; niet in het serieuze.
Dit meen ik niet serieus; is maar een grapje. Want anders is het niet waar.
pi_35299661
waargebeurde film
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_35300472
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:53 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
waargebeurde film
pi_35309121
pi_35312476
Ik heb net deel 1 en 2 van Devil's Picturebook gezien. Ik was al van hem onder indruk door zijn shows en ik had al zomaar het idee dat hij ook wel aardig kon goochelen, maar hij doet het meer dan verdienstelijk! En het mooie van Devil's Picturebook is dat hij zijn dingen hierin wèl uitlegt. Wat had ik graag gezien dat hij dat in zijn andere shows ook deed!
pi_35312988
En nog een ander ding. Hier kun je filmpjes zien en een uitleg lezen van wat hij doet. Maar het laatste deel waarin je een filmpje wordt beloofd over: Derren transfers an image from a sealed envelope into the mind of a reveller at the Oxford University ball. zie je een filmpje over kiespijn en de uitleg dáárvan, maar niet het fimpje en de uitleg van hoe je een tekening naar iemands geest kunt overbrengen. Terwijl me dat nou juist zo interesseert!
pi_35314468
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 00:11 schreef ACJazzz het volgende:
En nog een ander ding. Hier kun je filmpjes zien en een uitleg lezen van wat hij doet. Maar het laatste deel waarin je een filmpje wordt beloofd over: Derren transfers an image from a sealed envelope into the mind of a reveller at the Oxford University ball. zie je een filmpje over kiespijn en de uitleg dáárvan, maar niet het fimpje en de uitleg van hoe je een tekening naar iemands geest kunt overbrengen. Terwijl me dat nou juist zo interesseert!
Klopt, was mij ook al opgevallen! Het filmpje heb ik inmiddels gezien tijdens een van de vele uitzendingen die ik inmiddels bezit (weet bijgod niet meer welke ). De uitleg interesseert mij ook heel erg, want ik vond dit echt een van zijn toptrucs. Overigens legt hij het deels uit in de show zelf, maar ik vond die uitleg niet bevredigend
pi_35315942
ach we mogen blij zijn dat ie zoveel uitlegt...
beter dan die criss nogwat...
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_35319161
Derren Brown is een artiest.
Hij heeft heus wel informatie van tevoren. Zeker als het een Amerikaan is. die zijn erg bang voor gezichtsverlies. Vinden zichzelf O zo geweldig.
pi_35319181
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:18 schreef CarDani het volgende:
Derren Brown is een artiest.
Hij heeft heus wel informatie van tevoren. Zeker als het een Amerikaan is. die zijn erg bang voor gezichtsverlies. Vinden zichzelf O zo geweldig.
Hij is Brit.
pi_35319233
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:19 schreef LedZep het volgende:

[..]

Hij is Brit.
Ja, maar je kan aan alles zien dat hij erg vol is van zichzelf.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 10:31:55 #113
14827 Kogando
Modelprutser
pi_35319416
Er kunnen allemaal wel verklaringen achter zitten, maar iemand in trance brengen is toch opzich al een hele kunst. Ik denk niet dat ik dat zomaar zou kunnnen..
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_35319598
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:22 schreef CarDani het volgende:

[..]

Ja, maar je kan aan alles zien dat hij erg vol is van zichzelf.
Dus?

pi_35320039
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:31 schreef Kogando het volgende:
Er kunnen allemaal wel verklaringen achter zitten, maar iemand in trance brengen is toch opzich al een hele kunst. Ik denk niet dat ik dat zomaar zou kunnnen..
Bij bepaalde mensen lukt dit. Een kleine groep kan zichzelf laten hypnotiseren.
Ik ben weleens bij een show van Rasti rostelli geweest en dan konden er mensen uit het publiek zich verzamelen op het podium om zich te laten hypnotiseren. Van (nou ik denk) wel 100 mensen bleven er slechts een stuk of 10, 15 over die "geschikt" werden bevonden voor zijn show.
Bij mij lukte het dus niet.
Rastelli beïnvloedt mensen door middel van suggestie.
pi_35320074
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:41 schreef ACJazzz het volgende:

[..]

Dus?

Dat hij zichzelf heus niet op zijn bek laat gaan door een verkeerde Colt Reading te doen.
pi_35320156
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:02 schreef CarDani het volgende:

[..]

Dat hij zichzelf heus niet op zijn bek laat gaan door een verkeerde Colt Reading te doen.
Nou dat doet hij ook niet. En wat hij wel doet is erg knap. Dan mag je best een beetje vol van jezelf zijn.
pi_35320218
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:05 schreef LedZep het volgende:

[..]

Nou dat doet hij ook niet. En wat hij wel doet is erg knap. Dan mag je best een beetje vol van jezelf zijn.
Daarom...hij zorgt wel dat hij van te voren de juiste info heeft.
pi_35320229
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:07 schreef CarDani het volgende:

[..]

Daarom...hij zorgt wel dat hij van te voren de juiste info heeft.
Tuurlijk, maar welke illusionist kan zonder?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 12:17:08 #120
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_35322466
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:02 schreef CarDani het volgende:

[..]

beetje onzin imo.
als je alle afleveringen hebt gezien zie je dat hij meerdere malen 'op zijn bek' is gegaan. ik noem het alleen niet op je bek gaan, ik noem het aantonen dat zijn technieken alleen maar van toepassing is op een kleine, specifieke groep mensen en laten zien dat het dus ook fout gaat als je een verkeerde inschatting van mensen maakt. maakt hem alleen maar nog eerlijker en z'n show nog geloofwaardiger. hij hoeft zich geen zorgen te maken voor gezichtsverlies.
pi_35325571
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:01 schreef CarDani het volgende:

[..]

Bij bepaalde mensen lukt dit. Een kleine groep kan zichzelf laten hypnotiseren.
Ik ben weleens bij een show van Rasti rostelli geweest en dan konden er mensen uit het publiek zich verzamelen op het podium om zich te laten hypnotiseren. Van (nou ik denk) wel 100 mensen bleven er slechts een stuk of 10, 15 over die "geschikt" werden bevonden voor zijn show.
Bij mij lukte het dus niet.
Rastelli beïnvloedt mensen door middel van suggestie.
Als je onder hypnose bent, doe je dat geheel vrijwillig. Wanneer je (onbewust) niet wilt, dan houdt dat tegen. Je bent echter wel beïnvloedbaar. Veel mensen maken jammer genoeg de fout, dat hypnose gevaarlijk schijnt te zijn....volgens mij is daar niets van waar.
Hier trouwens een stukje over hypnotherapie (kan ik iedereen aanbevelen, het schijnt echt een gunstige uitwerking te hebben )

Hypnotherapie

Hypnose/trance -of zo u wilt een bijzondere vorm van ontspanning- is één van de meest natuurlijke medicijnen die de mens in huis heeft. Wat is hypnose? Ondanks uitgebreide, wetenschappelijke onderzoekingen heeft men het fenomeen "hypnose" nog niet kunnen ontsluieren. Een feit is - net als licht, water, lucht- hypnose bestáát .

Enkele tastbare voorbeelden: heeft u ooit een boek gelezen of een televisie-film gezien waarin u helemaal opging? Indien u voorgaande vraag met ja kunt beantwoorden verkeerde u toen in een zekere trance-toestand.

Tijdens hypnose heeft u een verhoogde graad van concentratie, tevens "vergeet" u dikwijls de omgeving waarin u zich bevindt. Of u beleeft hypnose op talloze andere manieren, namelijk op uw eigen manier! Een trance-ervaring is in zekere zin uniek, voor ieder ligt het weer anders. Het blijft zeer persoonlijk. Elke manier om trance te ervaren is goed, er bestaat geen betere of beste wijze van ervaren dan uw eigen manier van trance-beleving.

Bewust/onbewust

De mens bestaat uit een bewust en onbewust gedeelte. Men vergelijkt het bewuste/onbewuste wel eens met een ijsberg. Het bewuste steekt maar een klein stukje boven water uit, het onbewuste onder water is des te omvangrijker.

Wist u bijvoorbeeld dat er mensen zijn die- tijdens trance - precies weten te vertellen hoeveel voetstappen ze doen naar de bushalte waar ze 's morgens altijd heen lopen? Het onbewuste heeft dit getal geregistreerd. Op bewust niveau was men het getal allang "vergeten". Met andere woorden "het onbewuste" bevat veel informatie zonder dat men het beseft. Al die "onbewuste" informatie kan de mens soms in problemen brengen, het kan leiden tot angsten, fobieën e.d.

Tijdens de hypnose/trance zijn dergelijke gegevens - angsten, verdriet e.d. - gemakkelijker bereikbaar. Het ontdekken, het herbeleven van die verborgen ervaringen leidt tijdens hypnose/trance dikwijls tot genezing. Er veranderen dingen...!

Deskundige

U bent de grootste deskundige van uw eigen leven. Zet tien psychiaters, psycho- en hypnotherapeuten op een rij die oordelen over uw wezen, problemen, persoon. U krijgt tien verschillende antwoorden, tien verschillende zienswijzen. Er is echter maar één verhaal dat klopt en dat is uw eigen verhaal, de geschiedenis opgediept uit uw onderbewustzijn. Er is niemand die u beter kent dan uzelf!

Via trance/hypnose kunt u op een bijzondere wijze met u Zelf kennismaken..., een kennismaking die leidt tot positieve veranderingen. Inzichtgevend, constructief en bevrijdend. Het onderbewuste heeft het beste met iemand voor. De hele natuur is gericht op groeien en bloeien. Dat geldt tevens voor uw lichaam en geest.

Het is vaak een kwestie van persoonlijke moed om te willen veranderen. Een zaak van kiezen, bewust de eerste stap zetten. De rest van uw stappen wordt dan verder feilloos geregistreerd door uw onderbewustzijn. In de praktijk van alledag betekent dat een gelukkiger leven, een bestaan zonder angsten, fobieën, dwanggedachten of andere neurosen.

Reïncarnatie-therapie

Miljoenen mensen geloven dat ze eerder hebben geleefd... Waarheid of fictie? In wetenschappelijk opzicht is een eerder bestaan dikwijls zeer moeilijk bewijsbaar. Feit is, in trance ervaren tallozen zeer ingrijpende, boeiende en leerzame levens. Een eerder bestaan in andere landen, culturen, als man, vrouw of kind.

Het is iedere keer weer een wonder om van zo'n herbeleefd bestaan - als therapeut - getuige te mogen zijn. Degene die de reïncarnatie ondergaat is veelal diep onder de indruk van het beleefde.

De ervaren beelden, gevoelens draag je na een reïncarnatie-sessie met je mee, vaak wijze lessen. Je innerlijke blik wordt verruimd.

Een therapie tot innerlijke groei

De praktijk wijst uit dat iemand door een reïncarnatie-ervaring innerlijk sneller groeit. Reeds jarenlang bestaande emotionele, geestelijke blokkades worden dikwijls opgeruimd. Angsten, fobieën, dwanggedachten of andere neurosen verdwijnen zelfs. Het herbeleven van een vorig leven kan erg bevrijdend zijn.

Sfeer

Mensen die uit pure sensatie een vorig bestaan willen beleven kunnen beter naar een spannende film gaan. Reïncarnatie is namelijk een belangwekkende en een zeer serieuze aangelegenheid.

De cliënt dient zich geborgen te weten in een warme en vriendelijke sfeer. Hij of zij kan geheel op zijn of haar eigen tempo teruggaan in de tijd. Reïncarnatie is een unieke ervaring, een beleven waarmee je uiterst zorgzaam dient om te gaan. Het kan een waardevol element aan uw leven toevoegen.

Imaginaire-, spirituele-, Simonton-therapie

Indien iemand een kwaal, ziekte heeft kan de psyche in het genezingsproces een belangrijke rol spelen. Met de imaginaire-, spirituele- en Simonton-therapie kan je met mentale kracht genezing trachten te beïnvloeden, bevorderen. Zonder dat deze therapievorm een soort "Haarlemmer Olie" is, vallen er bevredigende, goede tot uitstekende resultaten te bereiken. Sommige mensen kunnen genezen van een kwaal of ziekte. Anderen voelen zich een stuk beter... Een lichaam kan ziek zijn, maar de psyche kerngezond. Met die positieve psyche kan door gebruik te maken van het beeldend vermogen in de mens, een helend en genezend proces op gang komen.

Milton H. Erickson

De grondlegger van de moderne hypnotherapie is de Amerikaanse psychiater Milton H. Erickson. Eigentijdse hypnotherapeuten hebben zijn leer uitvoerig bestudeerd. Die is baanbrekend in de behandeling van cliënten.

Een hypnotherapeut houdt er een eclectische benadering op na. Door in trance diverse of delen van therapeutische interventies en therapievormen toe te passen. Met als uitgangspunt... iedere fobie of angst is uniek. De problemen zijn namelijk ontstaan in een uniek mens. De oplossing dient dan ook op een dergelijke wijze plaats te vinden. Met andere woorden een hypnotherapeut probeert iedere cliënt een op maat gesneden behandeling te geven. Een zeer persoonlijk gerichte therapie omdat een mens geen nummer is.

Vele jaren ben ik werkzaam in mijn praktijk. Iedere cliënt is anders..., hierbij sta ik regelmatig bewust stil. Een wereldwonder...! Ieder heeft zijn eigen persoonlijkheid. Het bewijst de rijkdom van de schepping, de natuur... Misschien wilt u er een ander woord aan geven.

Geen DNA-profiel of vingerafdruk is hetzelfde..., dat geldt tevens voor de geest, de psyche.

De hypnotherapeut en cliënt! Een ontmoeting tussen twee unieke werelden. Verbonden door de factor X..., dan kunnen er dingen veranderen.

http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35327302
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:17 schreef Sh0g het volgende:

[..]

beetje onzin imo.
als je alle afleveringen hebt gezien zie je dat hij meerdere malen 'op zijn bek' is gegaan. ik noem het alleen niet op je bek gaan, ik noem het aantonen dat zijn technieken alleen maar van toepassing is op een kleine, specifieke groep mensen en laten zien dat het dus ook fout gaat als je een verkeerde inschatting van mensen maakt. maakt hem alleen maar nog eerlijker en z'n show nog geloofwaardiger. hij hoeft zich geen zorgen te maken voor gezichtsverlies.
idd ja
pi_35328280
Interessant stukje wel.

Ja, ik ben ook wel eens in een soort van Trance. Bijvoorbeeld als je voor de zoveelste keer dezelfde route rijdt. Ik kan me bijvoorbeeld heel vaak niet herinneren of ik al door de tunnel ben geweest of langs een bepaald punt ben geweest.
Dat zit je volgens mij in een soort trance. Automatische piloot.
pi_35328301
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:34 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

idd ja
Ach ja. Ieder zijn meug.
pi_35328739
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:00 schreef CarDani het volgende:

[..]

Ach ja. Ieder zijn meug.
wat bedoel je?
pi_35329172
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:11 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

wat bedoel je?
Ik vind het nogal dom overkomen.

Wat kan je beter vereren:
een vermeend oplichter of een broodoplichter die er zelf voor uitkomt.
Wauw geweldig is hij hoor, Derren Brown. Leuk, ik laat me eigen een dagje oplichten.
pi_35329835
quote:
Wauw geweldig is hij hoor, Derren Brown. Leuk, ik laat me eigen een dagje oplichten.
Weet jij wat een goochelaar is? Heb je wel eens een goochelaar aan het werk gezien? Daarvan weet je toch hopelijk wel dat al het wonderbaarlijks dat zo iemand laat zien geen echte magie is?

Oftewel, als je het leuk vindt om naar een goochelaar te kijken vind je het leuk om je moedwillig te laten 'oplichten'.
pi_35335391
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:23 schreef CarDani het volgende:

[..]

Het is zooooo grappig dat die believers hier in TRU gewoon keihard niet willen aannemen dat Derren trucjes gebruikt. En waarom? Da's heel simpel, hun hele levensbeeld zou instorten als zou blijken dat alles wat mediums bereiken door trucs te bereiken is. Ik snap dat dus heel goed.

Derren maakt ook heel veel uitglijders. Het leuke van cold reading is dat je die dan zo verdraait door gladde praatjes en slimme trucjes, dat je een indruk achterlaat bij degenen die 'geread' wordt dat het WEL overtuigend was.
pi_35337019
Ik heb net season 1 afl. 6 gekeken, heeft iemand deze ook gezien? In deze aflevering houdt hij een willekeurige vrouw aan op straat en deze neemt hij mee naar een kamer in een huis. Deze vrouw moet vervolgens door het raam kijken en een willekeurig persoon tot stoppen brengen door haar vuist te ballen. Precies terwijl ze dat doet stopt er ook iemand en draait zich om naar haar.

Zoiets is in mijn ogen niet mogelijk zonder acteurs in te huren. Of wel?
pi_35337588
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:29 schreef Genverbrander het volgende:
Ik heb net season 1 afl. 6 gekeken, heeft iemand deze ook gezien? In deze aflevering houdt hij een willekeurige vrouw aan op straat en deze neemt hij mee naar een kamer in een huis. Deze vrouw moet vervolgens door het raam kijken en een willekeurig persoon tot stoppen brengen door haar vuist te ballen. Precies terwijl ze dat doet stopt er ook iemand en draait zich om naar haar.

[afbeelding]

Ik heb die aflevering nog niet gezien. Die moet ik zien ergens te kopen.

Maar je hebt die mooie foto bij je post gedaan, dus daardoor kan ik wel ongeveer zien wat de setting is geweest.
De vrouw is willekeurig en die voorbijganger is willekeurig. Maar Derren heeft een zendertje waarmee hij een medewerker waarschuwt die beneden staat. Dus zodra de vrouw haar vuist balt, geeft Derren zijn medewerker beneden een teken. Die maakt een geluid waardoor de voorbijganger omkijkt.
pi_35338006
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:46 schreef ACJazzz het volgende:

[..]

Maar je hebt die mooie foto bij je post gedaan, dus daardoor kan ik wel ongeveer zien wat de setting is geweest.
De vrouw is willekeurig en die voorbijganger is willekeurig. Maar Derren heeft een zendertje waarmee hij een medewerker waarschuwt die beneden staat. Dus zodra de vrouw haar vuist balt, geeft Derren zijn medewerker beneden een teken. Die maakt een geluid waardoor de voorbijganger omkijkt.
Zo zie je maar weer hoe simpel het is .
pi_35338139
quote:

[..]

Hmmm inventief, maar later wordt aan de vrouw gevraagd waarom ze omdraait en zij komt in ieder geval niet met een logische verklaring.

maareh... succes met het KOPEN van die uitzending, hij is erg de moeite waard.
pi_35338186
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:17 schreef Sh0g het volgende:

[..]

beetje onzin imo.
Helemaal mee eens, ik heb inmiddels alles gezien van hem en regelmatig maakt hij fouten. Dat heeft ook zijn charmes.
pi_35338850
En bedenk wel dat hoe arrogant en zelfingenomen je Derren ook vindt, hij is de eerste die de hele tijd roept dat alles nep is en dat hij ab-so-luut geen bovennatuurlijke gaven heeft oid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35339389
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:58 schreef LedZep het volgende:

[..]

Zo zie je maar weer hoe simpel het is .
Ik weet het niet zeker, hoor. Het was maar een gokje.

Maar soms zijn dingen heel simpel. Ik heb gedeeltes gezien van Devil's Picturebook. Daarin laat hij een vrouw een kaart uit een spel kaarten kiezen en met heel veel hocus pocus raadt hij welke kaart zij heeft gekozen. Niet zo moeilijk, want het spel kaarten dat hij de vrouw voorhield bestond maar uit een en dezelfde kaart! 52 X schoppenvrouw!
pi_35342629
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:23 schreef CarDani het volgende:

[..]

sorry, ik volg je echt niet
pi_35342789
quote:

[..]

nou, als het zo werkt vind ik het echt een héle matige

dat kan ik toch zelf ook bedenken? ik heb m overigens niet gezien. bovendien heeft het wat mij betreft niks met illusionisme, goochelarij, mindcontrol, of wat dan ook te maken.
pi_35342903
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:50 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

nou, als het zo werkt vind ik het echt een héle matige

dat kan ik toch zelf ook bedenken? ik heb m overigens niet gezien
Dit vind ik echt een domme opmerking. Al die trucs werken in principe simpel. Dat betekent nog niet dat iedereen ze kan verzinnen. Dat is hetzelfde als een heel mooi lied of zo, het zijn maar een paar noten, dat kan toch iedereen verzinnen?
pi_35343606
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:53 schreef LedZep het volgende:

[..]

Dit vind ik echt een domme opmerking. Al die trucs werken in principe simpel. Dat betekent nog niet dat iedereen ze kan verzinnen. Dat is hetzelfde als een heel mooi lied of zo, het zijn maar een paar noten, dat kan toch iedereen verzinnen?
nou, ik zou dat zelf kunnen verzinnen hoor...in ieder geval iets in die richting...
dat trucs simpel werken zegt niet dat het niet slim bedacht is!

zodra Derren met handlangers en electrische trucjes gaat werken, haak ik af, dat wil ik alleen maar zeggen hoor
pi_35344217
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:09 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

zodra Derren met handlangers en electrische trucjes gaat werken, haak ik af, dat wil ik alleen maar zeggen hoor
Natuurlijk als hij alleen maar dat soort dingen deed. Maar hij heeft zo veel meer kanten!

En ik zeg het nog maar een keer, het was maar een gokje, hoor, of het echt zo gegaan is weet ik niet

Maar vaak zijn goocheltrucjes simpel. Zie dat trucje met het glas heffen en op een voet druk uitoefenen of sommige kaarttrucs.
pi_35344783
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:25 schreef ACJazzz het volgende:

[..]

Natuurlijk als hij alleen maar dat soort dingen deed. Maar hij heeft zo veel meer kanten!
dat wéét ik toch!
Als hij zoveel meer kanten heeft, waarom doet ie deze dan op zo'n flauwe manier (Stel dat je gelijk hebt )

het is nogal hypothetisch allemaal...we weten het niet.....maar sorry, ik kan me écht niet voorstellen dat iemand dit trucje knap vindt als het op de manier gegaan is die jij eerder beschreef.
pi_35344827
stel dat ie alle trucjes op deze manier doet... dan kan ie wat mij betreft beter stoppen
pi_35345413
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:40 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

dat wéét ik toch!
Als hij zoveel meer kanten heeft, waarom doet ie deze dan op zo'n flauwe manier (Stel dat je gelijk hebt )

het is nogal hypothetisch allemaal...we weten het niet.....maar sorry, ik kan me écht niet voorstellen dat iemand dit trucje knap vindt als het op de manier gegaan is die jij eerder beschreef.
Oké. wat zou jij wèl knap vinden? Dit vraag ik niet omdat ik denk dat ik gelijk heb, of dat ik graag gelijk wil hebben, ik deed maar een suggestie. Ik ben gewoon benieuwd wat anderen er van denken. Dus ik bedoel het gewoon stellenderwijs.
pi_35348507
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:55 schreef ACJazzz het volgende:

[..]

Oké. wat zou jij wèl knap vinden? Dit vraag ik niet omdat ik denk dat ik gelijk heb, of dat ik graag gelijk wil hebben, ik deed maar een suggestie. Ik ben gewoon benieuwd wat anderen er van denken. Dus ik bedoel het gewoon stellenderwijs.
Zo lang het op een manier is die niemand zo even 1-2-3 kan bedenken, vind ik het prima

lijkt me overigens logisch, toch?
pi_35351352
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:42 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
stel dat ie alle trucjes op deze manier doet... dan kan ie wat mij betreft beter stoppen
Mee eens, als hij echt op deze manier te werk gaat zou ik dat een zware tegenvaller vinden.
pi_35352166
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:29 schreef Genverbrander het volgende:

Ik blijf dit toch een heel fascinerende truc vinden, het is heel anders dan zijn meeste andere trucs.

Om het even verder uit te bouwen: Derren doet de vuist-truc eerst bij de "willekeurige dame van de straat" zelf. Hij haalt deze dame van de straat, neemt haar mee een gebouw in. Eenmaal daar aangekomen 'hypnotiseert' hij de vrouw op een typisch Derren-achtige manier: hij vuurt een aantal verwarrende zinnen op haar af terwijl hij haar hand vasthoudt en in die zinnen zit vaak het woord 'stop' verstopt.

Hij vraagt haar vervolgens de kamer door te lopen. Hij staat zelf achter haar en op het moment dat Derren zijn vuist balt, stopt de dame met lopen:

Dit is heel frappant omdat de dame ABSOLUUT niet kan zien wat Derren doet en Derren maakt ook geen enkel geluid. Als Derren vraagt wat er aan de hand is, geeft ze aan dat ze vastgekleefd lijkt te zitten aan de vloer. Derren legt vervolgens uit dat dit alleen in haar hoofd zit, de dame komt weer bij zinnen en kan weer lopen.

Dit is dus al vrij bizar , maargoed, okee, dit soort dingen doet ie wel vaker en hij heeft haar vast op de een of andere manier geprogrammeerd om op dat moment te stoppen.

Vervolgens komt dus de scene bij het raam, waarbij de dame het zelf gaat proberen bij een willekeurig voorbijlopend persoon die haar niet kan zien. Hierbij mislukt het de eerste keer maar werkt dus de tweede keer.

In mijn (sceptische) ogen kan dit slechts op twee aantal manieren verklaard worden:

1) De vrouw met de rode muts op straat die stopt is een actrice. Dat klopt ook wel met het feit dat ze een rode muts draagt (deze zal de proefpersoon dus makkelijk uitkiezen) en het feit dat haar reactie achteraf bij mij nogal gespeeld overkomt. Als ze inderdaad een actrice is zou dat betekenen dat Derren een leugenaar is, want hij beweert elke aflevering dat hij hier GEEN gebruik van maakt.

2) Derren heeft ook medewerkers beneden staan die via een zendertje meeluisteren, en deze manen de vrouw met de rode muts tot stoppen zonder dat ze het zelf bewust doorheeft. In dit geval zou het echt een flauwe, slappe truc zijn die iedereen kan doen.

Conclusie: in beide gevallen is het een heel slappe truc!

Ik geloof in ieder geval niet in energieën, paranormale krachten of telepathie en meer van dat soort spirituele onzin, en Derren is ook de laatste die zal zeggen dat hij daarvan gebruik maakt. Volgens mij blijven dan alleen de door mij gegeven 2 mogelijkheden over, toch?

[ Bericht 2% gewijzigd door Genverbrander op 22-02-2006 00:38:15 ]
pi_35352200
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:02 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Mee eens, als hij echt op deze manier te werk gaat zou ik dat een zware tegenvaller vinden.
Maar een paar dagen geleden vonden mensen hier het nog geniaal wat hij deed met dat simultaan glas heffen en de druk op de voet. Toch?

En dat is toch eigenlijk ook erg simpel?

En hoe hij dat met die vrouw, vuist en omdraaiende voorbijganger doet, dat weten we niet, maar het moet wel iets simpels zijn, paranormaal is hij niet!

Goochelen, mensen voor de gek houden kan soms op een zeer eenvoudige manier. Het is maar hoe je het brengt. Hij brengt het nog steeds op een geweldige manier.
pi_35352868
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:21 schreef ACJazzz het volgende:

[..]

Maar een paar dagen geleden vonden mensen hier het nog geniaal wat hij deed met dat simultaan glas heffen en de druk op de voet. Toch?

En hoe hij dat met die vrouw, vuist en omdraaiende voorbijganger doet, dat weten we niet, maar het moet wel iets simpels zijn, paranormaal is hij niet!

Goochelen, mensen voor de gek houden kan soms op een zeer eenvoudige manier. Het is maar hoe je het brengt. Hij brengt het nog steeds op een geweldige manier.
vind ik ook een mindere, maar zo lang degene die op de voet gedrukt wordt dat niet in de gaten heeft, vind ik 'm toch redelijk.
pi_35356332
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:51 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Het is zooooo grappig dat die believers hier in TRU gewoon keihard niet willen aannemen dat Derren trucjes gebruikt. En waarom? Da's heel simpel, hun hele levensbeeld zou instorten als zou blijken dat alles wat mediums bereiken door trucs te bereiken is. Ik snap dat dus heel goed.

Derren maakt ook heel veel uitglijders. Het leuke van cold reading is dat je die dan zo verdraait door gladde praatjes en slimme trucjes, dat je een indruk achterlaat bij degenen die 'geread' wordt dat het WEL overtuigend was.
Nee Genniepennie
Een goochelaar vind ik héél iets anders dan iemand die iemand in een kwaad daglicht probeert te zetten. Hier dus Derren Brown die mediums in een kwaad daglicht probeert te zetten. Ik weet heus wel dat er genoeg kwakzalvers en oplichters zijn, maar je mag ze niet over één kam scheren.
pi_35356549
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:21 schreef ACJazzz het volgende:

[..]

Inderdaad. Achteraf praten van "Wat een simpele truc, die kan ik ook wel verzinnen" en "Als dit het is vind ik er niks meer aan" -> voordat iemand een mogelijke verklaring gaf vonden jullie het wel allemaal bijzonder, geweldig, wat dan ook. Liever een onmogelijke truc met een simpele verklaring dan een onmogelijke truc met allemaal complexiteiten, zoals Copperfield ook wel gebruikt. Dat bewijst alleen maar dat je voor de gek wordt gehouden op een makkelijke, maar doeltreffende manier.
pi_35356850
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:03 schreef CarDani het volgende:

[..]

Nee Genniepennie
Een goochelaar vind ik héél iets anders dan iemand die iemand in een kwaad daglicht probeert te zetten. Hier dus Derren Brown die mediums in een kwaad daglicht probeert te zetten. Ik weet heus wel dat er genoeg kwakzalvers en oplichters zijn, maar je mag ze niet over één kam scheren.
Hallo cardanipani
Ik denk zelf wel dat alle mediums de boel bedonderen omdat het paranormale simpelweg niet bestaat Maar ok, ik vind ze ook niet allemaal bewuste oplichters omdat mediums er vaak zelf ook in geloven denk ik.
pi_35356869
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:31 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Hallo cardanipani
Ik denk zelf wel dat alle mediums de boel bedonderen omdat het paranormale simpelweg niet bestaat Maar ok, ik vind ze ook niet allemaal bewuste oplichters omdat mediums er vaak zelf ook in geloven denk ik.
Dat kan jij niet bewijzen.
pi_35356906
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:16 schreef LedZep het volgende:

[..]

Inderdaad. Achteraf praten van "Wat een simpele truc, die kan ik ook wel verzinnen" en "Als dit het is vind ik er niks meer aan" -> voordat iemand een mogelijke verklaring gaf vonden jullie het wel allemaal bijzonder, geweldig, wat dan ook. Liever een onmogelijke truc met een simpele verklaring dan een onmogelijke truc met allemaal complexiteiten, zoals Copperfield ook wel gebruikt. Dat bewijst alleen maar dat je voor de gek wordt gehouden op een makkelijke, maar doeltreffende manier.
Hmmm nou ik ben het daar toch niet helemaal mee eens hoor. Ik heb namelijk zo'n respect voor Derren omdat hij weliswaar simpele trucs toepast, maar wel met een enorme slimheid en geslepenheid. Zo vind ik het fantastisch als hij door kan dringen in het onbewuste van mensen door simpele zinnen uit te spreken, als hij zijn fotografische geheugen gebruikt om een boek uit z'n hoofd te leren of als hij mensen zo goed kan doorzien dat ie kan voorspellen welke keuze ze op een bepaald moment maken.

Allemaal simpele technieken, maar wel technieken die niet iedereen uit kan voeren. Als hij nu gebruik maakt van acteurs dan vind ik dat toch wel heel erg afbreuk doen aan zijn geloofwaardigheid en goede imago hoor.
pi_35356917
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:32 schreef LedZep het volgende:

[..]

Dat kan jij niet bewijzen.
Er staat daarom ook "ik denk"

pi_35356932
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:34 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Hmmm nou ik ben het daar toch niet helemaal mee eens hoor. Ik heb namelijk zo'n respect voor Derren omdat hij weliswaar simpele trucs toepast, maar wel met een enorme slimheid en geslepenheid. Zo vind ik het fantastisch als hij door kan dringen in het onbewuste van mensen door simpele zinnen uit te spreken, als hij zijn fotografische geheugen gebruikt om een boek uit z'n hoofd te leren of als hij mensen zo goed kan readen dat ie kan voorspellen welke keuze ze op een bepaald moment maken.

Allemaal simpele technieken, maar wel technieken die niet iedereen uit kan voeren. Als hij nu gebruik maakt van acteurs dan vind ik dat toch wel heel erg afbreuk doen aan zijn geloofwaardigheid en goede imago hoor.
Welke acteurs? Als er twee mannetjes beneden staan zijn dat geen acteurs hoor. Pas als de mensen waar het om gaat 'ingehuurd' zijn mag je daar over spreken denk ik.
pi_35356944
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:35 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Er staat daarom ook "ik denk"

Volgens mij staat er dat je "denkt" dat je bedondert wordt omdat "het niet bestaat". Zo lees ik het iig
pi_35356946
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:36 schreef LedZep het volgende:

[..]

Welke acteurs? Als er twee mannetjes beneden staan zijn dat geen acteurs hoor. Pas als de mensen waar het om gaat 'ingehuurd' zijn mag je daar over spreken denk ik.
ja, als er een team van Derren beneden staat die de vrouw heeft tegengehouden vind ik het ook een truc van niks.
pi_35356968
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:36 schreef LedZep het volgende:

[..]

Volgens mij staat er dat je "denkt" dat je bedondert wordt omdat "het niet bestaat". Zo lees ik het iig
Ik bedoel het dus net op die andere manier In de zin dat het mijn mening is.
pi_35357137
Dan is hier sprake van een communicatieve fout .
pi_35357235
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:47 schreef LedZep het volgende:
Dan is hier sprake van een communicatieve fout .
pi_35357279
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:52 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

pi_35359142
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:37 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

ja, als er een team van Derren beneden staat die de vrouw heeft tegengehouden vind ik het ook een truc van niks.
Ja, zo werkt hij.
Mijn respect voor Derren is nihil.
pi_35359902
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:17 schreef CarDani het volgende:

[..]

Ja, zo werkt hij.
Mijn respect voor Derren is nihil.
hahaha

Volgens mij weet jij heel weinig van de werkwijze van Derren, Cardani. Ik zou me er eerst eens in verdiepen voordat je het veroordeelt, want verreweg de meeste van zijn trucs zijn wel erg ingenieus en indrukwekkend.
pi_35360082
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:43 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

hahaha

Volgens mij weet jij heel weinig van de werkwijze van Derren, Cardani. Ik zou me er eerst eens in verdiepen voordat je het veroordeelt, want verreweg de meeste van zijn trucs zijn wel erg ingenieus en indrukwekkend.
Geef maar David Copperfiel maar
Die loopt zooo sexy door de Chinese muur
pi_35360589
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:50 schreef CarDani het volgende:
Ja, David Copperfield misleidt je tenminste niet. Alles wat hij doet is ècht! Die loopt echt door de muur heen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35360590
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:50 schreef CarDani het volgende:

[..]

Ah jah, Copperfield. Daar heb ik nog heel weinig van gezien. Over die Chinese muur heb ik wel veel gehoord, ben er wel benieuwd naar. Ik zal dat ook binnenkort eens opzoeken 'kopen'.
pi_35360640
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:08 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ah jah, Copperfield. Daar heb ik nog heel weinig van gezien. Over die Chinese muur heb ik wel veel gehoord, ben er wel benieuwd naar. Ik zal dat ook binnenkort eens opzoeken 'kopen'.
Ik heb alles gezien van Copperfield. Ook indrukwekkend maar Brown maakt toch veel meer indruk op mij. Copperfield gebruikt meer 1 gebied en dat is illusie. Derren maakt van veel meer variaties gebruik zodat ik het veel indrukwekkender vind. Vooral omdat hij ook gebruik maakt van technieken die mediums gebruiken om mensen te laten geloven in het hiernamaals.
pi_35360689
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:10 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik heb alles gezien van Copperfield. Ook indrukwekkend maar Brown maakt toch veel meer indruk op mij. Copperfield gebruikt meer 1 gebied en dat is illusie. Derren maakt van veel meer variaties gebruik zodat ik het veel indrukwekkender vind. Vooral omdat hij ook gebruik maakt van technieken die mediums gebruiken om mensen te laten geloven in het hiernamaals.
Inderdaad. Ik denk ook dat andere dingen al snel zullen tegenvallen als je Derren eenmaal kent. En zoals al eerder werd gezegd: Derren is ook gewoon zo cool. He's the man.
pi_35360715
Ik zou wel eens willen weten hoe de dingen in Messiah werken. Dan doel ik vooral op het gelovig maken van ongelovigen en het vertellen van iemands medische geschiedenis.
pi_35360729
David Copperfield is/was getrouwd met Claudia Schiffer. He's definately the man
pi_35360755
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Hij zei ook es in een interview dat bij sommige 'grote' trucs niemand van zijn team precies weet hoe de truc werkt. Ze weten ieder alleen hetgeen ze moeten weten om het goed te laten lopen.
pi_35360873
Hoe zit het eigenlijk met het liefdesleven van Derren, weet iemand dat?
pi_35361291
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:20 schreef Genverbrander het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het liefdesleven van Derren, weet iemand dat?
Waarom wil je dat weten?

woensdag 22 februari 2006 @ 13:34:48 #174
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_35363350
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Publiciteitsstunt, hij is zo gay als Gordon.

(volgens mij)
Feyenoord!!! * Barça
pi_35363508
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:34 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

(volgens mij)
Jij hebt er duidelijk verstand van .
pi_35364270
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:34 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

(volgens mij)
Maar daarom is ie niet minder lekker
pi_35364482
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:16 schreef LedZep het volgende:

[..]

Inderdaad. Achteraf praten van "Wat een simpele truc, die kan ik ook wel verzinnen" en "Als dit het is vind ik er niks meer aan" -> voordat iemand een mogelijke verklaring gaf vonden jullie het wel allemaal bijzonder, geweldig, wat dan ook
nevermind...jij snapt echt totaal niet wat ik bedoel
pi_35364516
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:03 schreef CarDani het volgende:

[..]

Nee Genniepennie
hoezo kwaad daglicht? hij zegt dat hij sceptisch is, en hij laat zien hoe makkelijk het is om mensen voor de gek te houden...you do the math.

hij maakt niks of niemand belachelijk...tenminste, in de afleveringen die ik gezien heb. en dat zijn ze lang nog niet allemaal
pi_35364571
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:34 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Hmmm nou ik ben het daar toch niet helemaal mee eens hoor. Ik heb namelijk zo'n respect voor Derren omdat hij weliswaar simpele trucs toepast, maar wel met een enorme slimheid en geslepenheid. Zo vind ik het fantastisch als hij door kan dringen in het onbewuste van mensen door simpele zinnen uit te spreken, als hij zijn fotografische geheugen gebruikt om een boek uit z'n hoofd te leren of als hij mensen zo goed kan doorzien dat ie kan voorspellen welke keuze ze op een bepaald moment maken.

Eindelijk iemand die goed kan omschrijven wat IK bedoel
pi_35364751
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:08 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die goed kan omschrijven wat IK bedoel
Kijk, kijk, Derren beschikt dus over een fotografisch geheugen. En dan zegt hij dat mediums ons foppen, net als hij dat doet.
doeiiiii
Er zijn maar heel, heel, heel weinig mensen met een fotografisch geheugen.
pi_35364957
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:14 schreef CarDani het volgende:

[..]

Kijk, kijk, Derren beschikt dus over een fotografisch geheugen. En dan zegt hij dat mediums ons foppen, net als hij dat doet.
doeiiiii
Er zijn toch zoveel mensen met een fotografisch geheugen. Ik heb dat zelf ook eigenlijk. Wanneer ik tentamens leer voor mijn studie kan ik heel vaak van die rijtjes precies in mijn geheugen naar voren halen en waar die op de pagina stonden (links of rechts boven midden of onder). Dan visualiseer ik dat in mijn geheugen als ware. En bij mij is het totaal niet ontwikkeld verder ofzo. Maar volgens mij hebben zoveel mensen dat.

En bovendien heb ik volgens mij Derren nooit horen roepen dat hij een fotografisch geheugen heeft maar dat weet ik dus niet zeker.
pi_35365217
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:14 schreef CarDani het volgende:

[..]

doeiiiii
onzin...dat zijn er zat
pi_35365947
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:20 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Er zijn toch zoveel mensen met een fotografisch geheugen. Ik heb dat zelf ook eigenlijk. Wanneer ik tentamens leer voor mijn studie kan ik heel vaak van die rijtjes precies in mijn geheugen naar voren halen en waar die op de pagina stonden (links of rechts boven midden of onder). Dan visualiseer ik dat in mijn geheugen als ware. En bij mij is het totaal niet ontwikkeld verder ofzo. Maar volgens mij hebben zoveel mensen dat.

En bovendien heb ik volgens mij Derren nooit horen roepen dat hij een fotografisch geheugen heeft maar dat weet ik dus niet zeker.
in totm aflevering 2, leert ie zelfs iemand hoe het moet en in the gathering had hij de plategrond van londen uit zijn hoofd geleerd. En hij had een woordenboek van 16.000.000 woorden geleerd , knoopjes geteld enz...
Humor is een moment van inzicht waarbij tegenstellingen in het leven heel even zijn opgelost.
Dus: in humor ligt de waarheid; niet in het serieuze.
Dit meen ik niet serieus; is maar een grapje. Want anders is het niet waar.
pi_35366133
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:48 schreef sasser het volgende:

[..]

in totm aflevering 2, leert ie zelfs iemand hoe het moet en in the gathering had hij de plategrond van londen uit zijn hoofd geleerd. En hij had een woordenboek van 16.000.000 woorden geleerd , knoopjes geteld enz...
Ik kan het dus ook een beetje. Ik maak er vaak gebruik van voor het leren van bepaalde rijtjes voor tentamens. Lekker in mijn hoofd naar voren halen en waar het ongeveer stond. En dan het rijtje langzaam aflezen naar beneden en opschrijven.
pi_35366348
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:53 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik kan het dus ook een beetje. Ik maak er vaak gebruik van voor het leren van bepaalde rijtjes voor tentamens. Lekker in mijn hoofd naar voren halen en waar het ongeveer stond. En dan het rijtje langzaam aflezen naar beneden en opschrijven.
*ook wil
pi_35373608
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:53 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

JALOERS
pi_35373721
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 18:10 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

JALOERS
Ja maar ik kan natuurlijk geen boeken ofzo uit mijn hoofd gaan leren en dan ergens beginnen met lezen.
pi_35374377
Maargoed om even over Derrens liefdesleven door te praten:
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:34 schreef ACJazzz het volgende:

[..]

Waarom wil je dat weten?

Hehe oh gewoon.

Maareh... ik heb even op google gezocht
- Derren brown + relationship: geen relevante hits
- Derren brown + married: geen relevante hits
- Derren brown + girlfriend: geen relevante hits
- Derren brown + gay: geen relevante hits

Hij is er kennelijk in geslaagd zijn privéleven goed af te schermen. Waarvoor hulde.

Ik ben gewoon benieuwd naar wat meer achtergronden van deze man. Ook vraag ik me af of er iemand op aarde in staat zou zijn om een relatie met deze man te hebben, lijkt me vreselijk omdat ie dwars door je heen kijkt!! Je kunt waarschijnlijk met geen leugentje wegkomen.
pi_35374711
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 18:31 schreef Genverbrander het volgende:
Maargoed om even over Derrens liefdesleven door te praten:
[..]

Hehe oh gewoon.

Maareh... ik heb even op google gezocht
- Derren brown + relationship: geen relevante hits
- Derren brown + married: geen relevante hits
- Derren brown + girlfriend: geen relevante hits
- Derren brown + gay: geen relevante hits

Hij is er kennelijk in geslaagd zijn privéleven goed af te schermen. Waarvoor hulde.

Ik ben gewoon benieuwd naar wat meer achtergronden van deze man. Ook vraag ik me af of er iemand op aarde in staat zou zijn om een relatie met deze man te hebben, lijkt me vreselijk omdat ie dwars door je heen kijkt!! Je kunt waarschijnlijk met geen leugentje wegkomen.
Als die gast je vriend is kun je als vrouw zijnde denk ik niet goed een leugentje tegen hem vertellen.
pi_35374972
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 18:38 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Als die gast je vriend is kun je als vrouw zijnde denk ik niet goed een leugentje tegen hem vertellen.
Idd

Hier trouwens een heel melig Derren Brown-spelletje
http://lungfishstudio.com/derrenbrown/
pi_35375613
En hier is zijn officiële forum te vinden:

http://www.derrenbrownforum.com/

Het stikt daar van de overactieve derren-fans, bijna een sekte daar joh. Zo te zien is het zeer verslavend, newbies worden begroet met "Welcome (you'll probably never leave)". Uit zelfbescherming ga ik daar dus maar niet posten. Ze zijn er volgens mij erg melig want ze hebben ook een cd opgenomen, zie http://www.insideyourears.co.uk/index.html:
quote:
In February 2005, the geeky members of the Official Derren Brown Forum came up with a novel idea. They would get off their lazy arses, go outside and get lives.

The End.

Oh, fair reader, if only that were true instead of some foul, sick joke that we just made up. What they actually did was write and record an entire CD worth of music about the reluctant object of their sarcastically expressed affections, Mr Derren Brown. They gave themselves six weeks to organise the project, held a competition to create a cover for the final artefact and generally flapped around in a nerdy way making it. They named it "Inside Your Ears: The Derren Brown Fanthology". And here's the aftermath; a web site where you can find out a little more about what went on, who the contributors were and then download the entire CD for yourself. May your fickle God help you.
Hier is trouwens meer info te vinden over Derren:
http://www.derrenbrowninfo.co.uk/info.php

Hij heeft dus officieel geen relatie maar wel een papegaai. op de een of andere manier vind ik dat ook wel bij hem passen. Ik lees net op zijn website dat hij een goed doel voor het welzijn van papegaaien ondersteunt.
pi_35378159
wat boeit het nou of ie een vriend of vriendin heeft
hij lijkt me trouwens geen nicht.
pi_35380715
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 18:58 schreef Genverbrander het volgende:
En hier is zijn officiële forum te vinden:

http://www.derrenbrownforum.com/

Het stikt daar van de overactieve derren-fans, bijna een sekte daar joh. Zo te zien is het zeer verslavend, newbies worden begroet met "Welcome (you'll probably never leave)". Uit zelfbescherming ga ik daar dus maar niet posten. Ze zijn er volgens mij erg melig want ze hebben ook een cd opgenomen, zie http://www.insideyourears.co.uk/index.html:
[..]

Hier is trouwens meer info te vinden over Derren:
http://www.derrenbrowninfo.co.uk/info.php

Hij heeft dus officieel geen relatie maar wel een papegaai. op de een of andere manier vind ik dat ook wel bij hem passen. Ik lees net op zijn website dat hij een goed doel voor het welzijn van papegaaien ondersteunt.
Hij heeft die papegaai vast allemaal zinnen leren zeggen
pi_35380829
pi_35381307
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:59 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
wat boeit het nou of ie een vriend of vriendin heeft
hij lijkt me trouwens geen nicht.
niet iedere homo is een nicht he.
pi_35381883
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:01 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

niet iedere homo is een nicht he.
da's ook weer waar
pi_35384015
quote:

[..]

Ik heb de bewuste aflevering inmiddels gezien. Volgens mij zit ik er goed naast.

Die hele aflevering is trouwens interessant, zeg.

Ik zal er nog eens goed naar kijken. Maar mijn eerste ingeving door te besluiten dat ik er hierboven goed naast zat, was dat er naast de bewuste vrouw op straat iemand loopt die helemaal geen sjoege geeft als de vrouw zich omdraait. Dus een geluidsignaal valt af.
pi_35384083
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:50 schreef ACJazzz het volgende:

[..]

Ik heb de bewuste aflevering inmiddels gezien. Volgens mij zit ik er goed naast.

Die hele aflevering is trouwens interessant, zeg.

Ik zal er nog eens goed naar kijken. Maar mijn eerste ingeving door te besluiten dat ik er hierboven goed naast zat, was dat er naast de bewuste vrouw op straat iemand loopt die helemaal geen sjoege geeft als de vrouw zich omdraait. Dus een geluidsignaal valt af.
Is het deze: Derren Brown - Trick Of The Mind #6 ?

Die heb ik toevallig net gekocht
pi_35386454
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:51 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

Is het deze: Derren Brown - Trick Of The Mind #6 ?

Die heb ik toevallig net gekocht

Die is het idd.
pi_35386988
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:34 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Die is het idd.
echte fans willen alles origineel hebben he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')