quote:Op zondag 12 februari 2006 19:11 schreef tong80 het volgende:
Ik heb niks met het koningshuis. Maar vind het altijd leuk om te zien dat ze hier wel hun emoties durfen te tonen.Moet je in België komen daar wordt het koningshuis elke morgen van nieuwe batterijen voorzien anders komen ze niet vooruit.
Je zal er achter zittenquote:Op zondag 12 februari 2006 19:23 schreef Adelante het volgende:
Ik vond ze alleen wat schraal afsteken tegen dat grote oranje vlak van een Erika Terpstra
Hoe waarquote:Op zondag 12 februari 2006 19:11 schreef tong80 het volgende:
Ik heb niks met het koningshuis. Maar vind het altijd leuk om te zien dat ze hier wel hun emoties durfen te tonen.Moet je in België komen daar wordt het koningshuis elke morgen van nieuwe batterijen voorzien anders komen ze niet vooruit.
Tja, daar zou ik ook geen 2x over na hoefen te denken.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:29 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hoe waar![]()
Maar de koning deed wel Henin en Clijsters zoenen tijdens de prijsuitreiking na hun finale op Roland Garros.
Het blijven mensen hèquote:Op zondag 12 februari 2006 19:31 schreef dehero het volgende:
[..]
Tja, daar zou ik ook geen 2x over na hoefen te denken.![]()
Klopt, maar dat had ik je toch al eens verteldquote:
Het valt me juist reuzemee tegenwoordig...quote:Op zondag 12 februari 2006 19:44 schreef skiczukie het volgende:
Dat kind ziet er nog steeds uit als een persoon met syndoom van Down.
Hoe lang blijven ze daar nog dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geweldig. Zal eens kijken of ik screenshots kan maken een dezer dagen.
Eenschquote:Op zondag 12 februari 2006 19:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hebben het leukste koninklijke duo ter wereld![]()
![]()
![]()
Denk dat ze er bij de 1500m ook wel bij zijn?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe lang blijven ze daar nog dan?
ze moeten blijven tot het eind.... ze brengen gelukquote:Op zondag 12 februari 2006 20:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe lang blijven ze daar nog dan?
En Max wacht tot ze is ondergezeverd door spraakwaterval Wennemarsquote:Op zondag 12 februari 2006 20:07 schreef Evertjan het volgende:
Wim-Lex zal wel blijven totdat Marianne Timmer goud heeft gewonnen![]()
Ik hoop dat ze daar in Italie helemaal kapot vriezen.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:11 schreef MiLalaa het volgende:
ik vond het zooo geweldig leuk en lief![]()
Alexia met oranje petje en Amalia met sjaaltje. Maxima die de regels gaat uitleggen
Hopelijk zitten ze er nog veel vaker.
Laten ze dan maar een huis in Turijn gaan zoekenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:07 schreef Evertjan het volgende:
Wim-Lex zal wel blijven totdat Marianne Timmer goud heeft gewonnen![]()
dat is nog het meest briljante... als import-Argentijnse had ze tot een paar jaar geleden zelf nog nooit een wedstrijd gezien schat ik zoquote:Op zondag 12 februari 2006 20:11 schreef MiLalaa het volgende:
ik vond het zooo geweldig leuk en lief![]()
Alexia met oranje petje en Amalia met sjaaltje. Maxima die de regels gaat uitleggen
Hopelijk zitten ze er nog veel vaker.
doe es effe normaal johquote:Op zondag 12 februari 2006 20:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze daar in Italie helemaal kapot vriezen.
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:27 schreef Duder het volgende:
klappen we ook voor mijn oom en tante die daar zitten?
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:27 schreef Duder het volgende:
wat jij wiltquote:Op zondag 12 februari 2006 20:27 schreef Duder het volgende:
We hebben nu eenmaal een koninklijk huis en ik vind het dan tof dat die mensen zo meeleven... je kunt ook het opgewarmde lijkenduo uit Belgie hebben, daar zit totaal geen leven in...quote:Op zondag 12 februari 2006 20:43 schreef Duder het volgende:
ik vind het gewoon treurig dat sommige mensen het leuk vinden om te zien dat 2 losers in turijn schaatsen zitten te kijken
Het is toch maar een kind.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:47 schreef faberic het volgende:
Amalia wilde niet klappen vandaag (van wat ik ervan gezien heb dan)
Enthousiaster dan Erica Terpstra komen de bobo's niet. Geweldig!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:23 schreef Adelante het volgende:
Ik vond ze alleen wat schraal afsteken tegen dat grote oranje vlak van een Erika Terpstra
Het was leuk, omdat het er LIEF uitzag!quote:Op zondag 12 februari 2006 20:43 schreef Duder het volgende:
ik vind het gewoon treurig dat sommige mensen het leuk vinden om te zien dat 2 losers in turijn schaatsen zitten te kijken
Inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2006 21:18 schreef NJ het volgende:
Enthousiaster dan Erica Terpstra komen de bobo's niet. Geweldig!
gevalletje verkeerd aftrainenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
InderdaadErica rockt!
(en haar alleen maar een beetje beoordelen op haar figuur is lame!!)
Zeiken over Erica mag als je zèlf 2 medailles hebt weten te halen op een Olympische Spelen![]()
Ja Erica is fanatiekquote:Op zondag 12 februari 2006 21:22 schreef MiLalaa het volgende:
En Erica inderdaad ookenthousiast en fanatiek
Ja, heel spijtig. Ik hoop maar dat Inge de Bruin dat anders aanpaktquote:Op zondag 12 februari 2006 21:22 schreef TheVulture het volgende:
gevalletje verkeerd aftrainen
Erica is super, dat ze nog maar lang onder ons mag zijn om Oranje aan te moedigen
Ze is voorzitter van NOC*NSFquote:Op zondag 12 februari 2006 21:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Erica is voorzitster van de ioc?
Sinds Alexander getrouwd is en kinderen heeft is hij zo veel relaxter en spontaner geworden. Hij past beter in zijn rol als kroonprins en toekomstig koning en dat is duidelijk te zien. Ik vind de twee ook verreweg het leukste kroonprinselijk paar.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, heel spijtig. Ik hoop maar dat Inge de Bruin dat anders aanpakt(of Marleen Veldhuis)
Maar ik vind haar ook ab-so-luut geen Bobo, geweldig!
Net als Willem Alexander, absoluut geen bobo-type. Gelukkig maar. Nou moet ik wel zeggen dat Maxima + kinderen wel erg goed voor zijn PR is.![]()
Vrouw van Oboema :quote:
Kindjes worden tweetalig opgevoed !quote:Op zondag 12 februari 2006 23:09 schreef Thisbe het volgende:
Ik vond het ook lieeeef!![]()
Maxima sprak trouwens wel Spaans tegen Amalia toen ze bovenaan de trap stonden, en later Nederlands toen ze weer zaten!![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:18 schreef tong80 het volgende:
Erica sucks. Die heeft het schoolzwemmen afgeschaft en is lid van een partij die subsidies op sportverenigingen wil afschaffen.
Terpstra is een wolf in schapenkleren. Met haar dikke pens vervuild ze m'n beeld en met haar politieke denkbeelden doet ze me kotsen.
Weg met dat mens.
Amalia heeft erin zitten graaien, dat lijkt me duidelijk, ze zit op zijn schoudersquote:
Iddquote:Op maandag 13 februari 2006 00:19 schreef fanneke het volgende:
Gezellig met de hele familie op kosten van een ander naar de Olympische Spelen.
Zou ik ook wel willen.
ik heb de streams gekeken en met fraps screenshots gemaaktquote:
Wat knap van je, nee, dat kan ik nietquote:Op maandag 13 februari 2006 12:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb de streams gekeken en met fraps screenshots gemaakt
Claus was toch niet zo'n onwijse jagerquote:Op zondag 12 februari 2006 19:12 schreef SCH het volgende:
Even die opmerking uit een ander topic:
Maxima tegen Amalia: "als je zo dat schot hoort dan is het niet je grootvader"
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Claus was toch niet zo'n onwijse jager
Die zijn alletwee al dood...quote:Op maandag 13 februari 2006 13:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik gok erop dat ze Bernhard bedoelen...
maar wel leuk gevonden
Alexia klaagt ook niet geloof ikquote:Op maandag 13 februari 2006 13:11 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik ken nog een familieverhaal van een baby die door zijn vader bij een spannende voetbalwedstrijd bijkans de kamer doorgesmeten werd bij het juichend opspringen van die vader...
Trouwens, ik ben jaloers. Dat kind kan amper kwijlen, en mag bij de Olympische Spelen zijn. En ik ben er nog nooit geweest, terwijl ik die sport wel snap! Amalia Nervosa heeft maar geluk.
Kruisjes bij mij.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef Evilia het volgende:
Foto's!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Erica heeft een nieuwe snack gevondenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:26 schreef Majar het volgende:
Deze is ook van de ANP-site
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:46 schreef Jane het volgende:
Zag ze net bij RTL nieuws bij het snowboarden op de tribune zitten en Alexia had zo'n schattig zonnebrilletje op!
Hoop dat daar een foto van is.
arm kind, wat lijkt ze trouwens hier op der vaderquote:Op maandag 13 februari 2006 15:26 schreef Majar het volgende:
[afbeelding]
Dat is dus een dubbel arm kindquote:Op maandag 13 februari 2006 19:53 schreef MissX het volgende:
[..]
arm kind, wat lijkt ze trouwens hier op der vader
Zou leuk zijn als daar foto's van zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 19:46 schreef Jane het volgende:
Zag ze net bij RTL nieuws bij het snowboarden op de tribune zitten en Alexia had zo'n schattig zonnebrilletje op!
Hoop dat daar een foto van is.
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:18 schreef tong80 het volgende:
Erica sucks. Die heeft het schoolzwemmen afgeschaft en is lid van een partij die subsidies op sportverenigingen wil afschaffen.
Terpstra is een wolf in schapenkleren. Met haar dikke pens vervuild ze m'n beeld en met haar politieke denkbeelden doet ze me kotsen.
Weg met dat mens.
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:54 schreef meami het volgende:
Ze waren dus niet bij het schaatsen vandaag. Dat hebben we gemerkt
Precies!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:19 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Het was leuk, omdat het er LIEF uitzag!
Liever en leuker dan die oranje gekken.
![]()
Ze waren toch ergens anders naar de spelen kijken.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:51 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Morgen weer laten aanrukken dus!
![]()
Leuke fotoquote:Op maandag 13 februari 2006 15:26 schreef Majar het volgende:
[afbeelding]
Ja, ze doen het maar met de kleine prinsesjes erbijquote:Op dinsdag 14 februari 2006 02:10 schreef rubbereend het volgende:
leuk dat ze vandaag bij Cheryl waren
Dat hoofd van Ericaquote:
Geweldig inderdaad hoe ze meelven en tussen het gewone publiek zitten!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:12 schreef Cheesecake het volgende:
Leuk dat ze erbij waren, en het zijn leuke plaatjes. Een stuk beter dan die ijskonijnen uit België en Engeland. Enthousiast meejuichen, niet in een skybox gaan zitten maar tussen het 'gewone volk':![]()
En Amalia en Alexia zijn lief![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tweemaal (baby)vet...quote:Op maandag 13 februari 2006 15:26 schreef Majar het volgende:
[afbeelding]
Geen Catharina-Amalia en Alexia volgens mij deze keer.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:01 schreef Ambrosius het volgende:
Ze zitten weer op de tribune bij het schaatsen nu.
Die moeten ook allang in bed liggen, het is bijna 7 uurquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:44 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Geen Catharina-Amalia en Alexia volgens mij deze keer.
Ze waren nog wel bij het snowboarden. Zijn alleen geen foto's van, terwijl Alexia er zo leuk uitzag met haar roze skipak en stoere zonnebrilquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:52 schreef Majar het volgende:
[..]
Die moeten ook allang in bed liggen, het is bijna 7 uur![]()
Ik hoop het. Als de kids er zijn gaat het tot nu toe meestal goed met de Nederlanders.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:24 schreef meami het volgende:
Zijn ze nog gespot?
Idd ja, de lui met de meeste centen kost het niks om daar te zitten en als wij gewone burgers dara heen zouden willen betalen we ons scheel. De wereld is maar krom verdeeld..........quote:Op maandag 13 februari 2006 00:19 schreef fanneke het volgende:
Gezellig met de hele familie op kosten van een ander naar de Olympische Spelen.
Zou ik ook wel willen.
Wat een onzin,quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:09 schreef Ke2v2in het volgende:
[..]
Idd ja, de lui met de meeste centen kost het niks om daar te zitten en als wij gewone burgers dara heen zouden willen betalen we ons scheel. De wereld is maar krom verdeeld..........
![]()
![]()
![]()
Hij werkt voor de Olympische Spelenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:16 schreef Ke2v2in het volgende:
Denk je nou echt dat ze entree bewijzen hebben gekocht via ticketbox?![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:52 schreef greatgonzo het volgende:
[afbeelding]
mijn Maxima, wat doe je![]()
werkt?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij werkt voor de Olympische Spelen![]()
Hij en zijn gezin waren in ieder geval niet van jouw belastingcenten in Turijn, dat moet een hele geruststelling voor je zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:05 schreef fanneke het volgende:
[..]
werkt?![]()
Die lamzak heeft nog geen dag in zijn leven gewerkt. Teert lekker op onze belastingcenten.
Daar zit ook Clemence Ross-van Dorp, staatssecretaris van VWS, op de tribune.quote:
Die twee zuurpruimen vallen in negatieve zin nu wel heel erg op met de vrolijke Alexander, Maxima en kids.quote:
jaja, en het IOC nodigt ook de hele familie van de leden uit.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:04 schreef Majar het volgende:
[..]
Hij en zijn gezin waren in ieder geval niet van jouw belastingcenten in Turijn, dat moet een hele geruststelling voor je zijn![]()
Hij doet dit voor IOC:
- lid bestuur I.O.C. (Internationaal Olympisch Comité), vanaf februari 1998
- lid Comité voor Olympische Solidariteit
- lid evaluatiecommissie XXI Winterspelen in 2010 (I.O.C.), 2003
- lid Coördinatiecommissie Vancouver 2010 (I.O.C.), vanaf 2003
Hij zal harder werken en meer doen voor het land dan je denkt (en begrijpt waarschijnlijk).quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:05 schreef fanneke het volgende:
[..]
werkt?![]()
Die lamzak heeft nog geen dag in zijn leven gewerkt. Teert lekker op onze belastingcenten.
en wie zegt dat er niet gewoon betaald is voor hun kaartjes?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:51 schreef fanneke het volgende:
[..]
jaja, en het IOC nodigt ook de hele familie van de leden uit.![]()
Door Wim en Max zelf?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
en wie zegt dat er niet gewoon betaald is voor hun kaartjes?
ja, waarom nietquote:
Jij bent aardig naief zeg.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
en wie zegt dat er niet gewoon betaald is voor hun kaartjes?
Je hebt kennelijk geen kaas gegeten van marketing.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:51 schreef fanneke het volgende:
[..]
jaja, en het IOC nodigt ook de hele familie van de leden uit.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:46 schreef Toeps het volgende:
[..]
Je hebt kennelijk geen kaas gegeten van marketing.
Als ik een evenement zou organiseren zou ik ook celebs willen hebben. Goed voor je image en zo, vooral zo'n leuke Maxima met kids. Dat is die kaartjes lang en breed waard.
Amalia is inderdaad wat meer in haar gezicht gegroeid zeg maar. Doordat ze echt een heel bolle toet had als baby en ze (net als praktisch alle baby's overigens) wat scheel staande oogjes had hoorde je idd. wel eens dat ze Down-trekjes had. Echt lijken erop deed ze niet, vond ik, want kinderen met het syndroom zien er echt heel anders uit. Bovendien was het denk ik niet mogelijk dat een evt. Down syndroom bij een Koninklijke baby niet opgemerkt wordt. De baby (Amalia) zal ongetwijfeld getest zijn hierop toen Maxima nog zwanger was, en ook zal de kinderarts haar na haar geboorte uitvoerig hebben gecheckt. En voor het opmerken van het syndroom van Down bij baby's hoef je echt geen kinderarts te zijn. Die kenmerken zijn zo duidelijk aanwezig dat je die meteen na de geboorte van het kind al ziet. Vlak na Amalia's geboorte (na haar presentatie in het ZH) hoorde je er echter helemaal niemand over.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:55 schreef TheVulture het volgende:
Amalia is toch aardig bijgetrokken moet ik zeggen... het is nu een mooi kindje terwijl het eerst op iemand met het syndroom van Down leek
Ziet er nu een stuk leuker uitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:55 schreef TheVulture het volgende:
Amalia is toch aardig bijgetrokken moet ik zeggen... het is nu een mooi kindje terwijl het eerst op iemand met het syndroom van Down leek
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:52 schreef Cheesecake het volgende:
Nog een paar leuke foto's van W-A, Maxima en kinderen tijdens de ploegenachtervolging afgelopen donderdag:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En van de 3000-meter dames:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb Maxima en Alex niet gezien.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:11 schreef Dwaashaas het volgende:Maxima spande zich nog meer in dan de schaatsers ! Prachtig !!
Heeft iemand daar toevallig een filmpje van ?
Zonde, ik heb helemaal niks met ons koningshuis, maar voor Maxima heb ik vanaf daarnet toch echt een zwakquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb Maxima en Alex niet gezien.
![]()
Jullie hebben misschien een laptopje dan kun je zo voor de TV gaan zitten, en ik heb een PC.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:15 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Zonde, ik heb helemaal niks met ons koningshuis, maar voor Maxima heb ik vanaf daarnet toch echt een zwak
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Jullie hebben misschien een laptopje dan kun je zo voor de TV gaan zitten, en ik heb een PC.
Moet me geregeld omdraaien om te tikken hier en te kijken![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:23 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Vrouwen roepen toch altijd zo hard dat zij wél 2 dingen tegelijk kunnen ?
ik zat ook gewoon beneden TV te kijken, ben daarna pas boven op FOK gegaan![]()
Nou ik niet hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:23 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Vrouwen roepen toch altijd zo hard dat zij wél 2 dingen tegelijk kunnen ?
ik zat ook gewoon beneden TV te kijken, ben daarna pas boven op FOK gegaan![]()
Super fotoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:52 schreef Cheesecake het volgende:
Nog een paar leuke foto's van W-A, Maxima en kinderen tijdens de ploegenachtervolging afgelopen donderdag:
ja die van Maxima schitterend.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:50 schreef Bruce117 het volgende:
Zijn er ook foto's van vanmiddag.
Maxima was zo mooi enthousiast.
Maxima is idd een aardige vrouw. Was enkele jaren geleden voor een bezoekje op het bedrijf waar ik werk. Heel aardig, sympathiek en erg (en oprecht) geïnteresseerd in de mensen.quote:
Exactly my thoughts.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:55 schreef TheVulture het volgende:
Heb al gekeken maar er zijn geen foto's van Max gisteren. Wel beelden uit Studio Sportwinter.quote:
Ja, ik vind ook wel jammer.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:50 schreef Jane het volgende:
Jammer dat ze naar huis is.
Heb net pas de beelden gezien van tijdens de 1000 voor de heren. Geweldig!
Ja, als dat gespeeld was dan verdient ze een Oscar.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef After_Forever het volgende:
ik geloof ook wel dat dat gemeend is/was![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |