We hebben nu eenmaal een koninklijk huis en ik vind het dan tof dat die mensen zo meeleven... je kunt ook het opgewarmde lijkenduo uit Belgie hebben, daar zit totaal geen leven in...quote:Op zondag 12 februari 2006 20:43 schreef Duder het volgende:
ik vind het gewoon treurig dat sommige mensen het leuk vinden om te zien dat 2 losers in turijn schaatsen zitten te kijken
Het is toch maar een kind.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:47 schreef faberic het volgende:
Amalia wilde niet klappen vandaag (van wat ik ervan gezien heb dan)
Enthousiaster dan Erica Terpstra komen de bobo's niet. Geweldig!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:23 schreef Adelante het volgende:
Ik vond ze alleen wat schraal afsteken tegen dat grote oranje vlak van een Erika Terpstra
Het was leuk, omdat het er LIEF uitzag!quote:Op zondag 12 februari 2006 20:43 schreef Duder het volgende:
ik vind het gewoon treurig dat sommige mensen het leuk vinden om te zien dat 2 losers in turijn schaatsen zitten te kijken
Inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2006 21:18 schreef NJ het volgende:
Enthousiaster dan Erica Terpstra komen de bobo's niet. Geweldig!
gevalletje verkeerd aftrainenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
InderdaadErica rockt!
(en haar alleen maar een beetje beoordelen op haar figuur is lame!!)
Zeiken over Erica mag als je zèlf 2 medailles hebt weten te halen op een Olympische Spelen![]()
Ja Erica is fanatiekquote:Op zondag 12 februari 2006 21:22 schreef MiLalaa het volgende:
En Erica inderdaad ookenthousiast en fanatiek
Ja, heel spijtig. Ik hoop maar dat Inge de Bruin dat anders aanpaktquote:Op zondag 12 februari 2006 21:22 schreef TheVulture het volgende:
gevalletje verkeerd aftrainen
Erica is super, dat ze nog maar lang onder ons mag zijn om Oranje aan te moedigen
Ze is voorzitter van NOC*NSFquote:Op zondag 12 februari 2006 21:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Erica is voorzitster van de ioc?
Sinds Alexander getrouwd is en kinderen heeft is hij zo veel relaxter en spontaner geworden. Hij past beter in zijn rol als kroonprins en toekomstig koning en dat is duidelijk te zien. Ik vind de twee ook verreweg het leukste kroonprinselijk paar.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, heel spijtig. Ik hoop maar dat Inge de Bruin dat anders aanpakt(of Marleen Veldhuis)
Maar ik vind haar ook ab-so-luut geen Bobo, geweldig!
Net als Willem Alexander, absoluut geen bobo-type. Gelukkig maar. Nou moet ik wel zeggen dat Maxima + kinderen wel erg goed voor zijn PR is.![]()
Vrouw van Oboema :quote:
Kindjes worden tweetalig opgevoed !quote:Op zondag 12 februari 2006 23:09 schreef Thisbe het volgende:
Ik vond het ook lieeeef!![]()
Maxima sprak trouwens wel Spaans tegen Amalia toen ze bovenaan de trap stonden, en later Nederlands toen ze weer zaten!![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:18 schreef tong80 het volgende:
Erica sucks. Die heeft het schoolzwemmen afgeschaft en is lid van een partij die subsidies op sportverenigingen wil afschaffen.
Terpstra is een wolf in schapenkleren. Met haar dikke pens vervuild ze m'n beeld en met haar politieke denkbeelden doet ze me kotsen.
Weg met dat mens.
Amalia heeft erin zitten graaien, dat lijkt me duidelijk, ze zit op zijn schoudersquote:
Iddquote:Op maandag 13 februari 2006 00:19 schreef fanneke het volgende:
Gezellig met de hele familie op kosten van een ander naar de Olympische Spelen.
Zou ik ook wel willen.
ik heb de streams gekeken en met fraps screenshots gemaaktquote:
Wat knap van je, nee, dat kan ik nietquote:Op maandag 13 februari 2006 12:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb de streams gekeken en met fraps screenshots gemaakt
Claus was toch niet zo'n onwijse jagerquote:Op zondag 12 februari 2006 19:12 schreef SCH het volgende:
Even die opmerking uit een ander topic:
Maxima tegen Amalia: "als je zo dat schot hoort dan is het niet je grootvader"
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Claus was toch niet zo'n onwijse jager
Die zijn alletwee al dood...quote:Op maandag 13 februari 2006 13:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik gok erop dat ze Bernhard bedoelen...
maar wel leuk gevonden
Alexia klaagt ook niet geloof ikquote:Op maandag 13 februari 2006 13:11 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik ken nog een familieverhaal van een baby die door zijn vader bij een spannende voetbalwedstrijd bijkans de kamer doorgesmeten werd bij het juichend opspringen van die vader...
Trouwens, ik ben jaloers. Dat kind kan amper kwijlen, en mag bij de Olympische Spelen zijn. En ik ben er nog nooit geweest, terwijl ik die sport wel snap! Amalia Nervosa heeft maar geluk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |