quote:Op zondag 12 februari 2006 19:11 schreef tong80 het volgende:
Ik heb niks met het koningshuis. Maar vind het altijd leuk om te zien dat ze hier wel hun emoties durfen te tonen.Moet je in België komen daar wordt het koningshuis elke morgen van nieuwe batterijen voorzien anders komen ze niet vooruit.
Je zal er achter zittenquote:Op zondag 12 februari 2006 19:23 schreef Adelante het volgende:
Ik vond ze alleen wat schraal afsteken tegen dat grote oranje vlak van een Erika Terpstra
Hoe waarquote:Op zondag 12 februari 2006 19:11 schreef tong80 het volgende:
Ik heb niks met het koningshuis. Maar vind het altijd leuk om te zien dat ze hier wel hun emoties durfen te tonen.Moet je in België komen daar wordt het koningshuis elke morgen van nieuwe batterijen voorzien anders komen ze niet vooruit.
Tja, daar zou ik ook geen 2x over na hoefen te denken.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:29 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hoe waar![]()
Maar de koning deed wel Henin en Clijsters zoenen tijdens de prijsuitreiking na hun finale op Roland Garros.
Het blijven mensen hèquote:Op zondag 12 februari 2006 19:31 schreef dehero het volgende:
[..]
Tja, daar zou ik ook geen 2x over na hoefen te denken.![]()
Klopt, maar dat had ik je toch al eens verteldquote:
Het valt me juist reuzemee tegenwoordig...quote:Op zondag 12 februari 2006 19:44 schreef skiczukie het volgende:
Dat kind ziet er nog steeds uit als een persoon met syndoom van Down.
Hoe lang blijven ze daar nog dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geweldig. Zal eens kijken of ik screenshots kan maken een dezer dagen.
Eenschquote:Op zondag 12 februari 2006 19:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hebben het leukste koninklijke duo ter wereld![]()
![]()
![]()
Denk dat ze er bij de 1500m ook wel bij zijn?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe lang blijven ze daar nog dan?
ze moeten blijven tot het eind.... ze brengen gelukquote:Op zondag 12 februari 2006 20:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe lang blijven ze daar nog dan?
En Max wacht tot ze is ondergezeverd door spraakwaterval Wennemarsquote:Op zondag 12 februari 2006 20:07 schreef Evertjan het volgende:
Wim-Lex zal wel blijven totdat Marianne Timmer goud heeft gewonnen![]()
Ik hoop dat ze daar in Italie helemaal kapot vriezen.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:11 schreef MiLalaa het volgende:
ik vond het zooo geweldig leuk en lief![]()
Alexia met oranje petje en Amalia met sjaaltje. Maxima die de regels gaat uitleggen
Hopelijk zitten ze er nog veel vaker.
Laten ze dan maar een huis in Turijn gaan zoekenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:07 schreef Evertjan het volgende:
Wim-Lex zal wel blijven totdat Marianne Timmer goud heeft gewonnen![]()
dat is nog het meest briljante... als import-Argentijnse had ze tot een paar jaar geleden zelf nog nooit een wedstrijd gezien schat ik zoquote:Op zondag 12 februari 2006 20:11 schreef MiLalaa het volgende:
ik vond het zooo geweldig leuk en lief![]()
Alexia met oranje petje en Amalia met sjaaltje. Maxima die de regels gaat uitleggen
Hopelijk zitten ze er nog veel vaker.
doe es effe normaal johquote:Op zondag 12 februari 2006 20:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze daar in Italie helemaal kapot vriezen.
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:27 schreef Duder het volgende:
klappen we ook voor mijn oom en tante die daar zitten?
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:27 schreef Duder het volgende:
wat jij wiltquote:Op zondag 12 februari 2006 20:27 schreef Duder het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |