en wie zegt dat er niet gewoon betaald is voor hun kaartjes?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:51 schreef fanneke het volgende:
[..]
jaja, en het IOC nodigt ook de hele familie van de leden uit.![]()
Door Wim en Max zelf?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
en wie zegt dat er niet gewoon betaald is voor hun kaartjes?
ja, waarom nietquote:
Jij bent aardig naief zeg.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
en wie zegt dat er niet gewoon betaald is voor hun kaartjes?
Je hebt kennelijk geen kaas gegeten van marketing.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:51 schreef fanneke het volgende:
[..]
jaja, en het IOC nodigt ook de hele familie van de leden uit.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:46 schreef Toeps het volgende:
[..]
Je hebt kennelijk geen kaas gegeten van marketing.
Als ik een evenement zou organiseren zou ik ook celebs willen hebben. Goed voor je image en zo, vooral zo'n leuke Maxima met kids. Dat is die kaartjes lang en breed waard.
Amalia is inderdaad wat meer in haar gezicht gegroeid zeg maar. Doordat ze echt een heel bolle toet had als baby en ze (net als praktisch alle baby's overigens) wat scheel staande oogjes had hoorde je idd. wel eens dat ze Down-trekjes had. Echt lijken erop deed ze niet, vond ik, want kinderen met het syndroom zien er echt heel anders uit. Bovendien was het denk ik niet mogelijk dat een evt. Down syndroom bij een Koninklijke baby niet opgemerkt wordt. De baby (Amalia) zal ongetwijfeld getest zijn hierop toen Maxima nog zwanger was, en ook zal de kinderarts haar na haar geboorte uitvoerig hebben gecheckt. En voor het opmerken van het syndroom van Down bij baby's hoef je echt geen kinderarts te zijn. Die kenmerken zijn zo duidelijk aanwezig dat je die meteen na de geboorte van het kind al ziet. Vlak na Amalia's geboorte (na haar presentatie in het ZH) hoorde je er echter helemaal niemand over.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:55 schreef TheVulture het volgende:
Amalia is toch aardig bijgetrokken moet ik zeggen... het is nu een mooi kindje terwijl het eerst op iemand met het syndroom van Down leek
Ziet er nu een stuk leuker uitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:55 schreef TheVulture het volgende:
Amalia is toch aardig bijgetrokken moet ik zeggen... het is nu een mooi kindje terwijl het eerst op iemand met het syndroom van Down leek
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:52 schreef Cheesecake het volgende:
Nog een paar leuke foto's van W-A, Maxima en kinderen tijdens de ploegenachtervolging afgelopen donderdag:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En van de 3000-meter dames:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb Maxima en Alex niet gezien.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:11 schreef Dwaashaas het volgende:Maxima spande zich nog meer in dan de schaatsers ! Prachtig !!
Heeft iemand daar toevallig een filmpje van ?
Zonde, ik heb helemaal niks met ons koningshuis, maar voor Maxima heb ik vanaf daarnet toch echt een zwakquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb Maxima en Alex niet gezien.
![]()
Jullie hebben misschien een laptopje dan kun je zo voor de TV gaan zitten, en ik heb een PC.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:15 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Zonde, ik heb helemaal niks met ons koningshuis, maar voor Maxima heb ik vanaf daarnet toch echt een zwak
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Jullie hebben misschien een laptopje dan kun je zo voor de TV gaan zitten, en ik heb een PC.
Moet me geregeld omdraaien om te tikken hier en te kijken![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:23 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Vrouwen roepen toch altijd zo hard dat zij wél 2 dingen tegelijk kunnen ?
ik zat ook gewoon beneden TV te kijken, ben daarna pas boven op FOK gegaan![]()
Nou ik niet hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:23 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Vrouwen roepen toch altijd zo hard dat zij wél 2 dingen tegelijk kunnen ?
ik zat ook gewoon beneden TV te kijken, ben daarna pas boven op FOK gegaan![]()
Super fotoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:52 schreef Cheesecake het volgende:
Nog een paar leuke foto's van W-A, Maxima en kinderen tijdens de ploegenachtervolging afgelopen donderdag:
ja die van Maxima schitterend.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:50 schreef Bruce117 het volgende:
Zijn er ook foto's van vanmiddag.
Maxima was zo mooi enthousiast.
Maxima is idd een aardige vrouw. Was enkele jaren geleden voor een bezoekje op het bedrijf waar ik werk. Heel aardig, sympathiek en erg (en oprecht) geïnteresseerd in de mensen.quote:
Exactly my thoughts.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:55 schreef TheVulture het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |