Geen een hij heeft zijn pc op zijn kamer neem ik aan en gaat dan de episode "kijken".quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:36 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Op welke zender komt het dan?
Xbox/mediacentre?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:36 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Op mijn DVD spelerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:36 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Kunnen wij die in het oosten van het land ook ontvangen?quote:
Mja jammer, maar als je er vanuit gaat dat deze installatie een soort van Halo is dan is het niet onlogisch.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:57 schreef Boondock_Saint het volgende:
Supervette E.P.
Een klein smetje: Dat de timer toch nog gestopt kon worden
Nee uiteraard, maar dat was om de vergelijking met Halo te geven. De Dharma Initiative heeft blijkbaar een nieuw virus ontdekt, misschien zelfs wel zelf ontwikkeld (per ongeluk of met opzet) en deze installatie als allerlaatste redmiddel gebouwd.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Interessante theorie, maar volgens mij niet echt plausibel. Het gebouw is door mensen gemaakt, en niet een of ander vaag super-ras...
Via mininova welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:00 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Kunnen wij die in het oosten van het land ook ontvangen?
Je downd em eerst op je pc en dan op een cdtje branden, neem ik aan toch?quote:
Als we beneden kijken brandt ik hem ff op DVD, beneden hebben we een Divx speler.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
Je downd em eerst op je pc en dan op een cdtje branden, neem ik aan toch?
Waarom laten ze de beveiliging dan afhangen van een mensen die om de 108 minuten een code in moeten voeren, dat is veel te risicovol ze hebben tenslotte een computer die dat met een simpel programma zelf zou kunnen. Er is zoals we in het filmpje al eens te zien hebben gekregen al een 'incident' geweest, ook Rousseau haar team ging dood, dat kan met elkaar te maken hebben maar misschien ook niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:29 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee uiteraard, maar dat was om de vergelijking met Halo te geven. De Dharma Initiative heeft blijkbaar een nieuw virus ontdekt, misschien zelfs wel zelf ontwikkeld (per ongeluk of met opzet) en deze installatie als allerlaatste redmiddel gebouwd.
Dan neemt hij hun waarschijnlijk mee naar the others....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:37 schreef robertvt het volgende:
Ik snap niet dat ze die gast niet gewoon vragen om z'n vrouw's graf of die luchtballon te laten zien.
Ben je "lost" in de verkeerde topic of volg ik het gewoon niet meer?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:51 schreef Jump het volgende:
Het is misschien de vogelgriep, met die dode zwanen de laatste tijd die er aan gestorven zijn
Ik ben gewoon een quote vergetenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:02 schreef SweetLakeFlasher het volgende:
[..]
Ben je "lost" in de verkeerde topic of volg ik het gewoon niet meer?
Maar waar trek je dan de grens? Commit work?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:07 schreef Molluck het volgende:
[..]
Er wordt dus 108 minuten lang geen code ingevoerd en het systeem treedt in werking, maar als er in die procedure alsnog de code ingevoerd wordt, is er niets aan de hand (men leeft nog) en moet de zelfvernietiging dus uitgeschakeld worden...
Toch vind ik dat een stomme verklaring.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:17 schreef Jump het volgende:
Dat 2de plaatje was nog steeds bezig met vallen toen er op Execute werd gedrukt. Dus mogelijk is het pas definitief als alles vast staat
Zelfde probleem: is het 12 uur als de klok begint te slaan, of als de klok klaar is met slaan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toch vind ik dat een stomme verklaring.![]()
Als hij begint!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:06 schreef Agrippina het volgende:
[..]
Zelfde probleem: is het 12 uur als de klok begint te slaan, of als de klok klaar is met slaan?
Oeh...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:09 schreef Trancelocator het volgende:
Misschien dat Michael weer een andere bunker heeft gevonden en een bepaalde opdracht van een Desmond-achtige type heeft moeten overnemen. Hij kan daar niet weggaan totdat iemand hem komt aflossen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop trouwens dat ze met Walt hetzelfde gaan doen als met "The Other 48 Days". Ben wel benieuwd naar wat dat ventje zoal beleefd heeft.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Die theorie is hier al eens aan de orde geweest. Sommige dingen klinken aannemelijk, andere vergezocht.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
Voor de mensen die het willen lezen, een theorie van wat er nou werkelijk aan de hand is op het eiland. Dit KAN dus mega spoilers bevatten, maar persoonlijk vind ik dit de beste theorie die ik tot nu toe heb gelezen.
Lezen op eigen risico
Linkje
oh ja, dat wordt waarschijnlijk binnenkort(?) weer een aflevering op zich, die misschien de ontkoping met zich meebrengt...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:03 schreef ImPrEzA het volgende:
Hij is met een geweer de jungle ingegaan om Walt te vinden... daarna niets meer van gehoord. Toen een aantal mensen hem gingen zoeken kwamen ze die baardaap van een Other tegen
iddquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:05 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Die theorie is hier al eens aan de orde geweest. Sommige dingen klinken aannemelijk, andere vergezocht.
Hmm, dat ben ik blijkbaar al vergeten. Morgen eens opnieuw kijkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:31 schreef Darklight het volgende:
S01E25 , laatste aflevering van seizoen1
Hier meer screens
[afbeelding]
In die dubbele aflevering aan het einde van seizoen 1.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:19 schreef Jump het volgende:
http://www.fotosonline.be/fotoalbums/normal/lost/5094.jpg
In welke aflevering is dat geweest?
Niet in topics buiten ONZ!quote:
Het is alleen een duidelijke screencap met alle hiërogliefen eropquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:37 schreef Molluck het volgende:
[..]
Niet in topics buiten ONZ!
Dagonet houdt hier niet zo van![]()
Streamen vanaf je HD ja... Omgebouwde Xbox is met series ideaal, tis ook de voornaamste reden om het ding om te bouwen: Xbox Media Centre. Geen gekut meer met branden en gedoe, gewoon folders selecteren met je controller en gaan met die banaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
Je downd em eerst op je pc en dan op een cdtje branden, neem ik aan toch?
Tering hey wat een uitleg... Ik vind het wel plausibel, stiekem, maar toch zweer ik dat anders in elkaar zit...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
Voor de mensen die het willen lezen, een theorie van wat er nou werkelijk aan de hand is op het eiland. Dit KAN dus mega spoilers bevatten, maar persoonlijk vind ik dit de beste theorie die ik tot nu toe heb gelezen.
Lezen op eigen risico
Linkje
Wat een kul theoriequote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tering hey wat een uitleg... Ik vind het wel plausibel, stiekem, maar toch zweer ik dat anders in elkaar zit...
over tijd te veel bij sommige mensen gesproken...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:55 schreef Jump het volgende:
http://lost-media.com/
http://lost-forum.com/![]()
Got hacked
Dat worden lange pauzes. Maar de titels van episode 16 & 17 lijken wel al tofquote:Soul__assasin schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 13:16:
[...]
ik krijg andere airing dates hoor
15-Feb-2006 Lost 02x14 One of Them deze week
01-Mar-2006 Lost 02x15 Maternity Leave
05-Apr-2006 Lost 02x16 The Whole Truth
12-Apr-2006 Lost 02x17 Lockdown
Streamen vanaf je HD? Ik heb zelf ook namelijk Xbox Media Center erop staan, maar hoe doe je dat dan. Je verbindt je pc met je Xbox en je Xbox met de tv?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Streamen vanaf je HD ja... Omgebouwde Xbox is met series ideaal, tis ook de voornaamste reden om het ding om te bouwen: Xbox Media Centre. Geen gekut meer met branden en gedoe, gewoon folders selecteren met je controller en gaan met die banaan.
Door mijn werk kan ik op de Nederlandse TV toch niets meer volgen, dus dan maar downen
Ik hoop niet dat 'Lockdown' Locke goes down betekent.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:04 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat worden lange pauzes. Maar de titels van episode 16 & 17 lijken wel al tof
quote van t.net
Je jankt gewoon een internetkabel in je xbox. En via je thuisnetwerk kan je dan gewoon de alf van je pc af streamen. In de laatste versies hoef je de .rar bestanden niet eens uit te pakken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
Streamen vanaf je HD? Ik heb zelf ook namelijk Xbox Media Center erop staan, maar hoe doe je dat dan. Je verbindt je pc met je Xbox en je Xbox met de tv?
C&C Generals inderdaad!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:42 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Maar nu weer ff ontopic:
Ik vond het een prima aflevering. Kreeg alleen wel een beetje command en conquer generals gedachten bij die CGI beelden. Maar stoorde me er niet echt aan.
En die promo van volgende week. Heb hem wel gekeken, maar ik geloof niet meer in de promo's. Overigens denk ik dat bij de vorige promo de makers expres een andere klok hebben laten zien.
Pff kleuters...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:55 schreef Jump het volgende:
Got hacked
Geil plaatje bij die eerste..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:55 schreef Jump het volgende:
Got hacked
Ik ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:28 schreef Slayage het volgende:
Ik kijk ze gewoon met S-video out op me tv.
Hier nog een.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:55 schreef Jump het volgende:
Got hacked
Lang geleden dat k n bijbel gelezen heb, maar was er niet iets met EGYPTE, AARON en een KIKKERplaag.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:11 schreef FoXje het volgende:
Tsja, dat met die kikker was wel grappig, maar het voegt niets toe!
En 'Exodus' kwam natuurlijk al langs als episode title.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:32 schreef Sweetheart het volgende:
[..]
Lang geleden dat k n bijbel gelezen heb, maar was er niet iets met EGYPTE, AARON en een KIKKERplaag.
Ik kan het op geen enkel forum terugvinden, maar ik dacht toch echt dat die kikker als een hint bedoeld was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi he, alles
Nee, in de promo is een andere klok gebruikt. Dat is alles.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:04 schreef SolidasRock het volgende:
Oke, ik ben zelf ook een fan van Lost, en ik heb deze hele draadje gelezen. Heb wel een vraagje: Hoezo was die klok een productiefoutje? Was er in het begin van toen de luik open werd geblazen een andere klok te zien of zo?
Gek hč als je een serie produceert met zoveel mysteries en zoveel hints, connecties en toevalligheden die op één of andere wijze weer met elkaar in verbinding staan. De gekste theorieën zie je voorbij komen, al vind ik ze hier nog wel meevallen. Neem eens een kijkje in de officiele Lost fora, vermakelijk leesvoerquote:Op zondag 19 februari 2006 11:00 schreef Dos37 het volgende:
Sommige mensen gaan echt veelste ver. Het is maar entertainment oftewel een TV serie.
De meeste flashbacks naar real life hebben we nu wel gehad denk ik, time to start the showquote:Op zondag 19 februari 2006 12:43 schreef TheGeneral het volgende:
Elke keer maar weer dat wachten... Wordt er niet goed van. Laatste afleveringen gaan duidelijk weer in niveau omhoog.
quote:Op zondag 19 februari 2006 08:20 schreef phileine het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat je één keer de teller naar nul mag laten lopen en dat het daarna echt over is?Die klok, daar wordt idd teveel over nagedacht, want veel eerder was te zien hoe een heuse boom door mekaar schudde en locke vlak ervoor stond te kijken, zijn mond viel open en zijn ogen werden groot en hij keek omhoog naar iets reusachtigs. Dan gaat het beeld op zwart en daarna komt Locke doodleuk de kamp in met een klein zwijntje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er wordt niet duidelijk gemaakt wat of wie hij zag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Ervanuitgaande dat je een recente versie hebt: PC en Xbox aan een Hub of Router koppelen, in je PC de nodige mappen open zetten, Xbox aanzetten, en bij het lijstje 1 van de categorieen van foto's, muziek of video's selecteren, en dan network kiezen (standaard 1e optie, boven de local drives). Kun je gewoon browsen op je HD, nergens problemen meequote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
Streamen vanaf je HD? Ik heb zelf ook namelijk Xbox Media Center erop staan, maar hoe doe je dat dan. Je verbindt je pc met je Xbox en je Xbox met de tv?
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:49 schreef FLIPNEUS het volgende:Dat hoeft dan ook echt niet in spoilers hoor jongens, dat weer iedereen al sinds ep 2 van dit seizoen ofzo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat weten ze zelfs al in het NL-topic.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:52 schreef Miguel het volgende:
[..]
Dat hoeft dan ook echt niet in spoilers hoor jongens, dat weer iedereen al sinds ep 2 van dit seizoen ofzo..![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Heb ik nog een vraagje: weet iemand welk nummer van The Flash Walt aan het lezen was?
1 van de 1e reacties die ik las in dit draadje was ene "Flipneus" die uitgescholden werd omdat hij geen spoiler gebruikte voor een bepaalde URL? Nou ik had ook zoiets van hoef geen spoiler hoor maar toch had ik geen zin in dat de volgende thread ging beginnen met "klote KK Solidasquote:Op zondag 19 februari 2006 15:52 schreef Miguel het volgende:
Dat hoeft dan ook echt niet in spoilers hoor jongens, dat weer iedereen al sinds ep 2 van dit seizoen ofzo..![]()
Ach kom op, mensen die niet eens weten wat de Swan-section is hebben hier niets te zoeken (tenzij ze echt het hele verhaal voorgekauwd willen hebben voordat ze aan seizoen 2 beginnen). Seizoen 2 draait zowat geheel om de Swan-section, bijna vanaf het begin al.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
1 van de 1e reacties die ik las in dit draadje was ene "Flipneus" die uitgescholden werd omdat hij geen spoiler gebruikte voor een bepaalde URL? Nou ik had ook zoiets van hoef geen spoiler hoor maar toch had ik geen zin in dat de volgende thread ging beginnen met "klote KK Solidas, gebruik dan SPOILERS!!" En ik op mijn beurt weer stamelend "ja maar...
"
Oh, trouwens, ik heb dat woordje nooit gelezen of zo....
Ik weet het ook, maar alleen omdat ik wat extra "research" op internet heb gedaan.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:05 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ach kom op, mensen die niet eens weten wat de Swan-section is hebben hier niets te zoeken (tenzij ze echt het hele verhaal voorgekauwd willen hebben voordat ze aan seizoen 2 beginnen). Seizoen 2 draait zowat geheel om de Swan-section, bijna vanaf het begin al.
Research voor een zwaantje? Dan ben jij meer geobsedeerd dan ik, want ik heb gewoon alleen een beetje zitten opletten tijdens het kijken. Of zijn jullie dement of zo?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik weet het ook, maar alleen omdat ik wat extra "research" op internet heb gedaan.
Volgens mij kom je niets te weten over da benaming "swan" als je alleen de serie kijkt en niet als een super geek het internet afstruint op zoek naar Hanso/De Groot/enz. info...![]()
Tja, tenzij je van het Dharma plaatje afleidt dat dit de "swan hatch" is.
Wordt altijd een beetje moe van die freaks die zich druk maken om mensen die niet zo geobsedeerd zijn door de serie als zij zelf zijnMag een mens niet gewoon een serie meer kijken zonder zich er al te veel in te verdiepen?
![]()
Nogmaals, ik heb de hele sezioen 1 en 2 in 3 dagen gekeken afgezien van de laatste aflevering. Ik ben doof en geheel afhankelijk van ondertitels, ik heb nergens iets zien staan over swan-secties. Ik vroeg net aan me vriendin die dus wel goedhorend is of zij iets heeft horen zeggen over swan-sectie of swan-bunker of wat dan ook met het woordje swan erin. Zij heeft ook niets gehoord. Dharma, ja dat weten we wel, maar swan?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:05 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ach kom op, mensen die niet eens weten wat de Swan-section is hebben hier niets te zoeken (tenzij ze echt het hele verhaal voorgekauwd willen hebben voordat ze aan seizoen 2 beginnen). Seizoen 2 draait zowat geheel om de Swan-section, bijna vanaf het begin al.
Ben ik het deels mee eens, maar de vraag wordt dan: wil je hier nog komen?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:15 schreef Zhenar het volgende:
Wordt altijd een beetje moe van die freaks die zich druk maken om mensen die niet zo geobsedeerd zijn door de serie als zij zelf zijnMag een mens niet gewoon een serie meer kijken zonder zich er al te veel in te verdiepen?
![]()
Ik neem na mijn vorige fout geen risico meerquote:Op zondag 19 februari 2006 15:52 schreef Miguel het volgende:
[..]
Zeggik!quote:Op zondag 19 februari 2006 16:28 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Ik neem na mijn vorige fout geen risico meer.
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:57 schreef SolidasRock het volgende:
1 van de 1e reacties die ik las in dit draadje was ene "Flipneus" die uitgescholden werd omdat hij geen spoiler gebruikte voor een bepaalde URL? Nou ik had ook zoiets van hoef geen spoiler hoor maar toch had ik geen zin in dat de volgende thread ging beginnen met "klote KK Solidas, gebruik dan SPOILERS!!" En ik op mijn beurt weer stamelend "ja maar...
"
Oh, trouwens, ik heb dat woordje nooit gelezen of zo....
Je bent doof.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb de hele sezioen 1 en 2 in 3 dagen gekeken afgezien van de laatste aflevering. Ik ben doof en geheel afhankelijk van ondertitels, ik heb nergens iets zien staan over swan-secties. Ik vroeg net aan me vriendin die dus wel goedhorend is of zij iets heeft horen zeggen over swan-sectie of swan-bunker of wat dan ook met het woordje swan erin. Zij heeft ook niets gehoord. Dharma, ja dat weten we wel, maar swan?
quote:Op zondag 19 februari 2006 16:24 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Research voor een zwaantje? Dan ben jij meer geobsedeerd dan ik, want ik heb gewoon alleen een beetje zitten opletten tijdens het kijken. Of zijn jullie dement of zo?
Don't get me wrong, ik weet ook niet waarom het een zwaan is.
quote:There are several references to Greek god Apollo. The most obvious of those is the Apollo brand candy bars that Kate ate in "Adrift". The references to a mysterious sickness on the island might have a connection, as those struck with contagion were said to have been felled by the "arrow of Apollo".
Several of the bunkers are named after constellations associated with Apollo. So far, we have seen: Cygnus the Swan (Man of Science, Man of Faith), and Sagitta the Arrow (...In Translation), which leaves Phiuchus the Serpent Handler, Orion the Hunter, Corvus the Raven, and Crater the Goblet as other possibilities for bunkers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
quote:Op zondag 19 februari 2006 16:32 schreef Molluck het volgende:
[..]
[quote]There are several references to Greek god Apollo. The most obvious of those is the Apollo brand candy bars that Kate ate in "Adrift". The references to a mysterious sickness on the island might have a connection, as those struck with contagion were said to have been felled by the "arrow of Apollo".
Several of the bunkers are named after constellations associated with Apollo. So far, we have seen: Cygnus the Swan (Man of Science, Man of Faith), and Sagitta the Arrow (...In Translation), which leaves Phiuchus the Serpent Handler, Orion the Hunter, Corvus the Raven, and Crater the Goblet as other possibilities for bunkers.Dat heb ik dan weer gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja weet ik, ik heb het ook gezien, ik schrijf toch sezioen 1 en 2, maar mijn vriendin die net zo goedhorend is als jou (tsja als je geen keiharde muziek luistert...) die heeft samen met mij alle afleveringen gezien, we hebben echt nooit iets gehoord over "swan"....quote:Op zondag 19 februari 2006 16:31 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Je bent doof.
Maar dit topic gaat al over seizoen 2.
Het is ook maar 1 keer genoemd in de hele serie, namelijk in het filmpje over de hatch.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ja weet ik, ik heb het ook gezien, ik schrijf toch sezioen 1 en 2, maar mijn vriendin die net zo goedhorend is als jou (tsja als je geen keiharde muziek luistert...) die heeft samen met mij alle afleveringen gezien, we hebben echt nooit iets gehoord over "swan"....
Ja, maar laat dat filmpje nu ongeveer de belangrijkste ontdekking van dit seizoen zijn...quote:Op zondag 19 februari 2006 16:37 schreef Symer het volgende:
[..]
Het is ook maar 1 keer genoemd in de hele serie, namelijk in het filmpje over de hatch.
Als het idd zo belangrijk was, waarom werd het dan slechts 1 keer genoemd?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:39 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, maar laat dat filmpje nu ongeveer de belangrijkste ontdekking van dit seizoen zijn...
Zelfs in het filmpje wordt het snel en maar zijdelings genoemd. "Jullie bevinden je nu in station 3, ook wel The Swan genoemd."quote:Op zondag 19 februari 2006 16:39 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, maar laat dat filmpje nu ongeveer de belangrijkste ontdekking van dit seizoen zijn...
quote:Op zondag 19 februari 2006 16:41 schreef Symer het volgende:
Zelfs in het filmpje wordt het snel en maar zijdelings genoemd. "Jullie bevinden je nu in station 3, ook wel The Swan genoemd."
Als je even knippert heb je het al gemist (als je de serie volgt dmv ondertiteling).
We hebben het filmpje toch twee keer mogen zien (een keer voor en een keer nadat het stukje van Eko erin was geplaktquote:Op zondag 19 februari 2006 16:41 schreef SolidasRock het volgende:
Als het idd zo belangrijk was, waarom werd het dan slechts 1 keer genoemd?
OK, dit kickt aarsch als verklaring IMO. Veel "geheime" projecten hebben van die vage associaties...quote:
Er zijn anders nog genoeg Dharma-logo's langsgekomen met een zwaantje in het midden. Ho, wacht, je weet toch wel wat Dharma is?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als het idd zo belangrijk was, waarom werd het dan slechts 1 keer genoemd?
quote:Op zondag 19 februari 2006 16:41 schreef Symer het volgende:
[..]
Zelfs in het filmpje wordt het snel en maar zijdelings genoemd. "Jullie bevinden je nu in station 3, ook wel The Swan genoemd."
Als je even knippert heb je het al gemist (als je de serie volgt dmv ondertiteling).
1 2 3 4 5 6 7 8 | 00:18:59,375 --> 00:19:03,789 U en uw partner zijn ondergebracht in station 3, de zwaan, 238 00:19:03,790 --> 00:19:06,823 waar u de komende 540 dagen zult verblijven. |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |