Geen een hij heeft zijn pc op zijn kamer neem ik aan en gaat dan de episode "kijken".quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:36 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Op welke zender komt het dan?
Xbox/mediacentre?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:36 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Op mijn DVD spelerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:36 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Kunnen wij die in het oosten van het land ook ontvangen?quote:
Mja jammer, maar als je er vanuit gaat dat deze installatie een soort van Halo is dan is het niet onlogisch.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:57 schreef Boondock_Saint het volgende:
Supervette E.P.
Een klein smetje: Dat de timer toch nog gestopt kon worden
Nee uiteraard, maar dat was om de vergelijking met Halo te geven. De Dharma Initiative heeft blijkbaar een nieuw virus ontdekt, misschien zelfs wel zelf ontwikkeld (per ongeluk of met opzet) en deze installatie als allerlaatste redmiddel gebouwd.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Interessante theorie, maar volgens mij niet echt plausibel. Het gebouw is door mensen gemaakt, en niet een of ander vaag super-ras...
Via mininova welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:00 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Kunnen wij die in het oosten van het land ook ontvangen?
Je downd em eerst op je pc en dan op een cdtje branden, neem ik aan toch?quote:
Als we beneden kijken brandt ik hem ff op DVD, beneden hebben we een Divx speler.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
Je downd em eerst op je pc en dan op een cdtje branden, neem ik aan toch?
Waarom laten ze de beveiliging dan afhangen van een mensen die om de 108 minuten een code in moeten voeren, dat is veel te risicovol ze hebben tenslotte een computer die dat met een simpel programma zelf zou kunnen. Er is zoals we in het filmpje al eens te zien hebben gekregen al een 'incident' geweest, ook Rousseau haar team ging dood, dat kan met elkaar te maken hebben maar misschien ook niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:29 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee uiteraard, maar dat was om de vergelijking met Halo te geven. De Dharma Initiative heeft blijkbaar een nieuw virus ontdekt, misschien zelfs wel zelf ontwikkeld (per ongeluk of met opzet) en deze installatie als allerlaatste redmiddel gebouwd.
Dan neemt hij hun waarschijnlijk mee naar the others....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:37 schreef robertvt het volgende:
Ik snap niet dat ze die gast niet gewoon vragen om z'n vrouw's graf of die luchtballon te laten zien.
Ben je "lost" in de verkeerde topic of volg ik het gewoon niet meer?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:51 schreef Jump het volgende:
Het is misschien de vogelgriep, met die dode zwanen de laatste tijd die er aan gestorven zijn
Ik ben gewoon een quote vergetenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:02 schreef SweetLakeFlasher het volgende:
[..]
Ben je "lost" in de verkeerde topic of volg ik het gewoon niet meer?
Maar waar trek je dan de grens? Commit work?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:07 schreef Molluck het volgende:
[..]
Er wordt dus 108 minuten lang geen code ingevoerd en het systeem treedt in werking, maar als er in die procedure alsnog de code ingevoerd wordt, is er niets aan de hand (men leeft nog) en moet de zelfvernietiging dus uitgeschakeld worden...
Toch vind ik dat een stomme verklaring.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:17 schreef Jump het volgende:
Dat 2de plaatje was nog steeds bezig met vallen toen er op Execute werd gedrukt. Dus mogelijk is het pas definitief als alles vast staat
Zelfde probleem: is het 12 uur als de klok begint te slaan, of als de klok klaar is met slaan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toch vind ik dat een stomme verklaring.![]()
Als hij begint!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:06 schreef Agrippina het volgende:
[..]
Zelfde probleem: is het 12 uur als de klok begint te slaan, of als de klok klaar is met slaan?
Oeh...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:09 schreef Trancelocator het volgende:
Misschien dat Michael weer een andere bunker heeft gevonden en een bepaalde opdracht van een Desmond-achtige type heeft moeten overnemen. Hij kan daar niet weggaan totdat iemand hem komt aflossen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop trouwens dat ze met Walt hetzelfde gaan doen als met "The Other 48 Days". Ben wel benieuwd naar wat dat ventje zoal beleefd heeft.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Die theorie is hier al eens aan de orde geweest. Sommige dingen klinken aannemelijk, andere vergezocht.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
Voor de mensen die het willen lezen, een theorie van wat er nou werkelijk aan de hand is op het eiland. Dit KAN dus mega spoilers bevatten, maar persoonlijk vind ik dit de beste theorie die ik tot nu toe heb gelezen.
Lezen op eigen risico
Linkje
oh ja, dat wordt waarschijnlijk binnenkort(?) weer een aflevering op zich, die misschien de ontkoping met zich meebrengt...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:03 schreef ImPrEzA het volgende:
Hij is met een geweer de jungle ingegaan om Walt te vinden... daarna niets meer van gehoord. Toen een aantal mensen hem gingen zoeken kwamen ze die baardaap van een Other tegen
iddquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:05 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Die theorie is hier al eens aan de orde geweest. Sommige dingen klinken aannemelijk, andere vergezocht.
Hmm, dat ben ik blijkbaar al vergeten. Morgen eens opnieuw kijkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:31 schreef Darklight het volgende:
S01E25 , laatste aflevering van seizoen1
Hier meer screens
[afbeelding]
In die dubbele aflevering aan het einde van seizoen 1.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:19 schreef Jump het volgende:
http://www.fotosonline.be/fotoalbums/normal/lost/5094.jpg
In welke aflevering is dat geweest?
Niet in topics buiten ONZ!quote:
Het is alleen een duidelijke screencap met alle hiėrogliefen eropquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:37 schreef Molluck het volgende:
[..]
Niet in topics buiten ONZ!
Dagonet houdt hier niet zo van![]()
Streamen vanaf je HD ja... Omgebouwde Xbox is met series ideaal, tis ook de voornaamste reden om het ding om te bouwen: Xbox Media Centre. Geen gekut meer met branden en gedoe, gewoon folders selecteren met je controller en gaan met die banaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
Je downd em eerst op je pc en dan op een cdtje branden, neem ik aan toch?
Tering hey wat een uitleg... Ik vind het wel plausibel, stiekem, maar toch zweer ik dat anders in elkaar zit...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
Voor de mensen die het willen lezen, een theorie van wat er nou werkelijk aan de hand is op het eiland. Dit KAN dus mega spoilers bevatten, maar persoonlijk vind ik dit de beste theorie die ik tot nu toe heb gelezen.
Lezen op eigen risico
Linkje
Wat een kul theoriequote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tering hey wat een uitleg... Ik vind het wel plausibel, stiekem, maar toch zweer ik dat anders in elkaar zit...
over tijd te veel bij sommige mensen gesproken...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:55 schreef Jump het volgende:
http://lost-media.com/
http://lost-forum.com/![]()
Got hacked
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |