Zelfde probleem: is het 12 uur als de klok begint te slaan, of als de klok klaar is met slaan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toch vind ik dat een stomme verklaring.![]()
Als hij begint!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:06 schreef Agrippina het volgende:
[..]
Zelfde probleem: is het 12 uur als de klok begint te slaan, of als de klok klaar is met slaan?
Oeh...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:09 schreef Trancelocator het volgende:
Misschien dat Michael weer een andere bunker heeft gevonden en een bepaalde opdracht van een Desmond-achtige type heeft moeten overnemen. Hij kan daar niet weggaan totdat iemand hem komt aflossen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop trouwens dat ze met Walt hetzelfde gaan doen als met "The Other 48 Days". Ben wel benieuwd naar wat dat ventje zoal beleefd heeft.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Die theorie is hier al eens aan de orde geweest. Sommige dingen klinken aannemelijk, andere vergezocht.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
Voor de mensen die het willen lezen, een theorie van wat er nou werkelijk aan de hand is op het eiland. Dit KAN dus mega spoilers bevatten, maar persoonlijk vind ik dit de beste theorie die ik tot nu toe heb gelezen.
Lezen op eigen risico
Linkje
oh ja, dat wordt waarschijnlijk binnenkort(?) weer een aflevering op zich, die misschien de ontkoping met zich meebrengt...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:03 schreef ImPrEzA het volgende:
Hij is met een geweer de jungle ingegaan om Walt te vinden... daarna niets meer van gehoord. Toen een aantal mensen hem gingen zoeken kwamen ze die baardaap van een Other tegen
iddquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:05 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Die theorie is hier al eens aan de orde geweest. Sommige dingen klinken aannemelijk, andere vergezocht.
Hmm, dat ben ik blijkbaar al vergeten. Morgen eens opnieuw kijkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:31 schreef Darklight het volgende:
S01E25 , laatste aflevering van seizoen1
Hier meer screens
[afbeelding]
In die dubbele aflevering aan het einde van seizoen 1.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:19 schreef Jump het volgende:
http://www.fotosonline.be/fotoalbums/normal/lost/5094.jpg
In welke aflevering is dat geweest?
Niet in topics buiten ONZ!quote:
Het is alleen een duidelijke screencap met alle hiërogliefen eropquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:37 schreef Molluck het volgende:
[..]
Niet in topics buiten ONZ!
Dagonet houdt hier niet zo van![]()
Streamen vanaf je HD ja... Omgebouwde Xbox is met series ideaal, tis ook de voornaamste reden om het ding om te bouwen: Xbox Media Centre. Geen gekut meer met branden en gedoe, gewoon folders selecteren met je controller en gaan met die banaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
Je downd em eerst op je pc en dan op een cdtje branden, neem ik aan toch?
Tering hey wat een uitleg... Ik vind het wel plausibel, stiekem, maar toch zweer ik dat anders in elkaar zit...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
Voor de mensen die het willen lezen, een theorie van wat er nou werkelijk aan de hand is op het eiland. Dit KAN dus mega spoilers bevatten, maar persoonlijk vind ik dit de beste theorie die ik tot nu toe heb gelezen.
Lezen op eigen risico
Linkje
Wat een kul theoriequote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tering hey wat een uitleg... Ik vind het wel plausibel, stiekem, maar toch zweer ik dat anders in elkaar zit...
over tijd te veel bij sommige mensen gesproken...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:55 schreef Jump het volgende:
http://lost-media.com/
http://lost-forum.com/![]()
Got hacked
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |